quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef Viking84 het volgende:
Oooo wat erg! Ik kwam net deze zin tegen in een masterscriptie:
"Voor u licht mijn masterscriptie voor Communicaties aan de Universiteit van Utrecht."
Ik schrok echt
Hee, ik had een halve tomaat bij mijn ontbijt!quote:
Dat gebeurt je bij mij niet, dus als je eens in de buurt bentquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:40 schreef V1z0R het volgende:
Lijstje:
Mini, ik heb juist vaak het tegenovergestelde... Als ik bij anderen eet is er naar mijn mening veel te weinig groente, als er al groente bij zit. Maar dat is vaak bij ander kerels (zal daar wel aan liggen).
En die sla 'konijnenvoer' noemenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef Perruche het volgende:
Kerels die geen groente lusten
Huuuuu ik eet alleen maar Vleesch *klopt zich op de borst* *sleept vrouw grot in*
Hehehe. M'n pa ook gister, had wokgerecht gemaakt met veel groente, saus en cashewnoten. Komt ie aanzetten met lange tanden "hu, die vegetarische wortelschotel van je is toch lekkerder dan gedacht".quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En die sla 'konijnenvoer' noemen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef Perruche het volgende:
Huuuuu ik eet alleen maar Vleesch *klopt zich op de borst* *sleept vrouw grot in*
Kerels die geen groente lusten
Bedenk me nu trouwens dat ik nog een pakje forel heb liggen
Hahahahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef Perruche het volgende:
Sleept jouw vent jou ook de grot in?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Herkenbaar![]()
Mijn manspersoon annex wederhelft eet gelukkig wel groenten
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef Viking84 het volgende:
Oooo wat erg! Ik kwam net deze zin tegen in een masterscriptie:
"Voor u licht mijn masterscriptie voor Communicaties aan de Universiteit van Utrecht."
Ik schrok echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |