*Smelt*quote:Op maandag 17 januari 2011 16:04 schreef boem-dikkie het volgende:
In de auto: http://yfrog.com/h3kpwovj
Groepswerkquote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
He Swietje. Begrijpelijk dat je hier ongelooflijk van baalt.
Knallende discussie met groepsgenootje omdat we het heel erg oneens waren (hij heeft iets vrij geinterpreteerd waarvan ik bronnen heb gevonden dat het niet waar is, en heeft zonder mij in te lichten mijn teksten hierover veranderd). Ja dat groepswerk is echt wat voor mij hoor. Blijf van mn tekst af. Vertel me wat ik moet veranderen, maar ga niet zelf zitten wijzigen en mijn opbouw/zinnen verprutsen.
Ohhhwwwwwquote:Op maandag 17 januari 2011 16:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Gelukkig mijn laatste keer groepswerk tot het eind van mn bachelor. Jij moet volgens mij wel vaker, dus leef ook met jou meequote:Op maandag 17 januari 2011 16:09 schreef Swietje het volgende:
[..]
GroepswerkAls gevolg daarvan mag ik nu 3 presentaties voorbereiden en uitvoeren. Echt, ik voel met je mee.
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Dit lijkt me ook een dieptepunt in het typische wereldje van musicalland. Hoe kom je op het idee!quote:Op maandag 17 januari 2011 14:10 schreef conleche het volgende:
Die over Anne Frank.
Ik vond het echt vreselijk. Ze zong keihard en ongevoelig en het ontroerde geen moment. Nou ja heel op het einde even, maar voor de rest zat ik echt met kromme tenen.
Hihi, ik begin te vermoeden dat wij ergens toch familie zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 12:47 schreef conleche het volgende:
Heb ik net gedaan en ik vind de tegeltjes echt zo leuk en het glas in lood en de badkamer met douche én bad!
Ik ben met 10 dingen tegelijk bezig as usual en wanneer leer ik nu eens dat het meestal beter werkt om eerst iets af te maken voor ik aan iets anders begin. Dus nu is de kerstboom half afgetuigd, heb ik 2 van de 6 doeken gevernist, zegt de wasmachine dat hij klaar is en heb ik net een doek naar de galerie gebracht. En ik moet iedere keer over de troep in de gang lopen omdat ik gisteren haast had en iets uit mijn weekendtas moest hebben, waardoor de inhoud nu op de grond in de gang ligt.
Voor de rest: help me herinneren dat ik nooooit meer naar een musical ga. Wat een ellende was dat.
Perruche, is het niet zo dat iedere keer dat jullie ruzie hebben hij eigenlijk weer terug wil naar zijn land en dat je nu op het punt bent gekomen dat je denkt: nou, ga dan?
*smelt*quote:Op maandag 17 januari 2011 16:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgend jaar begint het weer opnieuw waarschijnlijk. Ik vind groepswerk vooral ongelooflijk stom omdat het mij helemaal geen tijd scheelt. Ik ben sneller klaar als ik alles zelf schrijf, het niveau is hoger en het scheelt frustratie. En mensen zich nooit aan afspraken houden. Ik hoop later dan ook een baan te vinden waarin ik niets samen met anderen hoef te schrijvenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:22 schreef Swietje het volgende:
Oooh, fijn joh dat je er bijna vanaf bent! Ik heb nog heel wat jaartjes te gaan en het is hopeloos... Mensen leveren stukken zo beroerd in dat ik ze helemaal kan herschrijven.. herkenbaar zekerOf ze vinden hun ideeen inderdaad veel beter en dan is het een grote bron van spelfouten.
Ok, frustratie!!!!
In je eentje zou al het groepswerk bovengemiddeld goed zijn maar door het gepruts van anderen.. pff.Ze zijn niet allemaal zo hoor, maar sommige...
teamwork -1quote:Op maandag 17 januari 2011 16:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Volgend jaar begint het weer opnieuw waarschijnlijk. Ik vind groepswerk vooral ongelooflijk stom omdat het mij helemaal geen tijd scheelt. Ik ben sneller klaar als ik alles zelf schrijf, het niveau is hoger en het scheelt frustratie. En mensen zich nooit aan afspraken houden. Ik hoop later dan ook een baan te vinden waarin ik niets samen met anderen hoef te schrijven. De enige samenwerkingen die ik als 'prettig' heb ervaren waren met mensen die niet voor zichzelf opkwamen en waar ik dus mn ideeeen gewoon door kon drukken
.
Ik vermoed dat 't mijn hele schoolcarriere zo blijft ja. Al zullen de echte mensen zonder motivatie wel oprotten. Alhoewel, je hebt er altijd die er tussendoor glippen.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Volgend jaar begint het weer opnieuw waarschijnlijk. Ik vind groepswerk vooral ongelooflijk stom omdat het mij helemaal geen tijd scheelt. Ik ben sneller klaar als ik alles zelf schrijf, het niveau is hoger en het scheelt frustratie. En mensen zich nooit aan afspraken houden. Ik hoop later dan ook een baan te vinden waarin ik niets samen met anderen hoef te schrijven. De enige samenwerkingen die ik als 'prettig' heb ervaren waren met mensen die niet voor zichzelf opkwamen en waar ik dus mn ideeeen gewoon door kon drukken
.
Ik kan ook helemaal niet goed samenwerken, ik vind dat groepsproces alleen maar vermoeiendquote:Op maandag 17 januari 2011 16:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
teamwork -1![]()
Nou ja als je gaat promoveren en een beetje eigen project hebt, zou dat wel kunnen gaan lukken misschien...
Groepswerk bakende ik vaak af door alles heel goed te verdelen en dan alleen dat deel te doen. Aan het einde liep ik alles wel even door voor layout en taalfoutjes enzo. Ideetje?
Edit: dat nalopen deed ik uiteraard in overleg![]()
Eigenlijk welquote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb geen zin om boodschappen te doen, dus we eten waarschijnlijk gekruide aardappelpartjes met tuinerwtjes en spekjes meegeroerbaktKlinkt dat eetbaar?
Pixel
Met de grillige groeten van Phaidraquote:Op maandag 17 januari 2011 16:53 schreef Phaidra het volgende:
Ook maar een lijstje. Het zal wel weinig zijn (hoewel, met D en appeltaart...), maar regelmaat is nu even belangrijker dan hoeveelheid.
D: aardappels uit de oven, gegrilde groeten en biologische worstjes
Yay! Er is hoopquote:Op maandag 17 januari 2011 16:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ik zou de erwtjes maar kort meebakken dan.
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Met de grillige groeten van Phaidra![]()
De omgekeerde versie van wat mijn pa op zn kerstkaarten zette toen ie net in NL was
Whoops!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Met de grillige groeten van Phaidra![]()
De omgekeerde versie van wat mijn pa op zn kerstkaarten zette toen ie net in NL was
Heb ik ook wel eens gedaanquote:Op maandag 17 januari 2011 16:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kan ook helemaal niet goed samenwerken, ik vind dat groepsproces alleen maar vermoeiend. Al gaat het nu iets beter dan afgelopen jaren. Nu hebben we alleen de laatste twee dagen discussie.
Dat was mijn idee ook. Tot mijn groepsgenootje ging kutten met mijn tekst. En zijn ideeen in mijn tekst wilde inpassen, waarbij hij de hele indeling overhoop haalde, zinnen sloopte en er dingen in ging zetten die imho niet waar zijn. Blijf van mijn tekst af, daar word ik giftig van.
Gaat erg goed! In eerste instantie hoorden we vorige week dat ze over ca. 2 weken naar een revalidatiecentrum zou gaan voor verder herstel, maar ze gaat nu zo goed vooruit dat ze misschien meteen naar huis kan. Voor haar wel fijn, maar wij vinden het ook wel een grote overgang. Maar binnenkort komt hier nog een gesprek over, wat haalbaar is met extra thuiszorg enzo!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Phaidra, hoe is het met je mama?
Ik heb het ook wel eens gedaan bij anderenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan. (behalve dan dingen in de tekst zetten die niet waar zijn
). Maar toen was het echt een hele slechte tekst! Toen werkte ik samen met een vrouw van 50+ die in het stenen tijdperk VWO had gedaan en nu Nederlands wilde studeren
. Na een half jaar was ze weg trouwens
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |