abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91451153
Oh goedemorgen :)

Of het komt allemaal goed :*

Vik wanneer ben je jarig?
pi_91451157
Ik had ook raar gedroomd, ik werd blijkbaar gillend wakker :')
pi_91451373
O+

Mogguh dames en neen!

Oei, klinkt niet zo leuk Perr...

Vind zelf de mobiele layout er tof uitzien! Tenminste niet zo'n CU2 idee als wat het ervoor was :')
Lees later wel even bij.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_91451442
Lastig Perruche, maar volgens mij kwakkelen jullie al een hele tijd maar wat aan, toch?
pi_91451469
Goedemorgen :W was het topic even kwijt wegens druk en niet lekker. Vrijdagavond en zaterdag en zondagmorgen hoofdpijn gehad :{ dus niet zoveel gegeten, weeg ook ineens nog maar 69,8 :o zo licht ben ik nog nooit geweest. Maar voel me niet zo geweldig, dus vandaag maar flink aan 't groente en fruit.

Perruche :* dat klinkt naar, maar ook berustend? Alsof je het niet heel erg vindt dat het zich snel gaat oplossen? Als ik me vergis sorry, maar ik meen dat uit je post te lezen.

XM - Zou ik nog een PM over je werksituatie mogen :@ ? Toch benieuwd en misschien nog raad o.i.d. En ben ook wel benieuwd naar het huis van Merel :Y .

Mijn lijstje vandaag:
O: Yoghurt met amandelen, kiwi, mandarijn en muesli, thee
T: Plakje roggebrood met pindakaas
L: Twee waldkornbeschuiten met rookvlees/komkommer, kop cup-a-soup kip
T: Appel
D: Stamppot rauwe andijvie met spekjes en wat IKEA-balletjes :9 en gebakken uienringen.
T: Optimel en nog wat fruit
pi_91451551
Hm ja we kwakkelen al een tijd idd... en Razz, daarom ook "berusten", ik heb het er zo mee gehad :@ ff wat tijd voor onszelf ofzo.
Nou ja :) thanks enzeau

[ Bericht 16% gewijzigd door Perruche op 17-01-2011 09:54:31 ]
pi_91451916
Sterkte, Perruche. :*. Tijd voor onszelf, meervoud? Denk je dat het nog op te lossen is?

Baardmans kwam vanochtend even langs. Nu ruik ik naar hem. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 17 januari 2011 @ 09:56:39 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91452196
Hoi, weer gelopen.

Was niet zo fit (een beetje vertroebeld zicht), maar heb het wel uitgelopen met een pace van 6:30 = weer iets sneller dan de vorige keer, dus ik ben wel tevreden ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_91452840
Goeiemorgen!
Lang geslapen, maar ik voel me beter dan gister.
Goed hoor Vik! Zo vroeg lopen ^O^
pi_91452860
Oh ik heb nog de oude mobiele 'marktplaats' layout!
  maandag 17 januari 2011 @ 10:22:08 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91452909
Bleh, één van m'n pantalons zit best wel strak :'). Zou ik dan toch aangekomen zijn? :X.
Ik hoop dat het komt doordat 'ie pas in de was zat :P. Maar toch maar weer even opletten...
Niet meer actief op Fok!
pi_91452945
Zijn de extra spieren die je hebt gekweekt Vik! :Y
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 17 januari 2011 @ 10:25:30 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91453006
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:23 schreef V1z0R het volgende:
Zijn de extra spieren die je hebt gekweekt Vik! :Y
Die zitten niet rond m'n middel, hoor, maar op m'n kuiten :P. Ik vind het raar: m'n lijf is strakker en toch zit m'n broek ook strakker :{w.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 17 januari 2011 @ 10:39:04 #214
236335 neen
schone schijn
pi_91453327
Hoef je iig niet te shoppen voor kleinere kleding
het lijkt niet wat het is
pi_91453947
Kan ook best vocht zijn, Vik! Of opgeblazenheid door 't één of ander. Ik woog vanmorgen onder de 70 kilo, maar ik krijg m'n ringen niet van m'n vingers omdat ik vocht vasthoud.
pi_91453974
Hoi!

Ewelina, wat ontzettend balen zeg! -O- :* Hopelijk kan de studieadviseur iets voor je betekenen. Een jaar wachten zou zo zonde zijn...

PF: succes met je tentamens! Het komt vast goed :* . En docenten vragen om haast te maken met het invoeren van de cijfers? Lijkt me toch dat daar een termijn voor is?

Gister weer 7 km gewandeld, het was heerlijk zacht weer. O+
Vandaag ben ik helaas zo duf... Maar ik heb expres een leuk jurkje aangetrokken en kreeg spontaan complimenten van collega's *) . Toch leuk!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91454476
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:12 schreef Perruche het volgende:
Ik woon idd met hem samen maar in het huisb van m'n pa, wat ie eigenlijk nooit gebruikt maar nu wel :')

En alles lost zich vanzelf op omdat de situatie niet meer houdbaar is. Er komt een "einde" aan, maar ik weet nog niet hoe....
mweeh, het klinkt mij niet zo happy ending achtig -O-

Succes iig!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_91454596
  maandag 17 januari 2011 @ 11:49:41 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91455647
Wat een verschrikkelijke, bureaucratische instantie is het UWV toch :').

Ben er nu 3 keer geweest (excl. de keer dat ik een afspraak ging maken). Had gehoopt dat ik nu eindelijk eens met iemand over mijn plannen kon praten, zodat ik eindelijk eens verder kom, maar nee hoor, eerst moet ik een hele zwik papieren invullen en dan moet ik me weer melden bij een andere vestiging, omdat ik bijna 27 ben en dus niet meer onder de WIJ (wet investeren in jongeren) val :'). Overigens trof ik alweer een niet al te snuggere man, dus ik denk dat ik dat overleg over mijn plannen maar laat zitten en gewoon op eigen houtje actie ga ondernemen ^O^. Nu eerst even eten iig :).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 17 januari 2011 @ 11:56:18 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91455915
Nou, reactie gehad op sollicitatie. Mijn kandidatuur spreekt hen zeer aan, maar op dit moment hebben ze geen vaste plek voor me. Wel willen ze mijn brief in portefeuille houden en mag ik van tijd tot tijd informeren hoe de zaken ervoor staan. En ze vraagt of ik wel interesse heb in freelance klussen. Nou, dat lijkt me niet verkeerd. Wel jammer, want het is wel een bedrijf dat goed bij mij past (en andersom).
Niet meer actief op Fok!
pi_91456063
Dat is in elk geval íets, Vik!
Lijkt me zo ontmoedigend, dat uwv! Ik ga er ook nog niet aan.
pi_91456256
Oh het UWV is echt verschrikkelijk, wat een K organisatie..

En jammer dat ze geen plek hebben op dit moment voor je Vik..
Maar wel een bemoedigend antwoord verder!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 17 januari 2011 @ 12:05:56 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91456284
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat is in elk geval íets, Vik!
Lijkt me zo ontmoedigend, dat uwv! Ik ga er ook nog niet aan.
Ja, ik heb gewoon net achter het net gevist (as usual :')). Maar ik vind het fijn om te horen dat mijn kandidatuur hen zeer aanspreekt (dat kan ook niet anders, eigenlijk) en dat er niet gezeurd wordt over m'n gebrek aan ervaring. Dus ik heb aangegeven dat ik principe wel geïnteresseerd ben in freelance klussen. Meer ervaring opdoen = goed. Nu nog even afwachten of ze dan momenteel iets voor me hebben en of dat genoeg is voor mij en anders ga ik voor mijn plan B en hoop ik daarnaast (ooit) nog tijd te hebben om te freelancen :X.

[ Bericht 0% gewijzigd door Viking84 op 17-01-2011 12:12:35 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_91456403
Wat is je plan B?
  maandag 17 januari 2011 @ 12:11:33 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91456490
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat is je plan B?
Iets heel anders. Ik ben zelf nog op onderzoek uit momenteel, met wat mensen praten etc en als ik meer zekerheid heb, zal ik er meer over vertellen ;).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 17 januari 2011 @ 12:19:52 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91456784
Succes met je relatieperikelen, Perruche! :* (net even bijgelezen).

Zo nog even een sollicitatiebrief schrijven.
Niet meer actief op Fok!
pi_91456883
* Merel haar huisje bewonderen doet *
pi_91457241
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:22 schreef V1z0R het volgende:
* Merel haar huisje bewonderen doet *
ga ik vanavond doen!
pi_91457800
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:31 schreef Perruche het volgende:

[..]

ga ik vanavond doen!
Ik ook :Y
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_91457834
Heb ik net gedaan en ik vind de tegeltjes echt zo leuk en het glas in lood en de badkamer met douche én bad! O+

Ik ben met 10 dingen tegelijk bezig as usual en wanneer leer ik nu eens dat het meestal beter werkt om eerst iets af te maken voor ik aan iets anders begin. Dus nu is de kerstboom half afgetuigd, heb ik 2 van de 6 doeken gevernist, zegt de wasmachine dat hij klaar is en heb ik net een doek naar de galerie gebracht. En ik moet iedere keer over de troep in de gang lopen omdat ik gisteren haast had en iets uit mijn weekendtas moest hebben, waardoor de inhoud nu op de grond in de gang ligt.

Voor de rest: help me herinneren dat ik nooooit meer naar een musical ga. Wat een ellende was dat.

Perruche, is het niet zo dat iedere keer dat jullie ruzie hebben hij eigenlijk weer terug wil naar zijn land en dat je nu op het punt bent gekomen dat je denkt: nou, ga dan?
  maandag 17 januari 2011 @ 12:47:27 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91457840
Ik heb het al gedaan en het is keitof.

Zo, brief af :7. Ik heb besloten dat ik wat minder tijd in 1 brief wil steken. M'n brieven zijn toch wel goed en als ze niet goed genoeg zijn, pech dan :6 :').
Niet meer actief op Fok!
pi_91457874
Heerlijk rustig beginnen op mijn werk, de collega die me normaal altijd in mijn nek springt met allerhande vragen & problemen is thuis. Zalig :@ Ze is echt heel aardig hoor, en het is ook wel te begrijpen, zij heeft dan al 4 uur gewerkt en is al vanalles tegengekomen dus als ik dan binnenkom kan ze het eindelijk kwijt.

Maar dit is wel fijn, kan meteen aan mijn eigen werkjes beginnen die er al een tijd liggen :o
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_91457888
Lijstje:

O: yoghurt met muesli en banaan
T: bakje vruchtenyoghurt
L: restje stoofpot met stukje volkorenbrood
T: als nog honger, nog een klein beetje stoofpot met volkorenbrood
T: appel
D: stamppot zuurkool met spekjes en appel.
T: geen idee.
pi_91457893
Hoi! :W 5 topics gemist! :o

Perruche sterkte, relatiegedoe kan zo vermoeiend zijn. :*

Verder ben ik ook wel benieuwd naar Merel's huis. O-)
Are you pondering what I'm pondering?
pi_91457984
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:47 schreef conleche het volgende:
Heb ik net gedaan en ik vind de tegeltjes echt zo leuk en het glas in lood en de badkamer met douche én bad! O+

Ik ben met 10 dingen tegelijk bezig as usual en wanneer leer ik nu eens dat het meestal beter werkt om eerst iets af te maken voor ik aan iets anders begin. Dus nu is de kerstboom half afgetuigd, heb ik 2 van de 6 doeken gevernist, zegt de wasmachine dat hij klaar is en heb ik net een doek naar de galerie gebracht. En ik moet iedere keer over de troep in de gang lopen omdat ik gisteren haast had en iets uit mijn weekendtas moest hebben, waardoor de inhoud nu op de grond in de gang ligt.

Voor de rest: help me herinneren dat ik nooooit meer naar een musical ga. Wat een ellende was dat.

Perruche, is het niet zo dat iedere keer dat jullie ruzie hebben hij eigenlijk weer terug wil naar zijn land en dat je nu op het punt bent gekomen dat je denkt: nou, ga dan?
Ik doe ook altijd veel dingen tegelijk, en dan werk ik er naartoe om ze aan het eind ook allemaal af te hebben en dat is echt zooooo lekker :9

Alleen in 't nieuwe huis ff niet, ik zie al dagen stofvlokken dwarrelen en steeds denk ik: Neh.
Vooral omdat ik weet dat mijn vader toch nog dingen wil/moet zagen/ophangen/beverven.
pi_91458507
@ co; ja dat is wel zo, maar het is ook een vicieuze cirkel.. we krijgen ook ruzie omdat hij hier niet gelukkig is. En van het ruzie krijgen wordt 'ie weer ongelukiger. Daarnaast zijn we gewoon zo anders, ik kan me niet voorstellen dat ik ooit zo bij de pakken neer zou zitten als hij nu doet. En ik heb best wel wat dingen meegemaakt om van bij de pakken neer te gaan zitten, zeg maar :')

Ik heb honger! :P
pi_91458681
Perruche, jullie situatie is niet makkelijk en als het begrip voor elkaar ook nog minder wordt, is het helemaal lastig. Het klinkt alsof je emotioneel al afstand van hem genomen hebt, of lijkt dat maar zo? Sterkte in ieder geval.

Ik ga eens lunchen. Geen motivatie / concentratie vandaag, terwijl er zoveel werk te doen is...
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 17 januari 2011 @ 13:17:29 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91459089
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:12 schreef Perruche het volgende:
Oh goedemorgen :)

Of het komt allemaal goed :*

Vik wanneer ben je jarig?
Vrijdag *O* *O* *O*.

Ik ben iig geen stiekeme jarige :')
Niet meer actief op Fok!
  maandag 17 januari 2011 @ 13:24:22 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91459390
He gezellig, arbo controle.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_91459801
Sterkte XM!

Ter vermaak:

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91459832
XM, arbo controle?

Leuk, zo'n baas :')

Sterkte :*
pi_91459928
Meh. Ik haat mijn lijf. :( Sorry dat ik zeur maar ik heb het zo gehad. :(
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_91460097
quote:

Chaos all over :P

Naar welke musical ben je geweest?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_91460257
@ XM: Sterkte! Niks te vrezen voor de arbo pipo's, gewoon je verhaal doen :Y Slaap je al wel wat beter?

@ Swietje: wat mankeert er aan?

Lijstje voor vandaag:

S: 1/2 uurtje spinningfiets
O: havermoutpap
T: 100 gram ham + 25gram roomkaas
L: 100 gram kipfilet
T: bekertje huttenkase light en 1/2 komkommer
D: curry met shitload aan groente en vis
S: fitness
T: 1/2 bakje kwark en 25 gram lijnzaad
  maandag 17 januari 2011 @ 13:47:01 #245
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91460444
Woot! Wij zitten in de auto om onze puppy op te halen! O+ Foto's volgen nog. Hoe is het met jullie?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:48:02 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91460498
quote:
17s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Woot! Wij zitten in de auto om onze puppy op te halen! O+ Foto's volgen nog. Hoe is het met jullie?
Nog zo'n mormel?
Niet meer actief op Fok!
pi_91460569
Er mankeert aan dat ik stront benauwd ben en dat ik nog een heleboel moet doen en dit is de 10000e keer dat mijn lichaam 't af laat weten en ik eigenlijk rust moet nemen waar het niet kan -O- .
  maandag 17 januari 2011 @ 13:50:00 #248
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91460590
Nee zelfde! Vorige foto's waren van ons bezoekje aan de fokker. Nu gaan we Pixel ophalen.
pi_91460785
Je mag best even zeuren hoor Swietje, het is ook vreselijk balen zo te horen. :*

Co: bekend probleem... Ons huis is ook een chaos vanwege alle half afgemaakte klussen. Ik wilde net (voor de zoveelste keer) een lijstje maken van alles wat nog moet en dan toch maar eens een voor een dingen gaan aanpakken om een beetje orde te scheppen. Niet dat die dan van lange duur zal zijn, maar daar heb ik me maar bij neergelegd. Tijdelijke orde is ook fijn. :P
pi_91460920
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:32 schreef Phaidra het volgende:
Sterkte XM!

Ter vermaak:

[ afbeelding ]
:D Die site!
pi_91461069
quote:
17s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee zelfde! Vorige foto's waren van ons bezoekje aan de fokker. Nu gaan we Pixel ophalen.
Op die foto's was 't zo'n doetje O+ O+ O+ Laat je snel nieuwe foto's zien?
pi_91461627
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:39 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Chaos all over :P

Naar welke musical ben je geweest?
Die over Anne Frank.

Ik vond het echt vreselijk. Ze zong keihard en ongevoelig en het ontroerde geen moment. Nou ja heel op het einde even, maar voor de rest zat ik echt met kromme tenen.
  maandag 17 januari 2011 @ 14:12:14 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91461704
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Die over Anne Frank.

Ik vond het echt vreselijk. Ze zong keihard en ongevoelig en het ontroerde geen moment. Nou ja heel op het einde even, maar voor de rest zat ik echt met kromme tenen.
Heb je toch nog wat lichaamsbeweging gehad :+. Déjà vu!

Weer even wat lijntjes uitgegooid en nu maar weer afwachten wat het oplevert :% .
Niet meer actief op Fok!
pi_91461720
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:49 schreef Swietje het volgende:
Er mankeert aan dat ik stront benauwd ben en dat ik nog een heleboel moet doen en dit is de 10000e keer dat mijn lichaam 't af laat weten en ik eigenlijk rust moet nemen waar het niet kan -O- .
Hey, daar mag je best over 'zeuren'. Een niet (mee-)werkend lichaam is gewoon heel rot. En neem alsjeblieft je rust, in jouw geval lijkt het me echt niet verstandig om door te werken als het lichamelijk niet wil. Neemt niet weg dat het k.u.t. is... :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91461794
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

:D Die site!
Ik moest net ook echt moeite doen om niet hardop te lachen :') .

Vik, ik ga voor je in de duimstand :) .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91461897
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:12 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Hey, daar mag je best over 'zeuren'. Een niet (mee-)werkend lichaam is gewoon heel rot. En neem alsjeblieft je rust, in jouw geval lijkt het me echt niet verstandig om door te werken als het lichamelijk niet wil. Neemt niet weg dat het k.u.t. is... :*
Ik moet echt 3 presentaties voorbereiden dus ik weet niet hoe en wanneer ik rust moet nemen. Morgen ook alweer om half 9 les dus weer vroeg op... ;( En die presentaties zijn niet 't enige wat ik vandaag af moet hebben... :X Bah. Misschien moet ik me gewoon wat minder verantwoordelijk voelen en meer taken afgeven aan groepsleden ofzo. Maar ja dan leveren ze weer prutswerk. }:|
pi_91463232
Lijstjestijd!

O: soyamelk & allbran
T: appel, reepje ontbijtkoek
L: 200 gr salade, bruine pistolet kaas/pesto/paprika
T: 150 ml yoghurt
B: 40 minuten fietsen + boodschappen sjouwen :P
D: keine anhung, misschien soep + nog een tortilla ofzo
  maandag 17 januari 2011 @ 15:02:37 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91464258
O: -
T: -
L: 2 boterhammen met 1 plak kaas, 2 gebakken eieren
D: maaltijdsalade

Puik :')
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 17 januari 2011 @ 15:05:49 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91464422
Nog niet weer aan het werk dus, XM?
Niet meer actief op Fok!
pi_91464437
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: -
L: 2 boterhammen met 1 plak kaas, 2 gebakken eieren
D: maaltijdsalade

Puik :')
Hey, je kunt er zelf wat aan doen he. Kom op.

Maar goed, ik heb me stiekem voorgenomen niet meer op jou en Swietjes lijstjes te reageren. Jullie weten heel goed dat je meer moet eten, maar doen het gewoon structureel niet. En als je midden op de dag zo'n lijstje plaatst, dan heb je nog alle tijd er wat aan te veranderen...
pi_91464589
Is je goed recht hoor trut, alleen ben ik het niet echt met je eens.

Mijn lijstje van vandaag:
O: boterham met halve gehaktbal, halfvolle melk
T: activia start
L: pistolet eiersalade, chocomelk
T: kom groentesoep
D: bietjes, aardappels, speklapje, halfvolle melk
T: verse sinaasappelsap
pi_91464646
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:09 schreef Swietje het volgende:
Het geeft toch een hele andere klank aan discussies, dat afkorten van namen :+ .
pi_91464723
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:09 schreef Swietje het volgende:

Mijn lijstje van vandaag:
O: boterham met halve gehaktbal, halfvolle melk
T: activia start
L: pistolet eiersalade, chocomelk
T: kom groentesoep
D: bietjes, aardappels, speklapje, halfvolle melk
T: verse sinaasappelsap
wat, dat jij niet structureel te weinig eet? Dit is een nestjes lijstje, met je eens. Maar over het algemeen zijn jouw lijstjes veel te weinig.
pi_91464932
Laatste tijd vallen ze allemaal reuze mee Jagar! :Y
pi_91465013
Ah, lijstjes. :) De mijne:
O: afbakpistoletje met kaas, ham en tomaat, koffie met melk
T: half pistoletje met gehakt
L: 2 sneetjes brood met cup-a-soup
T: fruit
D: lekkerbekje (van de markt :9) met stokbrood en spinazie à la crème (beetje rare combi maar er moest toch iets gezonds bij)
T: drankje
  Vis een optie? maandag 17 januari 2011 @ 15:21:07 #266
70532 loveli
N
pi_91465178
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:10 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Het geeft toch een hele andere klank aan discussies, dat afkorten van namen :+ .
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:16 schreef V1z0R het volgende:
Laatste tijd vallen ze allemaal reuze mee Jagar! :Y
Afhankelijk van je steming mag je kiezen ;)
crap in = crap out
  maandag 17 januari 2011 @ 15:23:00 #267
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91465272
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:05 schreef Viking84 het volgende:
Nog niet weer aan het werk dus, XM?
Morgen weer. Met lood in de schoenen.
pi_91465485
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wat, dat jij niet structureel te weinig eet? Dit is een nestjes lijstje, met je eens. Maar over het algemeen zijn jouw lijstjes veel te weinig.
Ik eet structureel te weinig voor iemand die gezond is ja. En misschien eet ik soms ook te weinig voor mijn ongezonde lijf, maar ik kan echt niet zoveel eten als een gezond persoon en ik heb het idee dat een aantal mensen hier dat vaak vergeten of niet van mij aan willen nemen.
En ik vind dat het de laatste tijd al een stuk verbeterd is...

En ik vind trut gewoon leuker dan jagar O-)
  maandag 17 januari 2011 @ 15:33:05 #269
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91465785
Oi, ik ben me aan het inlezen over het freelancer-schap, en dat heeft nog best wel wat voetjes in de aarde! :{

Volgende week maandag iig afspraak bij de KvK, dus nog een weekje om mn ideetjes op orde te krijgen :+

Oh en ik moet een specialisatie! Help es, waar ben ik goed in? :+ Ik kan wel 'slechte rijmpjes schrijven voor random gelegenheden' ofzoiets neerzetten maar daar zit niemand op te wachten denk ik oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_91465843
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:27 schreef Swietje het volgende:

[..]

Ik eet structureel te weinig voor iemand die gezond is ja. En misschien eet ik soms ook te weinig voor mijn ongezonde lijf, maar ik kan echt niet zoveel eten als een gezond persoon en ik heb het idee dat een aantal mensen hier dat vaak vergeten of niet van mij aan willen nemen.
En ik vind dat het de laatste tijd al een stuk verbeterd is...

En ik vind trut gewoon leuker dan jagar O-)
okay! ^O^ (niet sarcastisch!)

Grr, ik kom net de perfecte vacature tegen, die me echt op mijn lijf geschreven is. Behalve het feit dat je vloeiend Frans moet spreken. Je ne parle pas francais. Ga toch maar solliciteren, denk ik..
  maandag 17 januari 2011 @ 16:03:17 #271
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91467468
Lijst
O: 200 vla, 200 kwark
T's: appel, peer, wortels, cup a soup kerrie
L: 3 boterhammen ham, kom tomatencremesoep met ballen, beker melk
T's: sinaasappel, boterham osseworst, blokje choco, handje chips
D: Halve bloemkool, halve komkommer in komkommersalade, wienerschnitzel, beetje gebakken aardappelen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 17 januari 2011 @ 16:04:58 #272
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91467532
pi_91467578
Gewoon proberen trut! Wie niet waagt, wie niet wint.. of zoiets. En Frans is leuk dus helemaal niet zo erg als je daar een cursusje voor moet doen O+
pi_91467594
Omg, boemmm, ik ben verliefd. *O* O+ Wat lieffff.
pi_91467636
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:49 schreef Swietje het volgende:
He Swietje :*. Begrijpelijk dat je hier ongelooflijk van baalt.

Knallende discussie met groepsgenootje omdat we het heel erg oneens waren (hij heeft iets vrij geinterpreteerd waarvan ik bronnen heb gevonden dat het niet waar is, en heeft zonder mij in te lichten mijn teksten hierover veranderd). Ja dat groepswerk is echt wat voor mij hoor :'). Blijf van mn tekst af. Vertel me wat ik moet veranderen, maar ga niet zelf zitten wijzigen en mijn opbouw/zinnen verprutsen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_91467687
quote:
17s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:04 schreef boem-dikkie het volgende:
In de auto: http://yfrog.com/h3kpwovj
*Smelt* O+
pi_91467758
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

He Swietje :*. Begrijpelijk dat je hier ongelooflijk van baalt.

Knallende discussie met groepsgenootje omdat we het heel erg oneens waren (hij heeft iets vrij geinterpreteerd waarvan ik bronnen heb gevonden dat het niet waar is, en heeft zonder mij in te lichten mijn teksten hierover veranderd). Ja dat groepswerk is echt wat voor mij hoor :'). Blijf van mn tekst af. Vertel me wat ik moet veranderen, maar ga niet zelf zitten wijzigen en mijn opbouw/zinnen verprutsen.
Groepswerk :') Als gevolg daarvan mag ik nu 3 presentaties voorbereiden en uitvoeren. Echt, ik voel met je mee. :*
  maandag 17 januari 2011 @ 16:09:12 #278
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_91467765
quote:
Ohhhwwwww O+
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_91467969
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:09 schreef Swietje het volgende:

[..]

Groepswerk :') Als gevolg daarvan mag ik nu 3 presentaties voorbereiden en uitvoeren. Echt, ik voel met je mee. :*
Gelukkig mijn laatste keer groepswerk tot het eind van mn bachelor. Jij moet volgens mij wel vaker, dus leef ook met jou mee :*.

Stomste vind ik nog dat ik het in mn eentje 10x beter had kunnen doen. En iedereen zegt dat ze mijn stukken meteen herkennen en beter te begrijpen zijn. Waarom komt het na overleg er dan zo uit dat mijn stukken anders moeten? :')

En Pixel is lief O+. En gegroeid :o.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:20:20 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91468284
quote:
O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_91468367
Oooh, fijn joh dat je er bijna vanaf bent! Ik heb nog heel wat jaartjes te gaan en het is hopeloos... Mensen leveren stukken zo beroerd in dat ik ze helemaal kan herschrijven.. herkenbaar zeker :') Of ze vinden hun ideeen inderdaad veel beter en dan is het een grote bron van spelfouten. :') Ok, frustratie!!!!

In je eentje zou al het groepswerk bovengemiddeld goed zijn maar door het gepruts van anderen.. pff. }:| Ze zijn niet allemaal zo hoor, maar sommige...
pi_91468467
Wat gaat de dag snel als je de hele tijd slaapt!
Zo maar rustig aan proberen naar de super te gaan :)
quote:
Op maandag 17 januari 2011 14:10 schreef conleche het volgende:
Die over Anne Frank.

Dit lijkt me ook een dieptepunt in het typische wereldje van musicalland. Hoe kom je op het idee!
pi_91468489
quote:

Hihi, ik begin te vermoeden dat wij ergens toch familie zijn :')!!!
pi_91468850
quote:
*smelt*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_91468956
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:22 schreef Swietje het volgende:
Oooh, fijn joh dat je er bijna vanaf bent! Ik heb nog heel wat jaartjes te gaan en het is hopeloos... Mensen leveren stukken zo beroerd in dat ik ze helemaal kan herschrijven.. herkenbaar zeker :') Of ze vinden hun ideeen inderdaad veel beter en dan is het een grote bron van spelfouten. :') Ok, frustratie!!!!

In je eentje zou al het groepswerk bovengemiddeld goed zijn maar door het gepruts van anderen.. pff. }:| Ze zijn niet allemaal zo hoor, maar sommige...
Volgend jaar begint het weer opnieuw waarschijnlijk. Ik vind groepswerk vooral ongelooflijk stom omdat het mij helemaal geen tijd scheelt. Ik ben sneller klaar als ik alles zelf schrijf, het niveau is hoger en het scheelt frustratie. En mensen zich nooit aan afspraken houden. Ik hoop later dan ook een baan te vinden waarin ik niets samen met anderen hoef te schrijven :). De enige samenwerkingen die ik als 'prettig' heb ervaren waren met mensen die niet voor zichzelf opkwamen en waar ik dus mn ideeeen gewoon door kon drukken :@.
pi_91469146
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:34 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Volgend jaar begint het weer opnieuw waarschijnlijk. Ik vind groepswerk vooral ongelooflijk stom omdat het mij helemaal geen tijd scheelt. Ik ben sneller klaar als ik alles zelf schrijf, het niveau is hoger en het scheelt frustratie. En mensen zich nooit aan afspraken houden. Ik hoop later dan ook een baan te vinden waarin ik niets samen met anderen hoef te schrijven :). De enige samenwerkingen die ik als 'prettig' heb ervaren waren met mensen die niet voor zichzelf opkwamen en waar ik dus mn ideeeen gewoon door kon drukken :@.
teamwork -1 ;)
Nou ja als je gaat promoveren en een beetje eigen project hebt, zou dat wel kunnen gaan lukken misschien...

Groepswerk bakende ik vaak af door alles heel goed te verdelen en dan alleen dat deel te doen. Aan het einde liep ik alles wel even door voor layout en taalfoutjes enzo ;). Ideetje? :)
Edit: dat nalopen deed ik uiteraard in overleg :)
pi_91469248
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:34 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik vermoed dat 't mijn hele schoolcarriere zo blijft ja. Al zullen de echte mensen zonder motivatie wel oprotten. Alhoewel, je hebt er altijd die er tussendoor glippen. >:) Zelf schrijven/maken kost zelfs minder tijd over 't algemeen want je hoeft niets te overleggen.
Er is één meisje waar ik nu twee projecten mee heb gewerkt en zij is wel tof om mee te werken, goed gemotiveerd, let goed op spelling, werkt netjes enz.. maar de rest. :') Volgend blok weer een nieuwe groep en dan zullen wij wel niet meer bij elkaar zitten ook. }:|
pi_91469423
Ik ben blij dat nu ik echt aan het werk ben, ik met allemaal gemotiveerde en slimme mensen werk. Hoe anders was dat toen ik nog op school zal :D

Ik vond trouwens wel dat er een groot verschil zat tussen mijn bachelor (HBO) en Master (internationaal universitair programma). Eigenlijk kwam ik er toen achter hoe makkelijk het HBO was :')
  maandag 17 januari 2011 @ 16:51:53 #289
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91469860
Ik heb geen zin om boodschappen te doen, dus we eten waarschijnlijk gekruide aardappelpartjes met tuinerwtjes en spekjes meegeroerbakt oO< Klinkt dat eetbaar?

Pixel O+
pi_91469878
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:38 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

teamwork -1 ;)
Nou ja als je gaat promoveren en een beetje eigen project hebt, zou dat wel kunnen gaan lukken misschien...

Groepswerk bakende ik vaak af door alles heel goed te verdelen en dan alleen dat deel te doen. Aan het einde liep ik alles wel even door voor layout en taalfoutjes enzo ;). Ideetje? :)
Edit: dat nalopen deed ik uiteraard in overleg :)
Ik kan ook helemaal niet goed samenwerken, ik vind dat groepsproces alleen maar vermoeiend :'). Al gaat het nu iets beter dan afgelopen jaren. Nu hebben we alleen de laatste twee dagen discussie.

Dat was mijn idee ook. Tot mijn groepsgenootje ging kutten met mijn tekst. En zijn ideeen in mijn tekst wilde inpassen, waarbij hij de hele indeling overhoop haalde, zinnen sloopte en er dingen in ging zetten die imho niet waar zijn. Blijf van mijn tekst af, daar word ik giftig van.
pi_91469931
Ook maar een lijstje. Het zal wel weinig zijn (hoewel, met D en appeltaart...), maar regelmaat is nu even belangrijker dan hoeveelheid.

O: brinta
T: 2x koffie met melk
T: optimel kersenyoghurt
L: 2 boterhammen huzarensalade, kopje warme choco uit automaat
T: 2 mandarijnen
D: aardappels uit de oven, gegrilde groeten en biologische worstjes
T: stukje zelfgebakken appeltaart
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91470033
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb geen zin om boodschappen te doen, dus we eten waarschijnlijk gekruide aardappelpartjes met tuinerwtjes en spekjes meegeroerbakt oO< Klinkt dat eetbaar?

Pixel O+
Eigenlijk wel :Y . Ik zou de erwtjes maar kort meebakken dan.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 17 januari 2011 @ 16:55:21 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91470053
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:53 schreef Phaidra het volgende:
Ook maar een lijstje. Het zal wel weinig zijn (hoewel, met D en appeltaart...), maar regelmaat is nu even belangrijker dan hoeveelheid.
D: aardappels uit de oven, gegrilde groeten en biologische worstjes
Met de grillige groeten van Phaidra O+

De omgekeerde versie van wat mijn pa op zn kerstkaarten zette toen ie net in NL was :+
  maandag 17 januari 2011 @ 16:56:03 #294
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91470081
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:55 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Eigenlijk wel :Y . Ik zou de erwtjes maar kort meebakken dan.
Yay! Er is hoop :P Grazie bellaaa! En ja, da's het plan, zodat ze nog wat knapperig zijn :9
  maandag 17 januari 2011 @ 16:56:57 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91470132
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

De omgekeerde versie van wat mijn pa op zn kerstkaarten zette toen ie net in NL was :+
:D.
Niet meer actief op Fok!
pi_91470134
Phaidra, hoe is het met je mama?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_91470140
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Whoops! _O-
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 17 januari 2011 @ 16:58:35 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91470212
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:52 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik kan ook helemaal niet goed samenwerken, ik vind dat groepsproces alleen maar vermoeiend :'). Al gaat het nu iets beter dan afgelopen jaren. Nu hebben we alleen de laatste twee dagen discussie.

Dat was mijn idee ook. Tot mijn groepsgenootje ging kutten met mijn tekst. En zijn ideeen in mijn tekst wilde inpassen, waarbij hij de hele indeling overhoop haalde, zinnen sloopte en er dingen in ging zetten die imho niet waar zijn. Blijf van mijn tekst af, daar word ik giftig van.
Heb ik ook wel eens gedaan :@. (behalve dan dingen in de tekst zetten die niet waar zijn :+). Maar toen was het echt een hele slechte tekst! Toen werkte ik samen met een vrouw van 50+ die in het stenen tijdperk VWO had gedaan en nu Nederlands wilde studeren :'). Na een half jaar was ze weg trouwens oO< .
Niet meer actief op Fok!
pi_91470307
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Phaidra, hoe is het met je mama?
Gaat erg goed! In eerste instantie hoorden we vorige week dat ze over ca. 2 weken naar een revalidatiecentrum zou gaan voor verder herstel, maar ze gaat nu zo goed vooruit dat ze misschien meteen naar huis kan. Voor haar wel fijn, maar wij vinden het ook wel een grote overgang. Maar binnenkort komt hier nog een gesprek over, wat haalbaar is met extra thuiszorg enzo!

Zelf merk ik nu pas goed hoe gestrest en vermoeiend de afgelopen periode geweest is, maar dat komt ook wel weer goed.

Thanks for asking darrrling O+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91470333
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens gedaan :@. (behalve dan dingen in de tekst zetten die niet waar zijn :+). Maar toen was het echt een hele slechte tekst! Toen werkte ik samen met een vrouw van 50+ die in het stenen tijdperk VWO had gedaan en nu Nederlands wilde studeren :'). Na een half jaar was ze weg trouwens oO< .
Ik heb het ook wel eens gedaan bij anderen :). Maar mijn tekst is beter dan zijn tekst, dus ik vind dat hij het recht niet heeft.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:02:23 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91470400
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb het ook wel eens gedaan bij anderen :). Maar mijn tekst is beter dan zijn tekst, dus ik vind dat hij het recht niet heeft.
Noh! Dat vind jij! :P (en ik geloof je ook best!)
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')