abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 januari 2011 @ 12:19:52 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91456784
Succes met je relatieperikelen, Perruche! :* (net even bijgelezen).

Zo nog even een sollicitatiebrief schrijven.
Niet meer actief op Fok!
pi_91456883
* Merel haar huisje bewonderen doet *
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_91457241
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:22 schreef V1z0R het volgende:
* Merel haar huisje bewonderen doet *
ga ik vanavond doen!
pi_91457800
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:31 schreef Perruche het volgende:

[..]

ga ik vanavond doen!
Ik ook :Y
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_91457834
Heb ik net gedaan en ik vind de tegeltjes echt zo leuk en het glas in lood en de badkamer met douche én bad! O+

Ik ben met 10 dingen tegelijk bezig as usual en wanneer leer ik nu eens dat het meestal beter werkt om eerst iets af te maken voor ik aan iets anders begin. Dus nu is de kerstboom half afgetuigd, heb ik 2 van de 6 doeken gevernist, zegt de wasmachine dat hij klaar is en heb ik net een doek naar de galerie gebracht. En ik moet iedere keer over de troep in de gang lopen omdat ik gisteren haast had en iets uit mijn weekendtas moest hebben, waardoor de inhoud nu op de grond in de gang ligt.

Voor de rest: help me herinneren dat ik nooooit meer naar een musical ga. Wat een ellende was dat.

Perruche, is het niet zo dat iedere keer dat jullie ruzie hebben hij eigenlijk weer terug wil naar zijn land en dat je nu op het punt bent gekomen dat je denkt: nou, ga dan?
  maandag 17 januari 2011 @ 12:47:27 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91457840
Ik heb het al gedaan en het is keitof.

Zo, brief af :7. Ik heb besloten dat ik wat minder tijd in 1 brief wil steken. M'n brieven zijn toch wel goed en als ze niet goed genoeg zijn, pech dan :6 :').
Niet meer actief op Fok!
pi_91457874
Heerlijk rustig beginnen op mijn werk, de collega die me normaal altijd in mijn nek springt met allerhande vragen & problemen is thuis. Zalig :@ Ze is echt heel aardig hoor, en het is ook wel te begrijpen, zij heeft dan al 4 uur gewerkt en is al vanalles tegengekomen dus als ik dan binnenkom kan ze het eindelijk kwijt.

Maar dit is wel fijn, kan meteen aan mijn eigen werkjes beginnen die er al een tijd liggen :o
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_91457888
Lijstje:

O: yoghurt met muesli en banaan
T: bakje vruchtenyoghurt
L: restje stoofpot met stukje volkorenbrood
T: als nog honger, nog een klein beetje stoofpot met volkorenbrood
T: appel
D: stamppot zuurkool met spekjes en appel.
T: geen idee.
pi_91457893
Hoi! :W 5 topics gemist! :o

Perruche sterkte, relatiegedoe kan zo vermoeiend zijn. :*

Verder ben ik ook wel benieuwd naar Merel's huis. O-)
Are you pondering what I'm pondering?
pi_91457984
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:47 schreef conleche het volgende:
Heb ik net gedaan en ik vind de tegeltjes echt zo leuk en het glas in lood en de badkamer met douche én bad! O+

Ik ben met 10 dingen tegelijk bezig as usual en wanneer leer ik nu eens dat het meestal beter werkt om eerst iets af te maken voor ik aan iets anders begin. Dus nu is de kerstboom half afgetuigd, heb ik 2 van de 6 doeken gevernist, zegt de wasmachine dat hij klaar is en heb ik net een doek naar de galerie gebracht. En ik moet iedere keer over de troep in de gang lopen omdat ik gisteren haast had en iets uit mijn weekendtas moest hebben, waardoor de inhoud nu op de grond in de gang ligt.

Voor de rest: help me herinneren dat ik nooooit meer naar een musical ga. Wat een ellende was dat.

Perruche, is het niet zo dat iedere keer dat jullie ruzie hebben hij eigenlijk weer terug wil naar zijn land en dat je nu op het punt bent gekomen dat je denkt: nou, ga dan?
Ik doe ook altijd veel dingen tegelijk, en dan werk ik er naartoe om ze aan het eind ook allemaal af te hebben en dat is echt zooooo lekker :9

Alleen in 't nieuwe huis ff niet, ik zie al dagen stofvlokken dwarrelen en steeds denk ik: Neh.
Vooral omdat ik weet dat mijn vader toch nog dingen wil/moet zagen/ophangen/beverven.
pi_91458507
@ co; ja dat is wel zo, maar het is ook een vicieuze cirkel.. we krijgen ook ruzie omdat hij hier niet gelukkig is. En van het ruzie krijgen wordt 'ie weer ongelukiger. Daarnaast zijn we gewoon zo anders, ik kan me niet voorstellen dat ik ooit zo bij de pakken neer zou zitten als hij nu doet. En ik heb best wel wat dingen meegemaakt om van bij de pakken neer te gaan zitten, zeg maar :')

Ik heb honger! :P
pi_91458681
Perruche, jullie situatie is niet makkelijk en als het begrip voor elkaar ook nog minder wordt, is het helemaal lastig. Het klinkt alsof je emotioneel al afstand van hem genomen hebt, of lijkt dat maar zo? Sterkte in ieder geval.

Ik ga eens lunchen. Geen motivatie / concentratie vandaag, terwijl er zoveel werk te doen is...
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 17 januari 2011 @ 13:17:29 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91459089
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:12 schreef Perruche het volgende:
Oh goedemorgen :)

Of het komt allemaal goed :*

Vik wanneer ben je jarig?
Vrijdag *O* *O* *O*.

Ik ben iig geen stiekeme jarige :')
Niet meer actief op Fok!
  maandag 17 januari 2011 @ 13:24:22 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91459390
He gezellig, arbo controle.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_91459801
Sterkte XM!

Ter vermaak:

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91459832
XM, arbo controle?

Leuk, zo'n baas :')

Sterkte :*
pi_91459928
Meh. Ik haat mijn lijf. :( Sorry dat ik zeur maar ik heb het zo gehad. :(
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_91460097
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:47 schreef conleche het volgende:

Chaos all over :P

Naar welke musical ben je geweest?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_91460257
@ XM: Sterkte! Niks te vrezen voor de arbo pipo's, gewoon je verhaal doen :Y Slaap je al wel wat beter?

@ Swietje: wat mankeert er aan?

Lijstje voor vandaag:

S: 1/2 uurtje spinningfiets
O: havermoutpap
T: 100 gram ham + 25gram roomkaas
L: 100 gram kipfilet
T: bekertje huttenkase light en 1/2 komkommer
D: curry met shitload aan groente en vis
S: fitness
T: 1/2 bakje kwark en 25 gram lijnzaad
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 17 januari 2011 @ 13:47:01 #245
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91460444
Woot! Wij zitten in de auto om onze puppy op te halen! O+ Foto's volgen nog. Hoe is het met jullie?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:48:02 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91460498
quote:
17s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Woot! Wij zitten in de auto om onze puppy op te halen! O+ Foto's volgen nog. Hoe is het met jullie?
Nog zo'n mormel?
Niet meer actief op Fok!
pi_91460569
Er mankeert aan dat ik stront benauwd ben en dat ik nog een heleboel moet doen en dit is de 10000e keer dat mijn lichaam 't af laat weten en ik eigenlijk rust moet nemen waar het niet kan -O- .
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  maandag 17 januari 2011 @ 13:50:00 #248
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91460590
Nee zelfde! Vorige foto's waren van ons bezoekje aan de fokker. Nu gaan we Pixel ophalen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_91460785
Je mag best even zeuren hoor Swietje, het is ook vreselijk balen zo te horen. :*

Co: bekend probleem... Ons huis is ook een chaos vanwege alle half afgemaakte klussen. Ik wilde net (voor de zoveelste keer) een lijstje maken van alles wat nog moet en dan toch maar eens een voor een dingen gaan aanpakken om een beetje orde te scheppen. Niet dat die dan van lange duur zal zijn, maar daar heb ik me maar bij neergelegd. Tijdelijke orde is ook fijn. :P
Are you pondering what I'm pondering?
pi_91460920
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:32 schreef Phaidra het volgende:
Sterkte XM!

Ter vermaak:

[ afbeelding ]
:D Die site!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: