Ik ben toevallig een paar kilo's overgewicht, maar wil wel een goed gewicht behouden en gezond leven (ik probeer af te vallen door gezond en normaal te eten + beweging). Mag ik toch mee posten?quote:De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Dat staat er zo omdat er nog een andere topicreeks is, de Dieetclub, voor mensen die meer dan een paar kilo's kwijt willen (BMI van 27 of hoger). Maar op zich mag iedereen gewoon posten waar ze willen hoor, dus je bent hier ook welkom.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:15 schreef YumSum het volgende:
Uit de OP:
[..]
Ik ben toevallig een paar kilo's overgewicht, maar wil wel een goed gewicht behouden en gezond leven (ik probeer af te vallen door gezond en normaal te eten + beweging). Mag ik toch mee posten?
Tof en ja.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef Merel het volgende:
Ik spreek even voor de rest: tuurlijk! Lust je broccoli?
Ik wil geen dieet nemen, ik at de laatste tijd heel erg ongezond en sportte niet, dus ik kwam wat aan, nu ga ik weer op een normale manier eten.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat staat er zo omdat er nog een andere topicreeks is, de Dieetclub, voor mensen die meer dan een paar kilo's kwijt willen (BMI van 27 of hoger). Maar op zich mag iedereen gewoon posten waar ze willen hoor, dus je bent hier ook welkom.
Die naam is misschien een beetje misleidend, in de Dieetclub zijn vast ook mensen die gewoon gezond eten. De topics zijn alleen ooit gesplitst omdat het voor mensen die echt veel kwijt moeten niet echt leuk was om te lezen over iemand met maat 38 die zichzelf nog te dik vindt, geloof ik.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef YumSum het volgende:
[..]
Tof en ja.
[..]
Ik wil geen dieet nemen, ik at de laatste tijd heel erg ongezond en sportte niet, dus ik kwam wat aan, nu ga ik weer op een normale manier eten.maaruh, tof
Lengte 1.73 meter, 82 kilo (wat ik voor het laatst gezien heb) en de patronen moet ik nog uitzoeken.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Welkom yum!
Kan je wat vertellen over je lengte, gewicht, je eerdere eet- en sportpatroon en je plan?
Nu snap ik het.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die naam is misschien een beetje misleidend, in de Dieetclub zijn vast ook mensen die gewoon gezond eten. De topics zijn alleen ooit gesplitst omdat het voor mensen die echt veel kwijt moeten niet echt leuk was om te lezen over iemand met maat 38 die zichzelf nog te dik vindt, geloof ik.
Verder eh, wat Puff en V1z0R zeggen.
Succes!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:33 schreef YumSum het volgende:
[..]
Lengte 1.73 meter, 82 kilo (wat ik voor het laatst gezien heb) en de patronen moet ik nog uitzoeken.Het valt wel mee uiteindelijk, maar ik voel me veel meer op mijn gemak toen ik rond de 70 kilo woog.
[..]
Nu snap ik het.Ik zal erover nadenken, maar ik vind het hier al leuk.
Voel me al welkom namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |