Ja haha, voorspelbaar of niet?quote:
Best welquote:
Dat hoop ik ook, anders kom ik wel even langs om je te force feedenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jawelwas een flink gat maar er is niets meer van te zien
en ze is weer het oude brutaaltje
Lijstje![]()
tentamendag vandaag..
O: appelmoes en stukje speculaas
L: 1 boterham hazelnootpasta
D: rösti's met tomatensoep en soepstengel
T: waterijslollie
Morgen beter hoop ik..
We zitten op een vet goede plek, dus misschien komen we wel op tvquote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Best wel. Ik kan er ook zonder problemen een mental image van maken
.
Oh, wat leuk om te horen!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef _Calimero_ het volgende:
*komt binnenvallen*
twee heerlijke knal uurtjes spinning geven. Nog maar twee keerEr kwamen meerdere mensen zeggen dat ze het jammer vinden dat ik wegga
![]()
en 1 iemand kwam zo oprecht zeggen dat ze het heel jammer vond en dat ik altijd zo heerlijk lesgeef![]()
![]()
Leuk, die complimentjes!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef _Calimero_ het volgende:
*komt binnenvallen*
twee heerlijke knal uurtjes spinning geven. Nog maar twee keerEr kwamen meerdere mensen zeggen dat ze het jammer vinden dat ik wegga
![]()
en 1 iemand kwam zo oprecht zeggen dat ze het heel jammer vond en dat ik altijd zo heerlijk lesgeef![]()
![]()
Halve finale waar Nederland in zitquote:Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk, die complimentjes!.
@GB: ik ga kijken!.
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, anders kom ik wel even langs om je te force feeden
Das leukquote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef _Calimero_ het volgende:
*komt binnenvallen*
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Halve finale waar Nederland in zitDat je niet per ongeluk die andere halve finale gaat kijken
Wat fijn zo'n (bijna) afsluiting!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef _Calimero_ het volgende:
*komt binnenvallen*
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:34 schreef Perruche het volgende:
Razz, wat is een waldkornbeschuit? Mooi lijstje wel.
Ik ga een grog maken voor vriendje.
Erg lekker inderdaad, neem ze ook wel eens bij de bakkerquote:Op maandag 17 januari 2011 22:36 schreef Razztwizzle het volgende:
[ afbeelding ]
Beschuiten met enorm veel pitjes en zaadjes, vullen als een malle en lekker. Alleen duur
m'n moeder neemt ze mee van de Sligro per vijf zakken, en dan mag ik er altijd een paar
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik denk dat alle groepsles-achtige sporten wel goed zijn voor je spieren en die kan je veelal doen zo vaak je wilt/kunt!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:54 schreef Perruche het volgende:
Razz ik vind het helemaal niet zo veel. Misschien een beetje veel brooddingen.
Weet iemand nog een leuke sport, goed voor je spieren, niet in teamverband, die ik 1x per week kan doen? (rustig beginnen) en nee, niet hardlopen. Dat ga ik evt. wel weer doen.
Ik dacht misschien pilates...?
Ik twijfel nog! Lijkt me superleuk, maar ben bang dat het toch tegenvalt, en is lastig met slaapplaats enzo...quote:Op maandag 17 januari 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
Wil er hier iemand naar de halve finale van het ESF? Ik twijfel of ik zal gaan..
Werkt (nog) niet! Trucje is om even te quoten ofzo.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:59 schreef Syrena het volgende:
Halp, ik krijg spoilers niet open op de mobiele layoutgewoon op duwen toch?
Ik ben toevallig een paar kilo's overgewicht, maar wil wel een goed gewicht behouden en gezond leven (ik probeer af te vallen door gezond en normaal te eten + beweging). Mag ik toch mee posten?quote:De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Dat staat er zo omdat er nog een andere topicreeks is, de Dieetclub, voor mensen die meer dan een paar kilo's kwijt willen (BMI van 27 of hoger). Maar op zich mag iedereen gewoon posten waar ze willen hoor, dus je bent hier ook welkom.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:15 schreef YumSum het volgende:
Uit de OP:
[..]
Ik ben toevallig een paar kilo's overgewicht, maar wil wel een goed gewicht behouden en gezond leven (ik probeer af te vallen door gezond en normaal te eten + beweging). Mag ik toch mee posten?
Tof en ja.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef Merel het volgende:
Ik spreek even voor de rest: tuurlijk! Lust je broccoli?
Ik wil geen dieet nemen, ik at de laatste tijd heel erg ongezond en sportte niet, dus ik kwam wat aan, nu ga ik weer op een normale manier eten.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat staat er zo omdat er nog een andere topicreeks is, de Dieetclub, voor mensen die meer dan een paar kilo's kwijt willen (BMI van 27 of hoger). Maar op zich mag iedereen gewoon posten waar ze willen hoor, dus je bent hier ook welkom.
Die naam is misschien een beetje misleidend, in de Dieetclub zijn vast ook mensen die gewoon gezond eten. De topics zijn alleen ooit gesplitst omdat het voor mensen die echt veel kwijt moeten niet echt leuk was om te lezen over iemand met maat 38 die zichzelf nog te dik vindt, geloof ik.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef YumSum het volgende:
[..]
Tof en ja.
[..]
Ik wil geen dieet nemen, ik at de laatste tijd heel erg ongezond en sportte niet, dus ik kwam wat aan, nu ga ik weer op een normale manier eten.maaruh, tof
Lengte 1.73 meter, 82 kilo (wat ik voor het laatst gezien heb) en de patronen moet ik nog uitzoeken.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Welkom yum!
Kan je wat vertellen over je lengte, gewicht, je eerdere eet- en sportpatroon en je plan?
Nu snap ik het.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die naam is misschien een beetje misleidend, in de Dieetclub zijn vast ook mensen die gewoon gezond eten. De topics zijn alleen ooit gesplitst omdat het voor mensen die echt veel kwijt moeten niet echt leuk was om te lezen over iemand met maat 38 die zichzelf nog te dik vindt, geloof ik.
Verder eh, wat Puff en V1z0R zeggen.
Succes!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:33 schreef YumSum het volgende:
[..]
Lengte 1.73 meter, 82 kilo (wat ik voor het laatst gezien heb) en de patronen moet ik nog uitzoeken.Het valt wel mee uiteindelijk, maar ik voel me veel meer op mijn gemak toen ik rond de 70 kilo woog.
[..]
Nu snap ik het.Ik zal erover nadenken, maar ik vind het hier al leuk.
Voel me al welkom namelijk.
Wat maak je het jezelf soms moeilijk johquote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:55 schreef Merel het volgende:
Phaidra, gaat om collega 2. Die ik toch best wel leuk vind eigenlijk. Dus het relaxte "we zien wel" is nu veranderd in zenuwachtig wachten op smsjes en hopen op hints dat hij mij ook leuk vindt. Want zelf durf ik natuurlijk niet te zeggen dat ik best weer eens wil afspreken, dus het initiatief moet van zijn kant komen en nu zit ik daar dus gefrustreerd op te wachetn
Aurum, foto van je mantelpakje!Ik heb gisteren nog eens in Sigme's maatpak-topic gekeken, want ik kan zoiets ook met korting via m'n werk regelen en ik twijfel... Hoop geld, maar wel fijn om zoiets te hebben dat helemaal voor je eigen lijf gemaakt is.
En dan zo maar eens aan het ontbijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |