abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91488604
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Met Greys zeker? :P.
Ja haha, voorspelbaar of niet? :') _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 17 januari 2011 @ 21:55:34 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91488635
quote:
17s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja haha, voorspelbaar of niet? :') _O-
Best wel :'). Ik kan er ook zonder problemen een mental image van maken :').
Niet meer actief op Fok!
pi_91488656
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jawel :Y was een flink gat maar er is niets meer van te zien ^O^ en ze is weer het oude brutaaltje :Y

Lijstje *O* :@ tentamendag vandaag..
O: appelmoes en stukje speculaas
L: 1 boterham hazelnootpasta
D: rösti's met tomatensoep en soepstengel
T: waterijslollie

Morgen beter hoop ik..
Dat hoop ik ook, anders kom ik wel even langs om je te force feeden }:|
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 17 januari 2011 @ 21:55:56 #106
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_91488669
*komt binnenvallen*

twee heerlijke knal uurtjes spinning geven. Nog maar twee keer :o Er kwamen meerdere mensen zeggen dat ze het jammer vinden dat ik wegga O+
en 1 iemand kwam zo oprecht zeggen dat ze het heel jammer vond en dat ik altijd zo heerlijk lesgeef :o O+ :@
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_91488692
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Best wel :'). Ik kan er ook zonder problemen een mental image van maken :').
We zitten op een vet goede plek, dus misschien komen we wel op tv *)
pi_91488714
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef _Calimero_ het volgende:
*komt binnenvallen*

twee heerlijke knal uurtjes spinning geven. Nog maar twee keer :o Er kwamen meerdere mensen zeggen dat ze het jammer vinden dat ik wegga O+
en 1 iemand kwam zo oprecht zeggen dat ze het heel jammer vond en dat ik altijd zo heerlijk lesgeef :o O+ :@
Oh, wat leuk om te horen! :D
  maandag 17 januari 2011 @ 21:56:39 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91488723
quote:
*komt binnenvallen*

Leuk, die complimentjes! :Y.

@GB: ik ga kijken! :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_91488812
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Leuk, die complimentjes! :Y.

@GB: ik ga kijken! :P.
Halve finale waar Nederland in zit w/ Dat je niet per ongeluk die andere halve finale gaat kijken :+
pi_91488833
quote:
12s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook, anders kom ik wel even langs om je te force feeden }:|
:* zenuwen :@
Toen ik thuis kwam om vijf uur rende ik spontaan de kast in voor soep _O-
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_91488867
quote:
*komt binnenvallen*

Das leuk :D
  maandag 17 januari 2011 @ 21:59:22 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91488915
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Halve finale waar Nederland in zit w/ Dat je niet per ongeluk die andere halve finale gaat kijken :+
:').

De finale waar Oostenrijk in zit, zodat jullie met Tiroler hoedjes in het publiek zitten _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_91489565
quote:
Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef _Calimero_ het volgende:
*komt binnenvallen*

Wat fijn zo'n (bijna) afsluiting!
pi_91491041
Leuk zeg, Cali! Waarom ga je eigenlijk weg?

Mijn definitieve lijstje van vandaag:
O: Yoghurt met kiwi, mandarijn, amandelen, muesli. Thee.
T: Half plakje roggebrood/pindakaas/komkommer. Thee.
L: Twee waldkornbeschuiten met hummus/sambal/komkommer/rode ui, half plakje roggebrood met pindakaas/komkommer, kop cup-a-soup tomatencrème.
T: Enorme koffie verkeerd en zo'n cantuccinikoekjedingetje
D: Stamppot rauwe andijvie met spekjes en een stuk rookworst en jus en mosterd :9 *burp* volstrekt slankonverantwoord want met boter en volle melk :@

Ik zit nog vol :').

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2011 22:35:07 ]
pi_91491422
Razz, wat is een waldkornbeschuit? Mooi lijstje wel.

Ik ga een grog maken voor vriendje.
pi_91491553
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:34 schreef Perruche het volgende:
Razz, wat is een waldkornbeschuit? Mooi lijstje wel.

Ik ga een grog maken voor vriendje.

Beschuiten met enorm veel pitjes en zaadjes, vullen als een malle en lekker :9. Alleen duur :{ m'n moeder neemt ze mee van de Sligro per vijf zakken, en dan mag ik er altijd een paar O+.

Ik vond m'n lijstje wat veel eigenlijk. Niet?

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2011 22:37:20 ]
pi_91491574
Chips :@ drie handjes, weinig eten is niet goed :N
pi_91491600
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:36 schreef Razztwizzle het volgende:
[ afbeelding ]
Beschuiten met enorm veel pitjes en zaadjes, vullen als een malle en lekker :9. Alleen duur :{ m'n moeder neemt ze mee van de Sligro per vijf zakken, en dan mag ik er altijd een paar O+.
Erg lekker inderdaad, neem ze ook wel eens bij de bakker O+
  maandag 17 januari 2011 @ 22:49:57 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91492390
Ook een lijstje 8-)

O: twee sneetjes met ham
L: twee sneetjes met chocohagel
T: gekookt ei
T: snee brood met gekookt ei
D: gekruide aardappelpartjes geroerbakt met tuinerwtjes en wat spekjes
S: Zumba
T: grote bak boer'n yoghurt met anderhalve perzik en een banaan erdoor

Op de chocoladehagel na vind ik hem mooi!

En voor de gelegenheid die van gisteren nog in een spoiler, als voorbeeld van hoe het niet moet :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_91492707
Razz ik vind het helemaal niet zo veel. Misschien een beetje veel brooddingen.

Weet iemand nog een leuke sport, goed voor je spieren, niet in teamverband, die ik 1x per week kan doen? (rustig beginnen :P ) en nee, niet hardlopen. Dat ga ik evt. wel weer doen.

Ik dacht misschien pilates...?
  maandag 17 januari 2011 @ 22:59:08 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91493001
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:54 schreef Perruche het volgende:
Razz ik vind het helemaal niet zo veel. Misschien een beetje veel brooddingen.

Weet iemand nog een leuke sport, goed voor je spieren, niet in teamverband, die ik 1x per week kan doen? (rustig beginnen :P ) en nee, niet hardlopen. Dat ga ik evt. wel weer doen.

Ik dacht misschien pilates...?
Ik denk dat alle groepsles-achtige sporten wel goed zijn voor je spieren en die kan je veelal doen zo vaak je wilt/kunt! :Y

Body Pump ofzo iets voor je? Als het je specifiek om de spieren gaat! Ik weet er niet veel van, maar bij Yoga en Pilates krijg ik altijd meer het idee dat het vooral goed is voor je houding en om je spieren langer te maken enzo. Ook belangrijk, maar ik weet niet wat jij wilt :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 17 januari 2011 @ 22:59:32 #123
331 Merel
Be here now.
pi_91493033
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
Wil er hier iemand naar de halve finale van het ESF? Ik twijfel of ik zal gaan..
Ik twijfel nog! Lijkt me superleuk, maar ben bang dat het toch tegenvalt, en is lastig met slaapplaats enzo...
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_91493041
Halp, ik krijg spoilers niet open op de mobiele layout :'( gewoon op duwen toch?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 17 januari 2011 @ 23:04:54 #125
331 Merel
Be here now.
pi_91493361
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:59 schreef Syrena het volgende:
Halp, ik krijg spoilers niet open op de mobiele layout :'( gewoon op duwen toch?
Werkt (nog) niet! Trucje is om even te quoten ofzo.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_91493685
Crap vond het net fijn dat ze mobiel altijd open stonden. Maar ik ben dan ook een nieuwsierig vrouwmens oO<
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_91493875
Die niet overweg kan met een touch toetsenbord. Wat een ramp, klote Android. Had ik die update maar gelaten.

Tijd om te gaan slapen :@
pi_91493990
Uit de OP:
quote:
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Ik ben toevallig een paar kilo's overgewicht, maar wil wel een goed gewicht behouden en gezond leven (ik probeer af te vallen door gezond en normaal te eten + beweging). Mag ik toch mee posten? :)
  maandag 17 januari 2011 @ 23:19:10 #129
331 Merel
Be here now.
pi_91494242
Ik spreek even voor de rest: tuurlijk! Lust je broccoli? :)
pi_91494261
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:15 schreef YumSum het volgende:
Uit de OP:

[..]

Ik ben toevallig een paar kilo's overgewicht, maar wil wel een goed gewicht behouden en gezond leven (ik probeer af te vallen door gezond en normaal te eten + beweging). Mag ik toch mee posten? :)
Dat staat er zo omdat er nog een andere topicreeks is, de Dieetclub, voor mensen die meer dan een paar kilo's kwijt willen (BMI van 27 of hoger). Maar op zich mag iedereen gewoon posten waar ze willen hoor, dus je bent hier ook welkom. :)
Are you pondering what I'm pondering?
pi_91494364
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef Merel het volgende:
Ik spreek even voor de rest: tuurlijk! Lust je broccoli? :)
Tof en ja. :Y
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat staat er zo omdat er nog een andere topicreeks is, de Dieetclub, voor mensen die meer dan een paar kilo's kwijt willen (BMI van 27 of hoger). Maar op zich mag iedereen gewoon posten waar ze willen hoor, dus je bent hier ook welkom. :)
Ik wil geen dieet nemen, ik at de laatste tijd heel erg ongezond en sportte niet, dus ik kwam wat aan, nu ga ik weer op een normale manier eten. ;) maaruh, tof :D
pi_91494544
Welkom yum! ^O^
Kan je wat vertellen over je lengte, gewicht, je eerdere eet- en sportpatroon en je plan?
pi_91494580
Avond dames en neen en boem!

Pixel O+
Als het maar geen kut-keffertje wordt :P

Tuurlijk YumSum!
Waar dieet meer op dieeten is gericht ligt hier de focus vooral op gezond en genoeg eten en daarnaast bewegen.
Daarbij is dit topic gevuld met off-topic geleuter en op sommige periodes vervuld van jukjes en schoenen (wat doe ik hier soms :'))
De meesten posten ook lijstjes waar op gereageerd kan worden (vooral wanneer het slecht is).
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_91494635
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef YumSum het volgende:

[..]

Tof en ja. :Y

[..]

Ik wil geen dieet nemen, ik at de laatste tijd heel erg ongezond en sportte niet, dus ik kwam wat aan, nu ga ik weer op een normale manier eten. ;) maaruh, tof :D
Die naam is misschien een beetje misleidend, in de Dieetclub zijn vast ook mensen die gewoon gezond eten. De topics zijn alleen ooit gesplitst omdat het voor mensen die echt veel kwijt moeten niet echt leuk was om te lezen over iemand met maat 38 die zichzelf nog te dik vindt, geloof ik.
Verder eh, wat Puff en V1z0R zeggen. :P
Are you pondering what I'm pondering?
pi_91494738
Ben zo ingeburgerd hier, mensen typen m'n nick tegenwoordig goed :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_91494837
Welkom YumSum!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_91494979
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Welkom yum! ^O^
Kan je wat vertellen over je lengte, gewicht, je eerdere eet- en sportpatroon en je plan?
Lengte 1.73 meter, 82 kilo (wat ik voor het laatst gezien heb) en de patronen moet ik nog uitzoeken. :) Het valt wel mee uiteindelijk, maar ik voel me veel meer op mijn gemak toen ik rond de 70 kilo woog.
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:26 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Die naam is misschien een beetje misleidend, in de Dieetclub zijn vast ook mensen die gewoon gezond eten. De topics zijn alleen ooit gesplitst omdat het voor mensen die echt veel kwijt moeten niet echt leuk was om te lezen over iemand met maat 38 die zichzelf nog te dik vindt, geloof ik.
Verder eh, wat Puff en V1z0R zeggen. :P
Nu snap ik het. :D Ik zal erover nadenken, maar ik vind het hier al leuk. :Y Voel me al welkom namelijk.
pi_91494987
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:30 schreef progje het volgende:
Welkom YumSum!
dank u :)
pi_91495345
quote:
Op maandag 17 januari 2011 23:33 schreef YumSum het volgende:

[..]

Lengte 1.73 meter, 82 kilo (wat ik voor het laatst gezien heb) en de patronen moet ik nog uitzoeken. :) Het valt wel mee uiteindelijk, maar ik voel me veel meer op mijn gemak toen ik rond de 70 kilo woog.

[..]

Nu snap ik het. :D Ik zal erover nadenken, maar ik vind het hier al leuk. :Y Voel me al welkom namelijk.
Succes!
In de openingspost staan al hele nuttige dingen :)
  maandag 17 januari 2011 @ 23:43:19 #140
331 Merel
Be here now.
pi_91495509
Fijn dat je je welkom voelt :)

O - magere bosvruchtenyoghurt
T - 3 koekjes
L - 3 bruine boterhammen (2 smeerkaas, 1 ham), bakje tonijn-/pastasalade, beker melk
T - beker vivit, appel
D - groot bord erwtensoep
T - veel te veel kaneelkoekjes

Jammer van de koekjes!

Ben pissig op de collega want ik krijg net een lomp sms'je wat vast niet zo bedoeld is, maar het schoot even in het verkeerde keelgat en ik heb geen zin om er nu rationeel en genuanceerd naar te kijken. Dus nu ga ik morgen heel boos naar 'm kijken tijdens de lunch, dat zal 'm leren! :+

Nu bedtijd :W

[ Bericht 0% gewijzigd door Merel op 17-01-2011 23:50:40 ]
pi_91496740
SMS-miscommunicatie :') 'Nee, sorry, dat bedoelde ik niet zo, maar zo...', 'rot iPhone en auto-correct' en 's weekends tijdens stappen moet je het gewoon laten! Alcohol en T9 zijn geen goede combinatie! :P

Trusten Merel!
pi_91501341
Goedemorgen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_91501573
Goedemorgen.

Welkom YumSum!

Merel, was dat collega1 of 2?

Brinta zit er bijna in, dan snel klaarmaken om te werken...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91501667
Mogge. ;(
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_91501735
mogguh! welkom YumSum!

Ik ga mij zo in mijn nieuwe mantelpakje proberen te frotten :+ Ik had 'm voor kerst gehaald en toen zat 't allemaal nog wat strak rond de heupen, hopelijk is er na 2 weken normaal eten wat af op die plaats O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_91501782
Foto :9
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  dinsdag 18 januari 2011 @ 07:55:35 #147
331 Merel
Be here now.
pi_91501882
Phaidra, gaat om collega 2. Die ik toch best wel leuk vind eigenlijk. Dus het relaxte "we zien wel" is nu veranderd in zenuwachtig wachten op smsjes en hopen op hints dat hij mij ook leuk vindt. Want zelf durf ik natuurlijk niet te zeggen dat ik best weer eens wil afspreken, dus het initiatief moet van zijn kant komen en nu zit ik daar dus gefrustreerd op te wachetn :+

Aurum, foto van je mantelpakje! 8-) Ik heb gisteren nog eens in Sigme's maatpak-topic gekeken, want ik kan zoiets ook met korting via m'n werk regelen en ik twijfel... Hoop geld, maar wel fijn om zoiets te hebben dat helemaal voor je eigen lijf gemaakt is.

En dan zo maar eens aan het ontbijt :)
pi_91502171
Goeiemorgen, weer op kantoor. Vandaag wordt qua lijstje niet al te best denk ik, aangezien we een personeelsdag hebben, met lunch en diner verzorgd.
pi_91502341
Mogguh.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 08:36:51 #150
229513 Blurred86
Live Positive
pi_91502344
verslapen }:| nu heb ik al helemaaaal geen zin meer vandaag
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 18 januari 2011 @ 08:59:47 #151
331 Merel
Be here now.
pi_91502690
Veel plezier Jagar!
pi_91502824
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 07:55 schreef Merel het volgende:
Phaidra, gaat om collega 2. Die ik toch best wel leuk vind eigenlijk. Dus het relaxte "we zien wel" is nu veranderd in zenuwachtig wachten op smsjes en hopen op hints dat hij mij ook leuk vindt. Want zelf durf ik natuurlijk niet te zeggen dat ik best weer eens wil afspreken, dus het initiatief moet van zijn kant komen en nu zit ik daar dus gefrustreerd op te wachetn :+

Aurum, foto van je mantelpakje! 8-) Ik heb gisteren nog eens in Sigme's maatpak-topic gekeken, want ik kan zoiets ook met korting via m'n werk regelen en ik twijfel... Hoop geld, maar wel fijn om zoiets te hebben dat helemaal voor je eigen lijf gemaakt is.

En dan zo maar eens aan het ontbijt :)
Wat maak je het jezelf soms moeilijk joh ;) :* Gooi die principes overboord en neem zelf de eerste stap! En toch begrijp ik het wel hoor. Maar t zou best zonde zijn als jullie op elkaar zitten te wachten.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91503188
Goedemorgen :)
Het is al bijna echt goed met de buik geloof ik!
Merel, zelf vragen (of ècht hinten) inderdaad!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')