Dit was dan nog het voorwoord. Ik heb de rest even vluchtig doorgekeken en dat zag er wel goed uit, maar dit is zó zonde en zó onnodigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zou -als ik een docent was- de scriptie onbeoordeeld terugsturen met de mededeling dat ie pas wordt nagekeken als alle spelfouten eruit zijn.
Met dit groepje eten we meestal wel gezond, maar de kerels zijn dan ook in de minderheid.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:40 schreef V1z0R het volgende:
Lijstje:
O: 400gr kwark met sinaasappel
S: 30min. push-ups, pull-ups, leg-raises en rug-oefeningen
O: boterham met peer en kipfilet
T: stukje zalm en cashews
L: 2 boterhammen met peer en kipfilet, stukje zalm, glas melk
T: Appel
T: Veldsla met tomaat, ei, rode ui, feta, paprika, druiven, pijnboompitten, olijfolie en azijn. (150gr) en nog een stukje zalm![]()
S: kracht en cardio (duratie nog te bepalen)
D: Worteltjes en doperwtjes in groentesaus met haaskarbonade
T: garnaal/pepertjes salade met een paar glazen ananassap
Perr, was vooral gericht @ Chico en mini![]()
Mini, ik heb juist vaak het tegenovergestelde... Als ik bij anderen eet is er naar mijn mening veel te weinig groente, als er al groente bij zit. Maar dat is vaak bij ander kerels (zal daar wel aan liggen).
Je moest es weten!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sleept jouw vent jou ook de grot in?.
Ik weet, dat als ik dit zou inleveren, het niet nagekeken zou worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit was dan nog het voorwoord. Ik heb de rest even vluchtig doorgekeken en dat zag er wel goed uit, maar dit is zó zonde en zó onnodig.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.topvintage.nl/(...)art-wit-laarzen.html
Leuk / niet leuk?
Serieuze vraag?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk / niet leuk?
Nee.quote:
afnemen die Bachelor zou ik zeggenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef Viking84 het volgende:
Oooo wat erg! Ik kwam net deze zin tegen in een masterscriptie:
"Voor u licht mijn masterscriptie voor Communicaties aan de Universiteit van Utrecht."
Ik schrok echt
Ik vind het niet zo nee!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik probeerde ze me voor te stellen onder een jeans ofzo, maar hmmm, nee niet echt he?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben weer aan het werk. Het gaat wel op zich. Merk alleen wel dat dingen me snel duizelen. Moet erg m'n best doen overzicht te behouden en dingen te overzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk / niet leuk?
Jawel. Ik heb hardgelopen als ontbijt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:16 schreef Viking84 het volgende:
Hardlopen is geen O, maar een S, Boem.
Leukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk / niet leuk?
Ja hé en allemaal van die mooie details erin ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:55 schreef Perruche het volgende:
Oh en Merel's huis is echt leuk! En echt zo een grote mensen huis
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kom op een leuk moment weer eens binnenvallen zie ik![]()
Hoe is het hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
hoi LB!
Hoe gaat het met jou? Of zal ik daarvoor even in het andere topic gaan lezen?
En:
* Viking84 kijkt even naar LB's postgeschiedenis om te kijken wat dat 'andere topic' dan isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |