Oh wat fijn dat het zo goed gaat met je mams!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gaat erg goed! In eerste instantie hoorden we vorige week dat ze over ca. 2 weken naar een revalidatiecentrum zou gaan voor verder herstel, maar ze gaat nu zo goed vooruit dat ze misschien meteen naar huis kan. Voor haar wel fijn, maar wij vinden het ook wel een grote overgang. Maar binnenkort komt hier nog een gesprek over, wat haalbaar is met extra thuiszorg enzo!
Zelf merk ik nu pas goed hoe gestrest en vermoeiend de afgelopen periode geweest is, maar dat komt ook wel weer goed.
Thanks for asking darrrling.
Sluit ik me bij aan, fijn zeg! Wel goede afspraken maken, en zwart op wit zetten. Bij mijn vader kwam er toch veel meer op de schouders van m'n moeder dan we hadden bedacht.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:03 schreef Swietje het volgende:
[..]
Oh wat fijn dat het zo goed gaat met je mams!Hopelijk kan het met thuiszorg goed geregeld worden allemaal zodat het voor jullie niet te belastend is en zodat je moeder lekker naar huis kan
Ik ben arrogant genoeg om dat te vinden en hardop te zeggen jaquote:Op maandag 17 januari 2011 17:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Noh! Dat vind jij!(en ik geloof je ook best!)
Me tooquote:
Aaaaaaaaahwquote:
quote:
Sterkte met haar operatie.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Me too![]()
Als ik ooit een hondje krijg dan wordt het een meisje en een hanteerbaar model![]()
Geen mannenbeagle die ruziemaakt met andere hondendudes en oooooooveral naar andere hondendudepis moet snuiven en 800x zijn poot optilt op een stukje van 500 meter![]()
Mijn moeder wordt 11 feb geopereerd dus ik mag zes weken lang Beaglesleuren op maandag en donderdagochtend![]()
Haha geeft niet hoor, iedereen zo zijn eigen toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:59 schreef Blurred86 het volgende:
ben ik de enige die het maar een stom hondje vindt?sorry Boem
fijn dat het beter gaat met je mama phaidra!
Oooooooo, nu mag je hier niet meer posten!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:59 schreef Blurred86 het volgende:
Nee hoor, ik ook. Ik hou niet zo van die kleine opdonders..quote:Op maandag 17 januari 2011 17:59 schreef Blurred86 het volgende:
Heb je al iemand kunnen bereiken@uni?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:02 schreef Ewelina het volgende:
Fijn dat het goed gaat met de moeders!
Hier is het nog steeds kut, maar ik heb gelukkig wel een lief mailtje van een studiegenote ontvangen. Scheelt toch iets.
Nope, a.s. vrijdag is het inloopspreekuur van de studieadviseur.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je al iemand kunnen bereiken@uni?
Vind je álle kleine hondjes stom?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:59 schreef Blurred86 het volgende:
Hoewel ik eigenlijk vind dat een hond groter moet zijn dan mijn katten om aan het criterium 'hond' te kunnen voldoen, zijn er uitzonderingenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Vind je álle kleine hondjes stom?
*be careful now..........
Tofquote:Op maandag 17 januari 2011 17:33 schreef boem-dikkie het volgende:
De woonboot gaat goed! Alles een beetje op z'n plek. In plaats van Huisje, boompje, beesje hebben wij nu Bootje, Bonsai, (dwerg)keesje.
Nou, we hebben er een beetje mee gewacht tot er een periode is dat er sowieso niet al te lang niemand thuis is. Mijn vriendin werkt op woensdag, donderdag, vrijdag en zondag. En ik ben op college, sporten en soms werken meestal wel thuis 's ochtends. Dan komt zij 's middags meestal thuis. En als het echt niet anders kan eerst een tijdje in de bench en daarna gewoon los.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:02 schreef Ml-etje het volgende:
Vind hem ubercute![]()
Hoe doe je het als jullie weg zijn Boem? Dat is de reden dat wij het lastig vinden een pup te kopen
Moet je een Newfoundlander nemen. Húúúge maar heel lief.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tof.
Ik vind kleine hondjes ongelooflijk schattig. Maar als ik zelf een hond zou nemen, zou het eerder een st bernard hond zijn ofzo. Zo'n enorm doch lief beest.
Hang een bordje op de desk met "NEE!" en als ze zoiets vragen, wijs je naar het bordjequote:Op maandag 17 januari 2011 18:09 schreef Syrena het volgende:
Ja verdomme, ik heb geen werk meerOf meer, ik heb wel werk, maar ik moet eerst dingen vragen eer ik er mee verder kan. Hmgrpf.
En de eerstvolgende student die een pen wil lenen douw ik een gum in z'n neus. Ze weten dat we geen kantoorartikelen uitlenen en toch vandaag al tig keer de vraag gehad: mag ik een pen/fineliner/slijper/markeerstift NEEEEEEHEEEEEEE! "Jamaar..." NEE!
Studentenpuppytraining
Oh en eentje zonder al teveel onderhoud. Wil er best lange stukken mee gaan wandelen, maar ik moet geen beest dat langer voor de spiegel staat dan ik (en dat is al snel als ik zijn haar moet gaan kammen).quote:Op maandag 17 januari 2011 18:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Moet je een Newfoundlander nemen. Húúúge maar heel lief.
Wel veel onderhoudswerk (lang haar...)
[ afbeelding ]
Dat is niet gastvrijquote:Op maandag 17 januari 2011 18:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hang een bordje op de desk met "NEE!" en als ze zoiets vragen, wijs je naar het bordje.
ik houd wijselijk mijn mond!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Vind je álle kleine hondjes stom?
*be careful now..........
Typ je toch in dat je een BMI van 21 hebt?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:15 schreef juxtaposition het volgende:
Had ik zo'n reclame gezien van MySpecialK, dus ik ging me aanmelden op die website. Wil die website niet helpen afvallen als je BMI onder de 20 is! Beetje flauw, je kan toch nog wel een páár kilootjes eraf willen met dat BMI![]()
Het was de afgelopen 5 weken eigenlijk elke dag wel goed gegaan met gezond eten, maar van het weekend kon ik de verleiding niet weerstaan met slagroomtruffels en bonbons... en toen ook nog pizza als avondeten!
Opzich is zo'n dagje ééns per 5 weken niet erg, maar ik vind het wel erg zonde van m'n 'werk'. Ik woog vandaag hetzelfde als precies een week geleden, beetje jammer. Maar ik ga er weer tegenaanDeze week ga ik me ook inschrijven voor de sportschool, hopelijk kan ik nog iemand strikken om mee te gaan
Dan zou ik eerst de Zembla uitzending van laatst eens kijkenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil zelf een Engelse Bulldog als daar de tijd ooit rijp voor is. Deze hond is eigenlijk van mijn vriendin maar aangezien we toch samen wonen toch een beetje van 'ons'.
Er zit wat in, voor volwassenen wordt BMI van 20 als ondergrens gezien. Maar wil je echt gewicht kwijt, of wil je strakker in je lijf zitten? In dat laatste geval moet je je niet concentreren op gewicht, maar flink gaan sporten en spieren kweken. En genoeg eten. Maar dat moet iedereen.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:15 schreef juxtaposition het volgende:
Had ik zo'n reclame gezien van MySpecialK, dus ik ging me aanmelden op die website. Wil die website niet helpen afvallen als je BMI onder de 20 is! Beetje flauw, je kan toch nog wel een páár kilootjes eraf willen met dat BMI![]()
Het was de afgelopen 5 weken eigenlijk elke dag wel goed gegaan met gezond eten, maar van het weekend kon ik de verleiding niet weerstaan met slagroomtruffels en bonbons... en toen ook nog pizza als avondeten!
Opzich is zo'n dagje ééns per 5 weken niet erg, maar ik vind het wel erg zonde van m'n 'werk'. Ik woog vandaag hetzelfde als precies een week geleden, beetje jammer. Maar ik ga er weer tegenaanDeze week ga ik me ook inschrijven voor de sportschool, hopelijk kan ik nog iemand strikken om mee te gaan
Oja dat scheelt wel ja (was even de al op leeftijd zijnde dame hier uitlatenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou, we hebben er een beetje mee gewacht tot er een periode is dat er sowieso niet al te lang niemand thuis is. Mijn vriendin werkt op woensdag, donderdag, vrijdag en zondag. En ik ben op college, sporten en soms werken meestal wel thuis 's ochtends. Dan komt zij 's middags meestal thuis. En als het echt niet anders kan eerst een tijdje in de bench en daarna gewoon los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |