abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91447393
Op het moment heb ik ook nog een "vriendin" maar werd helemaal gek van haar de afgelopen dagen, het leek alsof ze me aan het stalken was. Ik heb haar verteld wat ik van haar gedrag vond en dat ze maar niet te hard van stapel moest lopen en dat we een tijdje rust nemen. Heb haar nu 4 dagen niet gesproken.

Een paar jaar geleden vond ik een meid heel leuk alleen het is niet veel verder gekomen dan een massage en wat zoenen, een nacht bij haar thuis na het stappen waarna een vriend van mij mij ging cockblocken. Het was eigenlijk verder niks geworden maar toch bleven we contact houden en om de zoveel tijd een bericht sturen etc.

Deze meid had mij vandaag een bericht gestuurd via whatsapp en van het 1 kwam het ander en nu heb ik een date over een paar dagen. Het is eigenlijk niet eerlijk tegenover mijn huidige "vriendin" ken haar ouders nu ook super goed enz. En haar familie kent de mijne ook.
Ik voel me een beetje schuldig maar ik moet eerlijk zijn tegen mijzelf toch?

Verder heb ik eigenlijk wel problemen om een relatie in stand te houden, ik raak altijd snel uitgekeken alleen ik denk dat ze wel bij me past omdat ik haar al een paar jaar ken.
Al die dingen houden me altijd wakker 's nachts FAK!
rice rice baby tututututedudududum
pi_91447425
je gaat vreemd?
pi_91447534
Nog niet, ik dacht eraan door jou topic. Ik ben eigenlijk wel vaak vreemdgegaan eerlijk, naderhand ook verteld. Mijn huidige vriendin en ik zijn eigenlijk ook alweer 4 maanden samen. Wat eigenlijk bijna 1 van de langste relaties is geweest. Bijna alle vriendinnen die ik heb gehad gaan dromen over de toekomst en geld sparen om ooit te trouwen enz dan word ik gewoon bang eigenlijk.

De meid waarmee ik heb afgesproken weet ook niet dat ik nu een vriendin heb.
Ik zou het kunnen verzwijgen maar, ik wil mijn vriendin eigenlijk dumpen. Heb het 2 weken eerder ook geprobeerd eigenlijk maar toen begon ze te huilen en wilde veranderen enz voor me.

Ik weet dat ze een hele lieve meid is maar ik ben niet die persoon voor haar.
pi_91447561
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 01:54 schreef Rijstkoker het volgende:
Nog niet, ik dacht eraan door jou topic. Ik ben eigenlijk wel vaak vreemdgegaan eerlijk, naderhand ook verteld. Mijn huidige vriendin en ik zijn eigenlijk ook alweer 4 maanden samen. Wat eigenlijk bijna 1 van de langste relaties is geweest. Bijna alle vriendinnen die ik heb gehad gaan dromen over de toekomst en geld sparen om ooit te trouwen enz dan word ik gewoon bang eigenlijk.

De meid waarmee ik heb afgesproken weet ook niet dat ik nu een vriendin heb.
Ik zou het kunnen verzwijgen maar, ik wil mijn vriendin eigenlijk dumpen. Heb het 2 weken eerder ook geprobeerd eigenlijk maar toen begon ze te huilen en wilde veranderen enz voor me.
niet vreemdgaan zolang je een vriendin hebt. Dan worden er 2 meisjes gekwetst, misschien.
pi_91447582
tyfushond
pi_91447679
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 01:56 schreef V-for-Vendetta het volgende:
kankerlijer
Ik ben ook een ninjaedit eigenlijk, ik lieg en bedrieg. Ik weet dat het fout is maar ik blijf het doen.
Het is gewoon echt fout van mijzelf maar kan niet stoppen, ben ook ooit gedumpt door een meisje waarvan ik echt hield. En om daar overheen te komen ben ik steeds meer meiden gaan leren kennen tegelijk om te zoeken naar de ware maar in mijn gedachte denk ik ook nog steeds aan de eerste want zij was echt zwaar knap.
  maandag 17 januari 2011 @ 02:01:42 #7
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_91447693
Bah heb een hekel aan zo'n jongens
What is meant to be, will be.
pi_91447734
Vrouwen zijn inderdaad voorspelbaar.
pi_91447749
quote:
13s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:01 schreef Taartjeh het volgende:
Ik weet wel hoe het is om gedumpt te worden, maar het is denk ik een soort reactie op wat er is gebeurd of waar het naar uitgegroeid is.
  maandag 17 januari 2011 @ 02:06:15 #10
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_91447786
soms is het wel kut vind ik een jongen leuk en dan heeft die zeg maar een vriendin en dan blijft die mij nog steeds aandacht schenken, en dan denk ik van als die dat meisje nu al bedriegd en ik zou wat met hem krijgen zou die mij zeker ook bedreigen
pi_91447811
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:06 schreef Taartjeh het volgende:
soms is het wel kut vind ik een jongen leuk en dan heeft die zeg maar een vriendin en dan blijft die mij nog steeds aandacht schenken, en dan denk ik van als die dat meisje nu al bedriegd en ik zou wat met hem krijgen zou die mij zeker ook bedreigen
Dat vind ik nou ook.
pi_91447816
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:06 schreef Taartjeh het volgende:
Ik deed dat heel sneaky, zo heb ik 2 telefoons. Ben ooit wel betrapt met smsen terwijl we op een festival stonden samen met haar neef en die vriendin erbij en toen heb ik haar daar gewoon laten staan ben ik naar huis gegaan. Ik ben een klootzak echt waar. Maar door negeren vergeet je het uiteindelijk.
  maandag 17 januari 2011 @ 02:11:23 #13
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_91447870
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:08 schreef Rijstkoker het volgende:

[..]

Ik deed dat heel sneaky, zo heb ik 2 telefoons. Ben ooit wel betrapt met smsen terwijl we op een festival stonden en toen heb ik haar daar gewoon laten staan ben ik naar huis gegaan. Wat een klootzak ben ik he.
Ja echt weet je wat ik dan zou doen ook met allemaal andere jongens flikflooien dan weet die ook gelijk hoe dat voelt:P
pi_91447910
TS is het type jongen wat vrouwen kwetst en vrouwen laat denken dat alle mannen zo zijn. :r
pi_91447959
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:01 schreef Rijstkoker het volgende:

[..]

Ik ben ook een ninjaedit eigenlijk, ik lieg en bedrieg. Ik weet dat het fout is maar ik blijf het doen.
Het is gewoon echt fout van mijzelf maar kan niet stoppen, ben ook ooit gedumpt door een meisje waarvan ik echt hield. En om daar overheen te komen ben ik steeds meer meiden gaan leren kennen tegelijk om te zoeken naar de ware maar in mijn gedachte denk ik ook nog steeds aan de eerste want zij was echt zwaar knap.
Ik heb hier last van (zie link). Maar miss komt dat omdat ik nog nooit een vriendin hebgehad en ik blijvende bevestiging wil dat chicks me leuk vinden

Ongelijke visie op wat ik mag & waar ik problemen mee heb bij de ander
pi_91448035
quote:
Op maandag 17 januari 2011 02:01 schreef Taartjeh het volgende:
:')
pi_91448040
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Ik heb hier last van (zie link). Maar miss komt dat omdat ik nog nooit een vriendin hebgehad en ik blijvende bevestiging wil dat chicks me leuk vinden

Ongelijke visie op wat ik mag & waar ik problemen mee heb bij de ander
Ik zou hier best mee naar de dokter willen gaan maar die zal me echt aankijken zo van :')
En daarbij komt ook nog dat ie de vader is van een goede maat.
pi_91448051
quote:
Op maandag 17 januari 2011 02:13 schreef Dimens het volgende:
TS is het type jongen wat vrouwen kwetst en vrouwen laat denken dat alle mannen zo zijn. :r
Wil jij in taartjehs broekje kruipen ofzeuw?
pi_91448087
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:20 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

:@
  maandag 17 januari 2011 @ 02:23:41 #20
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_91448114
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:20 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Laat mij met rust jaaaaaaaa! ik sta hierbuiten.. :)

En sowieso als je iemand echt leuk vind dat doe je zoiets niet er zijn gewoon mensen die nemen wat er te nemen valt, en dan krijg je zoiets je moet gewoon selectief zijn.
pi_91448143
Even voor de duidelijkheid, zoenen met een andere chick terwijl je een vriendin hebt is niet vreemdgaan volgens jou?
pi_91448165
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:25 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Even voor de duidelijkheid, zoenen met een andere chick terwijl je een vriendin hebt is niet vreemdgaan volgens jou?
Dat was een paar jaar geleden en dat is wel vreemdgaan als het nu zou gebeuren.
Wat ik eigenlijk niet helemaal kan uitsluiten want die meid is fine.
pi_91448212
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:26 schreef Rijstkoker het volgende:

[..]

Ik heb moeite met lezen op dit tijdstip... On topic, ik kan je niet helpen kerel
pi_91448223
TS is gewoon een prutser... No offence.
"If you've crashed a sports car worth $300,000 while getting blown by a Playmate, you've just about done everything...."
pi_91448225
:r Cock :r Blockers :r
  maandag 17 januari 2011 @ 02:29:36 #26
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_91448226
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:26 schreef Rijstkoker het volgende:

[..]

Hmm maar hoe oud ben je dan ?
vind het raar dat die meisjes al geld gaan sparen voor trouw plannen :')
pi_91448250
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:29 schreef Taartjeh het volgende:

[..]

Volgens zijn geboortedatum is hij 21.
pi_91448254
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:29 schreef Taartjeh het volgende:

[..]

Ik ben pas freakin 21 en ik heb dat effect denk ik. Er zijn al 2 exen van me getrouwd en eentje is verloofd. Dit is al aan de gang eigenlijk sinds mijn 15e. Die 2 exen zijn ook dan wel 2 jaar ouder dan mij.
  maandag 17 januari 2011 @ 02:36:14 #29
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_91448316
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:31 schreef Rijstkoker het volgende:

[..]

Ik ben pas freakin 21 en ik heb dat effect denk ik. Er zijn al 2 exen van me getrouwd en eentje is verloofd. Dit is al aan de gang eigenlijk sinds mijn 15e.
Ja ik zelf snap dat ook niet echt vind het maar sneu. Inplaats dat mensen gewoon eens genieten willen ze al al trouwen, en kinderen en dit en dat blegh moet er niet aan denken ik wil alle tjid voor MIJZELF.
pi_91448415
Als ik gewoon de ware tegen zou komen dan was het gewoon klaar. Maar ik ben pitten nu.
Ik zal nog wel laten horen wat er gebeurd de aankomende dagen.
pi_91448928
Nogal een hypocriet geblaat hier. Ik hoop dat TS aan het trollen is :) Als het zo is, mooie trol ^^
  maandag 17 januari 2011 @ 03:36:32 #32
214255 Convergence
Procrastinator
pi_91448990
Door egoistische figuren als TS met zero empathie blijft het R&P forum wel in leven voor de meisjes die hij pijn doet.
Zat van de huidige Fok! layout? Alternatief hier.
pi_91457601
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 03:36 schreef Convergence het volgende:
Door egoistische figuren als TS met zero empathie blijft het R&P forum wel in leven voor de meisjes die hij pijn doet.
pi_91458842
Gewoon natuurlijke reacties... Meiden kunnen net zo goed vreemdgaan hoor (vanuit diezelfde natuurlijke reacties). Zo zijn er bewezen PUA technieken waarmee je elke meid -ongeacht of deze al een vriend heeft of niet- het bed in kunt krijgen door misbruik te maken van de vrouwelijke psyche. Meiden die dus hier komen en zeggen dat de TS een klootzak is zijn zelf hypocriet. Nogmaals, dit tegenspreken is zinloos aangezien het bewezen psychologische technieken zijn :Y Kan gebeuren dus.
pi_91458903
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:11 schreef Flammie het volgende:
Gewoon natuurlijke reacties... Meiden kunnen net zo goed vreemdgaan hoor (vanuit diezelfde natuurlijke reacties). Zo zijn er bewezen PUA technieken waarmee je elke meid -ongeacht of deze al een vriend heeft of niet- het bed in kunt krijgen door misbruik te maken van de vrouwelijke psyche. Meiden die dus hier komen en zeggen dat de TS een klootzak is zijn zelf hypocriet. Nogmaals, dit tegenspreken is zinloos aangezien het bewezen psychologische technieken zijn :Y Kan gebeuren dus.
Dus je wilt zeggen dat ik de jongen moet klappen die mijn ex van mij heeft af gepakt omdat hij lief tegen haar deed? Niet de schuld van mijn ex dus :{?
pi_91458917
quote:
Zowel vrouwen als mannen kunnen het doen, maar niet iedereen. De mensen die TS een klootzak noemen hoeven zelf niet persé vreemd te gaan, dus het hoeft helemaal niet hypocriet te zijn.
pi_91458923
quote:
Zo zijn er bewezen PUA technieken waarmee je elke meid -ongeacht of deze al een vriend heeft of niet- het bed in kunt krijgen door misbruik te maken van de vrouwelijke psyche.

Amazing Mike, ben jij het ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_91458937
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:12 schreef Dimens het volgende:

[..]

Dus je wilt zeggen dat ik de jongen moet klappen die mijn ex van mij heeft af gepakt omdat hij lief tegen haar deed? Niet de schuld van mijn ex dus :{?
Het is niet enkel lief tegen haar doen hoor.. er komt veel meer bij kijken. Iedereen kan deze technieken leren. Je moet je even inlezen anders gaan we langs elkaar doorpraten en daar heb ik geen trek in :P
pi_91459026
quote:
Zo zijn er bewezen PUA technieken waarmee je elke meid -ongeacht of deze al een vriend heeft of niet- het bed in kunt krijgen door misbruik te maken van de vrouwelijke psyche.
Doe eens wat linkjes naar wetenschappelijk onderzoek waar dit uit blijkt?
pi_91459027
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:13 schreef YumSum het volgende:

[..]

Zowel vrouwen als mannen kunnen het doen, maar niet iedereen. De mensen die TS een klootzak noemen hoeven zelf niet persé vreemd te gaan, dus het hoeft helemaal niet hypocriet te zijn.
Vrouwen hebben een andere techniek nodig, basically hoeven die maar hun tieten te flashen ofzo :D
Voor mannen ligt het spelletje wat ingewikkelder in elkaar; maar als je deze bewezen psychologische technieken eenmaal beheerst maakt het niet uit hoe wit, zwart, arm, dom, lelijk, dik, dun, succesvol je bent; je kunt elke meid meekrijgen :)
pi_91459054
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:15 schreef Techno het volgende:

[..]

Doe eens wat linkjes naar wetenschappelijk onderzoek waar dit uit blijkt?
Sla een gemiddeld universitair psychologieboek open :) Ik zal je zo even wat titels geven waar je meer kunt vinden :)
pi_91459057
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:15 schreef Flammie het volgende:

[..]

Vrouwen hebben een andere techniek nodig, basically hoeven die maar hun tieten te flashen ofzo :D
Voor mannen ligt het spelletje wat ingewikkelder in elkaar; maar als je deze bewezen psychologische technieken eenmaal beheerst maakt het niet uit hoe wit, zwart, arm, dom, lelijk, dik, dun, succesvol je bent; je kunt elke meid meekrijgen :)
wat voor psychologische tactieken? en hoe leren mannen die?
pi_91459066
quote:

[..]

Andere techniek of niet, niet iedere vrouw of man doet dat. Dus hypocriet is het niet als je niet weet hoe die mensen zijn.
pi_91459083
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef schouderklopje het volgende:

[..]

wat voor psychologische tactieken? en hoe leren mannen die?
PUA technieken. Google zelf maar :) Voor de zwakte van de vrouwelijke psyche en hoe je daar op in kunt spelen kun je meer vinden als je zoekt naar PUA of een universitair psychologie boek openslaat.
pi_91459110
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef YumSum het volgende:

[..]

Andere techniek of niet, niet iedere vrouw of man doet dat. Dus hypocriet is het niet als je niet weet hoe die mensen zijn.
Niet iedereen doet dat maar zouden ze het wel doen dan kregen ze wel elke vrouw mee :)
pi_91459140
Blijkt zo meteen dat die jongen haar heeft afgepakt op die manier, ik vond het al helemaal niets voor haar eerlijk gezegd :{
pi_91459153
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:17 schreef Flammie het volgende:

[..]

PUA technieken. Google zelf maar :) Voor de zwakte van de vrouwelijke psyche en hoe je daar op in kunt spelen kun je meer vinden als je zoekt naar PUA of een universitair psychologie boek openslaat.
Echt, werk je bij een PUA site ofzo ?

Of ben je echt zo naief dat je denkt dat het allemaal 100% zeker weten werkt, en zelfs wetenschappelijk bewezen is ?
pi_91459172
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef Flammie het volgende:
Sla een gemiddeld universitair psychologieboek open :) Ik zal je zo even wat titels geven waar je meer kunt vinden :)
Ik heb anders nog nooit PUA-boeken in een universiteitsbieb gezien, maar goed. :')

Maar kom maar op met die onderzoeken. Uiteraard peer-reviewed et al. :s)
pi_91459215
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:17 schreef Flammie het volgende:

[..]

Niet iedereen doet dat maar zouden ze het wel doen dan kregen ze wel elke vrouw mee :)
Dat is mooi.
Het hoeft niet hypocriet te zijn dus. :)
pi_91459261
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:19 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik heb anders nog nooit PUA-boeken in een universiteitsbieb gezien, maar goed. :')

Maar kom maar op met die onderzoeken. Uiteraard peer-reviewed et al. :s)
Ik zeg ook -nota bene in de post die je zelf quote- universitaire PSYCHOLOGIEboeken :')
Als je zo slecht leest zul je inderdaad nooit boeken vinden nee :) Ik ben een lijst aan het samenstellen waarin je meer kunt vinden over voortplantingsdrang + de zwakte van de vrouwelijke psyche met wetenschappelijke onderbouwing (waar je vast toch niet wijs uit komt maar goed) en hoe PUA daar op in kan spelen.
pi_91459338
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:21 schreef Flammie het volgende:
Ik zeg ook -nota bene in de post die je zelf quote- universitaire PSYCHOLOGIEboeken :')
Als je zo slecht leest zul je inderdaad nooit boeken vinden nee :) Ik ben een lijst aan het samenstellen waarin je meer kunt vinden over voortplantingsdrang + de zwakte van de vrouwelijke psyche met wetenschappelijke onderbouwing (waar je vast toch niet wijs uit komt maar goed) en hoe PUA daar op in kan spelen.
Nee, jij beloofde iets...
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef Flammie het volgende:
Dus...
pi_91459438
quote:
13s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:23 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee, jij beloofde iets...

[..]

Dus...
Precies universitaire psychologie boeken en dus niet universitaire PUA boeken daar heb ik het nooit over gehad. In universitaire psychologieboeken kun je zoals ik al zei meer lezen over vrouwen, de zwakte van hun psyche en hoe dit te manipuleren valt. PUA speelt handig in op die zwakte en daar zijn weer aparte boeken over verschenen :) Je studeert zo te zien @ de uni? Loop morgen de bibliotheek in en pak wat psychologie boeken bij de hand, het gaat even duren om mijn lijstje met favorieten samen te stellen :) PUA boeken kun je lezen van de schrijver "mystery" deze valt ook te googlen overigens :)
pi_91459541
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:25 schreef Flammie het volgende:
Precies universitaire psychologie boeken en dus niet universitaire PUA boeken daar heb ik het nooit over gehad. In universitaire psychologieboeken kun je zoals ik al zei meer lezen over vrouwen, de zwakte van hun psyche en hoe dit te manipuleren valt. PUA speelt handig in op die zwakte en daar zijn weer aparte boeken over verschenen :) Je studeert zo te zien @ de uni? Loop morgen de bibliotheek in en pak wat psychologie boeken bij de hand, het gaat even duren om mijn lijstje met favorieten samen te stellen :) PUA boeken kun je lezen van de schrijver "mystery" deze valt ook te googlen overigens :)
Kutsmoesjes, wetenschappelijk onderzoek willen we zien.
pi_91459688
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:25 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ah, die kerel die zegt dat alle vrouwen ''geprogrammeerd'' zijn om te vreemd te gaan, die kerel die zegt dat een vaste relatie gewoon niet werkt, die kerel die gewoon een vriendin en dochter heeft, die bedoel je ?
  maandag 17 januari 2011 @ 13:48:41 #55
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_91460532
quote:

[..]

Uhm dat dacht ik dus niet meisjes kijken ook echt wel naar uiterlijk.
:o
  maandag 17 januari 2011 @ 13:49:02 #56
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_91460542
:+
pi_91460586
quote:
13s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:48 schreef Taartjeh het volgende:

[..]

Ja vast :D _O-
  maandag 17 januari 2011 @ 13:50:26 #58
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_91460611
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:49 schreef Flammie het volgende:

[..]

huh?
pi_91460697
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:50 schreef Taartjeh het volgende:

[..]

huh?
Gewoon laten gaan, die is niet meer te redden.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:53:30 #60
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_91460765
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:49 schreef Flammie het volgende:

[..]

Maar je lult gewoon onzin hoor!
:P
pi_91460883
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:53 schreef Taartjeh het volgende:

[..]

Maar je lult gewoon onzin hoor!
:P
Nee dat doe ik niet.
Jij denkt dat ik onzin lul omdat je een vrouw bent en omdat mensen niet mogen denken dat je vna nature een sletje bent :) Dat is typisch vrouwelijk; als tegenargument op de giga boekenlijst die komen gaat en succesverhalen zeggen "het is gewoon onzin" :')
pi_91460940
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:55 schreef Flammie het volgende:

[..]

Nee dat doe ik niet.
Jij denkt dat ik onzin lul omdat je een vrouw bent en omdat mensen niet mogen denken dat je vna nature een sletje bent :) Dat is typisch vrouwelijk; als tegenargument op de giga boekenlijst die komen gaat en succesverhalen zeggen "het is gewoon onzin" :')
Oh man wat zul jij nog ongelooflijk veel keren op je smoel gaan zeg. :D
pi_91460979
quote:

[..]

Dat is typisch vrouwelijk; als tegenargument op de giga boekenlijst die komen gaat en succesverhalen zeggen "het is gewoon onzin" :')
Dát is onzin. Dat heeft NIETS met vrouwelijk zijn te maken.
pi_91461070
quote:
Nee dat doe ik niet.
Nee, Mystery, dat is zo lekker wetenschappelijk ook. En de referenties evenmin. :')

http://en.wikipedia.org/wiki/Mystery_%28pickup_artist%29
pi_91461103
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Oh man wat zul jij nog ongelooflijk veel keren op je smoel gaan zeg. :D
Zoals altijd over dit soort BEWEZEN maar controversele onderwerpen;

woedende vrouwen die geen slet willen zijn terwijl dat in hun natuur zit
mannen die het voor hun gaan opnemen als een echte internet white knight

maandag 17 januari 2011 @ 13:59:59 #66
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_91461123
Ah, hier is de halfjaarlijkse PUA-discussie weer.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_91461130
quote:
13s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:48 schreef Taartjeh het volgende:

[..]

Van je auto en de kleur van je creditcard ja...
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_91461137
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:58 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee, Mystery, dat is zo lekker wetenschappelijk ook. En de referenties evenmin. :')

http://en.wikipedia.org/wiki/Mystery_%28pickup_artist%29
Die kerel lacht zich dagelijks in slaap, naast zijn vriendin, door te denken aan al die sulletjes die denken dat zijn PUA werkwijze 100% zeker weten werkt en nog wetenschappelijk bewezen is ook, en er dus geld aan uitgeven.

quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:59 schreef Flammie het volgende:

[..]

woedende vrouwen die geen slet willen zijn terwijl dat in hun natuur zit
mannen die het voor hun gaan opnemen als een echte internet white knight

[ afbeelding ]

Vooral in je eigen droomwereld blijven, lekker veilig en makkelijk.
pi_91461185
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:59 schreef Flammie het volgende:
Welke bewijzen? Ik wacht nog steeds. :')
  Licht Ontvlambaar maandag 17 januari 2011 @ 14:02:48 #70
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_91461259
quote:
right :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 17 januari 2011 @ 14:03:33 #71
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_91461297
quote:

[..]

Nee dat doe ik niet.
Shut up, ik weet toch zelf wel dat ik geen slet ben daar heb ik jou niet voor nodig en bovendien
dat jij denkt dat lelijke/dikke mannen zoals bijv. jou iedere vrouw kunnen krijgen doormiddel van een pschylogisch praatje is echt wel O-N-Z-I-N.
pi_91461428
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:03 schreef Taartjeh het volgende:

[..]

Shut up, ik weet toch zelf wel dat ik geen slet ben daar heb ik jou niet voor nodig en bovendien
dat jij denkt dat lelijke/dikke mannen zoals bijv. jou iedere vrouw kunnen krijgen doormiddel van een pschylogisch praatje is echt wel O-N-Z-I-N.
Lees je nou eens even in zou ik zeggen? Het is niet enkel een psychologisch praatje :') Je weet voor de ballen niet waar je het over hebt en denkt dan op een zinnige manier mee te discussieren. Stop nou met je zelf voor lul te zetten en lees je even in zodat we niet langs elkaar door blijven praten. Ik help je alvast op weg;

www.google.com

Veel plezier. Voordat je zegt dat iets onzin is moet je eerst weten wat het is voordat je gaat geeuwen ok?
pi_91461585
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:06 schreef Flammie het volgende:
Stop nou met je zelf voor lul te zetten
Jij eerst !
pi_91461649
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Jij eerst !

Misschien toch maar PUA proberen... wellicht dat je dan wel nog eens ontmaagd wordt :)
pi_91461701
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:11 schreef Flammie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Misschien toch maar PUA proberen... wellicht dat je dan wel nog eens ontmaagd wordt :)
_O-
  maandag 17 januari 2011 @ 14:20:46 #76
94676 Garisson72
pi_91462135
Maar Flammie, hoeveel vrouwen heb je nu zelf al je sponde in ge-PUA'd die dat eigenlijk niet dachten te willen maar die uiteraard wel moesten zwichten voor je onweerstaanbare negs, vuile sletten dat ze d'r zijn?
pi_91462145
quote:

[..]

Lees je nou eens even in zou ik zeggen? Het is niet enkel een psychologisch praatje :') Je weet voor de ballen niet waar je het over hebt en denkt dan op een zinnige manier mee te discussieren. Stop nou met je zelf voor lul te zetten en lees je even in zodat we niet langs elkaar door blijven praten. Ik help je alvast op weg;

www.google.com

Veel plezier. Voordat je zegt dat iets onzin is moet je eerst weten wat het is voordat je gaat geeuwen ok?
Oke, ik heb me ingelezen, en vind nog steeds dat je poep praat.

En nu?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  maandag 17 januari 2011 @ 14:22:02 #78
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_91462186
quote:

[..]

www.google.com

Ik wil je alleen wijsmaken dat dit niet waar is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn argument: Kleine voorbeeld. Als ik in de stad ben met mijn vriendinnen dan zien wij de lelijke/dikke mannen niet staan hoor net zoals de meeste mannen lelijke vrouwen niet zien staan. Dus ik wil alleen maar zeggen dat lelijke/dikke mannen nog niet eens worden nagekeken in de stad bijv. Dus dat zou dan al nooit iets worden dus hoe willen ze dan uberhaubt mijn pschye zwakte misbruiken??. Oke enkel mooie jongens kunnen hier misschien wel misbruik van maken...

Het is dus zeker niet waar wat jij zegt! daar hoef ik dus zeker niet voor op google ;)
pi_91462253
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:22 schreef Taartjeh het volgende:

[..]

Ik wil je alleen wijsmaken dat dit niet waar is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn argument: Als ik in de stad ben met mijn vriendinnen dan zien wij de lelijke/dikke mannen niet staan hoor net zoals de meeste mannen lelijke vrouwen niet zien staan. Dus ik wil alleen maar zeggen dat lelijke/dikke mannen nog niet eens worden nagekeken in de stad bijv. Dus dat zou dan al nooit iets worden dus hoe willen ze dan uberhaubt mijn pschye zwakte misbruiken??. Oke enkel mooie jongens kunnen hier misschien wel misbruik van maken...

Het is dus zeker niet waar wat jij zegt! daar hoef ik dus zeker niet voor op google ;)
Je geloofd het zelf? Nee serieus? :D Die dikke mensen spreken niet eens met jou en dat is dus je argument dat pUA niet op jou werkt?

Droom verder :')
pi_91462270
quote:
5s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:20 schreef Garisson72 het volgende:
Maar Flammie, hoeveel vrouwen heb je nu zelf al je sponde in ge-PUA'd die dat eigenlijk niet dachten te willen maar die uiteraard wel moesten zwichten voor je onweerstaanbare negs, vuile sletten dat ze d'r zijn?
Al velen sletjes geneukt vriend :) :Y
  maandag 17 januari 2011 @ 14:26:41 #81
94676 Garisson72
pi_91462415
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:23 schreef Flammie het volgende:
Tik 'm aan ouwe.
  maandag 17 januari 2011 @ 14:29:18 #82
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_91462531
quote:

[..]

Je geloofd het zelf? Nee serieus? :D Die dikke mensen spreken niet eens met jou en dat is dus je argument dat pUA niet op jou werkt?

Droom verder :')
Zonder het woord PUA te kennen :? ,
Kan ik jou toch vertellen dat het alles behalve waar is. Ook al probeert een man misbruik te maken van mijn psyche, maar als ik bij de eerste blik al niet het gevoel heb van 'Wauw' die is best wel cute. Dan zou dat hele idee niet werken gegarandeerd :N
pi_91462542
quote:

[..]

De kunst is niet om sletjes te neuken, daar is geen kunst aan, lees de vraag nog eens?
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_91462644
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:29 schreef Taartjeh het volgende:

[..]

Zonder het woord PUA te kennen :? ,
Kan ik jou toch vertellen dat het alles behalve waar is. Ook al probeert een man misbruik te maken van mijn psyche, maar als ik bij de eerste blik al niet het gevoel heb van 'Wauw' die is best wel cute. Dan zou dat hele idee niet werken gegarandeerd :N
Dat gevoel bezorgen zij je juist. Je bent ooit wle eens verliefd geweest neem ik aan? PUA mensen weten hoe ze dat gevoel bij jou kunnen oproepen en je weet zelf vast hoe moeilijk dat is om te weerstaan :)
pi_91462694
Dus jij zegt dat een PUA een chemicus is?
pi_91462779
quote:

[..]

Maar wat maakt jou precies beter dan "die sletjes" eigenlijk?
  maandag 17 januari 2011 @ 14:36:19 #87
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_91462912
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:31 schreef Flammie het volgende:

[..]

Dat gevoel bezorgen zij je juist. Je bent ooit wle eens verliefd geweest neem ik aan? PUA mensen weten hoe ze dat gevoel bij jou kunnen oproepen en je weet zelf vast hoe moeilijk dat is om te weerstaan :)
Jeeeemineeeee, volgens jou kan een gehandicap mij nog inpakken achhhh schei toch uit!

Stap 1: Ik weet zelf toch wel wat ik wel of niet door stuur naar ronde 2.
Mensen die ik niet aantrekkelijk vind die heb ik al gelijk afgesloten bij ronde 1 kom op zeg.

Alsof je op iedereen verliefd kunt worden met een pschye waan idee zou wel triest zijn niettt ?
pi_91462987
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:36 schreef Taartjeh het volgende:

[..]

Jeeeemineeeee, volgens jou kan een gehandicap mij nog inpakken achhhh schei toch uit!

Stap 1: Ik weet zelf toch wel wat ik wel of niet door stuur naar ronde 2.
Mensen die ik niet aantrekkelijk vind die heb ik al gelijk afgesloten bij ronde 1 kom op zeg.

Alsof je op iedereen verliefd kunt worden met een pschye waan idee zou wel triest zijn niettt ?
Serieus proberen te discussieren met vmbo'ers :')
pi_91463019
quote:
Die virtuele sletjes in WoW tellen niet hè? :')
pi_91463096
quote:
6s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:38 schreef Techno het volgende:

[..]

Die virtuele sletjes in WoW tellen niet hè? :')
Je bent een man, dus oppassen voor het white knight-plaatje.
  maandag 17 januari 2011 @ 14:40:25 #91
94676 Garisson72
pi_91463134
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:37 schreef Flammie het volgende:
Oe wacht, niks zeggen! Dit was zo'n PUA-neg toch?
  maandag 17 januari 2011 @ 14:40:52 #92
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_91463162
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:37 schreef Flammie het volgende:

[..]

Nee want het is toch duidelijk wat ik zeg!!!
JIJ HEBT NIET GELIJK!!!
Nee hooor met jou graf kop maak je zeker niet kans bij ieder meisje !
De meeste vrouwen zijn veeeeeel selectiever dan mannen :)
pi_91463173
Maar buiten allerlei theoretische versiertechnieken, er is toch meer dan dat nodig om echt verliefd te worden? Of zie ik dat verkeerd?
pi_91463191
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:40 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Oe wacht, niks zeggen! Dit was zo'n PUA-neg toch?
Daar is ie iets te hard voor. Kijk dat argument nou van haar dat begint met SJEEEEEMMMIIIGGG en eindigt op nietttt :')
  maandag 17 januari 2011 @ 14:41:42 #95
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_91463201
quote:
5s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:41 schreef Kluts het volgende:
Maar buiten allerlei theoretische versiertechnieken, er is toch meer dan dat nodig om echt verliefd te worden? Of zie ik dat verkeerd?
Sowieso ! volgens meneertje niet.
pi_91463219
Dus als ik het goed begrijp zou een 70-jarige, kale, tandeloze, dikke kerel mij het bed in kunnen praten dmv PUA?

Owkay...
pi_91463258
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:40 schreef Taartjeh het volgende:

[..]

Nee want het is toch duidelijk wat ik zeg!!!
JIJ HEBT NIET GELIJK!!!
Nee hooor met jou graf kop maak je zeker niet kans bij ieder meisje !
De meeste vrouwen zijn veeeeeel selectiever dan mannen :)
Echt....

Zo'n kansloos antwoord op een :') opmerking is wel 1000x :')
  maandag 17 januari 2011 @ 14:44:29 #98
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_91463346
Hoewel Flammie enigszins een punt heeft, is het wel enigszins overdreven.
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:41 schreef mootie het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zou een 70-jarige, kale, tandeloze, dikke kerel mij het bed in kunnen praten dmv PUA?

Owkay...
nope, want je moet wel well groomed zijn en niet tandloos e.d. :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  maandag 17 januari 2011 @ 14:45:50 #99
94676 Garisson72
pi_91463406
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:41 schreef Flammie het volgende:
Daar is ie iets te hard voor. Kijk dat argument nou van haar dat begint met SJEEEEEMMMIIIGGG en eindigt op nietttt :')
Ik hoop niet dat het de bedoeling is dat ik je nu ga bijvallen.
  maandag 17 januari 2011 @ 14:50:40 #100
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_91463640
Ik vind het altijd grappig als jongens beweren dat je er enkel "clubsletjes" mee meekrijgt en als vrouwen beweren "dat dat heus niet op hun werkt" en 5 minuten later "verliefd" zijn op iemand die het toepast.
  maandag 17 januari 2011 @ 14:50:55 #101
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_91463650
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:42 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

Echt....

Zo'n kansloos antwoord op een :') opmerking is wel 1000x :')
IK vind dit pas triest als je dit denkt in je simpele ziel :'( :

maar als je deze bewezen psychologische technieken eenmaal beheerst maakt het niet uit hoe wit, zwart, arm, dom, lelijk, dik, dun, succesvol je bent; je kunt elke meid meekrijgen
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_91463755
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:50 schreef Taartjeh het volgende:

[..]

maar als je deze bewezen psychologische technieken eenmaal beheerst maakt het niet uit hoe wit, zwart, arm, dom, lelijk, dik, dun, succesvol je bent; je kunt elke meid meekrijgen
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Reageer nou eens niet als een volslagen volidioot serieus :') Je kunt bewezen technieken en onderzoeken niet tegenspreken met "HET IS GEWOON ONZIN". Ik weet zeker dat iemand die bedreven is in PUA jou morgen het bed in zou kunnen lullen hoor :W
pi_91463777
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:50 schreef Michielos het volgende:
Ik vind het altijd grappig als jongens beweren dat je er enkel "clubsletjes" mee meekrijgt en als vrouwen beweren "dat dat heus niet op hun werkt" en 5 minuten later "verliefd" zijn op iemand die het toepast.
Tuurlijk, er zijn zat vrouwen waar dat best bij kan werken.

Je kunt je alleen afvragen of dat je doelgroep moet zijn, dat soort vrouwen.
pi_91463806
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:50 schreef Taartjeh het volgende:

[..]

Met dit soort posts heb ik niet echt het idee dat je positief bijdraagt aan de beeldvorming over de gemiddelde vrouw.
pi_91463817
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:53 schreef Kluts het volgende:

[..]

...... Je hebt het echt duidelijk niet begrepen :')
pi_91463822
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:53 schreef Flammie het volgende:

[..]

Reageer nou eens niet als een volslagen volidioot serieus :') Je kunt bewezen technieken en onderzoeken niet tegenspreken met "HET IS GEWOON ONZIN". Ik weet zeker dat iemand die bedreven is in PUA jou morgen het bed in zou kunnen lullen hoor :W
Je lult nu al 3 paginas over ''bewezen technieken'', en ik heb nog geen enkel bewijs gezien, kom daar eens mee, tot nu toe ben jij de volslagen idioot nml. hiero.
  maandag 17 januari 2011 @ 14:54:46 #107
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_91463838
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:53 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het werkt op elke vrouw. Ik heb het toegepast op getrouwde vrouwen van 30 tot 40, singles in de 20, meiden met verkering e.d. Ik zeg alleen niet dat het ALTIJD werkt en je best tegen een stootje moet kunnen. Verder is het natuurlijk onzin om te denken dat een dikke WOW nerd wel even met een model gaat neuken.
pi_91463865
pi_91463885
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je lult nu al 3 paginas over ''bewezen technieken'', en ik heb nog geen enkel bewijs gezien, kom daar eens mee, tot nu toe ben jij de volslagen idioot nml. hiero.
De internet white knight is er weer hoor :) :')
pi_91463909
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:54 schreef Flammie het volgende:

[..]

Michielos geeft aan dat de man er toch wel een beetje uit moet zien, blijf jij volhouden dat het er echt niet toe doet wat voor kerel het is?
pi_91463914
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:54 schreef Michielos het volgende:

[..]

Het werkt op elke vrouw. Ik heb het toegepast op getrouwde vrouwen van 30 tot 40, singles in de 20, meiden met verkering e.d. Ik zeg alleen niet dat het ALTIJD werkt en je best tegen een stootje moet kunnen. Verder is het natuurlijk onzin om te denken dat een dikke WOW nerd wel even met een model gaat neuken.
Dat kan anders best hoor.. vaak zat gezien :W
pi_91463955
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:55 schreef Flammie het volgende:

[..]

En weer een reactie zonder enig wetenschappelijk bewijs dat PUA-methodes altijd werken en bij iedere vrouw, tsja...

Blijf maar vooral ''white knight'' opmerkingen maken, dat maakt je stukken geloofwaardiger idd.
pi_91463956
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Michielos geeft aan dat de man er toch wel een beetje uit moet zien, blijf jij volhouden dat het er echt niet toe doet wat voor kerel het is?
Wat heb ik met Michielos te maken dan? Ik ben zelf wat dikker maar ik doe wel wat aan mijn uiterlijk. Zo heb ik een tribal tattoo in mijn nek (wat de vrouwen stoer vinden) en piercings in mijn gezicht maar het maakt echt niet uit dat ik dik ben aangezien ik veel meiden neuk :W
  maandag 17 januari 2011 @ 14:57:30 #114
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_91463973
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik bedoel dan dus niet dat de man topmodel moet zijn wel:

- well groomed
- goedgekleed (en nee, dat is niet altijd een pak)
pi_91464119
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:57 schreef Flammie het volgende:

[..]

Zo heb ik een tribal tattoo in mijn nek (wat de vrouwen stoer vinden)
Serieus? ;(
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:55 schreef Flammie het volgende:

[..]

Dit soort posts zijn inderdaad overtuigend. Waarom ga je niet gewoon inhoudelijk op hem in?
  maandag 17 januari 2011 @ 15:00:44 #116
94676 Garisson72
pi_91464151
Overigens geloof ik niet dat het wel-of-niet het bed in kunnen praten van sletjes nou precies het probleem van deze TS is.
pi_91464171
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:00 schreef YumSum het volgende:

[..]

Serieus? ;(

[..]

Dit soort posts zijn inderdaad overtuigend. Waarom ga je niet gewoon inhoudelijk op hem in?
Omdat hij zelf het punt finaal voorbijschiet in zijn quest voor online jonkvrouwen? :) Hij vertoont klassiek paargedrag online en neemt de meisjes iets te veel in bescherming mijns inziens.
Het is dan ook duidelijk waar deze internet white knight (maagd) op uit is :Y
pi_91464176
quote:
Zo heb ik een tribal tattoo in mijn nek (wat de vrouwen stoer vinden) en piercings in mijn gezicht
Wat meer zegt over jouw doelgroep dan PUA. :')
pi_91464234
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:01 schreef Flammie het volgende:

[..]

Omdat hij zelf het punt finaal voorbijschiet in zijn quest voor online jonkvrouwen? :) Hij vertoont klassiek paargedrag online en neemt de meisjes iets te veel in bescherming mijns inziens.
Misschien moet je ophouden om zo'n beeld bij iedere man te kweken dat niet met jou eens is en gewoon inhoudelijk reageert. Wat hij zegt is toch niet zo slecht?
pi_91464242
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:01 schreef Techno het volgende:

[..]

Wat meer zegt over jouw doelgroep dan PUA. :')
Wat wil je nu zeggen? Ik neuk ook meiden zonder tattoo hoor
pi_91464275
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:02 schreef Flammie het volgende:
Wat wil je nu zeggen? Ik neuk ook meiden zonder tattoo hoor
Oh, je hebt zo'n afwasbare? :')
  maandag 17 januari 2011 @ 15:03:18 #122
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_91464287
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:56 schreef Flammie het volgende:

[..]

Dat kan anders best hoor.. vaak zat gezien :W
Haha als je het zo bekijkt heb je wel gelijk opzicht hebben veel vrouwen het dan wel goed voor elkaar.

Als je een oude man met een mooie jonge vrouw in de stad ziet lopen dan moet je toch ook wel zeker weten dat hier wat achter zit tenminste als je dit niet ziet ben je niet snugger.

Veel oude mannen denken echt dat jongen vrouwen enigzins iets zien in een oude vent. Het is gewoon hun geld wat het leven van deze vrouwen stukke plezieriger maakt ^O^

Dus dit verklaart maar weer dat er genoeg mannen zijn die ook pschyisch te misbruiken zijn. ^O^
pi_91464316
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:57 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik bedoel dan dus niet dat de man topmodel moet zijn wel:

- well groomed
- goedgekleed (en nee, dat is niet altijd een pak)
En Flammie blijft volhouden dat het niet uitmaakt of de man dik, dun, dom, lelijk etc is. En dat lijkt me heel sterk.
  maandag 17 januari 2011 @ 15:04:05 #124
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_91464324
mannen zijn juist makkelijker psychisch te misbruiken dan vrouwen. Vrouwen zijn seksueel veel machtiger en kunnen je afwimpelen, beschimpen e.d.
pi_91464368
quote:

[..]

Wat heb ik met Michielos te maken dan? Ik ben zelf wat dikker maar ik doe wel wat aan mijn uiterlijk. Zo heb ik een tribal tattoo in mijn nek (wat de vrouwen stoer vinden) en piercings in mijn gezicht maar het maakt echt niet uit dat ik dik ben aangezien ik veel meiden neuk :W
Maar je staat er wel achter dat het elke man kan lukken, ongeacht zijn uiterlijk?
pi_91464396
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:54 schreef Flammie het volgende:

[..]

Want? Enlighten me. :)
pi_91464401
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:03 schreef Taartjeh het volgende:

[..]

Haha als je het zo bekijkt heb je wel gelijk opzicht hebben veel vrouwen het dan wel goed voor elkaar.

Als je een oude man met een mooie jonge vrouw in de stad ziet lopen dan moet je toch ook wel zeker weten dat hier wat achter zit tenminste als je dit niet ziet ben je niet snugger.

Veel oude mannen denken echt dat jongen vrouwen enigzins iets zien in een oude vent. Het is gewoon hun geld wat het leven van deze vrouwen stukke plezieriger maakt ^O^

Dus dit verklaart maar weer dat er genoeg mannen zijn die ook pschyisch te misbruiken zijn. ^O^
Het kan anders best zo zijn dat die oude man een PUA NLP techniek gebruikt heeft hoor of dat hij haar in zwijm heeft laten vallen door zijn jarenlange ervaring :W
pi_91464511
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:01 schreef Flammie het volgende:

[..]

Het is dan ook duidelijk waar deze internet white knight (maagd) op uit is :Y
Ik ga stuk hier, je moet cabaret gaan doen man !
pi_91464525
Dat vrouwen misschien op andere dingen als humor, charme, welbespraakt, beschaafd en intelligent zijn aantrekkelijk in een man zouden kunnen vinden is natuurlijk een belachelijk idee.
pi_91464614
quote:
9s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:07 schreef Kluts het volgende:
Dat vrouwen misschien op andere dingen als humor, charme, welbespraakt, beschaafd en intelligent zijn aantrekkelijk in een man zouden kunnen vinden is natuurlijk een belachelijk idee.
Dat kan ook en daarvoor hoef je niet knap te zijn. Snap je waar ik heen ga? :D
Je zegt het zelf al een beetje :)
  maandag 17 januari 2011 @ 15:11:01 #133
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_91464674
quote:

[..]

Gaverdamme!
Dikke mensen :r
Tribal tattoos :r
Piercings in het gezicht bij mannen :r

Nee voor mij ben je al afgekeurd.

Jij probeerd te bewijzen dat zelf ' im a dancer zich een lekker kerol kan maken'
  maandag 17 januari 2011 @ 15:11:20 #134
94676 Garisson72
pi_91464693
quote:
Maar dan ga je het pad op van de lange dates met diepe gesprekken en leuke dingen doen en meeslepende gevoelens tonen. Geen ruimte dus om snel sletjes te neuken.
pi_91464709
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:11 schreef Taartjeh het volgende:

[..]

Gaverdamme!
Dikke mensen :r
Tribal tattoos :r
Piercings in het gezicht bij mannen :r

Nee voor mij ben je al afgekeurd.

Jij bewijst zelf dat ' im a dancer zich een lekker kerol kan maken'
Wat ben jij een trieste debiel echt :') Alsof ik jou ook maar zou willen :r
pi_91464712
quote:
Dat vrouwen misschien op andere dingen als humor geld, charme status, welbespraakt auto, beschaafd CC en intelligent nog meer geld zijn aantrekkelijk in een man zouden kunnen vinden is natuurlijk een belachelijk idee.
Fixed
pi_91464768
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:09 schreef Flammie het volgende:

[..]

Dat kan ook en daarvoor hoef je niet knap te zijn. Snap je waar ik heen ga? :D
Snap JIJ waar IK heen ga? Dat dat niet te maken heeft met psychologische trucjes, maar met eigenschappen. Eigenschappen die je op lange termijn misschien pas ontdekt.

Waar het om gaat is dat jij zegt dat je veel sletjes geneukt hebt. Is er ooit iets serieus uit gekomen? Als ik vrijgezel zou zijn zou ik als ik zou willen misschien ook wel om de dag een ander "sletje" langs kunnen laten komen, maar ik voel me daar dan eerlijk gezegd toch gewoon te goed voor.

Kortom, het is niet moeilijk om iemand voor een avondje te regelen. Maar ik denk dat er heel veel vrouwen zijn die, net als ik, echt ontzettend afknappen op een zelfingenomen man die zo minderwaardig over vrouwen denkt. :)
pi_91464783
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:11 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

Fixed
Klopt ook wel aardig, hoe dan ook je moet wat kunnen inspelen op wat zij belangrijk vinden :)
  maandag 17 januari 2011 @ 15:13:23 #139
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_91464805
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:11 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Maar dan ga je het pad op van de lange dates met diepe gesprekken en leuke dingen doen en meeslepende gevoelens tonen. Geen ruimte dus om snel sletjes te neuken.
Je kunt die zaken toch ook perfect bij flirten aantonen? Althans, als je flirt wil je niet overkomen als een dumbass, of is dit een dom idee?
pi_91464815
quote:

[..]

Fixed
Er zijn verschillende soorten vrouwen. Vrouwen die er zo over denken, en vrouwen die meer zoeken dan een vent die patst met zijn status en spullen. :)
pi_91464856
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:13 schreef Kluts het volgende:

[..]

Er zijn verschillende soorten vrouwen. Vrouwen die er zo over denken, en vrouwen die meer zoeken dan een vent die patst met zijn status en spullen. :)
Wetenschappelijk onderzoek wijst anders uit, de vrouw die jij graag zou willen zijn is dé uitzondering...

Neemt overigens niet weg dat dat PUA gelul te slap voor woorden is...
pi_91464861
quote:
Nou, nou. Nog steeds geen wetenschappelijke onderzoeken die jouw stelling beamen.
pi_91464872
quote:

[..]

Nee, er is 1 type vrouw, en die valt ALTIJD voor iemand die de wetenschappelijk bewezen PUA-methodes van ''Mystery'' gebruikt, aldus Flammie.
  maandag 17 januari 2011 @ 15:15:31 #144
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_91464892
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:14 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

Wetenschappelijk onderzoek wijst anders uit, de vrouw die jij graag zou willen zijn is dé uitzondering...
Maar vrouwen moeten wel. Ik ken gewoon geen sane vrouw die iets met een arme loser zou willen. Natuurlijk zoek je voor materialistische zaken in een man. Als hij daarnaast ook leuk uitziet, welbespraakt is e.d. is het gewoon kat in het bakkie.
pi_91464898
quote:
13s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:14 schreef Techno het volgende:

[..]

Nou, nou. Nog steeds geen wetenschappelijke onderzoeken die jouw stelling beamen.
Nee het is gewoon interessant doorlees materiaal dat er wel wat mee te maken heeft :Y
pi_91464914
quote:
Wetenschappelijk onderzoek wijst anders uit,
Tot dus ver blijf je in gebreke... ;(
pi_91464970
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:15 schreef Michielos het volgende:

[..]

Maar vrouwen moeten wel. Ik ken gewoon geen sane vrouw die iets met een arme loser zou willen. Natuurlijk zoek je voor materialistische zaken in een man. Als hij daarnaast ook leuk uitziet, welbespraakt is e.d. is het gewoon kat in het bakkie.
Ah, en dus is het een feit, omdat jij die vrouwen niet kent ?
pi_91464987
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee, er is 1 type vrouw, en die valt ALTIJD voor iemand die de wetenschappelijk bewezen PUA-methodes van ''Mystery'' gebruikt, aldus Flammie.
En zo is er ook 1 type man die nooit het bed zal delen met een vrouw die minder weegt dan 135 kg, en die het toch stug blijft proberen op fok,nl door de jonkvrouwen in bescherming te nemen tegen de ekte baasch Flammie, het is de eeuwige maagd; PBATEMAN1978!!

Je moet jezelf wel heel erg aanpassen om succes te hebben bij de bitches ben ik bang en ik denk dan ook dat PUA wel iets voor jou is :Y
pi_91465041
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:17 schreef Flammie het volgende:

[..]

En zo is er ook 1 type man die nooit het bed zal delen met een vrouw die minder weegt dan 135 kg, en die het toch stug blijft proberen op fok,nl door de jonkvrouwen in bescherming te nemen tegen de ekte baasch Flammie, het is de eeuwige maagd; PBATEMAN1978!!

Je moet jezelf wel heel erg aanpassen om succes te hebben bij de bitches ben ik bang en ik denk dan ook dat PUA wel iets voor jou is :Y
Dat heeft hij toch helemaal niet nodig. *)
pi_91465045
quote:

Correctie. Een éckte baas heeft uberhaupt geen PUA-technieken nodig. Een éckte baas heeft ze voor het uitzoeken. :7
pi_91465055
Jullie worden keihard getrolld door Flammie. (Hoop ik.)
pi_91465079
quote:
9s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:15 schreef Techno het volgende:

[..]

quote:
Previous studies have shown that male attractiveness can be enhanced by manipulation of status through, for example, the medium of costume. The present study experimentally manipulated status by seating the same target model (male and female matched for attractiveness) expressing identical facial expressions and posture in either a high status (Silver Bentley Continental GT) or a neutral status (Red Ford Fiesta ST) motor-car. A between-subjects design was used whereby the above photographic images were presented to male and female participants for attractiveness rating. Results showed that the male target model was rated as significantly more attractive on a rating scale of 110 when presented to female participants in the high compared to the neutral status context. Males were not influenced by status manipulation, as there was no significant difference between attractiveness ratings for the female seated in the high compared to the neutral condition. It would appear that despite a noticeable increase in female ownership of prestige/luxury cars over recent years males, unlike females remain oblivious to such cues in matters pertaining to opposite-sex attraction. These findings support the results of previous status enhancement of attractiveness studies especially those espousing sex differences in mate preferences are due to sex-specific adaptations.
Dunn, M., & Searle, R. (2010). Effect of manipulated prestige-car ownership on both sex attractiveness ratings British Journal of Psychology, 101 (1), 69-80 DOI: 10.1348/000712609X417319
pi_91465094
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:18 schreef Techno het volgende:

[..]

Correctie. Een éckte baas heeft uberhaupt geen PUA-technieken nodig. Een éckte baas heeft ze voor het uitzoeken. :7
Njah ik speel liever op zeker als ik een stoot zie en doe het dus met bewezen technieken :) Bedoel als ik eenmaal een mokkel zie wil ik haar ook hebben dus...
  maandag 17 januari 2011 @ 15:19:39 #154
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_91465096
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:17 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ah, en dus is het een feit, omdat jij die vrouwen niet kent ?
waar stel ik dat?
  maandag 17 januari 2011 @ 15:20:27 #155
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_91465135
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:18 schreef Techno het volgende:

[..]

Klopt, maar dan ben je gewoon al van nature een geboren womanizer. Anderen zijn dat nu eenmaal niet :)
pi_91465149
quote:

[..]

Ik heb jaaaaren geleden al eens gekeken of PUA wat voor mij zou zijn, toen ik al vrij snel merkte dat het allemaal hele logische dingen zijn (zelfverzekerdheid uitstralen e.d.), die allang bekend waren maar door mensen als ''Mystery'' in nieuwe zakken is gedaan om grof geld te verdienen aan zielepoten zoals jij.
pi_91465222
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik heb jaaaaren geleden al eens gekeken of PUA wat voor mij zou zijn, toen ik al vrij snel merkte dat het allemaal hele logische dingen zijn (zelfverzekerdheid uitstralen e.d.), die allang bekend waren maar door mensen als ''Mystery'' in nieuwe zakken is gedaan om grof geld te verdienen aan zielepoten zoals jij.
Heb het gedownload :) Dat is gratis :W
pi_91465245
http://www.bradley.edu/ac(...)09-DarkTriad-STM.pdf

Deze is btw geschreven door wat universitaire mensen :)
pi_91465264
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:22 schreef Flammie het volgende:

[..]

Heb het gedownload :) Dat is gratis :W
Boefje, en die arme Mystery maar hard werken om zijn vriendin en dochter te onderhouden. :')
pi_91465442
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:19 schreef Flammie het volgende:

[..]

Njah ik speel liever op zeker als ik een stoot zie en doe het dus met bewezen technieken :) Bedoel als ik eenmaal een mokkel zie wil ik haar ook hebben dus...
Misschien heb je wel gewoon een lage standaard.
pi_91465501
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:19 schreef De_Rikster het volgende:
Dunn, M., & Searle, R. (2010). Effect of manipulated prestige-car ownership on both sex attractiveness ratings British Journal of Psychology, 101 (1), 69-80 DOI: 10.1348/000712609X417319
Dat zegt verder niets over PUA an sich.
pi_91465515
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:26 schreef Kluts het volgende:

[..]

Misschien heb je wel gewoon een lage standaard.
Nope
pi_91465522
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:22 schreef Flammie het volgende:
http://www.bradley.edu/ac(...)09-DarkTriad-STM.pdf

Deze is btw geschreven door wat universitaire mensen :)
Lees het eens zou ik zeggen. :')
pi_91465593
quote:
13s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:27 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat zegt verder niets over PUA an sich.
Dat zegt hij dan ook helemaal nergens :')
pi_91465669
quote:
9s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:27 schreef Techno het volgende:

[..]

Lees het eens zou ik zeggen. :')
De conclusie :

quote:
CONCLUSION
The personality traits that compose the Dark Triad have typically been considered
abnormal, pathological and inherently maladaptive (e.g. Kowalski, 2001). Although
individuals with these traits inflict costs to others and themselves, the Dark Triad traits are
also associated with some qualities, including a drive for power (Bradlee&Emmons, 1992;
Foster et al., 2006), low neuroticism (Taylor & Armor, 1996) and extraversion (Paulhus &
Copyright # 2008 John Wiley & Sons, Ltd. Eur. J. Pers. 23: 518 (2009)
DOI: 10.1002/per
14 P. K. Jonason et al.
Williams, 2002), that may be beneficial. Together with low amounts of empathy and
agreeableness (Paulhus, 2001), such traits may facilitateespecially for menthe pursuit
of an exploitative short-term mating strategy. Although our study is limited, it suggests a
potentially interesting new avenue of research to explore. More generally, the application
of evolutionary reasoning to the study of personality traits may yield fruitful insights into
the wide array of individual differences that exist on various dimensions (e.g. Keller &
Miller, 2006; Penke et al., 2007).
Ok Flammie, je had al die tijd al gelijk man, ik ben om.

pi_91465711
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:29 schreef Flammie het volgende:
Dat zegt hij dan ook helemaal nergens :')
Wat? Dat geld, status en macht vrouwen aantrekken? Dat is een open deur. :')

En heeft verder niets met PUA-techniek te maken.
pi_91465985
quote:
9s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:31 schreef Techno het volgende:

[..]

En heeft verder niets met PUA-techniek te maken.
Dat heb ik ook nergens gezegd, volgende keer beter lezen knul...
pi_91466095
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:36 schreef De_Rikster het volgende:
Dat heb ik ook nergens gezegd, volgende keer beter lezen knul...
Misschien moet je dat zelf dan eens doen, want daar vragen we n.l. al de hele tijd om. Jij post een irrelevant citaatje.
pi_91466166
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:27 schreef Flammie het volgende:

[..]

Nope
Op wat voor vrouwen richt jij je dan?
pi_91466326
quote:
9s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:39 schreef Techno het volgende:

[..]

Misschien moet je dat zelf dan eens doen, want daar vragen we n.l. al de hele tijd om. Jij post een irrelevant citaatje.
Ik reaggeer op iemand anders en daar meen jij op te moeten reageren waardoor dat doorloopt. Sorry maar ik reageerde niet op jou, helaas, sorry, helaas.....

Zal het even chronologisch voor je neerzetten misschien dat het kwartje valt:

quote:
quote:

[..]

Fixed
quote:

[..]

quote:

[..]

Neemt overigens niet weg dat dat PUA gelul te slap voor woorden is...
Jouw bijdrage:

quote:
9s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:15 schreef Techno het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:19 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

[..]

[ Bericht 71% gewijzigd door De_Rikster op 17-01-2011 15:50:15 ]
pi_91466675
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:44 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

Ik reaggeer op iemand anders en daar meen jij op te moeten reageren waardoor dat doorloopt. Sorry maar ik reageerde niet op jou, helaas, sorry, helaas.....
Je bent bekend met het begrip "openbaar forum"?
pi_91466726
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:

[..]

Je bent bekend met het begrip "openbaar forum"?
Ja, wat is daar de relevantie van?
pi_91466797
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:51 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

Ja, wat is daar de relevantie van?
Dat je daar dingen post waar iedereen die dat wil, vrij is daar op te reageren.
Als je specifiek met hem een discussie wil voeren, doe je dat per PM.

Of misschien kunnen jullie elkaars wingman worden en op vrouwenjacht gaan. O+
pi_91466966
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:52 schreef Kluts het volgende:
Of misschien kunnen jullie elkaars wingman worden en op vrouwenjacht gaan. O+
Wie? Rik en ik? :o
pi_91467108
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:52 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat je daar dingen post waar iedereen die dat wil, vrij is daar op te reageren.
Exact mijn punt, vreemd dat je deze mening er schijnbaar alleen op nahoudt als het strookt met wat je wil horen...

Ik reageer ergens op (wat me vrij staat getuige jouw opmerking) en dit loopt uit op een andere discussie, vreselijk....
Neemt niet weg dat ondanks dat het een openbaar forum (wat het niet is) is je iemand niet mag wijzen op een "fout". Of wel? Stond nergens in de voorwaarden dat ik netjes moet ja-knikken dus sorry...

quote:
Of misschien kunnen jullie elkaars wingman worden en op vrouwenjacht gaan.
Ben reeds voorzien en wingmen en PUA's zijn niet mijn ding.
pi_91467579
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:55 schreef Techno het volgende:

[..]

Wie? Rik en ik? :o
Nee, Rik en TS. ;(
pi_91467661
quote:
11s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:05 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee, Rik en TS. ;(
Dan zou ik toch willen voorstellen dat je mijn reacties eens doorleest of je deductieve capaciteiten aanscherpt..
pi_91467961
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:07 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

Dan zou ik toch willen voorstellen dat je mijn reacties eens doorleest of je deductieve capaciteiten aanscherpt..
Inderdaad, techno had het fout begrepen en reageerde op de foute manier op de foute post. Ja iedereen mag reageren maar het is wel leuker als iedereen ook een passend antwoord geeft op de posts anders word het ook zo een zooite natuurlijk.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:15:07 #179
94676 Garisson72
pi_91468044
TS heeft zich sinds half drie vannacht al niet meer in deze discussie gemengd.
pi_91468256
Wat een ontknoping :')
pi_91469454
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:15 schreef Garisson72 het volgende:
TS heeft zich sinds half drie vannacht al niet meer in deze discussie gemengd.
Ben ik weer :D Ik had ff wat tijd nodig om het door te lezen maar over die technieken, voor mij werkt humor + uitdagen het beste en soms door ze eerst een beetje aandacht te geven en dan compleet te negeren voor een week. Ik heb een avontuurlijke baan, verdien veel geld en heb een hoge status in de sportwereld :) Nou zijn er altijd mensen die mij kunnen overtreffen natuurlijk maar meiden diggen die shit :P

Een meid versieren moet je subtiel doen, bestudeer wat zij leuk vind en ontwikkel een beetje interesse voor de dingen die zij leuk vindt. Maar een goede dosis humor doet het altijd goed.
Durf een beetje spontaan te zijn, zo heb ik ooit besloten in de avond om de volgende ochtend met haar op reis te gaan. Show een beetje geld, dat je geen zorgen hebt en je hebt beet.

Uiteindelijk weet ik dat ik fout bezig ben, ik dacht een hele tijd dat omdat ik jong ben elke meid moest pakken. Ik heb er een systeem aan overgehouden, zo van als het te close word ga ik verder naar de volgende.

Over dat wingman gedoe, ik leer vrouwen overal kennen het is niet alleen met stappen. Heb meiden ontmoet in de supermarkt, kledingzaken je hoeft niet perse op stap te gaan om mensen te ontmoeten. Blijven lachen en zorgen dat ze een beetje uit haar routine komt is de sleutel.

Maar goed ik denk niet dat ik voorlopig ga veranderen tenzij er echt een meid is die me helemaal gek maakt. :9

edit:
Er waren wat mensen in een ander topic die mij niet geloofden dat ik ooit NL kampioen ben geweest met een vechtsport, ik ben niet aan het trollen.
SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door Rijstkoker op 17-01-2011 16:58:42 ]
pi_91500987
Ik ben het nou aan het uitmaken via msn fucking sad gevoel gesprek duurt al 2 uur ofzo.
pi_91501022
Relaties uitmaken via msn :')
pi_91501031
Ik kan het niet via de telefoon want ik kan er niet tegen dat ze gaat janken.
pi_91501050
Zoiets hoor je in RL te doen. En als ze begint te "janken", hoor je haar te troosten. Kom op zeg, via msn... Wees een man.
pi_91501056
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 03:57 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Zoiets hoor je in RL te doen. En als ze begint te "janken", hoor je haar te troosten. Kom op zeg, via msn... Wees een man.
Ik kan het niet in haar gezicht doen en probeer haar te troosten via msn maar heb niet verteld dat ik iemand anders leuk vind. Ik voel me zo slecht en toch gebeurd het altijd.
pi_91501064
Het gebeurt niet, je doet het zelf.
pi_91501071
Ze accepteert niet dat ik het uitmaak dus ze staat hier morgen voor de deur verdomme.
Ik ben een klootzak dames en heren.

[ Bericht 19% gewijzigd door Rijstkoker op 18-01-2011 04:15:32 ]
pi_91501153
Je kent 'r al een paar jaar? Niet te snel dumpen deed mn ex ook en stiekem met ander mens en nou heeft ie er spijt van want vervolgens ging ik rebounden en was ie te laat ook zo'n rijstkoker vechtsportfiguur sukkelorum hij heeft er meer om gejankt dan ik
pi_91515251
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 04:32 schreef Gedoetje het volgende:
Je kent 'r al een paar jaar? Niet te snel dumpen deed mn ex ook en stiekem met ander mens en nou heeft ie er spijt van want vervolgens ging ik rebounden en was ie te laat ook zo'n rijstkoker vechtsportfiguur sukkelorum hij heeft er meer om gejankt dan ik
Ik kende mijn ex nu al misschien een half jaar en waarvan we 4 maanden een stelletje waren, maar dit moest gewoon gebeuren. Ik werd al gek van haar en heb haar al eerder geprobeerd te dumpen maar ik kan er gewoon niet tegen als een meisje voor me staat te huilen als het mijn schuld is dan.
Meestal als een meisje ergens over huilt dan blijf ik net zo lang lachen en grappen totdat ze zelf ook weer lacht en dat werkt. Maar in een situatie waarbij het einde in zicht is kan het niet.

Ze wilde zelfs bij elkaar blijven tot we allebei een ander hebben en ze wil niet tegen haar familie zeggen dat het uit is. Ik heb gezegd dat we best vrienden kunnen blijven maar dat werkt ook niet. Ze vroeg of ze mij nog mocht bellen om de zoveel tijd en ik heb gezegd dat ik niet weet of ik nog op neem.

Ik ben er blij mee dat het eindelijk uit is, alleen hoop dat zij er ook verder mee kan leven.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:05:05 #191
94676 Garisson72
pi_91516142
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 03:52 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik kan het niet via de telefoon want ik kan er niet tegen dat ze gaat janken.
Uitmaken via msn. You're a manly man, arentcha. :').
pi_91516438
Bedankt dat je ons zo'n slechte naam geeft TS. Kneus.
pi_91519643
O, 4 maanden, daar komt ze wel weer overheen, toen werd mn ex ook al gek van me, maar die heeft het nog 15 jaar uitgehouden, dan kan je er maar beter nu mee kappen
pi_91522282
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef DerptieDurp het volgende:
Bedankt dat je ons zo'n slechte naam geeft TS. Kneus.

We hebben deze dag nog wel vaker gesproken en ze snapt t wel nu. Ik heb het ook al eerder in haar gezicht gezegd hoor maar ze bleef maar achter me aan komen en dan kwam goedmaaksex ertussen en dan heb je weer je abonnement verlengd. Maar goed nu is het tenminste over.
pi_91535346
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:19 schreef Flammie het volgende:

[..]

Maakt het je wel eens boos als het je niet lukt? Hoe zie je die vrouw dan?
En waar komt jouw minachting voor vrouwen vandaan? Zijn dat eigenlijk wel eens vragen die je jezelf afvraagt? Kijk ik snap dat mannen baat kunnen hebben door zz te trainen in het versieren etc. , maar bij jou ontbreekt werkelijk alle respect, inleving en ga zo maar door, voor je buit.

Maar serieus ;) vrouwen versieren middels psychologische boekjes _O- _O-
Het zal gerust leuke tips en tools kunnen opleveren, maar zoals jij het staat te promoten lijkt het meer op kwakzalverij en valse voorstellingen en bovenal zeer vrouw onvriendelijk }:| ......... En dat het jou wel lukt om je doel te bereiken, desnoods over lijken, betekent niet dat iedereen dat een toffe gedachte vind uiteindelijk.

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef DerptieDurp het volgende:
Bedankt dat je ons zo'n slechte naam geeft TS. .
Terechte klacht O-)

@ TS...Jij moet gewoon voorlopig nog lekker vrijgezel blijven :)
pi_91536286
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 21:16 schreef zusterclivia het volgende:

@ TS...Jij moet gewoon voorlopig nog lekker vrijgezel blijven :)
Ja een week of 2.
pi_91539544
Nee, een heel stuk langer, maar ik heb het idee dat de dingen die bijvoorbeeld zusterclivia tegen je zegt, of anderen, niet echt tot je doordringt.
pi_91540706
Wat ik al een hele tijd heb gedaan om oude relaties te vergeten is meteen in een nieuwe stappen.
Ja het klopt wel dat ik eigenlijk een tijdje laid back moet doen, we zullen zien.
pi_91541007
Ik heb alleen de eerste post gelezen dus misschien val ik in herhaling, maar wilde er dit over zeggen:

Als je snel 'moe' wordt van een relatie denk ik dat het verstandig is na te gaan met welke reden je precies in die relatie zit. Als je er alleen in zit vanuit een behoefte aan intimiteit en/of aandacht maar verder niet de klassieke tekenen van verliefdheid voelt (het liefst de hele dag naar haar willen kijken, luisteren, bij haar zijn, etc. etc.) denk ik dat je daarover beter eerlijk kan zijn naar zowel jezelf als naar haar.

Probeer niet als 70% van de Nederlanders te zijn die in een relatie zitten omdat dit vaak de enige sociaal acceptabele vorm is om intimiteit of nabijheid te delen. Zowel jij als zij, jullie beide, zijn meer waard.

Als je geen verliefdheid voelt zou ik het geen relatie noemen maar eerder gaan voor 'friendship with benefits' of zoiets, en dat natuurlijk ook zo met haar bespreken.

Als je wel verliefdheid voelt maar toch behoefte hebt aan intimiteit of nabijheid met anderen kun je een open relatie proberen. Maar dan moet je elkaar wel voor 200% vertrouwen en een zeer open communicatie hebben, anders is dat meestal gedoemd om te mislukken.

Anyways, veel succes!
Life's there to enjoy! Although it's sometimes hard, you gotta try.
pi_91574562
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 22:40 schreef Montmons het volgende:
-knip-
Thanks voor je reactie, in het begin van een relatie ben ik natuurlijk wel verliefd maar op d'n duur begin ik mij gewoon te ergeren aan dingen zoals: Elke dag een smsje krijgen van ik mis je terwijl we elkaar net 3 uur geleden hebben gezien, continu bij me blijven hangen terwijl ik soms ook met wat vrienden iets wil doen en dat vrouwen meteen gaan janken als ze hun zin niet krijgen. Is gewoon goedkope chantage.

Maar ik blijf voorlopig wel ff vrijgezel alleen kreeg vandaag die hele aftermath van haar vriendinnen over me heen die vinden dat ik een klootzak ben want ik zou haar misleid hebben etc.
Als het niet meer werkt dat werkt het niet. En dan vrouwen meteen na 4 maanden denken dat je heel je leven met die persoon zal samenblijven is ridiculous.

edit: OMG ik had al iemand die me steeds belde en ophing en nou gaat zij dat ook nog eens doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Rijstkoker op 19-01-2011 21:31:45 ]
pi_91644621
Ze blijft me steeds bellen en op msn steeds berichten sturen, ik heb het liefste dat ze mij vergeet. Ik probeer haar te negeren. Wat zal ik doen? Gewoon verder gaan met negeren?
pi_91644726
Je bent een sukkel, laat het haar ook merken zodat ze je makkelijker los laat.
pi_91644956
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:30 schreef Dimens het volgende:
Je bent een sukkel, laat het haar ook merken zodat ze je makkelijker los laat.
Ik doe een beetje bot tegen haar zodat ze ziet wat voor klootzak ik ben maar ze wil me steeds zien en praten. Ik wil dat ze mij gewoon vergeet, maar ze blijft dromen. Ze dreigt zelfs met zelfmoord en dat wil ik echt niet op mijn geweten hebben. Echt waarom heb ik nou weer zo'n instabiele ex.

Ik zei tegen haar dat ze niet alleen voor mij leeft maar ook haar familie en haar eigen leven maar ze zegt dat ik haar alles ben. Ik weet ook wel hoe het is om liefdesverdriet te hebben maar ik word er gek van :(
pi_91645039
Ik ben net zoals jouw ex, en ik kan je vertellen, bot en als een klootzaak tegen haar doen maakt het er niet veel beter op. Ik heb hetzelfde meegemaakt vanuit de positie van je ex namelijk...
pi_91645143
Ik ben met haar aan het praten maar ze is een koppige, ik weet niet hoe ik het beter uit kan leggen tegen haar dat we geen toekomst samen hebben. Ze is geobsedeerd. Maar ik wil gewoon dat ze verder gaat en gelukkig word met een ander.

Ze heeft ook nog een hele stapel met foto's, sommige kleren van mij liggen daar nog en ik heb wat jurken voor haar gekocht. FML

[ Bericht 22% gewijzigd door Rijstkoker op 21-01-2011 02:07:33 ]
pi_91645838
Het is heel lastig want je moet er sowieso niet aan toegeven maar je moet haar ook niet keihard laten vallen of negatief doen.
pi_91678231
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:49 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik ben met haar aan het praten maar ze is een koppige, ik weet niet hoe ik het beter uit kan leggen tegen haar dat we geen toekomst samen hebben. Ze is geobsedeerd. Maar ik wil gewoon dat ze verder gaat en gelukkig word met een ander.

Ze heeft ook nog een hele stapel met foto's, sommige kleren van mij liggen daar nog en ik heb wat jurken voor haar gekocht. FML
Tsja, zij is nog overduidelijk gek op je, en zo niet dan heeft ze verlatingsangst.

Anyway, waarom trek jij je daar zo van aan? Jouw leven, dus daar bepaal je ook wie je vriendin is.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_91695081
quote:
5s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tsja, zij is nog overduidelijk gek op je, en zo niet dan heeft ze verlatingsangst.

Anyway, waarom trek jij je daar zo van aan? Jouw leven, dus daar bepaal je ook wie je vriendin is.
Het is niet zo dat ze ineens niks meer is, ze is een goed persoon alleen ik wil niet met haar samen zijn. Voor de rest heb ik nog wel het beste met haar voor.
pi_92159304
Het is alweer zo'n 2 weken geleden en nog steeds belt ze mij elke dag en stuurt steeds berichten. Het beste is gewoon negeren ofniet? Praten werkt ook niet want ze blijft steeds vragen stellen en verhalen vertellen. Waarom accepteert ze gewoon niet dat het uit is en dat liefde van 2 kanten moet komen. }:|
  zondag 6 februari 2011 @ 22:24:40 #210
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_92435390
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:13 schreef Rijstkoker het volgende:
in het begin van een relatie ben ik natuurlijk wel verliefd maar op d'n duur begin ik mij gewoon te ergeren aan dingen zoals: Elke dag een smsje krijgen van ik mis je terwijl we elkaar net 3 uur geleden hebben gezien, continu bij me blijven hangen terwijl ik soms ook met wat vrienden iets wil doen
Zooo herkenbaar. Er zijn 2 dingen waar ik totaal niet tegen kan: sleur en mensen die mijn aandacht opeisen. De langste relatie tot nu toe was met een meid die gewoon haar eigen leven leidde, maar zulke exemplaren lijken een zeldzaamheid.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_92439072
Ze zit nog steeds achter mij aan, ze belde vandaag 13 keer maar ik nam niet op.
Een paar dagen geleden vertelde ze ook dat ze ging verhuizen omdat overal waar ze gaat ze aan ons moet denken :{
Ik vind het allemaal wel heel extreem hoe zij er mee omgaat maar ik ga er gewoon bijna niet meer mee praten.

[ Bericht 67% gewijzigd door Rijstkoker op 06-02-2011 23:38:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')