Nee, jij beloofde iets...quote:Op maandag 17 januari 2011 13:21 schreef Flammie het volgende:
Ik zeg ook -nota bene in de post die je zelf quote- universitaire PSYCHOLOGIEboeken
Als je zo slecht leest zul je inderdaad nooit boeken vinden neeIk ben een lijst aan het samenstellen waarin je meer kunt vinden over voortplantingsdrang + de zwakte van de vrouwelijke psyche met wetenschappelijke onderbouwing (waar je vast toch niet wijs uit komt maar goed) en hoe PUA daar op in kan spelen.
Dus...quote:Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef Flammie het volgende:
Sla een gemiddeld universitair psychologieboek openIk zal je zo even wat titels geven waar je meer kunt vinden
Precies universitaire psychologie boeken en dus niet universitaire PUA boeken daar heb ik het nooit over gehad. In universitaire psychologieboeken kun je zoals ik al zei meer lezen over vrouwen, de zwakte van hun psyche en hoe dit te manipuleren valt. PUA speelt handig in op die zwakte en daar zijn weer aparte boeken over verschenenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, jij beloofde iets...
[..]
Dus...
Kutsmoesjes, wetenschappelijk onderzoek willen we zien.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:25 schreef Flammie het volgende:
Precies universitaire psychologie boeken en dus niet universitaire PUA boeken daar heb ik het nooit over gehad. In universitaire psychologieboeken kun je zoals ik al zei meer lezen over vrouwen, de zwakte van hun psyche en hoe dit te manipuleren valt. PUA speelt handig in op die zwakte en daar zijn weer aparte boeken over verschenenJe studeert zo te zien @ de uni? Loop morgen de bibliotheek in en pak wat psychologie boeken bij de hand, het gaat even duren om mijn lijstje met favorieten samen te stellen
PUA boeken kun je lezen van de schrijver "mystery" deze valt ook te googlen overigens
Ah, die kerel die zegt dat alle vrouwen ''geprogrammeerd'' zijn om te vreemd te gaan, die kerel die zegt dat een vaste relatie gewoon niet werkt, die kerel die gewoon een vriendin en dochter heeft, die bedoel je ?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:25 schreef Flammie het volgende:
[..]
Precies universitaire psychologie boeken en dus niet universitaire PUA boeken daar heb ik het nooit over gehad. In universitaire psychologieboeken kun je zoals ik al zei meer lezen over vrouwen, de zwakte van hun psyche en hoe dit te manipuleren valt. PUA speelt handig in op die zwakte en daar zijn weer aparte boeken over verschenenJe studeert zo te zien @ de uni? Loop morgen de bibliotheek in en pak wat psychologie boeken bij de hand, het gaat even duren om mijn lijstje met favorieten samen te stellen
PUA boeken kun je lezen van de schrijver "mystery" deze valt ook te googlen overigens
Uhm dat dacht ik dus niet meisjes kijken ook echt wel naar uiterlijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:15 schreef Flammie het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een andere techniek nodig, basically hoeven die maar hun tieten te flashen ofzo
Voor mannen ligt het spelletje wat ingewikkelder in elkaar; maar als je deze bewezen psychologische technieken eenmaal beheerst maakt het niet uit hoe wit, zwart, arm, dom, lelijk, dik, dun, succesvol je bent; je kunt elke meid meekrijgen
Ja vastquote:Op maandag 17 januari 2011 13:48 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Uhm dat dacht ik dus niet meisjes kijken ook echt wel naar uiterlijk.
Nee dat doe ik niet.quote:
Oh man wat zul jij nog ongelooflijk veel keren op je smoel gaan zeg.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet.
Jij denkt dat ik onzin lul omdat je een vrouw bent en omdat mensen niet mogen denken dat je vna nature een sletje bentDat is typisch vrouwelijk; als tegenargument op de giga boekenlijst die komen gaat en succesverhalen zeggen "het is gewoon onzin"
Dát is onzin. Dat heeft NIETS met vrouwelijk zijn te maken.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat is typisch vrouwelijk; als tegenargument op de giga boekenlijst die komen gaat en succesverhalen zeggen "het is gewoon onzin"
Nee, Mystery, dat is zo lekker wetenschappelijk ook. En de referenties evenmin.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:55 schreef Flammie het volgende:
Nee dat doe ik niet.
Jij denkt dat ik onzin lul omdat je een vrouw bent en omdat mensen niet mogen denken dat je vna nature een sletje bentDat is typisch vrouwelijk; als tegenargument op de giga boekenlijst die komen gaat en succesverhalen zeggen "het is gewoon onzin"
Zoals altijd over dit soort BEWEZEN maar controversele onderwerpen;quote:Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh man wat zul jij nog ongelooflijk veel keren op je smoel gaan zeg.
Van je auto en de kleur van je creditcard ja...quote:Op maandag 17 januari 2011 13:48 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Uhm dat dacht ik dus niet meisjes kijken ook echt wel naar uiterlijk.
Die kerel lacht zich dagelijks in slaap, naast zijn vriendin, door te denken aan al die sulletjes die denken dat zijn PUA werkwijze 100% zeker weten werkt en nog wetenschappelijk bewezen is ook, en er dus geld aan uitgeven.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, Mystery, dat is zo lekker wetenschappelijk ook. En de referenties evenmin.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mystery_%28pickup_artist%29
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:59 schreef Flammie het volgende:
[..]
Zoals altijd over dit soort BEWEZEN maar controversele onderwerpen;
woedende vrouwen die geen slet willen zijn terwijl dat in hun natuur zit
mannen die het voor hun gaan opnemen als een echte internet white knight
[ afbeelding ]
Welke bewijzen? Ik wacht nog steeds.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:59 schreef Flammie het volgende:
Zoals altijd over dit soort BEWEZEN maar controversele onderwerpen;
rightquote:Op maandag 17 januari 2011 13:11 schreef Flammie het volgende:
Gewoon natuurlijke reacties... Meiden kunnen net zo goed vreemdgaan hoor (vanuit diezelfde natuurlijke reacties). Zo zijn er bewezen PUA technieken waarmee je elke meid -ongeacht of deze al een vriend heeft of niet- het bed in kunt krijgen door misbruik te maken van de vrouwelijke psyche. Meiden die dus hier komen en zeggen dat de TS een klootzak is zijn zelf hypocriet. Nogmaals, dit tegenspreken is zinloos aangezien het bewezen psychologische technieken zijnKan gebeuren dus.
Shut up, ik weet toch zelf wel dat ik geen slet ben daar heb ik jou niet voor nodig en bovendienquote:Op maandag 17 januari 2011 13:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet.
Lees je nou eens even in zou ik zeggen? Het is niet enkel een psychologisch praatjequote:Op maandag 17 januari 2011 14:03 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Shut up, ik weet toch zelf wel dat ik geen slet ben daar heb ik jou niet voor nodig en bovendien
dat jij denkt dat lelijke/dikke mannen zoals bijv. jou iedere vrouw kunnen krijgen doormiddel van een pschylogisch praatje is echt wel O-N-Z-I-N.
Jij eerst !quote:Op maandag 17 januari 2011 14:06 schreef Flammie het volgende:
Stop nou met je zelf voor lul te zetten
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:11 schreef Flammie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien toch maar PUA proberen... wellicht dat je dan wel nog eens ontmaagd wordt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |