quote:
Dunn, M., & Searle, R. (2010). Effect of manipulated prestige-car ownership on both sex attractiveness ratings British Journal of Psychology, 101 (1), 69-80 DOI: 10.1348/000712609X417319quote:Previous studies have shown that male attractiveness can be enhanced by manipulation of status through, for example, the medium of costume. The present study experimentally manipulated status by seating the same target model (male and female matched for attractiveness) expressing identical facial expressions and posture in either a high status (Silver Bentley Continental GT) or a neutral status (Red Ford Fiesta ST) motor-car. A between-subjects design was used whereby the above photographic images were presented to male and female participants for attractiveness rating. Results showed that the male target model was rated as significantly more attractive on a rating scale of 110 when presented to female participants in the high compared to the neutral status context. Males were not influenced by status manipulation, as there was no significant difference between attractiveness ratings for the female seated in the high compared to the neutral condition. It would appear that despite a noticeable increase in female ownership of prestige/luxury cars over recent years males, unlike females remain oblivious to such cues in matters pertaining to opposite-sex attraction. These findings support the results of previous status enhancement of attractiveness studies especially those espousing sex differences in mate preferences are due to sex-specific adaptations.

Njah ik speel liever op zeker als ik een stoot zie en doe het dus met bewezen techniekenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Correctie. Een éckte baas heeft uberhaupt geen PUA-technieken nodig. Een éckte baas heeft ze voor het uitzoeken.

waar stel ik dat?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah, en dus is het een feit, omdat jij die vrouwen niet kent ?

Klopt, maar dan ben je gewoon al van nature een geboren womanizer. Anderen zijn dat nu eenmaal nietquote:Op maandag 17 januari 2011 15:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Correctie. Een éckte baas heeft uberhaupt geen PUA-technieken nodig. Een éckte baas heeft ze voor het uitzoeken.

Ik heb jaaaaren geleden al eens gekeken of PUA wat voor mij zou zijn, toen ik al vrij snel merkte dat het allemaal hele logische dingen zijn (zelfverzekerdheid uitstralen e.d.), die allang bekend waren maar door mensen als ''Mystery'' in nieuwe zakken is gedaan om grof geld te verdienen aan zielepoten zoals jij.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:17 schreef Flammie het volgende:
[..]
En zo is er ook 1 type man die nooit het bed zal delen met een vrouw die minder weegt dan 135 kg, en die het toch stug blijft proberen op fok,nl door de jonkvrouwen in bescherming te nemen tegen de ekte baasch Flammie, het is de eeuwige maagd; PBATEMAN1978!!
Je moet jezelf wel heel erg aanpassen om succes te hebben bij de bitches ben ik bang en ik denk dan ook dat PUA wel iets voor jou is

Heb het gedownloadquote:Op maandag 17 januari 2011 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb jaaaaren geleden al eens gekeken of PUA wat voor mij zou zijn, toen ik al vrij snel merkte dat het allemaal hele logische dingen zijn (zelfverzekerdheid uitstralen e.d.), die allang bekend waren maar door mensen als ''Mystery'' in nieuwe zakken is gedaan om grof geld te verdienen aan zielepoten zoals jij.

Boefje, en die arme Mystery maar hard werken om zijn vriendin en dochter te onderhouden.quote:

Misschien heb je wel gewoon een lage standaard.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:19 schreef Flammie het volgende:
[..]
Njah ik speel liever op zeker als ik een stoot zie en doe het dus met bewezen techniekenBedoel als ik eenmaal een mokkel zie wil ik haar ook hebben dus...

Dat zegt verder niets over PUA an sich.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:19 schreef De_Rikster het volgende:
Dunn, M., & Searle, R. (2010). Effect of manipulated prestige-car ownership on both sex attractiveness ratings British Journal of Psychology, 101 (1), 69-80 DOI: 10.1348/000712609X417319

Nopequote:Op maandag 17 januari 2011 15:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gewoon een lage standaard.

Lees het eens zou ik zeggen.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:22 schreef Flammie het volgende:
http://www.bradley.edu/ac(...)09-DarkTriad-STM.pdf
Deze is btw geschreven door wat universitaire mensen

Dat zegt hij dan ook helemaal nergensquote:Op maandag 17 januari 2011 15:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zegt verder niets over PUA an sich.

De conclusie :quote:
Ok Flammie, je had al die tijd al gelijk man, ik ben om.quote:CONCLUSION
The personality traits that compose the Dark Triad have typically been considered
abnormal, pathological and inherently maladaptive (e.g. Kowalski, 2001). Although
individuals with these traits inflict costs to others and themselves, the Dark Triad traits are
also associated with some qualities, including a drive for power (Bradlee&Emmons, 1992;
Foster et al., 2006), low neuroticism (Taylor & Armor, 1996) and extraversion (Paulhus &
Copyright # 2008 John Wiley & Sons, Ltd. Eur. J. Pers. 23: 518 (2009)
DOI: 10.1002/per
14 P. K. Jonason et al.
Williams, 2002), that may be beneficial. Together with low amounts of empathy and
agreeableness (Paulhus, 2001), such traits may facilitateespecially for menthe pursuit
of an exploitative short-term mating strategy. Although our study is limited, it suggests a
potentially interesting new avenue of research to explore. More generally, the application
of evolutionary reasoning to the study of personality traits may yield fruitful insights into
the wide array of individual differences that exist on various dimensions (e.g. Keller &
Miller, 2006; Penke et al., 2007).

Wat? Dat geld, status en macht vrouwen aantrekken? Dat is een open deur.quote:

Dat heb ik ook nergens gezegd, volgende keer beter lezen knul...quote:Op maandag 17 januari 2011 15:31 schreef Techno het volgende:
[..]
En heeft verder niets met PUA-techniek te maken.

Misschien moet je dat zelf dan eens doen, want daar vragen we n.l. al de hele tijd om. Jij post een irrelevant citaatje.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:36 schreef De_Rikster het volgende:
Dat heb ik ook nergens gezegd, volgende keer beter lezen knul...

Op wat voor vrouwen richt jij je dan?quote:

Ik reaggeer op iemand anders en daar meen jij op te moeten reageren waardoor dat doorloopt. Sorry maar ik reageerde niet op jou, helaas, sorry, helaas.....quote:Op maandag 17 januari 2011 15:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Misschien moet je dat zelf dan eens doen, want daar vragen we n.l. al de hele tijd om. Jij post een irrelevant citaatje.
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:07 schreef Kluts het volgende:
Dat vrouwen misschien op andere dingen als humor, charme, welbespraakt, beschaafd en intelligent zijn aantrekkelijk in een man zouden kunnen vinden is natuurlijk een belachelijk idee.
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn verschillende soorten vrouwen. Vrouwen die er zo over denken, en vrouwen die meer zoeken dan een vent die patst met zijn status en spullen.
Jouw bijdrage:quote:Op maandag 17 januari 2011 15:14 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Wetenschappelijk onderzoek wijst anders uit, de vrouw die jij graag zou willen zijn is dé uitzondering...
Neemt overigens niet weg dat dat PUA gelul te slap voor woorden is...
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:19 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
[..]
Dunn, M., & Searle, R. (2010). Effect of manipulated prestige-car ownership on both sex attractiveness ratings British Journal of Psychology, 101 (1), 69-80 DOI: 10.1348/000712609X417319

Je bent bekend met het begrip "openbaar forum"?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:44 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Ik reaggeer op iemand anders en daar meen jij op te moeten reageren waardoor dat doorloopt. Sorry maar ik reageerde niet op jou, helaas, sorry, helaas.....

Ja, wat is daar de relevantie van?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je bent bekend met het begrip "openbaar forum"?

Dat je daar dingen post waar iedereen die dat wil, vrij is daar op te reageren.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:51 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Ja, wat is daar de relevantie van?

Wie? Rik en ik?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:52 schreef Kluts het volgende:
Of misschien kunnen jullie elkaars wingman worden en op vrouwenjacht gaan.

Exact mijn punt, vreemd dat je deze mening er schijnbaar alleen op nahoudt als het strookt met wat je wil horen...quote:Op maandag 17 januari 2011 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat je daar dingen post waar iedereen die dat wil, vrij is daar op te reageren.
Ben reeds voorzien en wingmen en PUA's zijn niet mijn ding.quote:Of misschien kunnen jullie elkaars wingman worden en op vrouwenjacht gaan.

Dan zou ik toch willen voorstellen dat je mijn reacties eens doorleest of je deductieve capaciteiten aanscherpt..quote:

Inderdaad, techno had het fout begrepen en reageerde op de foute manier op de foute post. Ja iedereen mag reageren maar het is wel leuker als iedereen ook een passend antwoord geeft op de posts anders word het ook zo een zooite natuurlijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:07 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Dan zou ik toch willen voorstellen dat je mijn reacties eens doorleest of je deductieve capaciteiten aanscherpt..

Ben ik weerquote:Op maandag 17 januari 2011 16:15 schreef Garisson72 het volgende:
TS heeft zich sinds half drie vannacht al niet meer in deze discussie gemengd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Rijstkoker op 17-01-2011 16:58:42 ]rice rice baby tututututedudududum

Ik kan het niet in haar gezicht doen en probeer haar te troosten via msn maar heb niet verteld dat ik iemand anders leuk vind. Ik voel me zo slecht en toch gebeurd het altijd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:57 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Zoiets hoor je in RL te doen. En als ze begint te "janken", hoor je haar te troosten. Kom op zeg, via msn... Wees een man.

Ik kende mijn ex nu al misschien een half jaar en waarvan we 4 maanden een stelletje waren, maar dit moest gewoon gebeuren. Ik werd al gek van haar en heb haar al eerder geprobeerd te dumpen maar ik kan er gewoon niet tegen als een meisje voor me staat te huilen als het mijn schuld is dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 04:32 schreef Gedoetje het volgende:
Je kent 'r al een paar jaar? Niet te snel dumpen deed mn ex ook en stiekem met ander mens en nou heeft ie er spijt van want vervolgens ging ik rebounden en was ie te laat ook zo'n rijstkoker vechtsportfiguur sukkelorum hij heeft er meer om gejankt dan ik

Uitmaken via msn. You're a manly man, arentcha.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:52 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik kan het niet via de telefoon want ik kan er niet tegen dat ze gaat janken.

quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef DerptieDurp het volgende:
Bedankt dat je ons zo'n slechte naam geeft TS. Kneus.

Maakt het je wel eens boos als het je niet lukt? Hoe zie je die vrouw dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:19 schreef Flammie het volgende:
[..]
Njah ik speel liever op zeker als ik een stoot zie en doe het dus met bewezen techniekenBedoel als ik eenmaal een mokkel zie wil ik haar ook hebben dus...
Terechte klachtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef DerptieDurp het volgende:
Bedankt dat je ons zo'n slechte naam geeft TS. .

Ja een week of 2.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:16 schreef zusterclivia het volgende:
@ TS...Jij moet gewoon voorlopig nog lekker vrijgezel blijven

Thanks voor je reactie, in het begin van een relatie ben ik natuurlijk wel verliefd maar op d'n duur begin ik mij gewoon te ergeren aan dingen zoals: Elke dag een smsje krijgen van ik mis je terwijl we elkaar net 3 uur geleden hebben gezien, continu bij me blijven hangen terwijl ik soms ook met wat vrienden iets wil doen en dat vrouwen meteen gaan janken als ze hun zin niet krijgen. Is gewoon goedkope chantage.quote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |