abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91467579
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:55 schreef Techno het volgende:

[..]

Wie? Rik en ik? :o
Nee, Rik en TS. ;(
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_91467661
quote:
11s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:05 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee, Rik en TS. ;(
Dan zou ik toch willen voorstellen dat je mijn reacties eens doorleest of je deductieve capaciteiten aanscherpt..
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_91467961
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:07 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

Dan zou ik toch willen voorstellen dat je mijn reacties eens doorleest of je deductieve capaciteiten aanscherpt..
Inderdaad, techno had het fout begrepen en reageerde op de foute manier op de foute post. Ja iedereen mag reageren maar het is wel leuker als iedereen ook een passend antwoord geeft op de posts anders word het ook zo een zooite natuurlijk.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:15:07 #179
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_91468044
TS heeft zich sinds half drie vannacht al niet meer in deze discussie gemengd.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_91468256
Wat een ontknoping :')
pi_91469454
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:15 schreef Garisson72 het volgende:
TS heeft zich sinds half drie vannacht al niet meer in deze discussie gemengd.
Ben ik weer :D Ik had ff wat tijd nodig om het door te lezen maar over die technieken, voor mij werkt humor + uitdagen het beste en soms door ze eerst een beetje aandacht te geven en dan compleet te negeren voor een week. Ik heb een avontuurlijke baan, verdien veel geld en heb een hoge status in de sportwereld :) Nou zijn er altijd mensen die mij kunnen overtreffen natuurlijk maar meiden diggen die shit :P

Een meid versieren moet je subtiel doen, bestudeer wat zij leuk vind en ontwikkel een beetje interesse voor de dingen die zij leuk vindt. Maar een goede dosis humor doet het altijd goed.
Durf een beetje spontaan te zijn, zo heb ik ooit besloten in de avond om de volgende ochtend met haar op reis te gaan. Show een beetje geld, dat je geen zorgen hebt en je hebt beet.

Uiteindelijk weet ik dat ik fout bezig ben, ik dacht een hele tijd dat omdat ik jong ben elke meid moest pakken. Ik heb er een systeem aan overgehouden, zo van als het te close word ga ik verder naar de volgende.

Over dat wingman gedoe, ik leer vrouwen overal kennen het is niet alleen met stappen. Heb meiden ontmoet in de supermarkt, kledingzaken je hoeft niet perse op stap te gaan om mensen te ontmoeten. Blijven lachen en zorgen dat ze een beetje uit haar routine komt is de sleutel.

Maar goed ik denk niet dat ik voorlopig ga veranderen tenzij er echt een meid is die me helemaal gek maakt. :9

edit:
Er waren wat mensen in een ander topic die mij niet geloofden dat ik ooit NL kampioen ben geweest met een vechtsport, ik ben niet aan het trollen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Rijstkoker op 17-01-2011 16:58:42 ]
rice rice baby tututututedudududum
pi_91500987
Ik ben het nou aan het uitmaken via msn fucking sad gevoel gesprek duurt al 2 uur ofzo.
pi_91501022
Relaties uitmaken via msn :')
pi_91501031
Ik kan het niet via de telefoon want ik kan er niet tegen dat ze gaat janken.
pi_91501050
Zoiets hoor je in RL te doen. En als ze begint te "janken", hoor je haar te troosten. Kom op zeg, via msn... Wees een man.
pi_91501056
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 03:57 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Zoiets hoor je in RL te doen. En als ze begint te "janken", hoor je haar te troosten. Kom op zeg, via msn... Wees een man.
Ik kan het niet in haar gezicht doen en probeer haar te troosten via msn maar heb niet verteld dat ik iemand anders leuk vind. Ik voel me zo slecht en toch gebeurd het altijd.
pi_91501064
Het gebeurt niet, je doet het zelf.
pi_91501071
Ze accepteert niet dat ik het uitmaak dus ze staat hier morgen voor de deur verdomme.
Ik ben een klootzak dames en heren.

[ Bericht 19% gewijzigd door Rijstkoker op 18-01-2011 04:15:32 ]
pi_91501153
Je kent 'r al een paar jaar? Niet te snel dumpen deed mn ex ook en stiekem met ander mens en nou heeft ie er spijt van want vervolgens ging ik rebounden en was ie te laat ook zo'n rijstkoker vechtsportfiguur sukkelorum hij heeft er meer om gejankt dan ik
pi_91515251
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 04:32 schreef Gedoetje het volgende:
Je kent 'r al een paar jaar? Niet te snel dumpen deed mn ex ook en stiekem met ander mens en nou heeft ie er spijt van want vervolgens ging ik rebounden en was ie te laat ook zo'n rijstkoker vechtsportfiguur sukkelorum hij heeft er meer om gejankt dan ik
Ik kende mijn ex nu al misschien een half jaar en waarvan we 4 maanden een stelletje waren, maar dit moest gewoon gebeuren. Ik werd al gek van haar en heb haar al eerder geprobeerd te dumpen maar ik kan er gewoon niet tegen als een meisje voor me staat te huilen als het mijn schuld is dan.
Meestal als een meisje ergens over huilt dan blijf ik net zo lang lachen en grappen totdat ze zelf ook weer lacht en dat werkt. Maar in een situatie waarbij het einde in zicht is kan het niet.

Ze wilde zelfs bij elkaar blijven tot we allebei een ander hebben en ze wil niet tegen haar familie zeggen dat het uit is. Ik heb gezegd dat we best vrienden kunnen blijven maar dat werkt ook niet. Ze vroeg of ze mij nog mocht bellen om de zoveel tijd en ik heb gezegd dat ik niet weet of ik nog op neem.

Ik ben er blij mee dat het eindelijk uit is, alleen hoop dat zij er ook verder mee kan leven.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:05:05 #191
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_91516142
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 03:52 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik kan het niet via de telefoon want ik kan er niet tegen dat ze gaat janken.
Uitmaken via msn. You're a manly man, arentcha. :').
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_91516438
Bedankt dat je ons zo'n slechte naam geeft TS. Kneus.
pi_91519643
O, 4 maanden, daar komt ze wel weer overheen, toen werd mn ex ook al gek van me, maar die heeft het nog 15 jaar uitgehouden, dan kan je er maar beter nu mee kappen
pi_91522282
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef DerptieDurp het volgende:
Bedankt dat je ons zo'n slechte naam geeft TS. Kneus.
:')

We hebben deze dag nog wel vaker gesproken en ze snapt t wel nu. Ik heb het ook al eerder in haar gezicht gezegd hoor maar ze bleef maar achter me aan komen en dan kwam goedmaaksex ertussen en dan heb je weer je abonnement verlengd. Maar goed nu is het tenminste over.
pi_91535346
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:19 schreef Flammie het volgende:

[..]

Njah ik speel liever op zeker als ik een stoot zie en doe het dus met bewezen technieken :) Bedoel als ik eenmaal een mokkel zie wil ik haar ook hebben dus...
Maakt het je wel eens boos als het je niet lukt? Hoe zie je die vrouw dan?
En waar komt jouw minachting voor vrouwen vandaan? Zijn dat eigenlijk wel eens vragen die je jezelf afvraagt? Kijk ik snap dat mannen baat kunnen hebben door zz te trainen in het versieren etc. , maar bij jou ontbreekt werkelijk alle respect, inleving en ga zo maar door, voor je buit.

Maar serieus ;) vrouwen versieren middels psychologische boekjes _O- _O-
Het zal gerust leuke tips en tools kunnen opleveren, maar zoals jij het staat te promoten lijkt het meer op kwakzalverij en valse voorstellingen en bovenal zeer vrouw onvriendelijk }:| ......... En dat het jou wel lukt om je doel te bereiken, desnoods over lijken, betekent niet dat iedereen dat een toffe gedachte vind uiteindelijk.

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef DerptieDurp het volgende:
Bedankt dat je ons zo'n slechte naam geeft TS. .
Terechte klacht O-)

@ TS...Jij moet gewoon voorlopig nog lekker vrijgezel blijven :)
pi_91536286
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 21:16 schreef zusterclivia het volgende:

@ TS...Jij moet gewoon voorlopig nog lekker vrijgezel blijven :)
Ja een week of 2.
pi_91539544
Nee, een heel stuk langer, maar ik heb het idee dat de dingen die bijvoorbeeld zusterclivia tegen je zegt, of anderen, niet echt tot je doordringt.
pi_91540706
Wat ik al een hele tijd heb gedaan om oude relaties te vergeten is meteen in een nieuwe stappen.
Ja het klopt wel dat ik eigenlijk een tijdje laid back moet doen, we zullen zien.
pi_91541007
Ik heb alleen de eerste post gelezen dus misschien val ik in herhaling, maar wilde er dit over zeggen:

Als je snel 'moe' wordt van een relatie denk ik dat het verstandig is na te gaan met welke reden je precies in die relatie zit. Als je er alleen in zit vanuit een behoefte aan intimiteit en/of aandacht maar verder niet de klassieke tekenen van verliefdheid voelt (het liefst de hele dag naar haar willen kijken, luisteren, bij haar zijn, etc. etc.) denk ik dat je daarover beter eerlijk kan zijn naar zowel jezelf als naar haar.

Probeer niet als 70% van de Nederlanders te zijn die in een relatie zitten omdat dit vaak de enige sociaal acceptabele vorm is om intimiteit of nabijheid te delen. Zowel jij als zij, jullie beide, zijn meer waard.

Als je geen verliefdheid voelt zou ik het geen relatie noemen maar eerder gaan voor 'friendship with benefits' of zoiets, en dat natuurlijk ook zo met haar bespreken.

Als je wel verliefdheid voelt maar toch behoefte hebt aan intimiteit of nabijheid met anderen kun je een open relatie proberen. Maar dan moet je elkaar wel voor 200% vertrouwen en een zeer open communicatie hebben, anders is dat meestal gedoemd om te mislukken.

Anyways, veel succes!
Life's there to enjoy! Although it's sometimes hard, you gotta try.
pi_91574562
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 22:40 schreef Montmons het volgende:
-knip-
Thanks voor je reactie, in het begin van een relatie ben ik natuurlijk wel verliefd maar op d'n duur begin ik mij gewoon te ergeren aan dingen zoals: Elke dag een smsje krijgen van ik mis je terwijl we elkaar net 3 uur geleden hebben gezien, continu bij me blijven hangen terwijl ik soms ook met wat vrienden iets wil doen en dat vrouwen meteen gaan janken als ze hun zin niet krijgen. Is gewoon goedkope chantage.

Maar ik blijf voorlopig wel ff vrijgezel alleen kreeg vandaag die hele aftermath van haar vriendinnen over me heen die vinden dat ik een klootzak ben want ik zou haar misleid hebben etc.
Als het niet meer werkt dat werkt het niet. En dan vrouwen meteen na 4 maanden denken dat je heel je leven met die persoon zal samenblijven is ridiculous.

edit: OMG ik had al iemand die me steeds belde en ophing en nou gaat zij dat ook nog eens doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Rijstkoker op 19-01-2011 21:31:45 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')