Dan zou ik toch willen voorstellen dat je mijn reacties eens doorleest of je deductieve capaciteiten aanscherpt..quote:
Inderdaad, techno had het fout begrepen en reageerde op de foute manier op de foute post. Ja iedereen mag reageren maar het is wel leuker als iedereen ook een passend antwoord geeft op de posts anders word het ook zo een zooite natuurlijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:07 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Dan zou ik toch willen voorstellen dat je mijn reacties eens doorleest of je deductieve capaciteiten aanscherpt..
Ben ik weerquote:Op maandag 17 januari 2011 16:15 schreef Garisson72 het volgende:
TS heeft zich sinds half drie vannacht al niet meer in deze discussie gemengd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Rijstkoker op 17-01-2011 16:58:42 ]rice rice baby tututututedudududum
Ik kan het niet in haar gezicht doen en probeer haar te troosten via msn maar heb niet verteld dat ik iemand anders leuk vind. Ik voel me zo slecht en toch gebeurd het altijd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:57 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Zoiets hoor je in RL te doen. En als ze begint te "janken", hoor je haar te troosten. Kom op zeg, via msn... Wees een man.
Ik kende mijn ex nu al misschien een half jaar en waarvan we 4 maanden een stelletje waren, maar dit moest gewoon gebeuren. Ik werd al gek van haar en heb haar al eerder geprobeerd te dumpen maar ik kan er gewoon niet tegen als een meisje voor me staat te huilen als het mijn schuld is dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 04:32 schreef Gedoetje het volgende:
Je kent 'r al een paar jaar? Niet te snel dumpen deed mn ex ook en stiekem met ander mens en nou heeft ie er spijt van want vervolgens ging ik rebounden en was ie te laat ook zo'n rijstkoker vechtsportfiguur sukkelorum hij heeft er meer om gejankt dan ik
Uitmaken via msn. You're a manly man, arentcha.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:52 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik kan het niet via de telefoon want ik kan er niet tegen dat ze gaat janken.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef DerptieDurp het volgende:
Bedankt dat je ons zo'n slechte naam geeft TS. Kneus.
Maakt het je wel eens boos als het je niet lukt? Hoe zie je die vrouw dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:19 schreef Flammie het volgende:
[..]
Njah ik speel liever op zeker als ik een stoot zie en doe het dus met bewezen techniekenBedoel als ik eenmaal een mokkel zie wil ik haar ook hebben dus...
Terechte klachtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef DerptieDurp het volgende:
Bedankt dat je ons zo'n slechte naam geeft TS. .
Ja een week of 2.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:16 schreef zusterclivia het volgende:
@ TS...Jij moet gewoon voorlopig nog lekker vrijgezel blijven
Thanks voor je reactie, in het begin van een relatie ben ik natuurlijk wel verliefd maar op d'n duur begin ik mij gewoon te ergeren aan dingen zoals: Elke dag een smsje krijgen van ik mis je terwijl we elkaar net 3 uur geleden hebben gezien, continu bij me blijven hangen terwijl ik soms ook met wat vrienden iets wil doen en dat vrouwen meteen gaan janken als ze hun zin niet krijgen. Is gewoon goedkope chantage.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |