IK vind dit pas triest als je dit denkt in je simpele zielquote:Op maandag 17 januari 2011 14:42 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Echt....
Zo'n kansloos antwoord op eenopmerking is wel 1000x
Reageer nou eens niet als een volslagen volidioot serieusquote:Op maandag 17 januari 2011 14:50 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
IK vind dit pas triest als je dit denkt in je simpele ziel:
maar als je deze bewezen psychologische technieken eenmaal beheerst maakt het niet uit hoe wit, zwart, arm, dom, lelijk, dik, dun, succesvol je bent; je kunt elke meid meekrijgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk, er zijn zat vrouwen waar dat best bij kan werken.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:50 schreef Michielos het volgende:
Ik vind het altijd grappig als jongens beweren dat je er enkel "clubsletjes" mee meekrijgt en als vrouwen beweren "dat dat heus niet op hun werkt" en 5 minuten later "verliefd" zijn op iemand die het toepast.
Met dit soort posts heb ik niet echt het idee dat je positief bijdraagt aan de beeldvorming over de gemiddelde vrouw.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:50 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
IK vind dit pas triest als je dit denkt in je simpele ziel:
maar als je deze bewezen psychologische technieken eenmaal beheerst maakt het niet uit hoe wit, zwart, arm, dom, lelijk, dik, dun, succesvol je bent; je kunt elke meid meekrijgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...... Je hebt het echt duidelijk niet begrepenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk, er zijn zat vrouwen waar dat best bij kan werken.
Je kunt je alleen afvragen of dat je doelgroep moet zijn, dat soort vrouwen.
Je lult nu al 3 paginas over ''bewezen technieken'', en ik heb nog geen enkel bewijs gezien, kom daar eens mee, tot nu toe ben jij de volslagen idioot nml. hiero.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:53 schreef Flammie het volgende:
[..]
Reageer nou eens niet als een volslagen volidioot serieusJe kunt bewezen technieken en onderzoeken niet tegenspreken met "HET IS GEWOON ONZIN". Ik weet zeker dat iemand die bedreven is in PUA jou morgen het bed in zou kunnen lullen hoor
Het werkt op elke vrouw. Ik heb het toegepast op getrouwde vrouwen van 30 tot 40, singles in de 20, meiden met verkering e.d. Ik zeg alleen niet dat het ALTIJD werkt en je best tegen een stootje moet kunnen. Verder is het natuurlijk onzin om te denken dat een dikke WOW nerd wel even met een model gaat neuken.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk, er zijn zat vrouwen waar dat best bij kan werken.
Je kunt je alleen afvragen of dat je doelgroep moet zijn, dat soort vrouwen.
De internet white knight is er weer hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je lult nu al 3 paginas over ''bewezen technieken'', en ik heb nog geen enkel bewijs gezien, kom daar eens mee, tot nu toe ben jij de volslagen idioot nml. hiero.
Michielos geeft aan dat de man er toch wel een beetje uit moet zien, blijf jij volhouden dat het er echt niet toe doet wat voor kerel het is?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:54 schreef Flammie het volgende:
[..]
...... Je hebt het echt duidelijk niet begrepen
Dat kan anders best hoor.. vaak zat gezienquote:Op maandag 17 januari 2011 14:54 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het werkt op elke vrouw. Ik heb het toegepast op getrouwde vrouwen van 30 tot 40, singles in de 20, meiden met verkering e.d. Ik zeg alleen niet dat het ALTIJD werkt en je best tegen een stootje moet kunnen. Verder is het natuurlijk onzin om te denken dat een dikke WOW nerd wel even met een model gaat neuken.
En weer een reactie zonder enig wetenschappelijk bewijs dat PUA-methodes altijd werken en bij iedere vrouw, tsja...quote:Op maandag 17 januari 2011 14:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
De internet white knight is er weer hoor![]()
Wat heb ik met Michielos te maken dan? Ik ben zelf wat dikker maar ik doe wel wat aan mijn uiterlijk. Zo heb ik een tribal tattoo in mijn nek (wat de vrouwen stoer vinden) en piercings in mijn gezicht maar het maakt echt niet uit dat ik dik ben aangezien ik veel meiden neukquote:Op maandag 17 januari 2011 14:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Michielos geeft aan dat de man er toch wel een beetje uit moet zien, blijf jij volhouden dat het er echt niet toe doet wat voor kerel het is?
Ik bedoel dan dus niet dat de man topmodel moet zijn wel:quote:Op maandag 17 januari 2011 14:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Michielos geeft aan dat de man er toch wel een beetje uit moet zien, blijf jij volhouden dat het er echt niet toe doet wat voor kerel het is?
Serieus?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:57 schreef Flammie het volgende:
[..]
Zo heb ik een tribal tattoo in mijn nek (wat de vrouwen stoer vinden)
Dit soort posts zijn inderdaad overtuigend. Waarom ga je niet gewoon inhoudelijk op hem in?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
De internet white knight is er weer hoor![]()
Omdat hij zelf het punt finaal voorbijschiet in zijn quest voor online jonkvrouwen?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:00 schreef YumSum het volgende:
[..]
Serieus?
[..]
Dit soort posts zijn inderdaad overtuigend. Waarom ga je niet gewoon inhoudelijk op hem in?
Wat meer zegt over jouw doelgroep dan PUA.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:57 schreef Flammie het volgende:
Zo heb ik een tribal tattoo in mijn nek (wat de vrouwen stoer vinden) en piercings in mijn gezicht
Misschien moet je ophouden om zo'n beeld bij iedere man te kweken dat niet met jou eens is en gewoon inhoudelijk reageert. Wat hij zegt is toch niet zo slecht?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:01 schreef Flammie het volgende:
[..]
Omdat hij zelf het punt finaal voorbijschiet in zijn quest voor online jonkvrouwen?Hij vertoont klassiek paargedrag online en neemt de meisjes iets te veel in bescherming mijns inziens.
Wat wil je nu zeggen? Ik neuk ook meiden zonder tattoo hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 15:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat meer zegt over jouw doelgroep dan PUA.
Oh, je hebt zo'n afwasbare?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:02 schreef Flammie het volgende:
Wat wil je nu zeggen? Ik neuk ook meiden zonder tattoo hoor
Haha als je het zo bekijkt heb je wel gelijk opzicht hebben veel vrouwen het dan wel goed voor elkaar.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:56 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat kan anders best hoor.. vaak zat gezien
En Flammie blijft volhouden dat het niet uitmaakt of de man dik, dun, dom, lelijk etc is. En dat lijkt me heel sterk.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik bedoel dan dus niet dat de man topmodel moet zijn wel:
- well groomed
- goedgekleed (en nee, dat is niet altijd een pak)
Maar je staat er wel achter dat het elke man kan lukken, ongeacht zijn uiterlijk?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:57 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wat heb ik met Michielos te maken dan? Ik ben zelf wat dikker maar ik doe wel wat aan mijn uiterlijk. Zo heb ik een tribal tattoo in mijn nek (wat de vrouwen stoer vinden) en piercings in mijn gezicht maar het maakt echt niet uit dat ik dik ben aangezien ik veel meiden neuk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |