abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91463777
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:50 schreef Michielos het volgende:
Ik vind het altijd grappig als jongens beweren dat je er enkel "clubsletjes" mee meekrijgt en als vrouwen beweren "dat dat heus niet op hun werkt" en 5 minuten later "verliefd" zijn op iemand die het toepast.
Tuurlijk, er zijn zat vrouwen waar dat best bij kan werken.

Je kunt je alleen afvragen of dat je doelgroep moet zijn, dat soort vrouwen.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_91463806
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:50 schreef Taartjeh het volgende:

[..]

IK vind dit pas triest als je dit denkt in je simpele ziel :'( :

maar als je deze bewezen psychologische technieken eenmaal beheerst maakt het niet uit hoe wit, zwart, arm, dom, lelijk, dik, dun, succesvol je bent; je kunt elke meid meekrijgen
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Met dit soort posts heb ik niet echt het idee dat je positief bijdraagt aan de beeldvorming over de gemiddelde vrouw.
pi_91463817
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:53 schreef Kluts het volgende:

[..]

...... Je hebt het echt duidelijk niet begrepen :')
pi_91463822
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:53 schreef Flammie het volgende:

[..]

Reageer nou eens niet als een volslagen volidioot serieus :') Je kunt bewezen technieken en onderzoeken niet tegenspreken met "HET IS GEWOON ONZIN". Ik weet zeker dat iemand die bedreven is in PUA jou morgen het bed in zou kunnen lullen hoor :W
Je lult nu al 3 paginas over ''bewezen technieken'', en ik heb nog geen enkel bewijs gezien, kom daar eens mee, tot nu toe ben jij de volslagen idioot nml. hiero.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 17 januari 2011 @ 14:54:46 #107
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_91463838
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:53 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het werkt op elke vrouw. Ik heb het toegepast op getrouwde vrouwen van 30 tot 40, singles in de 20, meiden met verkering e.d. Ik zeg alleen niet dat het ALTIJD werkt en je best tegen een stootje moet kunnen. Verder is het natuurlijk onzin om te denken dat een dikke WOW nerd wel even met een model gaat neuken.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_91463865
pi_91463885
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je lult nu al 3 paginas over ''bewezen technieken'', en ik heb nog geen enkel bewijs gezien, kom daar eens mee, tot nu toe ben jij de volslagen idioot nml. hiero.
De internet white knight is er weer hoor :) :')
pi_91463909
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:54 schreef Flammie het volgende:

[..]

Michielos geeft aan dat de man er toch wel een beetje uit moet zien, blijf jij volhouden dat het er echt niet toe doet wat voor kerel het is?
pi_91463914
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:54 schreef Michielos het volgende:

[..]

Het werkt op elke vrouw. Ik heb het toegepast op getrouwde vrouwen van 30 tot 40, singles in de 20, meiden met verkering e.d. Ik zeg alleen niet dat het ALTIJD werkt en je best tegen een stootje moet kunnen. Verder is het natuurlijk onzin om te denken dat een dikke WOW nerd wel even met een model gaat neuken.
Dat kan anders best hoor.. vaak zat gezien :W
pi_91463955
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:55 schreef Flammie het volgende:

[..]

En weer een reactie zonder enig wetenschappelijk bewijs dat PUA-methodes altijd werken en bij iedere vrouw, tsja...

Blijf maar vooral ''white knight'' opmerkingen maken, dat maakt je stukken geloofwaardiger idd.
pi_91463956
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Michielos geeft aan dat de man er toch wel een beetje uit moet zien, blijf jij volhouden dat het er echt niet toe doet wat voor kerel het is?
Wat heb ik met Michielos te maken dan? Ik ben zelf wat dikker maar ik doe wel wat aan mijn uiterlijk. Zo heb ik een tribal tattoo in mijn nek (wat de vrouwen stoer vinden) en piercings in mijn gezicht maar het maakt echt niet uit dat ik dik ben aangezien ik veel meiden neuk :W
  maandag 17 januari 2011 @ 14:57:30 #114
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_91463973
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik bedoel dan dus niet dat de man topmodel moet zijn wel:

- well groomed
- goedgekleed (en nee, dat is niet altijd een pak)
pi_91464119
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:57 schreef Flammie het volgende:

[..]

Zo heb ik een tribal tattoo in mijn nek (wat de vrouwen stoer vinden)
Serieus? ;(
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:55 schreef Flammie het volgende:

[..]

Dit soort posts zijn inderdaad overtuigend. Waarom ga je niet gewoon inhoudelijk op hem in?
  maandag 17 januari 2011 @ 15:00:44 #116
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_91464151
Overigens geloof ik niet dat het wel-of-niet het bed in kunnen praten van sletjes nou precies het probleem van deze TS is.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_91464171
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:00 schreef YumSum het volgende:

[..]

Serieus? ;(

[..]

Dit soort posts zijn inderdaad overtuigend. Waarom ga je niet gewoon inhoudelijk op hem in?
Omdat hij zelf het punt finaal voorbijschiet in zijn quest voor online jonkvrouwen? :) Hij vertoont klassiek paargedrag online en neemt de meisjes iets te veel in bescherming mijns inziens.
Het is dan ook duidelijk waar deze internet white knight (maagd) op uit is :Y
pi_91464176
quote:
Zo heb ik een tribal tattoo in mijn nek (wat de vrouwen stoer vinden) en piercings in mijn gezicht
Wat meer zegt over jouw doelgroep dan PUA. :')
pi_91464234
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:01 schreef Flammie het volgende:

[..]

Omdat hij zelf het punt finaal voorbijschiet in zijn quest voor online jonkvrouwen? :) Hij vertoont klassiek paargedrag online en neemt de meisjes iets te veel in bescherming mijns inziens.
Misschien moet je ophouden om zo'n beeld bij iedere man te kweken dat niet met jou eens is en gewoon inhoudelijk reageert. Wat hij zegt is toch niet zo slecht?
pi_91464242
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:01 schreef Techno het volgende:

[..]

Wat meer zegt over jouw doelgroep dan PUA. :')
Wat wil je nu zeggen? Ik neuk ook meiden zonder tattoo hoor
pi_91464275
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:02 schreef Flammie het volgende:
Wat wil je nu zeggen? Ik neuk ook meiden zonder tattoo hoor
Oh, je hebt zo'n afwasbare? :')
  maandag 17 januari 2011 @ 15:03:18 #122
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_91464287
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:56 schreef Flammie het volgende:

[..]

Dat kan anders best hoor.. vaak zat gezien :W
Haha als je het zo bekijkt heb je wel gelijk opzicht hebben veel vrouwen het dan wel goed voor elkaar.

Als je een oude man met een mooie jonge vrouw in de stad ziet lopen dan moet je toch ook wel zeker weten dat hier wat achter zit tenminste als je dit niet ziet ben je niet snugger.

Veel oude mannen denken echt dat jongen vrouwen enigzins iets zien in een oude vent. Het is gewoon hun geld wat het leven van deze vrouwen stukke plezieriger maakt ^O^

Dus dit verklaart maar weer dat er genoeg mannen zijn die ook pschyisch te misbruiken zijn. ^O^
What is meant to be, will be.
pi_91464316
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:57 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik bedoel dan dus niet dat de man topmodel moet zijn wel:

- well groomed
- goedgekleed (en nee, dat is niet altijd een pak)
En Flammie blijft volhouden dat het niet uitmaakt of de man dik, dun, dom, lelijk etc is. En dat lijkt me heel sterk.
  maandag 17 januari 2011 @ 15:04:05 #124
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_91464324
mannen zijn juist makkelijker psychisch te misbruiken dan vrouwen. Vrouwen zijn seksueel veel machtiger en kunnen je afwimpelen, beschimpen e.d.
pi_91464368
quote:

[..]

Wat heb ik met Michielos te maken dan? Ik ben zelf wat dikker maar ik doe wel wat aan mijn uiterlijk. Zo heb ik een tribal tattoo in mijn nek (wat de vrouwen stoer vinden) en piercings in mijn gezicht maar het maakt echt niet uit dat ik dik ben aangezien ik veel meiden neuk :W
Maar je staat er wel achter dat het elke man kan lukken, ongeacht zijn uiterlijk?
pi_91464396
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:54 schreef Flammie het volgende:

[..]

Want? Enlighten me. :)
pi_91464401
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:03 schreef Taartjeh het volgende:

[..]

Haha als je het zo bekijkt heb je wel gelijk opzicht hebben veel vrouwen het dan wel goed voor elkaar.

Als je een oude man met een mooie jonge vrouw in de stad ziet lopen dan moet je toch ook wel zeker weten dat hier wat achter zit tenminste als je dit niet ziet ben je niet snugger.

Veel oude mannen denken echt dat jongen vrouwen enigzins iets zien in een oude vent. Het is gewoon hun geld wat het leven van deze vrouwen stukke plezieriger maakt ^O^

Dus dit verklaart maar weer dat er genoeg mannen zijn die ook pschyisch te misbruiken zijn. ^O^
Het kan anders best zo zijn dat die oude man een PUA NLP techniek gebruikt heeft hoor of dat hij haar in zwijm heeft laten vallen door zijn jarenlange ervaring :W
pi_91464511
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:01 schreef Flammie het volgende:

[..]

Het is dan ook duidelijk waar deze internet white knight (maagd) op uit is :Y
Ik ga stuk hier, je moet cabaret gaan doen man !
pi_91464525
Dat vrouwen misschien op andere dingen als humor, charme, welbespraakt, beschaafd en intelligent zijn aantrekkelijk in een man zouden kunnen vinden is natuurlijk een belachelijk idee.
pi_91464614
quote:
9s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:07 schreef Kluts het volgende:
Dat vrouwen misschien op andere dingen als humor, charme, welbespraakt, beschaafd en intelligent zijn aantrekkelijk in een man zouden kunnen vinden is natuurlijk een belachelijk idee.
Dat kan ook en daarvoor hoef je niet knap te zijn. Snap je waar ik heen ga? :D
Je zegt het zelf al een beetje :)
  maandag 17 januari 2011 @ 15:11:01 #133
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_91464674
quote:

[..]

Gaverdamme!
Dikke mensen :r
Tribal tattoos :r
Piercings in het gezicht bij mannen :r

Nee voor mij ben je al afgekeurd.

Jij probeerd te bewijzen dat zelf ' im a dancer zich een lekker kerol kan maken'
What is meant to be, will be.
  maandag 17 januari 2011 @ 15:11:20 #134
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_91464693
quote:
Maar dan ga je het pad op van de lange dates met diepe gesprekken en leuke dingen doen en meeslepende gevoelens tonen. Geen ruimte dus om snel sletjes te neuken.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_91464709
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:11 schreef Taartjeh het volgende:

[..]

Gaverdamme!
Dikke mensen :r
Tribal tattoos :r
Piercings in het gezicht bij mannen :r

Nee voor mij ben je al afgekeurd.

Jij bewijst zelf dat ' im a dancer zich een lekker kerol kan maken'
Wat ben jij een trieste debiel echt :') Alsof ik jou ook maar zou willen :r
pi_91464712
quote:
Dat vrouwen misschien op andere dingen als humor geld, charme status, welbespraakt auto, beschaafd CC en intelligent nog meer geld zijn aantrekkelijk in een man zouden kunnen vinden is natuurlijk een belachelijk idee.
Fixed
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_91464768
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:09 schreef Flammie het volgende:

[..]

Dat kan ook en daarvoor hoef je niet knap te zijn. Snap je waar ik heen ga? :D
Snap JIJ waar IK heen ga? Dat dat niet te maken heeft met psychologische trucjes, maar met eigenschappen. Eigenschappen die je op lange termijn misschien pas ontdekt.

Waar het om gaat is dat jij zegt dat je veel sletjes geneukt hebt. Is er ooit iets serieus uit gekomen? Als ik vrijgezel zou zijn zou ik als ik zou willen misschien ook wel om de dag een ander "sletje" langs kunnen laten komen, maar ik voel me daar dan eerlijk gezegd toch gewoon te goed voor.

Kortom, het is niet moeilijk om iemand voor een avondje te regelen. Maar ik denk dat er heel veel vrouwen zijn die, net als ik, echt ontzettend afknappen op een zelfingenomen man die zo minderwaardig over vrouwen denkt. :)
pi_91464783
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:11 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

Fixed
Klopt ook wel aardig, hoe dan ook je moet wat kunnen inspelen op wat zij belangrijk vinden :)
  maandag 17 januari 2011 @ 15:13:23 #139
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_91464805
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:11 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Maar dan ga je het pad op van de lange dates met diepe gesprekken en leuke dingen doen en meeslepende gevoelens tonen. Geen ruimte dus om snel sletjes te neuken.
Je kunt die zaken toch ook perfect bij flirten aantonen? Althans, als je flirt wil je niet overkomen als een dumbass, of is dit een dom idee?
pi_91464815
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:11 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

Fixed
Er zijn verschillende soorten vrouwen. Vrouwen die er zo over denken, en vrouwen die meer zoeken dan een vent die patst met zijn status en spullen. :)
pi_91464856
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:13 schreef Kluts het volgende:

[..]

Er zijn verschillende soorten vrouwen. Vrouwen die er zo over denken, en vrouwen die meer zoeken dan een vent die patst met zijn status en spullen. :)
Wetenschappelijk onderzoek wijst anders uit, de vrouw die jij graag zou willen zijn is dé uitzondering...

Neemt overigens niet weg dat dat PUA gelul te slap voor woorden is...
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_91464861
quote:
Nou, nou. Nog steeds geen wetenschappelijke onderzoeken die jouw stelling beamen.
pi_91464872
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:13 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee, er is 1 type vrouw, en die valt ALTIJD voor iemand die de wetenschappelijk bewezen PUA-methodes van ''Mystery'' gebruikt, aldus Flammie.
  maandag 17 januari 2011 @ 15:15:31 #144
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_91464892
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:14 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

Wetenschappelijk onderzoek wijst anders uit, de vrouw die jij graag zou willen zijn is dé uitzondering...
Maar vrouwen moeten wel. Ik ken gewoon geen sane vrouw die iets met een arme loser zou willen. Natuurlijk zoek je voor materialistische zaken in een man. Als hij daarnaast ook leuk uitziet, welbespraakt is e.d. is het gewoon kat in het bakkie.
pi_91464898
quote:
13s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:14 schreef Techno het volgende:

[..]

Nou, nou. Nog steeds geen wetenschappelijke onderzoeken die jouw stelling beamen.
Nee het is gewoon interessant doorlees materiaal dat er wel wat mee te maken heeft :Y
pi_91464914
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:14 schreef De_Rikster het volgende:
Wetenschappelijk onderzoek wijst anders uit,
Tot dus ver blijf je in gebreke... ;(
pi_91464970
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:15 schreef Michielos het volgende:

[..]

Maar vrouwen moeten wel. Ik ken gewoon geen sane vrouw die iets met een arme loser zou willen. Natuurlijk zoek je voor materialistische zaken in een man. Als hij daarnaast ook leuk uitziet, welbespraakt is e.d. is het gewoon kat in het bakkie.
Ah, en dus is het een feit, omdat jij die vrouwen niet kent ?
pi_91464987
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee, er is 1 type vrouw, en die valt ALTIJD voor iemand die de wetenschappelijk bewezen PUA-methodes van ''Mystery'' gebruikt, aldus Flammie.
En zo is er ook 1 type man die nooit het bed zal delen met een vrouw die minder weegt dan 135 kg, en die het toch stug blijft proberen op fok,nl door de jonkvrouwen in bescherming te nemen tegen de ekte baasch Flammie, het is de eeuwige maagd; PBATEMAN1978!!

Je moet jezelf wel heel erg aanpassen om succes te hebben bij de bitches ben ik bang en ik denk dan ook dat PUA wel iets voor jou is :Y
pi_91465041
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:17 schreef Flammie het volgende:

[..]

En zo is er ook 1 type man die nooit het bed zal delen met een vrouw die minder weegt dan 135 kg, en die het toch stug blijft proberen op fok,nl door de jonkvrouwen in bescherming te nemen tegen de ekte baasch Flammie, het is de eeuwige maagd; PBATEMAN1978!!

Je moet jezelf wel heel erg aanpassen om succes te hebben bij de bitches ben ik bang en ik denk dan ook dat PUA wel iets voor jou is :Y
Dat heeft hij toch helemaal niet nodig. *)
pi_91465045
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:17 schreef Flammie het volgende:

Correctie. Een éckte baas heeft uberhaupt geen PUA-technieken nodig. Een éckte baas heeft ze voor het uitzoeken. :7
pi_91465055
Jullie worden keihard getrolld door Flammie. (Hoop ik.)
pi_91465079
quote:
9s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:15 schreef Techno het volgende:

[..]

Tot dus ver blijf je in gebreke... ;(
quote:
Previous studies have shown that male attractiveness can be enhanced by manipulation of status through, for example, the medium of costume. The present study experimentally manipulated status by seating the same target model (male and female matched for attractiveness) expressing identical facial expressions and posture in either a high status (Silver Bentley Continental GT) or a neutral status (Red Ford Fiesta ST) motor-car. A between-subjects design was used whereby the above photographic images were presented to male and female participants for attractiveness rating. Results showed that the male target model was rated as significantly more attractive on a rating scale of 110 when presented to female participants in the high compared to the neutral status context. Males were not influenced by status manipulation, as there was no significant difference between attractiveness ratings for the female seated in the high compared to the neutral condition. It would appear that despite a noticeable increase in female ownership of prestige/luxury cars over recent years males, unlike females remain oblivious to such cues in matters pertaining to opposite-sex attraction. These findings support the results of previous status enhancement of attractiveness studies especially those espousing sex differences in mate preferences are due to sex-specific adaptations.
Dunn, M., & Searle, R. (2010). Effect of manipulated prestige-car ownership on both sex attractiveness ratings British Journal of Psychology, 101 (1), 69-80 DOI: 10.1348/000712609X417319
pi_91465094
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:18 schreef Techno het volgende:

[..]

Correctie. Een éckte baas heeft uberhaupt geen PUA-technieken nodig. Een éckte baas heeft ze voor het uitzoeken. :7
Njah ik speel liever op zeker als ik een stoot zie en doe het dus met bewezen technieken :) Bedoel als ik eenmaal een mokkel zie wil ik haar ook hebben dus...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')