abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90473506
Yo,

Ik heb beetje een tegenstrijdig inzicht. Ik vraag me af of meer mensen dit hebben. Het zit namelijk zo: ik regel best wel vaak chicks en daar slaap ik dan mee. Vaak houden we echter contact en zien we elkaar nog regelmatig. Nu vind ik het echter heel erg kut als ik hoor dat zo'n chick met iemand anders is geweest bij het uitgaan of zelfs mee heeft aangekloot in bed. Dan beschouw ik dat als vreemdgaan ( :') ) en hoef ik niets meer met haar te maken hebben.
Bij het uitgaan ga ik zelf echter gewoon door met chicks versieren en voel ik me helemaal niet bezwaard tegenover die ander. Achteraf denk ik: hmm misschien wel een beetje schijnheilig/verkeerd van me, maar in dronken toestand ontbreekt deze hele gedachtegang.

Meer mensen met dit probleem?

Gr.
  zondag 26 december 2010 @ 23:08:15 #2
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90474687
:Y maar niet praktiserend ;)
  zondag 26 december 2010 @ 23:45:10 #3
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_90476426
Master key vs. broken lock verhaal.

Hebben veel jongens last van. Ik kan er ook niet tegen als een meisje zo doet, maar ik doe het zelf ook niet.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_90476469
Oh dus die vrouwen mogen niet aanpappen volgens jou met een ander, maar jij dan weer wel.
Inderdaad een beetje een rare denkwijze.

Nee dat heb ik niet :)
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  maandag 27 december 2010 @ 00:59:55 #5
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90479798
Ja, dat heb/had ik ook. Gewoon een ego ding. Tja... wat doe je eraan?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_90549413
Dat heet hypocrisie.
pi_90549499
Inderdaad; hypocriet. Ga lekker door met meisjes versieren en laat die meisjes na zo'n nacht met hun in hun waarde; die gedragen zich net zoals jou: op naar de volgende.. ;)
pi_90549993
Ligt meer aan de vrouwen die hebben 10x stiekum seks en de 11e keer vertellen ze.

Had een keer seks met een meid die vooraf eerst zat te vertellen hoe lekker een andere jongen haar zat te vingeren toen ze 10jr jonger was en hoe geweldig zijn handen waren en daarna zei ze verliefd te zijn op een andere jongen dan ik. Ze vertelde hoe aardig en lief die jongen wel niet was en toen gaf ik een zoen in haar nek en hadden we seks.

[ Bericht 68% gewijzigd door picardmike op 28-12-2010 19:47:45 ]
UITGESCHREVEN
pi_90561403
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:41 schreef picardmike het volgende:
Ligt meer aan de vrouwen die hebben 10x stiekum seks en de 11e keer vertellen ze.

Had een keer seks met een meid die vooraf eerst zat te vertellen hoe lekker een andere jongen haar zat te vingeren toen ze 10jr jonger was en hoe geweldig zijn handen waren en daarna zei ze verliefd te zijn op een andere jongen dan ik. Ze vertelde hoe aardig en lief die jongen wel niet was en toen gaf ik een zoen in haar nek en hadden we seks.
  dinsdag 28 december 2010 @ 23:23:43 #10
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_90561753
Mensen die zeggen dat dit hypocriet is, hebben de klok horen luiden maar weten niet waar de klepel hangt.

Je hoeft niet zélf te leven zoals je ook een ander aanraadt om te leven. Je kunt je bewust zijn van je eigen gebreken, en tegelijkertijd een ander oprecht adviseren om een andere koers te bevaren. Een dronkelap heeft het volste recht om, zonder van hypocrisie te worden beticht, een ander te vertellen dat hij niet moet drinken omdat het slecht voor je is.

Zo ook TS, en zo ook ik, en zo met ons velen anderen. Als je je maar bewust bent van je eigen gebrek, en als je de volledige verantwoordelijkheid neemt voor de gevolgen ervan, dan is het verder aan jou om te beslissen of je er iets aan wilt doen of niet.

"Behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden" is sowieso bullshit.
Ik wens je een dolfijne dag
  dinsdag 28 december 2010 @ 23:32:57 #11
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90562264
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:23 schreef Pinterman het volgende:
Mensen die zeggen dat dit hypocriet is, hebben de klok horen luiden maar weten niet waar de klepel hangt.

Je hoeft niet zélf te leven zoals je ook een ander aanraadt om te leven. Je kunt je bewust zijn van je eigen gebreken, en tegelijkertijd een ander oprecht adviseren om een andere koers te bevaren. Een dronkelap heeft het volste recht om, zonder van hypocrisie te worden beticht, een ander te vertellen dat hij niet moet drinken omdat het slecht voor je is.

Zo ook TS, en zo ook ik, en zo met ons velen anderen. Als je je maar bewust bent van je eigen gebrek, en als je de volledige verantwoordelijkheid neemt voor de gevolgen ervan, dan is het verder aan jou om te beslissen of je er iets aan wilt doen of niet.

Waarom is die spreekwoord bullshit?

Ik zou het liefs door een dronkenlap willen horen hoe slecht drinken voor me is. Dus ik zou ook als een dronkenlap tegen iemand vertellen dat drinken voor zichzelf slecht is.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 28 december 2010 @ 23:46:05 #12
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_90563039
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:32 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waarom is die spreekwoord bullshit?

Ik zou het liefs door een dronkenlap willen horen hoe slecht drinken voor me is. Dus ik zou ook als een dronkenlap tegen iemand vertellen dat drinken voor zichzelf slecht is.
Dat spreekwoord is bullshit, alleen al omdat er genoeg rare figuren op deze aarde rondlopen met vreemde interesses waar ik totaal niets van wil weten. Ik heb liever niet dat die mensen mij gaan behandelen zoals zij zelf behandeld willen worden.

Dat spreekwoord berust op eenheidsworst. Dat iedereen zo'n beetje op dezelfde manier te benaderen valt, alsof iedereen hetzelfde fijn vind. Fatsoen ben ik een groot voorstander van, maar ik neem het een ander nog steeds kwalijk als hij mij onfatsoenlijk behandelt, ook al zou hij het zelf niet erg vinden.
Ik wens je een dolfijne dag
pi_90563131
pi_90611661
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:46 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Dat spreekwoord is bullshit, alleen al omdat er genoeg rare figuren op deze aarde rondlopen met vreemde interesses waar ik totaal niets van wil weten. Ik heb liever niet dat die mensen mij gaan behandelen zoals zij zelf behandeld willen worden.

Dat spreekwoord berust op eenheidsworst. Dat iedereen zo'n beetje op dezelfde manier te benaderen valt, alsof iedereen hetzelfde fijn vind. Fatsoen ben ik een groot voorstander van, maar ik neem het een ander nog steeds kwalijk als hij mij onfatsoenlijk behandelt, ook al zou hij het zelf niet erg vinden.
En als ik zeg: behandel een ander niet zoals je zelf niet behandeld wilt worden?
pi_90667792
quote:

Jij vindt de Gulden regel, die in vrijwel alle culturen en levensbeschouwingen terug te vinden is, 'sowieso bullshit'? Leg uit.
pi_90667832
quote:
7s.gif Op donderdag 30 december 2010 00:54 schreef FOKkû het volgende:

[..]

En als ik zeg: behandel een ander niet zoals je zelf niet behandeld wilt worden?
Dat is de zilveren regel, net zo valide. :Y
  vrijdag 31 december 2010 @ 11:16:26 #17
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90668610
quote:
Behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden" is sowieso bullshit.
egocentrisme en egoïsme ten top.

Het goede nieuws is dat als jij die regel niet hanteert, je dat vanzelf wel een keer terug krijgt.
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:42:18 #18
329798 spirity
That's the spirit!
pi_90679401
Je bent zelf de grootste player... Maar als jezelf geplayed wordt ga je zitten whinen? :') Je bent gewoon een hypocriete zak die alleen maar naait met goeiekopen...!
pi_90730289
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:42 schreef spirity het volgende:
Je bent zelf de grootste player... Maar als jezelf geplayed wordt ga je zitten whinen? :') Je bent gewoon een hypocriete zak die alleen maar naait met goeiekopen...!
het is een gevoels (ego) kwestie. Beetje hypocriet misschien maar zolang je dat zelf idd onderkent en de meisjes die zelf ook playen niet gaat zwartmaken of gemeen gaat behandelen is er toch niks aan de hand?
Heb zelf ook wel eens meer dan 1 man tegelijk gedate (met alles erop en eraan, ja), en voelde me lichtelijk gepikeerd toen ik merkte dat één ervan dat ook deed. Het feit dat ik zelf ook wel wist dat ik niet moest zeuren omdat ik minstens zo erg was, deed niks af aan die jaloerse steek. In de ideale situatie zouden alle mannen die ik ontmoet immers aan mijn voeten liggen ;)
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
pi_91447874
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:17 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

het is een gevoels (ego) kwestie. Beetje hypocriet misschien maar zolang je dat zelf idd onderkent en de meisjes die zelf ook playen niet gaat zwartmaken of gemeen gaat behandelen is er toch niks aan de hand?
Heb zelf ook wel eens meer dan 1 man tegelijk gedate (met alles erop en eraan, ja), en voelde me lichtelijk gepikeerd toen ik merkte dat één ervan dat ook deed. Het feit dat ik zelf ook wel wist dat ik niet moest zeuren omdat ik minstens zo erg was, deed niks af aan die jaloerse steek. In de ideale situatie zouden alle mannen die ik ontmoet immers aan mijn voeten liggen ;)
haha heeeeel herkenbaar dit

je gaat er inderdaad vanuit dat jezelf de enige ben terwijl die chick voor jou 1 van de velen is. Hoewel dit trouwens ook met de tijd varieert. Momenteel maar 2.
pi_91447909
Je gaat zelf gewoon door met chicks versieren, maar je gaat ervan uit dat die ander alleen met jou blijft rondhangen. En als dat niet zo blijkt te zijn, word je nog pissig ook :')
pi_91448806
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 00:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja, dat heb/had ik ook. Gewoon een ego ding. Tja... wat doe je eraan?
ego is overrated.
pi_91449046
eeiuuww volgens mij krijg je al en soa als ts je aankijkt
pi_91449085
Tsja is gewoon natuurlijk gedrag... maarja je kunt er ook voor kiezen om het niet te doen of naar iets serieuzers op zoek gaan.
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')