Ik vind het eigenlijk een hele fijne sportschoolquote:Op zondag 16 januari 2011 14:21 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!Ik dacht: ik ga uit bed. Maar nu ik eenmaal uit bed ben, ben ik best erg moe
Maar de zon schijnt zo mooi
Bevalt het een beetje, Annie, de sportschool?
En Steer natuurlijkmet het halen van dat magische getal van 63
Zelf wraps maken?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
uurtje flink doorgestapt en toen was ik rond (wilde binnen het losloopgebied blijven voor Sam). En toen rende Sam snel richting parkeerplaats, die vond het wel welletjes.. daar ging mijn streven 2 uur te lopen
maar goed, had zelf ook niet zo'n zin weer het zelfde rondje te doen. Als compensatie Sam onder de douche gezet en stofgezogen. Ook een soort lichaamsbeweging he
![]()
Ben nu best rozig![]()
Zijn er nog leuke eetplannen voor vanavond?? Ik ga warps maken met kip in kerrysaus en boontjes
Lasagna Bolognese. De saus ga ik zo maken en laat ik een uur of 3/4 pruttelenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
uurtje flink doorgestapt en toen was ik rond (wilde binnen het losloopgebied blijven voor Sam). En toen rende Sam snel richting parkeerplaats, die vond het wel welletjes.. daar ging mijn streven 2 uur te lopen
maar goed, had zelf ook niet zo'n zin weer het zelfde rondje te doen. Als compensatie Sam onder de douche gezet en stofgezogen. Ook een soort lichaamsbeweging he
![]()
Ben nu best rozig![]()
Zijn er nog leuke eetplannen voor vanavond?? Ik ga wraps maken met kip in kerrysaus en boontjes
Goeie tipquote:Op zondag 16 januari 2011 13:43 schreef Duderella het volgende:
Bloessie, dat minderen met wijn kan nog wel eens de truc zijn. Behalve de calorietjes die het scheelt, schijnt ook dat alcohol invloed heeft op het metabolisme. Je lijf heeft het zo druk dat 'gif' op te ruimen, dat de rest snel wordt opgeslagen als vet. Of zoiets. Je moet er anders maar even op googlen. Maar minder of geen alcohol is dus dubbele winst.
Zo beter Sun?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ga je de wraps zelf maken?
Wij eten salade met peer en feta en oh shit.. ik heb geen feta gekocht![]()
![]()
Euhm, zonder feta dus.. en met ui en champignon. En een stokbroodje en een stukje vlees.
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:32 schreef LieLie het volgende:
Zelf wraps maken?
Wij eten salade met peer en feta en oh shit.. ik heb geen feta gekocht![]()
![]()
Euhm, zonder feta dus.. en met ui en champignon. En een stokbroodje en een stukje vlees.
Soms lijkt een tuin me zo fijnquote:Op zondag 16 januari 2011 14:35 schreef Bluezz het volgende:
Goeie tipEn op gegoogled.
Annie, mooi zo!
Tis lekker buitenRuim een half uur in de tuin bezig geweest, veel opruimwerkzaamheden gedaan en weer heul veul kegels uit de boom van het gras geharkt
Lekker zo
Kop leeg en lijf even op den donder gegeven. Dan nu de was ophangen en lezen.
/dagboek
Studentenwoningnood in Utrecht?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:36 schreef Memento-Mori het volgende:
bijna 100 reacties op mn woning trouwens,
Dat is het helemaal, ik vond het gescharrel op mijn balkons altijd erg leuk, en nu met deze bossige tuin is he thelemaal heerlijkquote:Op zondag 16 januari 2011 14:37 schreef Isabeau het volgende:
Soms lijkt een tuin me zo fijnEn zeker dat leuke stukje wat jullie hebben, dat je het gevoel hebt in het bos te zijn. En dan niet al te groot, wil niet altijd in de tuin bezig zijn
nee niet zelf maar had even zelf gereageerd op mn woning om te kijken hoeveel inschrijvingen die had haha, 98 dusquote:Op zondag 16 januari 2011 14:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Studentenwoningnood in Utrecht?Je mag van je verhuurder zelf een nieuwe bewoner zoeken dus?
Die onderbuurvrouw de woning laten overnemen klinkt als het minste gedoe
Het is inderdaad veel makkelijker zoquote:Op zondag 16 januari 2011 14:41 schreef DarkElf het volgende:
Heerlijke dag idd, hier nu ook al een tijdje volop zon en blauwe luchtook al even buiten gezeten
Kast is geschuurd en gaatjes gedicht, rest is opgeruimd, dus huis ziet er weer rustig uit. Straks eerste keer gronden. Verder opgeruimd en gestofzuigd dus niets geen luie zondagmaar we hebben een uberlazy zaterdag gehad dus dat compenseert.
Fijn dat die sportschool zo toegankelijk is Annie, das de sportschool bij ons in het dorp ook. Dan kan je ook veel makkelijker volhouden he?
Ben trouwens benieuwd of onze bolletjes de winter overleefd hebben! Als t goed is komen er sneeuwklokjes en allemaal mooie tulpen en anemonen op een keer
oh, ehm ik kan wel een foto maken van hoe hij er nu uitziet al geschuurd en zoquote:Op zondag 16 januari 2011 14:42 schreef Bluezz het volgende:
Goed bezig Elf met je kast.
Maak je wel voor en na foto's voor ons?
Niks mis met keuze. Of dubbele portiesquote:Op zondag 16 januari 2011 14:42 schreef FutureFairytale het volgende:
veels te veel traktaties hier, miscommunicatie.. En nu is er perenclafoutis, appeltaart en zijn er petit fours
zweten is goed en je lichaam reageert elke dag anders lijkt het in het begin van het sporten.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is inderdaad veel makkelijker zo. Maar ik had wel moeite met opstarten vandaag. Geen idee waarom, maar mijn lichaam wilde niet meewerken. Zweette ook behoorlijk ineens.
Maar wel 4 minuten langer kunnen hardlopen dan het programma.
Daar kun je volgens mij met 9 man van etenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ik maak vnv tortellini. Wist niet hoeveel te nemen voor 4 man dus heb 3 bakken gehaald
tis gewoon net als bij gewone woningen hoor nr 1 mag ja/nee zeggen, indien nee, is nr 2 aan de beurtquote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
fijn Anthraxx, goed getroffenMeMo, misschien zit er wel een leuke vent tussen
Ik weet niet of het tussen mijn oren zit na zo'n korte tijd, maar ik merk wel dat ik veel meer energie heb.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zweten is goed en je lichaam reageert elke dag anders lijkt het in het begin van het sporten.
Toen ik begon met hardlopen merkte ik ook veel duidelijker of ik moe was, gestresst, een ijntje ergens had of iets dergelijks. pas toen de conditie echt beter werd werd dat effect minder.
FF?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef Den_Haag het volgende:
FF, wat was de reactie van jouw baas eigenlijk?
reactie van baas was stomquote:
Ja, dat is waarquote:Op zondag 16 januari 2011 14:50 schreef DarkElf het volgende:
je kan bijv het zo doen dat je iig 2x gaat en als het 3 x lukt is het mooiT moet leuk blijven he sporten
te veel doelen stellen frustreert alleen maar als t niet lukt.
Dank je MeMo.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
reactie van baas was stomnml dat ze niks extra kreeg en sterker nog hij haar eigenlijk wilde ontslaan en voor 2.5 dag aannemen, de hufter
en anders lees je zelf ff terug
Vork zou zeggen dat je ook naar Utrecht kan op de fietsquote:Op zondag 16 januari 2011 14:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, dat is waar. Maar ik vind het wel weer jammer om afhankelijk te zijn van je werk. Maar goed, het zij zo
.
Ik probeer nu conditie op te bouwen en van de zomer te gaan fietsen naar mijn werk, mits de verhuisplannen niet doorgaan uiteraard. Het is eventueel een optie om te verhuizen naar Utrecht centrum (binnenstad dus) om daar een kantoor pand te betrekken. Ook erg fijn, maar dan moet ik met de trein elke dag (ook niet erg, kan ik tenminste wat meer lezen).
Ik geloof dat mijn baas daar wel een stokje voor steekt.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vork zou zeggen dat je ook naar Utrecht kan op de fiets
Hier staat het avondeten ook opquote:Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef golfer het volgende:
Alvast wat kippies voorbereid voor vanavond. Soort van eigen verzonnen mix en een beetje van Ainsley erbij. Straks nog even napruttelen in de oven.
Waar gaat dat over, borisz?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:47 schreef borisz het volgende:
In een zapmoment belandt bij minute to win it. Vage show
Spelshow waarbij de kandidaat allerlei opdrachten moeten doen in 60 seconden per opdracht. Win je 10 opdrachten pak je een ton. Zie --> http://www.minutetowinit.nl/voorbereidingquote:
Hier ook, sinds een uur of 2 al. Ik maak een soort oosterse stoofpot van bief in kokosmelk met limoen. Ben heel erg benieuwd...Alleen, omdat ik net verhuisd ben heb ik geen rijst oid, dus eet ik het straks maar met brood..quote:Op zondag 16 januari 2011 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier staat het avondeten ook opIk heb het gevoel dat ik erwtensoep maak zonder erwten.
Klinkt goedquote:Op zondag 16 januari 2011 15:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier ook, sinds een uur of 2 al. Ik maak een soort oosterse stoofpot van bief in kokosmelk met limoen. Ben heel erg benieuwd...Alleen, omdat ik net verhuisd ben heb ik geen rijst oid, dus eet ik het straks maar met brood..
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:49 schreef borisz het volgende:
Spelshow waarbij de kandidaat allerlei opdrachten moeten doen in 60 seconden per opdracht. Win je 10 opdrachten pak je een ton. Zie --> http://www.minutetowinit.nl/voorbereiding
Je kan van te voren oefenen, wat grappigquote:Op zondag 16 januari 2011 15:49 schreef borisz het volgende:
Spelshow waarbij de kandidaat allerlei opdrachten moeten doen in 60 seconden per opdracht. Win je 10 opdrachten pak je een ton. Zie --> http://www.minutetowinit.nl/voorbereiding
Nog steeds in Uppsala, maar naar een ander appartement. Ik woon tegenwoordig in onderhuur, en diegene van wie ik het huis waar ik eerst woonde kwam terug uit China, dus ik moet verkassen. Nu woon ik in een appartement met zwarte leren banken en een spinwiel (om wol mee te spinnen). Die laatste heb ik ondertussen weggewerkt, zodat je hem bijna niet meer ziet...quote:Op zondag 16 januari 2011 15:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Dus je woont niet meer in Upsala? Waar ben je naartoe verhuist?
das de markt! Boh, wat mis ik Maastricht!quote:Op zondag 16 januari 2011 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Standbeeld waar Memo 3 minuten lopen vanaf woont.
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Standbeeld waar Memo 3 minuten lopen vanaf woont.
over brainwash, misschien moeten ze wat beter personeel aannemen of wat cursusjes 'hoe geef ik mijn klant het gevoel dat ik niet alleen met mijn eigen dingen bezig ben tijdens t knippen'quote:Op zondag 16 januari 2011 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
Met een beetje geluk hebben we straks ook een kapper daar. Schuin tegenover de Mac staat een pand leeg, ik ga proberen daar een Brainwash in te krijgen.
Zal het doorgeven.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
over brainwash, misschien moeten ze wat beter personeel aannemen of wat cursusjes 'hoe geef ik mijn klant het gevoel dat ik niet alleen met mijn eigen dingen bezig ben tijdens t knippen'. ik vind ze in bergen op zoom snel afgeleid, en wat slordiger eigenlijk dan in het begin. Volgende keer kapper ga ik wrs weer naar mijn oude kapper. duurder maar ze werken netter en je kan toch meer aangeven door wie je geknipt wil worden.
We hebben in Coevorden nu ook een Brainwash, maar het hele prijsstunter-uiterlijk geeft me toch twijfels over de kwaliteit.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal het doorgeven.Volgende maand geheel nieuw personeel.
Probeer het uit!quote:Op zondag 16 januari 2011 16:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
We hebben in Coevorden nu ook een Brainwash, maar het hele prijsstunter-uiterlijk geeft me toch twijfels over de kwaliteit.
De eerste maanden was het echt prima bij ons in de buurtquote:Op zondag 16 januari 2011 16:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
We hebben in Coevorden nu ook een Brainwash, maar het hele prijsstunter-uiterlijk geeft me toch twijfels over de kwaliteit.
Ze zijn nu nog scherp, nieuwe locatie, vers van de trainingquote:Op zondag 16 januari 2011 16:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb zulk moeilijk haar, straks verpesten ze het
Ja, dat scheelt echtquote:Op zondag 16 januari 2011 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ze zijn nu nog scherp, nieuwe locatie, vers van de training
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:50 schreef Memento-Mori het volgende:
goed katten en bananendozen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:50 schreef Memento-Mori het volgende:
goed katten en bananendozen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahahahahahahahahahaquote:Op zondag 16 januari 2011 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
Oh Memo: L. stelde voor je een keer naar een Salsa avond mee te slepen
Ja, daarom ook: slepenquote:
Vandaar dat Bellefleur ook een poes is, die heeft echt niks met dozenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:04 schreef borisz het volgende:
Vandaar dat Bellefleur ook een poes is, die heeft echt niks met dozen.
Boriszquote:Op zondag 16 januari 2011 17:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Borisz ga jij eens je mond wassenquote:Op zondag 16 januari 2011 17:04 schreef borisz het volgende:
Dat plukje haar ook op die eerste foto! En waarom zou je überhaupt in z'n minidoosje gaan liggen als op de tweede fotoquote:Op zondag 16 januari 2011 17:09 schreef Bluezz het volgende:
Onze doos :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slurf
[ afbeelding ]
Goed bezig, LieLie!quote:Op zondag 16 januari 2011 17:11 schreef LieLie het volgende:
Pomtiedomtiedom.. 1600 woorden van de 3000 geschreven voor het essay. En kipkerriesalade gemaaktZo maar eens eten maken ook.
Tsss, zulks een miskenningquote:Op zondag 16 januari 2011 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
zo, weer een beetje wakker.. beetje![]()
Oh en Steer: mijn broertje vond mij ook niet op Stiles lijken hoor!! (hij ging een film kijken met haar er in..)
Vind, nu ik haar wat beter heb bestudeerd, het inmiddels ook niet meer zo'n enorm compliment ook trouwens.. ik heb heul geen ingedeukt hoofd!quote:
Whoei.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:18 schreef Duderella het volgende:
Arty gaat volgende week met een vriend naar een potentiele aankoop-Jag kijken.
Kijk hoe slank ze isquote:Op zondag 16 januari 2011 17:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind, nu ik haar wat beter heb bestudeerd, het inmiddels ook niet meer zo'n enorm compliment ook trouwens.. ik heb heul geen ingedeukt hoofd!
Gelukkig komt er bij rampen steeds meer aandacht voor het dierenleed, zonder dat daar nog raar over wordt gedaan. Speciale hulptroepen voor de opvang en zo. Terecht toch. We hebben nu eenmaal voor de natuur te zorgen.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje wat een water idd Zet
In Aus zijn ook veel dieren verdronken of kangaroes verhongerd omdat ze niet kunnen wegkomen
Tuurlijk zijn de mensen erger, maar toch
[ afbeelding ]
BRON
Ja hoor, maar hij zit hoger en daar schijnt het wel ok te zijn volgens onze vrienden daar.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:37 schreef Duderella het volgende:
Gelukkig komt er bij rampen steeds meer aandacht voor het dierenleed, zonder dat daar nog raar over wordt gedaan. Speciale hulptroepen voor de opvang en zo. Terecht toch. We hebben nu eenmaal voor de natuur te zorgen.
Lieve foto Bluezz. Wat zielig voor al die beessies.
Ik leef trouwens erg met je mee, in je zorgen om Q. Maar ik wil er niet steeds over beginnen. Laat je het wel even weten als je iets hoort?
O fijn dat de moderne media dat allemaal mogelijk maken ja.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hoor, maar hij zit hoger en daar schijnt het wel ok te zijn volgens onze vrienden daar.
Ook weer een voordeel van Facebook dat je via hen heel handig bijna live op de hoogte kan worden gehouden. Zij zetten zich enorm in met akties om spullen in te zamelen voor mensen die alles kwijt zijn bijv.
Fijn dat je toch een beetje op de hoogte bent!quote:Op zondag 16 januari 2011 17:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hoor, maar hij zit hoger en daar schijnt het wel ok te zijn volgens onze vrienden daar.
Ook weer een voordeel van Facebook dat je via hen heel handig bijna live op de hoogte kan worden gehouden. Zij zetten zich enorm in met akties om spullen in te zamelen voor mensen die alles kwijt zijn bijv.
De villa is volledig ontkerst.quote:
Ik mocht een keer bij Pee in de auto rijdende schuur. Dus dat stemt hoopvol!quote:Op zondag 16 januari 2011 18:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De villa is volledig ontkerst.
Krak is al iets minder krakkemikkig en gaat morgen dan eindelijk haar certificaat ophalen.
Daarna de ontkrakte fiets ophalen.![]()
Oh en ik ben nog veul ouder, ik kijk al tegen de 50 aan. Uit ervaring kan ik zeggen: het geeft allemaal niks, als je nog maar zo jong van geest blijft dat je bij Pee in de auto mag.![]()
En wat lief van het francaisetje!
Voort-durende blijheid. Niks mis mee.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:05 schreef krakkemieke het volgende:
En ik ben nog steeds blij met mijn test.
Oh, dan is er niks aan de hand! Ik geef ook niks om die cijfers.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:05 schreef Duderella het volgende:
I
[..]
Ik mocht een keer bij Pee in de auto rijdende schuur. Dus dat stemt hoopvol!
Dat en het certificaat weer even in perspectief gezien door Steer. Ik ga gewoon een toffe opleiding en baan vinden.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
Voort-durende blijheid. Niks mis mee.
Ik heb teveel vet voor hangtieten.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:09 schreef Duderella het volgende:
De cijfertjes zijn het probleem niet.
Hangtieten en spataderen, die zijn het probleem.
Ik ben er ook geen ster in hoor, het liefste doe ik niks in het weekend.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:18 schreef Duderella het volgende:
Haha, die katten!![]()
Dozen hebben een magische aantrekkingskracht op de meeste ja.
Goed gewerkt LieLie! Ik voerde als student werkelijk geen klap uit in het weekend. Al-tijd gestress de avond voor de deadline.God wat haatte ik studeren überhaupt (en nog).
Arty gaat volgende week met een vriend naar een potentiele aankoop-Jag kijken.
En toch: Goed gedaan!quote:Op zondag 16 januari 2011 18:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen ster in hoor, het liefste doe ik niks in het weekend.
Maar dit is de allerlaatste week van een schoolproject en echte vakken en opdrachten, dus ik maak een uitzondering, vrijdag moet alles klaar zijn
En ik moet nog zeker drie, misschien vier dagen naar Groningen, dus dan heb ik te weinig tijd
Ik vind het wel heel leuk om dingen te leren, maar leren voor tentamens en opdrachten maken![]()
De kat van mijn ex wilde ook altijd in een doosje waar hij volgens ons net niet inpaste......quote:Op zondag 16 januari 2011 18:14 schreef DarkElf het volgende:
zo de eerste laag grondverf zit erop, best veel werk
van de planken alleen de ene kant nog gedaan, vanavond even de andere.
dan morgen weer schuren, nog een gronden.
dinsdag nog even schuren en dan de eerste laag verf.
huis stinkt, bahmaar tis voor een goed doel!
Oh ja en katten en dozen, ik ken het, heb hier ook van die pavlovjes: zet een doos neer en ze moeten erin!
Ja erg hé B al die beestennatuurlijk is het verschrikkelijk voor mensen, begrijp me niet verkeerd maar ik kan ook echt heel sip worden van zoveel dierenleed
en ben idd blij dat mensen zich er druk om maken. Vind ik ook fijn van de WSPA die bijv in oorlogsgebieden op zoek gaan naar dieren die geholpen moeten worden. Voor mensen is aandacht genoeg, de dieren hebben ook zorg nodig als er een ramp gebeurd, of het nu een natuurramp is of oorlog oid.
Ja, dat dus! Ik ben dol op dingen leren, vind ik echt leuk. Maar dingen per se in je hoofd moeten stampen voor tentamens en zo heb ik toch nooit leuk gevondenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:11 schreef LieLie het volgende:
Ik vind het wel heel leuk om dingen te leren, maar leren voor tentamens en opdrachten maken![]()
Ik wel, als het uit je hoofd leren is.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat dus! Ik ben dol op dingen leren, vind ik echt leuk. Maar dingen per se in je hoofd moeten stampen voor tentamens en zo heb ik toch nooit leuk gevonden
Ik ben te oud.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:20 schreef Anthraxx het volgende:
Iemand hier nog een bijbaan nodig?
http://www.zoekbijbaan.nl(...)ezocht_in_breda.html
Sweet jesus wat een vacaturequote:Op zondag 16 januari 2011 18:20 schreef Anthraxx het volgende:
Je durft geen bikini aan?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Sweet jesus wat een vacatureen dan maar 12.50 per uur betalen
echt hé?
Wat zouden de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
echt hé?
Ik weet niet wat FFT verdient, maar dat is dan nog zonder betasten.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
echt hé?
Ik zie niks vermeld, maar reiskosten en condooms lijken me wel logisch.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat zouden de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn?
Ik heb E. En dan? Bij het noemen van afterparty's vind ik het schraal betaald.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
het gaat om een echt origineel Beach Club concept zoals in Caraïbische landen, dus goed gevormd (minimaal grote c-cupmaat, maar liever nog d)
oke like WTF
ik heb ook Equote:Op zondag 16 januari 2011 18:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb E. En dan? Bij het noemen van afterparty's vind ik het schraal betaald.
Oh en het ligt eraan wat ze in caraibische landen gewend zijn. Een vriendin van me trad graag op als buikdanseres in oosterse koffiehuizen, maar niet voor studenten.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
het gaat om een echt origineel Beach Club concept zoals in Caraïbische landen, dus goed gevormd (minimaal grote c-cupmaat, maar liever nog d)
oke like WTF
"in de leeftijd van 16 tot 22 jaar"quote:Op zondag 16 januari 2011 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
oke like WTF
Ik ben net te oud en die bikini staat mij ook niet, maar anders had ik wel gesolliciteerd.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:35 schreef kaasplankje het volgende:
"in de leeftijd van 16 tot 22 jaar"
* krakkemiekeduwt LieLie op de bank met een kopje theequote:Op zondag 16 januari 2011 18:36 schreef LieLie het volgende:
1900! Ook nog even een inleiding geschreven![]()
Nu mag ik misschien wel even op de bank liggen![]()
Je wilt versierd worden door mannen?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben net te oud en die bikini staat mij ook niet, maar anders had ik wel gesolliciteerd.
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:38 schreef krakkemieke het volgende:
Je wilt versierd worden door mannen?
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:20 schreef Anthraxx het volgende:
Krek wat krak wouquote:Op zondag 16 januari 2011 18:01 schreef krakkemieke het volgende:
De villa is volledig ontkerst.
Krak is al iets minder krakkemikkig en gaat morgen dan eindelijk haar certificaat ophalen.
Daarna de ontkrakte fiets ophalen.![]()
Oh en ik ben nog veul ouder, ik kijk al tegen de 50 aan. Uit ervaring kan ik zeggen: het geeft allemaal niks, als je nog maar zo jong van geest blijft dat je bij Pee in de auto mag.![]()
Het is een paar keer per jaar.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben dan jarig, dus ik kan niet, zonde!
Who's Nextquote:Op zondag 16 januari 2011 18:40 schreef krakkemieke het volgende:
Het is wat hier: Steer komt los in Maastricht, Golfer komt uit de kast.....
*solliciteer direct*quote:Op zondag 16 januari 2011 18:20 schreef Anthraxx het volgende:
Zielug he, mannen een keertje alleen.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je klinkt als golfer als ik een keertje niet thuis ben
Ik zou best willen kijken when Kaas meets golfer with heppie endingquote:Op zondag 16 januari 2011 18:39 schreef krakkemieke het volgende:
Oh jee! De schrik! En dat op mijn leeftijd!
Je hebt strontmazzel, Lein komt terug. Er zijn zat mensen hier die nooit een babe hebben.quote:
Ah gatver Bluezz!quote:Op zondag 16 januari 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou best willen kijken when Kaas meets golfer with heppie ending
Ik pas evenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:49 schreef krakkemieke het volgende:
Was de hollandsche pot-meet op 5 februari? Moet iemand PM'en.....
En mijn vriendinnetje dacht opeens dat ik lesbisch was?
Jij bent ook andersquote:Op zondag 16 januari 2011 18:49 schreef krakkemieke het volgende:
Was de hollandsche pot-meet op 5 februari? Moet iemand PM'en.....
En mijn vriendinnetje dacht opeens dat ik lesbisch was?
Ja, maar als ik lesbisch word, mag je me laten opnemen!quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ja heb ff in mn pm gekekenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:53 schreef krakkemieke het volgende:
Maar, ahum, was het nou 5 februari?
Je reutelt alleen nog? Ocherm.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:01 schreef ColdFeet het volgende:
*reutel* zo, ik ben er weer jongens! En ik ben bijna niet brak meer
Ja, 't was dolle pret, maar ik was (en ben nog steeds, trouwens) wel echt kapot!quote:
ja maar wil het best nog een keer doen: sajoerboontjes, kip met kerry boemboe en zelfgemaakte wrapsquote:Op zondag 16 januari 2011 19:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Had je al gepost wat je gegeten had?
Dat had ik gemist, lekker!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja maar wil het best nog een keer doen: sajoerboontjes, kip met kerry boemboe en zelfgemaakte wraps
Oehhh, mmm!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:
ja maar wil het best nog een keer doen: sajoerboontjes, kip met kerry boemboe en zelfgemaakte wraps
Steeds kleine hapjes eten.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oehhh, mmm!
Ik heb nog steeds geen zin in eten
bah, nog steeds niet?? klinkt niet goedquote:Op zondag 16 januari 2011 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oehhh, mmm!
Ik heb nog steeds geen zin in eten
Kun je dat zonder recept halen? *heeft geen idee.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Steeds kleine hapjes eten.
Ik heb 10 dagen niet gegeten en toen kreeg ik ook niks meer weg. Niks dus. Pantazol deed het, om 9 uur een pil en om 12 uur warm eten.
vanavond lekker luieren dusquote:Op zondag 16 januari 2011 19:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, 't was dolle pret, maar ik was (en ben nog steeds, trouwens) wel echt kapot!
Ja? Oh tof!quote:Oh, ik heb een bevestiging van de workshop, 17:00
Nee kan je niet zonder recept halen, maar ik kan er een opsturen?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je dat zonder recept halen? *heeft geen idee.
Meneer gaat zo koken en ik eet wel wat mee, hoor!
Nee, gewoon flauw.quote:
Hmm, ga morgen sowieso maar!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, gewoon flauw.
Krak, dank voor het aanbod, maar als ik nu weer heel misselijk word, ga ik morgen naar de dokter
DE, hoe was jullie luie weekend so far?
CF heeft de ghanagriep!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:37 schreef DarkElf het volgende:
Gisteren echt een heerlijke dag gehad CF, ook nog lekker in Yerseke aan de haven geluncht (verse visen 2 wijntjes
) , gewoon fijne dag .. en vandaag een begin gemaakt met ons kastproject! (oude boekenkast schuren, gronden, wit verven, nieuwe greepjes op de deurtjes.. hij komt onder de trap
voor mijn kookboeken oa).
Misschien morgen even je huisarts bellen? Mijn huisarts geeft heel vaak ook antwoord op vragen als je alleen even belt, misschien de jouwe ook? hoef je misschien niet langs
Lekkerquote:Op zondag 16 januari 2011 19:43 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker wezen borrelen
hoe was het hier vanmiddag?
- het gaat om een echt origineel Beach Club concept zoals in Caraïbische landen, dus goed gevormd (minimaal grote c-cupmaat, maar liever nog d)quote:Op zondag 16 januari 2011 18:20 schreef Anthraxx het volgende:
Ik was rustig, heb opgeruimd. Ook lekker.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:43 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker wezen borrelen
hoe was het hier vanmiddag?
Dat mag niet van ons. Geen afterparty's in bikini voor zo weinig. Zeker niet zonder gratis condooms als secundaire arbeidsvoorwaarde.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
- het gaat om een echt origineel Beach Club concept zoals in Caraïbische landen, dus goed gevormd (minimaal grote c-cupmaat, maar liever nog d)
he wat jammer nou, anders had ik echt heeeel graag gewild!![]()
wat een vreselijke vacature![]()
precies krak! dus niet zeurenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je hebt strontmazzel, Lein komt terug. Er zijn zat mensen hier die nooit een babe hebben.
Strenge modus uit*
Heb je mijn PM gekregen trouwens?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
precies krak! dus niet zeuren
ooja dankjewel krak! maar het is niet dat ik niet weet wat ik wil doen... die fase is gelukkig voorbij en ken mezelf best goed inmiddelsquote:Op zondag 16 januari 2011 19:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je mijn PM gekregen trouwens?
Ok, maar dan nog kan het helpen.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooja dankjewel krak! maar het is niet dat ik niet weet wat ik wil doen... die fase is gelukkig voorbij
Dat duurde maar 1 dagquote:Op zondag 16 januari 2011 19:52 schreef Bluezz het volgende:
Doe je een golfertje op de bank, wordt je wakker zie je dit :
[ afbeelding ]
En van achteren :
[ afbeelding ]
Waarom heb je dat dienblad gekocht?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:52 schreef Bluezz het volgende:
Doe je een golfertje op de bank, wordt je wakker zie je dit :
[ afbeelding ]
En van achteren :
[ afbeelding ]
Handig om een glas op te zetten als je op de bank zit denk ikquote:Op zondag 16 januari 2011 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waarom heb je dat dienblad gekocht?![]()
![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
Waarom heb je dat dienblad gekocht?![]()
![]()
Voor de verfraaing heb je de kat bedoelde ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat Hobbie zegt : voor je glazen/bekers enzo en voor de verfraaiing
Ooowquote:Op zondag 16 januari 2011 20:04 schreef krakkemieke het volgende:
Voor de verfraaing heb je de kat bedoelde ik.
* krakkemieke slaat Hobjes bed open. Legt chocolaatje op het kussen.quote:
Ja, dat viel me toch weer mee dat ze er nog ruim 24 uur voor nodig had voordat ze dat door had.quote:
Tuurlijk niet!quote:
Oh da's fijn Pee!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondHet eten was echt
Groot succes ook bij iedereen
En ik heb nog een paar bakjes yoghurtijs over
Yup. Erg fijn ook. En gezellige mensen. Da's altijd goed op zondagavond. Maar ik ga zo wel fijn crashen op de bank met wat Grand Designsquote:
Je hebt het verdiend!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Erg fijn ook. En gezellige mensen. Da's altijd goed op zondagavond. Maar ik ga zo wel fijn crashen op de bank met wat Grand Designsff uitpuffen
Oeh, mooi programma is datquote:Op zondag 16 januari 2011 20:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Erg fijn ook. En gezellige mensen. Da's altijd goed op zondagavond. Maar ik ga zo wel fijn crashen op de bank met wat Grand Designsff uitpuffen
Ja. Ik word er alleen stinkend jaloers vanquote:Op zondag 16 januari 2011 20:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh, mooi programma is datkijk ik ook altijd graag
Oh? Rij je met iemand anders mee dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:16 schreef krakkemieke het volgende:
Binnenkort eens cd collectie doorspitten voor de rit naar het noorden.
Ik heb cd's.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh? Rij je met iemand anders mee dan?![]()
tipje...brand MP3's op een CD-tje
Tenzij je dat niet hebt.
Nee hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 20:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb cd's.![]()
Mp3?
Ach en wee, zijn cd's te ouderwets?
Oeh, gelukkig!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorMaar ik heb zelf zo min mogelijk CD's in de auto
Dus een MP3-CD waar 10 CDs oppassen bijv
Maar CD's is ook geen probleem
Nou, ik proost nog niet op morgen hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 20:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Cotes du rhones hier! Op morgen!
Ik ken ze. Neem maar niet meequote:Op zondag 16 januari 2011 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
Pee, ken je SOAD? Dan kan ik die wel of niet meenemen.
Nu al? Zuipschuit.quote:
Jaquote:
Oh jammer, Dio heb ik alleen op LP en cassette.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ken ze. Neem maar niet meeMotorhead ook niet btw
En laat alles waar een hoop gekrijs en hoog geschreeuw in zit ook maar weg
Ozzy is ook niet mijn ding dus Deep Purple en zo ook niet
Ronnie Jamies Dio wordt wel gewaardeerd
Mwjah...ben best wel van de confrontaties, maar meer tijdens een situatie en niet zoals ik het morgen ga doen.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens mij kan je dat die teamlead heel goed vertellen!
Verstandigquote:En Motorhead zal ik je niet aandoen.
* krakkemieke Slayer ook maar niet op lijstje zet
Geeft nietquote:Op zondag 16 januari 2011 20:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh jammer, Dio heb ik alleen op LP en cassette.
* krakkemieke alvast keel schraapt om Holy diver te zingen.quote:
Vind je het ook wel leuk?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:33 schreef z80 het volgende:
morgen weer de schoolbanken in.
mag MSsql 2008 server gaan leren. gaat een zware week worden.
Ok...ik zal je de regels van taxibedrijf De Hoog even laten lezenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemieke alvast keel schraapt om Holy diver te zingen.
quote:Huishoudelijk Reglement Taxibedrijf De Hoog
1. De klant, verder genoemd inzittende, is de persoon die zich bevind op een van de passagiersplaatsen.
2. de bestuurder, verder genoemd P, is de persoon die plaatsneemt achter het stuur.
3. tijdens de rit zal inzittende(n) zich niet bemoeien met de inspanningen van P bij het besturen van de auto en het navigeren naar de gevraagde eindbestemming.
4. tijdens de rit zal inzittende(n) een voorkeur uitspreken voor de te luisteren muziek. P hoeft zich daar echter niets van aan te trekken.
5. tijdens de rit zal inzittende(n) NIET meezingen. Dat is ten strengste verboden op straffe van onmiddelijke achterlating op de route.
6. inzittende(n) zal lief zijn voor P.
F5 Doen!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heel geduldig wachten tot fok er weer is... zijn we weer 3 pag verder
Maar @ 5 als de passagier best goed meezingt?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok...ik zal je de regels van taxibedrijf De Hoog even laten lezen
[..]
Nopequote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar @ 5 als de passagier best goed meezingt?
Ja, dan blijven F5 en!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja maar fok was in onderhoud
Ik zing alleen mee met de dublinersquote:
and i would walk!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zing alleen mee met de dubliners
Ik weet niet of jij gaat wandelen dan hoorquote:
Whiskey in the jarquote:Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh verkeerde in mn hoofd. Moet ook helemaal niet proberen iets over muziek te zeggenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij gaat wandelen dan hoor
Hier ken ik de tekst iig 100% van
* krakkemiekecd opzoektquote:Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ja en nee.quote:
reorganisatiesquote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef z80 het volgende:
[..]
ja en nee.
iets nieuws leren is leuk, maar ik moet er wel iets aan hebben.
aan de andere kant, er komen 2 reorganisaties aan.
en dit levert een papiertje op, en is tevens het bewijs dat je nog iets wil leren.
en ditmaal is de cursus MET hotel![]()
een week op kosten van de baas leren en eten.
zwembad is om de hoek bij het hotel, dus kan ook nog even wat meters maken als ik zin heb.
wth is The Sick Note?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga Pee vervelen met de Sick note, die ken ik bijna uit mijn hoofd!
Nog een papier is wel tof tegenwoordig.....quote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef z80 het volgende:
[..]
ja en nee.
iets nieuws leren is leuk, maar ik moet er wel iets aan hebben.
aan de andere kant, er komen 2 reorganisaties aan.
en dit levert een papiertje op, en is tevens het bewijs dat je nog iets wil leren.
en ditmaal is de cursus MET hotel![]()
een week op kosten van de baas leren en eten.
zwembad is om de hoek bij het hotel, dus kan ook nog even wat meters maken als ik zin heb.
nee joh! raam opengooien en sex met die kale zingen! en dan stopwatch bijhouden om te kijken hoe lang het duurt voor P. zn auto parkeertquote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga Pee vervelen met de Sick note, die ken ik bijna uit mijn hoofd!
Ik heb het niet gehoord, maar ik gok 1 seconde....quote:Op zondag 16 januari 2011 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee joh! raam opengooien en sex met die kale zingen! en dan stopwatch bijhouden om te kijken hoe lang het duurt voor P. zn auto parkeert
Die hoogstaande hit van ???? heb ik even niet meegekregen.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb gisteren keihard meegezongen met : "sex met die kale"
nog nooit het liedje gehoord?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, maar ik gok 1 seconde....
Lawineboys!!!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hoogstaande hit van ???? heb ik even niet meegekregen.
Zeg jij gewoon dat jij naar bed wil met Danny?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
kom ik er ff tussen
ik heb gisteren keihard meegezongen met : "sex met die kale"
Raar waarschijnlijk, maar ook van die groep heb ik nog nooit gehoord.quote:
O h M y G o d.quote:
is dat die SunChaser? toen ik em zag had ie nog veel krullenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg jij gewoon dat jij naar bed wil met Danny?Hij is getrouwd en heeft kinderen hoor
Wat enorm stom!quote:
vind je het zo leuk dat je moet huilen? das wel een beetje overdreven hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |