quote:Op zondag 16 januari 2011 18:20 schreef Anthraxx het volgende:
Iemand hier nog een bijbaan nodig?
http://www.zoekbijbaan.nl(...)ezocht_in_breda.html
Krek wat krak wouquote:Op zondag 16 januari 2011 18:01 schreef krakkemieke het volgende:
De villa is volledig ontkerst.
Krak is al iets minder krakkemikkig en gaat morgen dan eindelijk haar certificaat ophalen.
Daarna de ontkrakte fiets ophalen.![]()
Oh en ik ben nog veul ouder, ik kijk al tegen de 50 aan. Uit ervaring kan ik zeggen: het geeft allemaal niks, als je nog maar zo jong van geest blijft dat je bij Pee in de auto mag.![]()
Het is een paar keer per jaar.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben dan jarig, dus ik kan niet, zonde!
Who's Nextquote:Op zondag 16 januari 2011 18:40 schreef krakkemieke het volgende:
Het is wat hier: Steer komt los in Maastricht, Golfer komt uit de kast.....
*solliciteer direct*quote:Op zondag 16 januari 2011 18:20 schreef Anthraxx het volgende:
Iemand hier nog een bijbaan nodig?
http://www.zoekbijbaan.nl(...)ezocht_in_breda.html
Zielug he, mannen een keertje alleen.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je klinkt als golfer als ik een keertje niet thuis ben
Ik zou best willen kijken when Kaas meets golfer with heppie endingquote:Op zondag 16 januari 2011 18:39 schreef krakkemieke het volgende:
Oh jee! De schrik! En dat op mijn leeftijd!
Je hebt strontmazzel, Lein komt terug. Er zijn zat mensen hier die nooit een babe hebben.quote:
Ah gatver Bluezz!quote:Op zondag 16 januari 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou best willen kijken when Kaas meets golfer with heppie ending
Ik pas evenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:49 schreef krakkemieke het volgende:
Was de hollandsche pot-meet op 5 februari? Moet iemand PM'en.....
En mijn vriendinnetje dacht opeens dat ik lesbisch was?
Jij bent ook andersquote:Op zondag 16 januari 2011 18:49 schreef krakkemieke het volgende:
Was de hollandsche pot-meet op 5 februari? Moet iemand PM'en.....
En mijn vriendinnetje dacht opeens dat ik lesbisch was?
Ja, maar als ik lesbisch word, mag je me laten opnemen!quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ja heb ff in mn pm gekekenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:53 schreef krakkemieke het volgende:
Maar, ahum, was het nou 5 februari?
Je reutelt alleen nog? Ocherm.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:01 schreef ColdFeet het volgende:
*reutel* zo, ik ben er weer jongens! En ik ben bijna niet brak meer
Ja, 't was dolle pret, maar ik was (en ben nog steeds, trouwens) wel echt kapot!quote:
ja maar wil het best nog een keer doen: sajoerboontjes, kip met kerry boemboe en zelfgemaakte wrapsquote:Op zondag 16 januari 2011 19:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Had je al gepost wat je gegeten had?
Dat had ik gemist, lekker!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja maar wil het best nog een keer doen: sajoerboontjes, kip met kerry boemboe en zelfgemaakte wraps
Oehhh, mmm!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:
ja maar wil het best nog een keer doen: sajoerboontjes, kip met kerry boemboe en zelfgemaakte wraps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |