Gelukkig komt er bij rampen steeds meer aandacht voor het dierenleed, zonder dat daar nog raar over wordt gedaan. Speciale hulptroepen voor de opvang en zo. Terecht toch. We hebben nu eenmaal voor de natuur te zorgen.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje wat een water idd Zet
In Aus zijn ook veel dieren verdronken of kangaroes verhongerd omdat ze niet kunnen wegkomen
Tuurlijk zijn de mensen erger, maar toch
[ afbeelding ]
BRON
Ja hoor, maar hij zit hoger en daar schijnt het wel ok te zijn volgens onze vrienden daar.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:37 schreef Duderella het volgende:
Gelukkig komt er bij rampen steeds meer aandacht voor het dierenleed, zonder dat daar nog raar over wordt gedaan. Speciale hulptroepen voor de opvang en zo. Terecht toch. We hebben nu eenmaal voor de natuur te zorgen.
Lieve foto Bluezz. Wat zielig voor al die beessies.
Ik leef trouwens erg met je mee, in je zorgen om Q. Maar ik wil er niet steeds over beginnen. Laat je het wel even weten als je iets hoort?
O fijn dat de moderne media dat allemaal mogelijk maken ja.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hoor, maar hij zit hoger en daar schijnt het wel ok te zijn volgens onze vrienden daar.
Ook weer een voordeel van Facebook dat je via hen heel handig bijna live op de hoogte kan worden gehouden. Zij zetten zich enorm in met akties om spullen in te zamelen voor mensen die alles kwijt zijn bijv.
Fijn dat je toch een beetje op de hoogte bent!quote:Op zondag 16 januari 2011 17:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hoor, maar hij zit hoger en daar schijnt het wel ok te zijn volgens onze vrienden daar.
Ook weer een voordeel van Facebook dat je via hen heel handig bijna live op de hoogte kan worden gehouden. Zij zetten zich enorm in met akties om spullen in te zamelen voor mensen die alles kwijt zijn bijv.
De villa is volledig ontkerst.quote:
Ik mocht een keer bij Pee in de auto rijdende schuur. Dus dat stemt hoopvol!quote:Op zondag 16 januari 2011 18:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De villa is volledig ontkerst.
Krak is al iets minder krakkemikkig en gaat morgen dan eindelijk haar certificaat ophalen.
Daarna de ontkrakte fiets ophalen.![]()
Oh en ik ben nog veul ouder, ik kijk al tegen de 50 aan. Uit ervaring kan ik zeggen: het geeft allemaal niks, als je nog maar zo jong van geest blijft dat je bij Pee in de auto mag.![]()
En wat lief van het francaisetje!
Voort-durende blijheid. Niks mis mee.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:05 schreef krakkemieke het volgende:
En ik ben nog steeds blij met mijn test.
Oh, dan is er niks aan de hand! Ik geef ook niks om die cijfers.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:05 schreef Duderella het volgende:
I
[..]
Ik mocht een keer bij Pee in de auto rijdende schuur. Dus dat stemt hoopvol!
Dat en het certificaat weer even in perspectief gezien door Steer. Ik ga gewoon een toffe opleiding en baan vinden.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
Voort-durende blijheid. Niks mis mee.
Ik heb teveel vet voor hangtieten.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:09 schreef Duderella het volgende:
De cijfertjes zijn het probleem niet.
Hangtieten en spataderen, die zijn het probleem.
Ik ben er ook geen ster in hoor, het liefste doe ik niks in het weekend.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:18 schreef Duderella het volgende:
Haha, die katten!![]()
Dozen hebben een magische aantrekkingskracht op de meeste ja.
Goed gewerkt LieLie! Ik voerde als student werkelijk geen klap uit in het weekend. Al-tijd gestress de avond voor de deadline.God wat haatte ik studeren überhaupt (en nog).
Arty gaat volgende week met een vriend naar een potentiele aankoop-Jag kijken.
En toch: Goed gedaan!quote:Op zondag 16 januari 2011 18:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen ster in hoor, het liefste doe ik niks in het weekend.
Maar dit is de allerlaatste week van een schoolproject en echte vakken en opdrachten, dus ik maak een uitzondering, vrijdag moet alles klaar zijn
En ik moet nog zeker drie, misschien vier dagen naar Groningen, dus dan heb ik te weinig tijd
Ik vind het wel heel leuk om dingen te leren, maar leren voor tentamens en opdrachten maken![]()
De kat van mijn ex wilde ook altijd in een doosje waar hij volgens ons net niet inpaste......quote:Op zondag 16 januari 2011 18:14 schreef DarkElf het volgende:
zo de eerste laag grondverf zit erop, best veel werk
van de planken alleen de ene kant nog gedaan, vanavond even de andere.
dan morgen weer schuren, nog een gronden.
dinsdag nog even schuren en dan de eerste laag verf.
huis stinkt, bahmaar tis voor een goed doel!
Oh ja en katten en dozen, ik ken het, heb hier ook van die pavlovjes: zet een doos neer en ze moeten erin!
Ja erg hé B al die beestennatuurlijk is het verschrikkelijk voor mensen, begrijp me niet verkeerd maar ik kan ook echt heel sip worden van zoveel dierenleed
en ben idd blij dat mensen zich er druk om maken. Vind ik ook fijn van de WSPA die bijv in oorlogsgebieden op zoek gaan naar dieren die geholpen moeten worden. Voor mensen is aandacht genoeg, de dieren hebben ook zorg nodig als er een ramp gebeurd, of het nu een natuurramp is of oorlog oid.
Ja, dat dus! Ik ben dol op dingen leren, vind ik echt leuk. Maar dingen per se in je hoofd moeten stampen voor tentamens en zo heb ik toch nooit leuk gevondenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:11 schreef LieLie het volgende:
Ik vind het wel heel leuk om dingen te leren, maar leren voor tentamens en opdrachten maken![]()
Ik wel, als het uit je hoofd leren is.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat dus! Ik ben dol op dingen leren, vind ik echt leuk. Maar dingen per se in je hoofd moeten stampen voor tentamens en zo heb ik toch nooit leuk gevonden
Ik ben te oud.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:20 schreef Anthraxx het volgende:
Iemand hier nog een bijbaan nodig?
http://www.zoekbijbaan.nl(...)ezocht_in_breda.html
Sweet jesus wat een vacaturequote:Op zondag 16 januari 2011 18:20 schreef Anthraxx het volgende:
Je durft geen bikini aan?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Sweet jesus wat een vacatureen dan maar 12.50 per uur betalen
echt hé?
Wat zouden de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
echt hé?
Ik weet niet wat FFT verdient, maar dat is dan nog zonder betasten.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
echt hé?
Ik zie niks vermeld, maar reiskosten en condooms lijken me wel logisch.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat zouden de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn?
Ik heb E. En dan? Bij het noemen van afterparty's vind ik het schraal betaald.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
het gaat om een echt origineel Beach Club concept zoals in Caraïbische landen, dus goed gevormd (minimaal grote c-cupmaat, maar liever nog d)
oke like WTF
ik heb ook Equote:Op zondag 16 januari 2011 18:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb E. En dan? Bij het noemen van afterparty's vind ik het schraal betaald.
Oh en het ligt eraan wat ze in caraibische landen gewend zijn. Een vriendin van me trad graag op als buikdanseres in oosterse koffiehuizen, maar niet voor studenten.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
het gaat om een echt origineel Beach Club concept zoals in Caraïbische landen, dus goed gevormd (minimaal grote c-cupmaat, maar liever nog d)
oke like WTF
"in de leeftijd van 16 tot 22 jaar"quote:Op zondag 16 januari 2011 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
oke like WTF
Ik ben net te oud en die bikini staat mij ook niet, maar anders had ik wel gesolliciteerd.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:35 schreef kaasplankje het volgende:
"in de leeftijd van 16 tot 22 jaar"
* krakkemiekeduwt LieLie op de bank met een kopje theequote:Op zondag 16 januari 2011 18:36 schreef LieLie het volgende:
1900! Ook nog even een inleiding geschreven![]()
Nu mag ik misschien wel even op de bank liggen![]()
Je wilt versierd worden door mannen?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben net te oud en die bikini staat mij ook niet, maar anders had ik wel gesolliciteerd.
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:38 schreef krakkemieke het volgende:
Je wilt versierd worden door mannen?
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:20 schreef Anthraxx het volgende:
Krek wat krak wouquote:Op zondag 16 januari 2011 18:01 schreef krakkemieke het volgende:
De villa is volledig ontkerst.
Krak is al iets minder krakkemikkig en gaat morgen dan eindelijk haar certificaat ophalen.
Daarna de ontkrakte fiets ophalen.![]()
Oh en ik ben nog veul ouder, ik kijk al tegen de 50 aan. Uit ervaring kan ik zeggen: het geeft allemaal niks, als je nog maar zo jong van geest blijft dat je bij Pee in de auto mag.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |