abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 januari 2011 @ 14:24:56 #1
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_91409813
En hier verder :)
  zondag 16 januari 2011 @ 14:25:34 #2
13783 Anthraxx
pi_91409843
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:21 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! :W Ik dacht: ik ga uit bed. Maar nu ik eenmaal uit bed ben, ben ik best erg moe :')
Maar de zon schijnt zo mooi -O-

Bevalt het een beetje, Annie, de sportschool?

En Steer natuurlijk _O_ met het halen van dat magische getal van 63 ;)
Ik vind het eigenlijk een hele fijne sportschool :). Er lopen geen opgepompte mensen rond. Er lopen ook mensen zoals mij rond, die stevig zijn of dik of geef het beestje een naam en die gewoon hun conditie willen verbeteren en goede begeleiding. Verder hangt er wel een los sfeertje en merk ik niet echt dat mensen scheef naar je kijken omdat jij net toevallig die 25ste minuut hardlopen niet red :+.
  zondag 16 januari 2011 @ 14:26:43 #3
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91409902
Het is gewoon voorjaar! *O*
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_91410134
Zo boekenkasten zijn leeg en al een volle vuilniszak, 4 doosjes vol troep weggegooid *O*

Hing er reen briefje aan mn deur van iemand een verdieping lager die graag omhoog wil omdat dr vriendje hier woont, nou even laten kijken en als ze het wordt mag t laminaat iig blijven liggen en hoef ik niet op en neer om de toekomstige bewoner het te laten zien _O_
pi_91410150
:W uurtje flink doorgestapt en toen was ik rond (wilde binnen het losloopgebied blijven voor Sam). En toen rende Sam snel richting parkeerplaats, die vond het wel welletjes.. daar ging mijn streven 2 uur te lopen :') maar goed, had zelf ook niet zo'n zin weer het zelfde rondje te doen. Als compensatie Sam onder de douche gezet en stofgezogen. Ook een soort lichaamsbeweging he :+

Ben nu best rozig O+

Zijn er nog leuke eetplannen voor vanavond?? Ik ga wraps maken met kip in kerrysaus en boontjes :9
pi_91410259
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
:W uurtje flink doorgestapt en toen was ik rond (wilde binnen het losloopgebied blijven voor Sam). En toen rende Sam snel richting parkeerplaats, die vond het wel welletjes.. daar ging mijn streven 2 uur te lopen :') maar goed, had zelf ook niet zo'n zin weer het zelfde rondje te doen. Als compensatie Sam onder de douche gezet en stofgezogen. Ook een soort lichaamsbeweging he :+

Ben nu best rozig O+

Zijn er nog leuke eetplannen voor vanavond?? Ik ga warps maken met kip in kerrysaus en boontjes :9
Zelf wraps maken? :P

Wij eten salade met peer en feta en oh shit.. ik heb geen feta gekocht :') |:(
Euhm, zonder feta dus.. en met ui en champignon. En een stokbroodje en een stukje vlees.
pi_91410355
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:32 schreef LieLie het volgende:

[..]

Whut? oO< ja :Y
  zondag 16 januari 2011 @ 14:34:46 #8
13783 Anthraxx
pi_91410378
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:

Ben nu best rozig O+

Zijn er nog leuke eetplannen voor vanavond?? Ik ga wraps maken met kip in kerrysaus en boontjes :9
Lasagna Bolognese. De saus ga ik zo maken en laat ik een uur of 3/4 pruttelen :9
pi_91410396
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:43 schreef Duderella het volgende:
Bloessie, dat minderen met wijn kan nog wel eens de truc zijn. Behalve de calorietjes die het scheelt, schijnt ook dat alcohol invloed heeft op het metabolisme. Je lijf heeft het zo druk dat 'gif' op te ruimen, dat de rest snel wordt opgeslagen als vet. Of zoiets. Je moet er anders maar even op googlen. Maar minder of geen alcohol is dus dubbele winst.
Goeie tip :) En op gegoogled.

Annie, mooi zo!

Tis lekker buiten O+ Ruim een half uur in de tuin bezig geweest, veel opruimwerkzaamheden gedaan en weer heul veul kegels uit de boom van het gras geharkt :Y) Lekker zo :)
Kop leeg en lijf even op den donder gegeven. Dan nu de was ophangen en lezen.

/dagboek
pi_91410427
quote:

[..]

Ga je de wraps zelf maken? :P

Euhm, zonder feta dus.. en met ui en champignon. En een stokbroodje en een stukje vlees.
Zo beter Sun? ;)
pi_91410451
bijna 100 reacties op mn woning trouwens, :')
pi_91410473
quote:

:D Salade met peer en zonder feta O+

Ik ga Gentse Waterzooi maken, nog nooit eerder gedaan.

Annie, fijn dat het geen opgepompte stoere mannen sportschool is. Ik heb ooit wel bij een dergelijke sportschool gezeten en deed nooit aan fitness omdat al die kerels zo afschrikten. Ik kwam alleen maar voor de stepaerobics en dergelijke. De eigenaar was overigens ooit De Sterkste Man van Nederland geweest, dus dat trekt dan waarschijnlijk wel gelijke types aan ;) Mijn latere sportschool vond ik veel fijner, beetje zoals die van jou nu denk ik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_91410543
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:35 schreef Bluezz het volgende:
Goeie tip :) En op gegoogled.

Annie, mooi zo!

Tis lekker buiten O+ Ruim een half uur in de tuin bezig geweest, veel opruimwerkzaamheden gedaan en weer heul veul kegels uit de boom van het gras geharkt :Y) Lekker zo :)
Kop leeg en lijf even op den donder gegeven. Dan nu de was ophangen en lezen.

/dagboek
Soms lijkt een tuin me zo fijn O+ En zeker dat leuke stukje wat jullie hebben, dat je het gevoel hebt in het bos te zijn. En dan niet al te groot, wil niet altijd in de tuin bezig zijn :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 16 januari 2011 @ 14:37:58 #14
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91410554
Dat zou mooi zijn MeMo, als je het met je onderbuurvrouw kan regelen.

Goed geharkt Bluezz! Je krijgt van dit weer echt zin om even in de tuin te kneuteren, vind ik.
pi_91410613
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:36 schreef Memento-Mori het volgende:
bijna 100 reacties op mn woning trouwens, :')
Studentenwoningnood in Utrecht? :o Je mag van je verhuurder zelf een nieuwe bewoner zoeken dus?
Die onderbuurvrouw de woning laten overnemen klinkt als het minste gedoe 8-)
pi_91410650
Pfff ben ineens dood op :O
pi_91410690
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:37 schreef Isabeau het volgende:

Soms lijkt een tuin me zo fijn O+ En zeker dat leuke stukje wat jullie hebben, dat je het gevoel hebt in het bos te zijn. En dan niet al te groot, wil niet altijd in de tuin bezig zijn :7
Dat is het helemaal, ik vond het gescharrel op mijn balkons altijd erg leuk, en nu met deze bossige tuin is he thelemaal heerlijk O+ En wat golfer heeft met koken, lekker bezig zijn en hoofd leeg, je denkt echt nergens aan zo gek :? heb ik met tuingedoe. Tuin hoeft ook niet netjes of zo, maar wel een beetje bijgehouden.
pi_91410711
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Studentenwoningnood in Utrecht? :o Je mag van je verhuurder zelf een nieuwe bewoner zoeken dus?
Die onderbuurvrouw de woning laten overnemen klinkt als het minste gedoe 8-)
nee niet zelf maar had even zelf gereageerd op mn woning om te kijken hoeveel inschrijvingen die had haha, 98 dus _O- en onderbuurvrouw smste net dat ze op nr 1 staat, erg fijn, geen vloer eruit halen, en niet op en neer reizen om te laten zien e.d. dus :) Ga mn stekkie wel missen hoor maar goed
O+ centrum Maastricht O+
pi_91410728
Heerlijke dag idd, hier nu ook al een tijdje volop zon en blauwe lucht O+ ook al even buiten gezeten O+

Kast is geschuurd en gaatjes gedicht, rest is opgeruimd, dus huis ziet er weer rustig uit. Straks eerste keer gronden. Verder opgeruimd en gestofzuigd dus niets geen luie zondag ;) maar we hebben een uberlazy zaterdag gehad dus dat compenseert.

Fijn dat die sportschool zo toegankelijk is Annie, das de sportschool bij ons in het dorp ook. Dan kan je ook veel makkelijker volhouden he?

Ben trouwens benieuwd of onze bolletjes de winter overleefd hebben! Als t goed is komen er sneeuwklokjes en allemaal mooie tulpen en anemonen op een keer O+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91410786
Goed bezig Elf met je kast.
Maak je wel voor en na foto's voor ons?
pi_91410816
veels te veel traktaties hier, miscommunicatie.. En nu is er perenclafoutis, appeltaart en zijn er petit fours :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 16 januari 2011 @ 14:43:51 #22
13783 Anthraxx
pi_91410883
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:41 schreef DarkElf het volgende:
Heerlijke dag idd, hier nu ook al een tijdje volop zon en blauwe lucht O+ ook al even buiten gezeten O+

Kast is geschuurd en gaatjes gedicht, rest is opgeruimd, dus huis ziet er weer rustig uit. Straks eerste keer gronden. Verder opgeruimd en gestofzuigd dus niets geen luie zondag ;) maar we hebben een uberlazy zaterdag gehad dus dat compenseert.

Fijn dat die sportschool zo toegankelijk is Annie, das de sportschool bij ons in het dorp ook. Dan kan je ook veel makkelijker volhouden he?

Ben trouwens benieuwd of onze bolletjes de winter overleefd hebben! Als t goed is komen er sneeuwklokjes en allemaal mooie tulpen en anemonen op een keer O+
Het is inderdaad veel makkelijker zo :). Maar ik had wel moeite met opstarten vandaag. Geen idee waarom, maar mijn lichaam wilde niet meewerken. Zweette ook behoorlijk ineens.

Maar wel 4 minuten langer kunnen hardlopen dan het programma :9.
pi_91410911
fijn Anthraxx, goed getroffen :) MeMo, misschien zit er wel een leuke vent tussen ;)
pi_91410914
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:42 schreef Bluezz het volgende:
Goed bezig Elf met je kast.
Maak je wel voor en na foto's voor ons?
oh, ehm ik kan wel een foto maken van hoe hij er nu uitziet al geschuurd en zo ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91410954
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:42 schreef FutureFairytale het volgende:
veels te veel traktaties hier, miscommunicatie.. En nu is er perenclafoutis, appeltaart en zijn er petit fours :P
Niks mis met keuze. Of dubbele porties :9

Als ik een auto had gehad was ik er denk ik nu ingestapt en naar het bos gereden. Ik heb ineens gewoon behoefte aan bomen (ook als ze kaal zijn :7 ) en stilte en frisse lucht :o
pi_91410955
FF, wat was de reactie van jouw baas eigenlijk?
pi_91410963
Isa :W
pi_91410992
ik maak vnv tortellini. Wist niet hoeveel te nemen voor 4 man dus heb 3 bakken gehaald :D
pi_91411005
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:43 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het is inderdaad veel makkelijker zo :). Maar ik had wel moeite met opstarten vandaag. Geen idee waarom, maar mijn lichaam wilde niet meewerken. Zweette ook behoorlijk ineens.

Maar wel 4 minuten langer kunnen hardlopen dan het programma :9.
zweten is goed en je lichaam reageert elke dag anders lijkt het in het begin van het sporten.

Toen ik begon met hardlopen merkte ik ook veel duidelijker of ik moe was, gestresst, een pijntje ergens had of iets dergelijks. pas toen de conditie echt beter werd werd dat effect minder.

fijn dat je iig vooruitgang merkt al, dat gaat meestal wel snel, nog een motivatie :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 16 januari 2011 @ 14:47:26 #30
13783 Anthraxx
pi_91411085
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ik maak vnv tortellini. Wist niet hoeveel te nemen voor 4 man dus heb 3 bakken gehaald :D
Daar kun je volgens mij met 9 man van eten :').
pi_91411163
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
fijn Anthraxx, goed getroffen :) MeMo, misschien zit er wel een leuke vent tussen ;)
tis gewoon net als bij gewone woningen hoor nr 1 mag ja/nee zeggen, indien nee, is nr 2 aan de beurt
  zondag 16 januari 2011 @ 14:49:01 #32
13783 Anthraxx
pi_91411181
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:45 schreef DarkElf het volgende:

[..]

zweten is goed en je lichaam reageert elke dag anders lijkt het in het begin van het sporten.

Toen ik begon met hardlopen merkte ik ook veel duidelijker of ik moe was, gestresst, een ijntje ergens had of iets dergelijks. pas toen de conditie echt beter werd werd dat effect minder.
Ik weet niet of het tussen mijn oren zit na zo'n korte tijd, maar ik merk wel dat ik veel meer energie heb.

Daarentegen was ik dit weekend echt heel moe van mijn werk afgelopen week, dus ik kon mij er ook niet echt toe brengen om te bewegen. Achteraf gezien best raar, want nu voel ik mij weer prima (dus je moet over die drempel heen blijkbaar).

Ik ga het gewoon volhouden. Ik durf niet te zeggen of 3x per week lukt (ivm werk); deze week was het bijv. maar 2x gelukt.
pi_91411236
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef Den_Haag het volgende:
FF, wat was de reactie van jouw baas eigenlijk?
FF? O-) O-) O-)
pi_91411256
je kan bijv het zo doen dat je iig 2x gaat en als het 3 x lukt is het mooi :) T moet leuk blijven he sporten ;) te veel doelen stellen frustreert alleen maar als t niet lukt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91411321
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:50 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

FF? O-) O-) O-)
reactie van baas was stom :{w nml dat ze niks extra kreeg en sterker nog hij haar eigenlijk wilde ontslaan en voor 2.5 dag aannemen, de hufter :r

en anders lees je zelf ff terug :6
  zondag 16 januari 2011 @ 14:51:58 #36
13783 Anthraxx
pi_91411343
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:50 schreef DarkElf het volgende:
je kan bijv het zo doen dat je iig 2x gaat en als het 3 x lukt is het mooi :) T moet leuk blijven he sporten ;) te veel doelen stellen frustreert alleen maar als t niet lukt.
Ja, dat is waar :). Maar ik vind het wel weer jammer om afhankelijk te zijn van je werk. Maar goed, het zij zo ;).

Ik probeer nu conditie op te bouwen en van de zomer te gaan fietsen naar mijn werk, mits de verhuisplannen niet doorgaan uiteraard. Het is eventueel een optie om te verhuizen naar Utrecht centrum (binnenstad dus) om daar een kantoor pand te betrekken. Ook erg fijn, maar dan moet ik met de trein elke dag (ook niet erg, kan ik tenminste wat meer lezen :)).
pi_91411433
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:51 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

reactie van baas was stom :{w nml dat ze niks extra kreeg en sterker nog hij haar eigenlijk wilde ontslaan en voor 2.5 dag aannemen, de hufter :r

en anders lees je zelf ff terug :6
Dank je MeMo.
FF, vast contract heb je toch wel? (en heeft je vader rechtsbijstandverzekering waar jij ook onder valt?)
pi_91411538
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, dat is waar :). Maar ik vind het wel weer jammer om afhankelijk te zijn van je werk. Maar goed, het zij zo ;).

Ik probeer nu conditie op te bouwen en van de zomer te gaan fietsen naar mijn werk, mits de verhuisplannen niet doorgaan uiteraard. Het is eventueel een optie om te verhuizen naar Utrecht centrum (binnenstad dus) om daar een kantoor pand te betrekken. Ook erg fijn, maar dan moet ik met de trein elke dag (ook niet erg, kan ik tenminste wat meer lezen :)).
Vork zou zeggen dat je ook naar Utrecht kan op de fiets :7
  zondag 16 januari 2011 @ 14:56:56 #39
13783 Anthraxx
pi_91411564
quote:
12s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vork zou zeggen dat je ook naar Utrecht kan op de fiets :7
Ik geloof dat mijn baas daar wel een stokje voor steekt.
  zondag 16 januari 2011 @ 14:59:34 #40
13783 Anthraxx
pi_91411690
Goed, tijd om de bolognese saus te gaan brouwen.
pi_91411883
ik heb de laatste batch snickerdoodles in de oven, kop thee er bij en film kijken.. ben benieuwd hoe lang ik wakker blijf.. :+
pi_91411909
Luie zondagen zijn goed :9 Maar ik ga zo ff flink hakken, zagen, snijden en kneden :9 Griekse hamburgers met tzaziki, salade en ovenfrietjes :9 En als toetje aardbeienyoghurtijs :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 16 januari 2011 @ 15:05:41 #43
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_91411997
Zo, thuis, en wel meer dan genoeg gedaan dit weekend. Handballen was weer lollig, 16-32 gewonnen en leuk gespeeld.

Nu instorten en ook ik vraag me af hoe lang ik wakker blijf :)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 16 januari 2011 @ 15:11:01 #44
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91412253
Alvast wat kippies voorbereid voor vanavond. Soort van eigen verzonnen mix en een beetje van Ainsley erbij. Straks nog even napruttelen in de oven. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 januari 2011 @ 15:18:56 #45
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_91412636
Lekker gewandeld door Duin & Kruidberg :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_91413733
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef golfer het volgende:
Alvast wat kippies voorbereid voor vanavond. Soort van eigen verzonnen mix en een beetje van Ainsley erbij. Straks nog even napruttelen in de oven. :9
Hier staat het avondeten ook op :Y Ik heb het gevoel dat ik erwtensoep maak zonder erwten.
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 januari 2011 @ 15:47:01 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_91414131
In een zapmoment belandt bij minute to win it. Vage show :P
pi_91414154
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:47 schreef borisz het volgende:
In een zapmoment belandt bij minute to win it. Vage show :P
Waar gaat dat over, borisz?
  zondag 16 januari 2011 @ 15:48:51 #49
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_91414227
Goede TT ^O^
Middag enzo :Z :O
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 januari 2011 @ 15:49:18 #50
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_91414253
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waar gaat dat over, borisz?
Spelshow waarbij de kandidaat allerlei opdrachten moeten doen in 60 seconden per opdracht. Win je 10 opdrachten pak je een ton. Zie --> http://www.minutetowinit.nl/voorbereiding
pi_91414369
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier staat het avondeten ook op :Y Ik heb het gevoel dat ik erwtensoep maak zonder erwten.
Hier ook, sinds een uur of 2 al. Ik maak een soort oosterse stoofpot van bief in kokosmelk met limoen. Ben heel erg benieuwd...Alleen, omdat ik net verhuisd ben heb ik geen rijst oid, dus eet ik het straks maar met brood..
pi_91414525
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:51 schreef Jagärtrut het volgende:

Hier ook, sinds een uur of 2 al. Ik maak een soort oosterse stoofpot van bief in kokosmelk met limoen. Ben heel erg benieuwd...Alleen, omdat ik net verhuisd ben heb ik geen rijst oid, dus eet ik het straks maar met brood..
Klinkt goed :Y

Dus je woont niet meer in Upsala? Waar ben je naartoe verhuist?
pi_91414571
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:49 schreef borisz het volgende:

Spelshow waarbij de kandidaat allerlei opdrachten moeten doen in 60 seconden per opdracht. Win je 10 opdrachten pak je een ton. Zie --> http://www.minutetowinit.nl/voorbereiding
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:49 schreef borisz het volgende:
Je kan van te voren oefenen, wat grappig :D
  zondag 16 januari 2011 @ 16:06:45 #54
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_91415108

Water begint al weer een beetje bij te trekken. w/
Confidence through competence
pi_91415190
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Klinkt goed :Y

Dus je woont niet meer in Upsala? Waar ben je naartoe verhuist?
Nog steeds in Uppsala, maar naar een ander appartement. Ik woon tegenwoordig in onderhuur, en diegene van wie ik het huis waar ik eerst woonde kwam terug uit China, dus ik moet verkassen. Nu woon ik in een appartement met zwarte leren banken en een spinwiel (om wol mee te spinnen). Die laatste heb ik ondertussen weggewerkt, zodat je hem bijna niet meer ziet...
pi_91415235
tussenstand competitie; 0-4 -O- DH; ik heb vast contract en vader heeft rechtsbijstand waar ik ook onder val. Baas weet heus wel dat hij t niet kan maken anders had hij het allang gedaan. Het was denk om ervoor te zorgen dat ik zelf weg wil na zo'n opmerking..
  zondag 16 januari 2011 @ 16:09:50 #57
55709 Stereotomy
pi_91415241

Standbeeld waar Memo 3 minuten lopen vanaf woont. :P
pi_91415273
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

das de markt! Boh, wat mis ik Maastricht!
pi_91415348
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

*O* volgende week wel ja :D
  zondag 16 januari 2011 @ 16:13:00 #60
55709 Stereotomy
pi_91415402
Met een beetje geluk hebben we straks ook een kapper daar. Schuin tegenover de Mac staat een pand leeg, ik ga proberen daar een Brainwash in te krijgen. :P
pi_91415650
die katten vinden het amar bijster interessant al die lege kasten :D
pi_91415789
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
Met een beetje geluk hebben we straks ook een kapper daar. Schuin tegenover de Mac staat een pand leeg, ik ga proberen daar een Brainwash in te krijgen. :P
over brainwash, misschien moeten ze wat beter personeel aannemen of wat cursusjes 'hoe geef ik mijn klant het gevoel dat ik niet alleen met mijn eigen dingen bezig ben tijdens t knippen' :P. ik vind ze in bergen op zoom snel afgeleid, en wat slordiger eigenlijk dan in het begin. Volgende keer kapper ga ik wrs weer naar mijn oude kapper. duurder maar ze werken netter en je kan toch meer aangeven door wie je geknipt wil worden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 16 januari 2011 @ 16:29:01 #63
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91416181
Laatste aflevering van Hugh's Fish Fight bekeken.
Mooi om te zien dat steeds meer mensen zich druk maken om al die nutteloze dode bijvangst die oeverboord gaat bij het vissen.
Mooi ook om te zien dat chefs als Jamie Oliver en Gordon Ramsay zich er nu ook mee gaan bemoeien.
Vanavond op Channel4 gaat Ramsay in op de slachtpartijen onder haaien.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 16 januari 2011 @ 16:30:08 #64
55709 Stereotomy
pi_91416240
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:21 schreef DarkElf het volgende:

[..]

over brainwash, misschien moeten ze wat beter personeel aannemen of wat cursusjes 'hoe geef ik mijn klant het gevoel dat ik niet alleen met mijn eigen dingen bezig ben tijdens t knippen' :P. ik vind ze in bergen op zoom snel afgeleid, en wat slordiger eigenlijk dan in het begin. Volgende keer kapper ga ik wrs weer naar mijn oude kapper. duurder maar ze werken netter en je kan toch meer aangeven door wie je geknipt wil worden.
Zal het doorgeven. :P Volgende maand geheel nieuw personeel. :P
pi_91416483
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:30 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zal het doorgeven. :P Volgende maand geheel nieuw personeel. :P
We hebben in Coevorden nu ook een Brainwash, maar het hele prijsstunter-uiterlijk geeft me toch twijfels over de kwaliteit.
  zondag 16 januari 2011 @ 16:35:24 #66
55709 Stereotomy
pi_91416509
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:34 schreef LieLie het volgende:

[..]

We hebben in Coevorden nu ook een Brainwash, maar het hele prijsstunter-uiterlijk geeft me toch twijfels over de kwaliteit.
Probeer het uit! :P
pi_91416684
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:34 schreef LieLie het volgende:

[..]

De eerste maanden was het echt prima bij ons in de buurt :Y , ideaal dat ze tot 20 uur open zijn en de prijzen zijn mooi laag (want wat sommige kappers vragen is natuurlijk belachelijk! ) Maar de laatste 2 keer vond ik ze minder gefocust dus.. das jammer.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91416779
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:35 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Probeer het uit! :P
Ja maar, ik heb zulk moeilijk haar, straks verpesten ze het ;(
  zondag 16 januari 2011 @ 16:43:12 #69
55709 Stereotomy
pi_91416871
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:41 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja maar, ik heb zulk moeilijk haar, straks verpesten ze het ;(
Ze zijn nu nog scherp, nieuwe locatie, vers van de training w/
pi_91416932
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:43 schreef Stereotomy het volgende:

Ze zijn nu nog scherp, nieuwe locatie, vers van de training w/
Ja, dat scheelt echt :Y
Ik betaal me blauw aan de kapper waar ik altijd ga (nog niet eens in B'daal zelf kenjenaogaon) maar ik vind het voor een half uurtje werk (nooit wassen, nooit fohnen, just cutting }:| ) echt belachelijk duur.
  zondag 16 januari 2011 @ 16:50:46 #71
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_91417175
Hai popjes :W

Ik ga al jaaren naar dezlefde kappert, mss al 10 ofzo :') Als ik ga zitten hoef ik niks te zeggen, hij begint gewoon. Hij knipt voor 12 Euro; ook al jaaaren :') Meestal geef ik 'm een fooitje.
pi_91417180
goed katten en bananendozen _O-

zondag 16 januari 2011 @ 16:54:54 #73
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91417327
Ik heb al 12 jaar dezelfde kapster. En ik kan altijd bij haar terecht, of eigenlijk anderson. Ze kan altijd bij mij terecht. Toch wel makkelijk, zo'n zelfknippende vrouw. O+
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 16 januari 2011 @ 16:55:17 #74
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91417340
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O_
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 16 januari 2011 @ 16:55:29 #75
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_91417353
Leuk MeMo
  zondag 16 januari 2011 @ 16:55:30 #76
55709 Stereotomy
pi_91417355
Haha die katten :D
pi_91417372
en dan bovenop de doos zitten en zo naar achter in de opening laten vallen _O- echt hilarisch :')
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 januari 2011 @ 16:56:10 #78
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_91417381
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+
  zondag 16 januari 2011 @ 16:57:13 #79
55709 Stereotomy
pi_91417431
Oh Memo: L. stelde voor je een keer naar een Salsa avond mee te slepen _O-
pi_91417518
quote:
6s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
Oh Memo: L. stelde voor je een keer naar een Salsa avond mee te slepen _O-
hahahahahahahahahaha _O-
IK? :') _O-
  zondag 16 januari 2011 @ 16:59:57 #81
13783 Anthraxx
pi_91417542
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

hahahahahahahahahaha _O-
Op zijn minst kun je er een geile latino vandaan slepen :Y
  zondag 16 januari 2011 @ 17:00:18 #82
55709 Stereotomy
pi_91417567
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

hahahahahahahahahaha _O-
Ja, daarom ook: slepen :P

Heb d'r ook gelijk uitgelegd wat Marlies Dekkers was, kende ze nog niet. :+
pi_91417602
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:00 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, daarom ook: slepen :P
met veel geweld vrees ik :o
pi_91417685
Katten & Dozen O+
pi_91417765
vooral bananendozen dus,. gaten aan alle kanten, lekker verdekt liggen maar rondom je heen alles kunnen zien 8-)
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 januari 2011 @ 17:04:53 #86
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_91417778
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:02 schreef Bluezz het volgende:
Katten & Dozen O+
Vandaar dat Bellefleur ook een poes is, die heeft echt niks met dozen :').
pi_91417821
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:04 schreef borisz het volgende:

:6
  zondag 16 januari 2011 @ 17:07:41 #88
55709 Stereotomy
pi_91417929
quote:

[..]

Borisz :@
  zondag 16 januari 2011 @ 17:08:08 #89
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_91417957
quote:

Borisz ga jij eens je mond wassen :{w
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 januari 2011 @ 17:09:51 #90
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_91418037
_O-
pi_91418040
Onze doos :

Slurf :P

pi_91418079
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:09 schreef borisz het volgende:
_O-
Stil watertje _O_
pi_91418106
Pomtiedomtiedom.. 1600 woorden van de 3000 geschreven voor het essay. En kipkerriesalade gemaakt :P Zo maar eens eten maken ook.
pi_91418137
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:09 schreef Bluezz het volgende:
Onze doos :

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Slurf :P

[ afbeelding ]
Dat plukje haar ook op die eerste foto! En waarom zou je überhaupt in z'n minidoosje gaan liggen als op de tweede foto _O_
pi_91418148
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:11 schreef LieLie het volgende:
Pomtiedomtiedom.. 1600 woorden van de 3000 geschreven voor het essay. En kipkerriesalade gemaakt :P Zo maar eens eten maken ook.
Goed bezig, LieLie!
pi_91418330
zo, weer een beetje wakker.. beetje :O

Oh en Steer: mijn broertje vond mij ook niet op Stiles lijken hoor!! (hij ging een film kijken met haar er in..) :P
  zondag 16 januari 2011 @ 17:17:02 #97
55709 Stereotomy
pi_91418371
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
zo, weer een beetje wakker.. beetje :O

Oh en Steer: mijn broertje vond mij ook niet op Stiles lijken hoor!! (hij ging een film kijken met haar er in..) :P
Tsss, zulks een miskenning :{w
pi_91418444
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Tsss, zulks een miskenning :{w
Vind, nu ik haar wat beter heb bestudeerd, het inmiddels ook niet meer zo'n enorm compliment ook trouwens.. ik heb heul geen ingedeukt hoofd! }:|
  zondag 16 januari 2011 @ 17:18:19 #99
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91418452
Haha, die katten! :D
Dozen hebben een magische aantrekkingskracht op de meeste ja.

Goed gewerkt LieLie! Ik voerde als student werkelijk geen klap uit in het weekend. Al-tijd gestress de avond voor de deadline. :r God wat haatte ik studeren überhaupt (en nog).

Arty gaat volgende week met een vriend naar een potentiele aankoop-Jag kijken. *O*
  zondag 16 januari 2011 @ 17:20:06 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91418553
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:18 schreef Duderella het volgende:

Arty gaat volgende week met een vriend naar een potentiele aankoop-Jag kijken. *O*
Whoei. *O*
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')