Klinkt goedquote:Op zondag 16 januari 2011 15:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier ook, sinds een uur of 2 al. Ik maak een soort oosterse stoofpot van bief in kokosmelk met limoen. Ben heel erg benieuwd...Alleen, omdat ik net verhuisd ben heb ik geen rijst oid, dus eet ik het straks maar met brood..
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:49 schreef borisz het volgende:
Spelshow waarbij de kandidaat allerlei opdrachten moeten doen in 60 seconden per opdracht. Win je 10 opdrachten pak je een ton. Zie --> http://www.minutetowinit.nl/voorbereiding
Je kan van te voren oefenen, wat grappigquote:Op zondag 16 januari 2011 15:49 schreef borisz het volgende:
Spelshow waarbij de kandidaat allerlei opdrachten moeten doen in 60 seconden per opdracht. Win je 10 opdrachten pak je een ton. Zie --> http://www.minutetowinit.nl/voorbereiding
Nog steeds in Uppsala, maar naar een ander appartement. Ik woon tegenwoordig in onderhuur, en diegene van wie ik het huis waar ik eerst woonde kwam terug uit China, dus ik moet verkassen. Nu woon ik in een appartement met zwarte leren banken en een spinwiel (om wol mee te spinnen). Die laatste heb ik ondertussen weggewerkt, zodat je hem bijna niet meer ziet...quote:Op zondag 16 januari 2011 15:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Dus je woont niet meer in Upsala? Waar ben je naartoe verhuist?
das de markt! Boh, wat mis ik Maastricht!quote:Op zondag 16 januari 2011 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Standbeeld waar Memo 3 minuten lopen vanaf woont.
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Standbeeld waar Memo 3 minuten lopen vanaf woont.
over brainwash, misschien moeten ze wat beter personeel aannemen of wat cursusjes 'hoe geef ik mijn klant het gevoel dat ik niet alleen met mijn eigen dingen bezig ben tijdens t knippen'quote:Op zondag 16 januari 2011 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
Met een beetje geluk hebben we straks ook een kapper daar. Schuin tegenover de Mac staat een pand leeg, ik ga proberen daar een Brainwash in te krijgen.
Zal het doorgeven.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
over brainwash, misschien moeten ze wat beter personeel aannemen of wat cursusjes 'hoe geef ik mijn klant het gevoel dat ik niet alleen met mijn eigen dingen bezig ben tijdens t knippen'. ik vind ze in bergen op zoom snel afgeleid, en wat slordiger eigenlijk dan in het begin. Volgende keer kapper ga ik wrs weer naar mijn oude kapper. duurder maar ze werken netter en je kan toch meer aangeven door wie je geknipt wil worden.
We hebben in Coevorden nu ook een Brainwash, maar het hele prijsstunter-uiterlijk geeft me toch twijfels over de kwaliteit.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal het doorgeven.Volgende maand geheel nieuw personeel.
Probeer het uit!quote:Op zondag 16 januari 2011 16:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
We hebben in Coevorden nu ook een Brainwash, maar het hele prijsstunter-uiterlijk geeft me toch twijfels over de kwaliteit.
De eerste maanden was het echt prima bij ons in de buurtquote:Op zondag 16 januari 2011 16:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
We hebben in Coevorden nu ook een Brainwash, maar het hele prijsstunter-uiterlijk geeft me toch twijfels over de kwaliteit.
Ze zijn nu nog scherp, nieuwe locatie, vers van de trainingquote:Op zondag 16 januari 2011 16:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb zulk moeilijk haar, straks verpesten ze het
Ja, dat scheelt echtquote:Op zondag 16 januari 2011 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ze zijn nu nog scherp, nieuwe locatie, vers van de training
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:50 schreef Memento-Mori het volgende:
goed katten en bananendozen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:50 schreef Memento-Mori het volgende:
goed katten en bananendozen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahahahahahahahahahaquote:Op zondag 16 januari 2011 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
Oh Memo: L. stelde voor je een keer naar een Salsa avond mee te slepen
Ja, daarom ook: slepenquote:
Vandaar dat Bellefleur ook een poes is, die heeft echt niks met dozenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:04 schreef borisz het volgende:
Vandaar dat Bellefleur ook een poes is, die heeft echt niks met dozen.
Boriszquote:Op zondag 16 januari 2011 17:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Borisz ga jij eens je mond wassenquote:Op zondag 16 januari 2011 17:04 schreef borisz het volgende:
Dat plukje haar ook op die eerste foto! En waarom zou je überhaupt in z'n minidoosje gaan liggen als op de tweede fotoquote:Op zondag 16 januari 2011 17:09 schreef Bluezz het volgende:
Onze doos :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slurf
[ afbeelding ]
Goed bezig, LieLie!quote:Op zondag 16 januari 2011 17:11 schreef LieLie het volgende:
Pomtiedomtiedom.. 1600 woorden van de 3000 geschreven voor het essay. En kipkerriesalade gemaaktZo maar eens eten maken ook.
Tsss, zulks een miskenningquote:Op zondag 16 januari 2011 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
zo, weer een beetje wakker.. beetje![]()
Oh en Steer: mijn broertje vond mij ook niet op Stiles lijken hoor!! (hij ging een film kijken met haar er in..)
Vind, nu ik haar wat beter heb bestudeerd, het inmiddels ook niet meer zo'n enorm compliment ook trouwens.. ik heb heul geen ingedeukt hoofd!quote:
Whoei.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:18 schreef Duderella het volgende:
Arty gaat volgende week met een vriend naar een potentiele aankoop-Jag kijken.
Kijk hoe slank ze isquote:Op zondag 16 januari 2011 17:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind, nu ik haar wat beter heb bestudeerd, het inmiddels ook niet meer zo'n enorm compliment ook trouwens.. ik heb heul geen ingedeukt hoofd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |