zweten is goed en je lichaam reageert elke dag anders lijkt het in het begin van het sporten.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is inderdaad veel makkelijker zo. Maar ik had wel moeite met opstarten vandaag. Geen idee waarom, maar mijn lichaam wilde niet meewerken. Zweette ook behoorlijk ineens.
Maar wel 4 minuten langer kunnen hardlopen dan het programma.
Daar kun je volgens mij met 9 man van etenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ik maak vnv tortellini. Wist niet hoeveel te nemen voor 4 man dus heb 3 bakken gehaald
tis gewoon net als bij gewone woningen hoor nr 1 mag ja/nee zeggen, indien nee, is nr 2 aan de beurtquote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
fijn Anthraxx, goed getroffenMeMo, misschien zit er wel een leuke vent tussen
Ik weet niet of het tussen mijn oren zit na zo'n korte tijd, maar ik merk wel dat ik veel meer energie heb.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zweten is goed en je lichaam reageert elke dag anders lijkt het in het begin van het sporten.
Toen ik begon met hardlopen merkte ik ook veel duidelijker of ik moe was, gestresst, een ijntje ergens had of iets dergelijks. pas toen de conditie echt beter werd werd dat effect minder.
FF?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef Den_Haag het volgende:
FF, wat was de reactie van jouw baas eigenlijk?
reactie van baas was stomquote:
Ja, dat is waarquote:Op zondag 16 januari 2011 14:50 schreef DarkElf het volgende:
je kan bijv het zo doen dat je iig 2x gaat en als het 3 x lukt is het mooiT moet leuk blijven he sporten
te veel doelen stellen frustreert alleen maar als t niet lukt.
Dank je MeMo.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
reactie van baas was stomnml dat ze niks extra kreeg en sterker nog hij haar eigenlijk wilde ontslaan en voor 2.5 dag aannemen, de hufter
en anders lees je zelf ff terug
Vork zou zeggen dat je ook naar Utrecht kan op de fietsquote:Op zondag 16 januari 2011 14:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, dat is waar. Maar ik vind het wel weer jammer om afhankelijk te zijn van je werk. Maar goed, het zij zo
.
Ik probeer nu conditie op te bouwen en van de zomer te gaan fietsen naar mijn werk, mits de verhuisplannen niet doorgaan uiteraard. Het is eventueel een optie om te verhuizen naar Utrecht centrum (binnenstad dus) om daar een kantoor pand te betrekken. Ook erg fijn, maar dan moet ik met de trein elke dag (ook niet erg, kan ik tenminste wat meer lezen).
Ik geloof dat mijn baas daar wel een stokje voor steekt.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vork zou zeggen dat je ook naar Utrecht kan op de fiets
Hier staat het avondeten ook opquote:Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef golfer het volgende:
Alvast wat kippies voorbereid voor vanavond. Soort van eigen verzonnen mix en een beetje van Ainsley erbij. Straks nog even napruttelen in de oven.
Waar gaat dat over, borisz?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:47 schreef borisz het volgende:
In een zapmoment belandt bij minute to win it. Vage show
Spelshow waarbij de kandidaat allerlei opdrachten moeten doen in 60 seconden per opdracht. Win je 10 opdrachten pak je een ton. Zie --> http://www.minutetowinit.nl/voorbereidingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |