bah, nog steeds niet?? klinkt niet goedquote:Op zondag 16 januari 2011 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oehhh, mmm!
Ik heb nog steeds geen zin in eten
Kun je dat zonder recept halen? *heeft geen idee.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Steeds kleine hapjes eten.
Ik heb 10 dagen niet gegeten en toen kreeg ik ook niks meer weg. Niks dus. Pantazol deed het, om 9 uur een pil en om 12 uur warm eten.
vanavond lekker luieren dusquote:Op zondag 16 januari 2011 19:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, 't was dolle pret, maar ik was (en ben nog steeds, trouwens) wel echt kapot!
Ja? Oh tof!quote:Oh, ik heb een bevestiging van de workshop, 17:00
Nee kan je niet zonder recept halen, maar ik kan er een opsturen?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je dat zonder recept halen? *heeft geen idee.
Meneer gaat zo koken en ik eet wel wat mee, hoor!
Nee, gewoon flauw.quote:
Hmm, ga morgen sowieso maar!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, gewoon flauw.
Krak, dank voor het aanbod, maar als ik nu weer heel misselijk word, ga ik morgen naar de dokter
DE, hoe was jullie luie weekend so far?
CF heeft de ghanagriep!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:37 schreef DarkElf het volgende:
Gisteren echt een heerlijke dag gehad CF, ook nog lekker in Yerseke aan de haven geluncht (verse visen 2 wijntjes
) , gewoon fijne dag .. en vandaag een begin gemaakt met ons kastproject! (oude boekenkast schuren, gronden, wit verven, nieuwe greepjes op de deurtjes.. hij komt onder de trap
voor mijn kookboeken oa).
Misschien morgen even je huisarts bellen? Mijn huisarts geeft heel vaak ook antwoord op vragen als je alleen even belt, misschien de jouwe ook? hoef je misschien niet langs
Lekkerquote:Op zondag 16 januari 2011 19:43 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker wezen borrelen
hoe was het hier vanmiddag?
- het gaat om een echt origineel Beach Club concept zoals in Caraïbische landen, dus goed gevormd (minimaal grote c-cupmaat, maar liever nog d)quote:Op zondag 16 januari 2011 18:20 schreef Anthraxx het volgende:
Iemand hier nog een bijbaan nodig?
http://www.zoekbijbaan.nl(...)ezocht_in_breda.html
Ik was rustig, heb opgeruimd. Ook lekker.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:43 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker wezen borrelen
hoe was het hier vanmiddag?
Dat mag niet van ons. Geen afterparty's in bikini voor zo weinig. Zeker niet zonder gratis condooms als secundaire arbeidsvoorwaarde.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
- het gaat om een echt origineel Beach Club concept zoals in Caraïbische landen, dus goed gevormd (minimaal grote c-cupmaat, maar liever nog d)
he wat jammer nou, anders had ik echt heeeel graag gewild!![]()
wat een vreselijke vacature![]()
precies krak! dus niet zeurenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je hebt strontmazzel, Lein komt terug. Er zijn zat mensen hier die nooit een babe hebben.
Strenge modus uit*
Heb je mijn PM gekregen trouwens?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
precies krak! dus niet zeuren
ooja dankjewel krak! maar het is niet dat ik niet weet wat ik wil doen... die fase is gelukkig voorbij en ken mezelf best goed inmiddelsquote:Op zondag 16 januari 2011 19:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je mijn PM gekregen trouwens?
Ok, maar dan nog kan het helpen.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooja dankjewel krak! maar het is niet dat ik niet weet wat ik wil doen... die fase is gelukkig voorbij
Dat duurde maar 1 dagquote:Op zondag 16 januari 2011 19:52 schreef Bluezz het volgende:
Doe je een golfertje op de bank, wordt je wakker zie je dit :
[ afbeelding ]
En van achteren :
[ afbeelding ]
Waarom heb je dat dienblad gekocht?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:52 schreef Bluezz het volgende:
Doe je een golfertje op de bank, wordt je wakker zie je dit :
[ afbeelding ]
En van achteren :
[ afbeelding ]
Handig om een glas op te zetten als je op de bank zit denk ikquote:Op zondag 16 januari 2011 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waarom heb je dat dienblad gekocht?![]()
![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
Waarom heb je dat dienblad gekocht?![]()
![]()
Voor de verfraaing heb je de kat bedoelde ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat Hobbie zegt : voor je glazen/bekers enzo en voor de verfraaiing
Ooowquote:Op zondag 16 januari 2011 20:04 schreef krakkemieke het volgende:
Voor de verfraaing heb je de kat bedoelde ik.
* krakkemieke slaat Hobjes bed open. Legt chocolaatje op het kussen.quote:
Ja, dat viel me toch weer mee dat ze er nog ruim 24 uur voor nodig had voordat ze dat door had.quote:
Tuurlijk niet!quote:
Oh da's fijn Pee!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondHet eten was echt
Groot succes ook bij iedereen
En ik heb nog een paar bakjes yoghurtijs over
Yup. Erg fijn ook. En gezellige mensen. Da's altijd goed op zondagavond. Maar ik ga zo wel fijn crashen op de bank met wat Grand Designsquote:
Je hebt het verdiend!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Erg fijn ook. En gezellige mensen. Da's altijd goed op zondagavond. Maar ik ga zo wel fijn crashen op de bank met wat Grand Designsff uitpuffen
Oeh, mooi programma is datquote:Op zondag 16 januari 2011 20:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Erg fijn ook. En gezellige mensen. Da's altijd goed op zondagavond. Maar ik ga zo wel fijn crashen op de bank met wat Grand Designsff uitpuffen
Ja. Ik word er alleen stinkend jaloers vanquote:Op zondag 16 januari 2011 20:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh, mooi programma is datkijk ik ook altijd graag
Oh? Rij je met iemand anders mee dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:16 schreef krakkemieke het volgende:
Binnenkort eens cd collectie doorspitten voor de rit naar het noorden.
Ik heb cd's.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh? Rij je met iemand anders mee dan?![]()
tipje...brand MP3's op een CD-tje
Tenzij je dat niet hebt.
Nee hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 20:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb cd's.![]()
Mp3?
Ach en wee, zijn cd's te ouderwets?
Oeh, gelukkig!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorMaar ik heb zelf zo min mogelijk CD's in de auto
Dus een MP3-CD waar 10 CDs oppassen bijv
Maar CD's is ook geen probleem
Nou, ik proost nog niet op morgen hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 20:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Cotes du rhones hier! Op morgen!
Ik ken ze. Neem maar niet meequote:Op zondag 16 januari 2011 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
Pee, ken je SOAD? Dan kan ik die wel of niet meenemen.
Nu al? Zuipschuit.quote:
Jaquote:
Oh jammer, Dio heb ik alleen op LP en cassette.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ken ze. Neem maar niet meeMotorhead ook niet btw
En laat alles waar een hoop gekrijs en hoog geschreeuw in zit ook maar weg
Ozzy is ook niet mijn ding dus Deep Purple en zo ook niet
Ronnie Jamies Dio wordt wel gewaardeerd
Mwjah...ben best wel van de confrontaties, maar meer tijdens een situatie en niet zoals ik het morgen ga doen.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens mij kan je dat die teamlead heel goed vertellen!
Verstandigquote:En Motorhead zal ik je niet aandoen.
* krakkemieke Slayer ook maar niet op lijstje zet
Geeft nietquote:Op zondag 16 januari 2011 20:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh jammer, Dio heb ik alleen op LP en cassette.
* krakkemieke alvast keel schraapt om Holy diver te zingen.quote:
Vind je het ook wel leuk?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:33 schreef z80 het volgende:
morgen weer de schoolbanken in.
mag MSsql 2008 server gaan leren. gaat een zware week worden.
Ok...ik zal je de regels van taxibedrijf De Hoog even laten lezenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemieke alvast keel schraapt om Holy diver te zingen.
quote:Huishoudelijk Reglement Taxibedrijf De Hoog
1. De klant, verder genoemd inzittende, is de persoon die zich bevind op een van de passagiersplaatsen.
2. de bestuurder, verder genoemd P, is de persoon die plaatsneemt achter het stuur.
3. tijdens de rit zal inzittende(n) zich niet bemoeien met de inspanningen van P bij het besturen van de auto en het navigeren naar de gevraagde eindbestemming.
4. tijdens de rit zal inzittende(n) een voorkeur uitspreken voor de te luisteren muziek. P hoeft zich daar echter niets van aan te trekken.
5. tijdens de rit zal inzittende(n) NIET meezingen. Dat is ten strengste verboden op straffe van onmiddelijke achterlating op de route.
6. inzittende(n) zal lief zijn voor P.
F5 Doen!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heel geduldig wachten tot fok er weer is... zijn we weer 3 pag verder
Maar @ 5 als de passagier best goed meezingt?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok...ik zal je de regels van taxibedrijf De Hoog even laten lezen
[..]
Nopequote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar @ 5 als de passagier best goed meezingt?
Ja, dan blijven F5 en!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja maar fok was in onderhoud
Ik zing alleen mee met de dublinersquote:
and i would walk!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zing alleen mee met de dubliners
Ik weet niet of jij gaat wandelen dan hoorquote:
Whiskey in the jarquote:Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh verkeerde in mn hoofd. Moet ook helemaal niet proberen iets over muziek te zeggenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij gaat wandelen dan hoor
Hier ken ik de tekst iig 100% van
* krakkemiekecd opzoektquote:Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ja en nee.quote:
reorganisatiesquote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef z80 het volgende:
[..]
ja en nee.
iets nieuws leren is leuk, maar ik moet er wel iets aan hebben.
aan de andere kant, er komen 2 reorganisaties aan.
en dit levert een papiertje op, en is tevens het bewijs dat je nog iets wil leren.
en ditmaal is de cursus MET hotel![]()
een week op kosten van de baas leren en eten.
zwembad is om de hoek bij het hotel, dus kan ook nog even wat meters maken als ik zin heb.
wth is The Sick Note?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga Pee vervelen met de Sick note, die ken ik bijna uit mijn hoofd!
Nog een papier is wel tof tegenwoordig.....quote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef z80 het volgende:
[..]
ja en nee.
iets nieuws leren is leuk, maar ik moet er wel iets aan hebben.
aan de andere kant, er komen 2 reorganisaties aan.
en dit levert een papiertje op, en is tevens het bewijs dat je nog iets wil leren.
en ditmaal is de cursus MET hotel![]()
een week op kosten van de baas leren en eten.
zwembad is om de hoek bij het hotel, dus kan ook nog even wat meters maken als ik zin heb.
nee joh! raam opengooien en sex met die kale zingen! en dan stopwatch bijhouden om te kijken hoe lang het duurt voor P. zn auto parkeertquote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga Pee vervelen met de Sick note, die ken ik bijna uit mijn hoofd!
Ik heb het niet gehoord, maar ik gok 1 seconde....quote:Op zondag 16 januari 2011 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee joh! raam opengooien en sex met die kale zingen! en dan stopwatch bijhouden om te kijken hoe lang het duurt voor P. zn auto parkeert
Die hoogstaande hit van ???? heb ik even niet meegekregen.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb gisteren keihard meegezongen met : "sex met die kale"
nog nooit het liedje gehoord?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, maar ik gok 1 seconde....
Lawineboys!!!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hoogstaande hit van ???? heb ik even niet meegekregen.
Zeg jij gewoon dat jij naar bed wil met Danny?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
kom ik er ff tussen
ik heb gisteren keihard meegezongen met : "sex met die kale"
Raar waarschijnlijk, maar ook van die groep heb ik nog nooit gehoord.quote:
O h M y G o d.quote:
is dat die SunChaser? toen ik em zag had ie nog veel krullenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg jij gewoon dat jij naar bed wil met Danny?Hij is getrouwd en heeft kinderen hoor
Wat enorm stom!quote:
vind je het zo leuk dat je moet huilen? das wel een beetje overdreven hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |