Handig om een glas op te zetten als je op de bank zit denk ikquote:Op zondag 16 januari 2011 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waarom heb je dat dienblad gekocht?![]()
![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
Waarom heb je dat dienblad gekocht?![]()
![]()
Voor de verfraaing heb je de kat bedoelde ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat Hobbie zegt : voor je glazen/bekers enzo en voor de verfraaiing
Ooowquote:Op zondag 16 januari 2011 20:04 schreef krakkemieke het volgende:
Voor de verfraaing heb je de kat bedoelde ik.
* krakkemieke slaat Hobjes bed open. Legt chocolaatje op het kussen.quote:
Ja, dat viel me toch weer mee dat ze er nog ruim 24 uur voor nodig had voordat ze dat door had.quote:
Tuurlijk niet!quote:
Oh da's fijn Pee!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondHet eten was echt
Groot succes ook bij iedereen
En ik heb nog een paar bakjes yoghurtijs over
Yup. Erg fijn ook. En gezellige mensen. Da's altijd goed op zondagavond. Maar ik ga zo wel fijn crashen op de bank met wat Grand Designsquote:
Je hebt het verdiend!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Erg fijn ook. En gezellige mensen. Da's altijd goed op zondagavond. Maar ik ga zo wel fijn crashen op de bank met wat Grand Designsff uitpuffen
Oeh, mooi programma is datquote:Op zondag 16 januari 2011 20:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Erg fijn ook. En gezellige mensen. Da's altijd goed op zondagavond. Maar ik ga zo wel fijn crashen op de bank met wat Grand Designsff uitpuffen
Ja. Ik word er alleen stinkend jaloers vanquote:Op zondag 16 januari 2011 20:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh, mooi programma is datkijk ik ook altijd graag
Oh? Rij je met iemand anders mee dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:16 schreef krakkemieke het volgende:
Binnenkort eens cd collectie doorspitten voor de rit naar het noorden.
Ik heb cd's.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh? Rij je met iemand anders mee dan?![]()
tipje...brand MP3's op een CD-tje
Tenzij je dat niet hebt.
Nee hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 20:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb cd's.![]()
Mp3?
Ach en wee, zijn cd's te ouderwets?
Oeh, gelukkig!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorMaar ik heb zelf zo min mogelijk CD's in de auto
Dus een MP3-CD waar 10 CDs oppassen bijv
Maar CD's is ook geen probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |