Nou, ik proost nog niet op morgen hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 20:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Cotes du rhones hier! Op morgen!
Ik ken ze. Neem maar niet meequote:Op zondag 16 januari 2011 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
Pee, ken je SOAD? Dan kan ik die wel of niet meenemen.
Nu al? Zuipschuit.quote:
Jaquote:
Oh jammer, Dio heb ik alleen op LP en cassette.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ken ze. Neem maar niet meeMotorhead ook niet btw
En laat alles waar een hoop gekrijs en hoog geschreeuw in zit ook maar weg
Ozzy is ook niet mijn ding dus Deep Purple en zo ook niet
Ronnie Jamies Dio wordt wel gewaardeerd
Mwjah...ben best wel van de confrontaties, maar meer tijdens een situatie en niet zoals ik het morgen ga doen.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens mij kan je dat die teamlead heel goed vertellen!
Verstandigquote:En Motorhead zal ik je niet aandoen.
* krakkemieke Slayer ook maar niet op lijstje zet
Geeft nietquote:Op zondag 16 januari 2011 20:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh jammer, Dio heb ik alleen op LP en cassette.
* krakkemieke alvast keel schraapt om Holy diver te zingen.quote:
Vind je het ook wel leuk?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:33 schreef z80 het volgende:
morgen weer de schoolbanken in.
mag MSsql 2008 server gaan leren. gaat een zware week worden.
Ok...ik zal je de regels van taxibedrijf De Hoog even laten lezenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemieke alvast keel schraapt om Holy diver te zingen.
quote:Huishoudelijk Reglement Taxibedrijf De Hoog
1. De klant, verder genoemd inzittende, is de persoon die zich bevind op een van de passagiersplaatsen.
2. de bestuurder, verder genoemd P, is de persoon die plaatsneemt achter het stuur.
3. tijdens de rit zal inzittende(n) zich niet bemoeien met de inspanningen van P bij het besturen van de auto en het navigeren naar de gevraagde eindbestemming.
4. tijdens de rit zal inzittende(n) een voorkeur uitspreken voor de te luisteren muziek. P hoeft zich daar echter niets van aan te trekken.
5. tijdens de rit zal inzittende(n) NIET meezingen. Dat is ten strengste verboden op straffe van onmiddelijke achterlating op de route.
6. inzittende(n) zal lief zijn voor P.
F5 Doen!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heel geduldig wachten tot fok er weer is... zijn we weer 3 pag verder
Maar @ 5 als de passagier best goed meezingt?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok...ik zal je de regels van taxibedrijf De Hoog even laten lezen
[..]
Nopequote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar @ 5 als de passagier best goed meezingt?
Ja, dan blijven F5 en!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja maar fok was in onderhoud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |