Je weet dat sex verkoopt he?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan! Ik bewaar ze via Hi bewaarservice. En als je wil kan je er een boekje van laten drukken
Alleen dat doe ik maar niet
Dan zit er een strikje of een klikje aan de voorkant aan zodat je je bh kan aanhouden en toch borstvoeding kan geven. Borst er uit hangen kan ook. Maar zit voor geen ene meter. En als je dat ergens moet doen geef ik toch de voorkeur aan een voedingsbh.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan een voedings BH? Kan me herinneren van mn tantes dat ze de borst er gewoon uit hingen?
Er zijn wel sites die ze verkopen maar doen moeilijk over terugsturen. Aangezien je maat veranderd als je zwanger bent weet ik dus ook niet welke maat ik hebben moetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat men ook nogal eens mooie bh's ontwerpt als voedingsbh's...lijkt me dat daar business in zit.
Dat kan! Ik bewaar ze via Hi bewaarservice. En als je wil kan je er een boekje van laten drukkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:23 schreef Royco1 het volgende:
Ik zou ze in boekvorm uit gaan brengen
Ja dat weet ik. Alleen zijn ze niet allemaal van mijn manquote:
Ik ben wel geil, maar ik weet niet of je dat bedoeltquote:
Dat maakt het alleen maar meer waardquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Alleen zijn ze niet allemaal van mijn man
met mn huidige bui, is dat voldoendequote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben wel geil, maar ik weet niet of je dat bedoelt
Ja maar voor mij nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar meer waard
ow, ja is het zo erg??quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met mn huidige bui, is dat voldoende
Nog beter.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Alleen zijn ze niet allemaal van mijn man
namen en evt locaties veranderenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar voor mij nietDat zou wel eens problemen op kunnen leveren
Redelijk jaquote:
Nergens last van, maar ik slaap dan ook nog halfquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
namen en evt locaties veranderen
[..]
Redelijk ja
Misschien eens een scharrel zoeken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met mn huidige bui, is dat voldoende
Die is al 2 weken ziekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien eens een scharrel zoeken?
Roept ze alsof die rijen dik klaar staanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien eens een scharrel zoeken?
quote:
quote:
De rest van de wereld wel!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar daar heb ik zelf niks aan schat
Zoek een nieuwequote:
Wel als leeftijd maar een getal is en hij breezers heeftquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Roept ze alsof die rijen dik klaar staan
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:57 schreef Royco1 het volgende:
Zo ik ga de winkel afsluiten en dan is het eindelijk weekend![]()
Nu nog bedenken wa ik vanavond ga doen.
stel jij je beschikbaar? Of nog een vriendin in de omgeving?quote:
Naah, onder de 20 doe ik niksquote:[..]
Wel als leeftijd maar een getal is en hij breezers heeft
quote:
Bier drinken!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:57 schreef Royco1 het volgende:
Zo ik ga de winkel afsluiten en dan is het eindelijk weekend![]()
Nu nog bedenken wa ik vanavond ga doen.
Waarom niet? 16 is legaalquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
stel jij je beschikbaar? Of nog een vriendin in de omgeving?
[..]
Naah, onder de 20 doe ik niks
Huh?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:00 schreef Tally het volgende:
Locaties en namen veranderen helpt toch niet. HIJ weet toch dat ze niet van hem zijn
*zucht*
Je mag rustig door studeren hoor, ik doe t werk wel ffquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet? 16 is legaal
Ik heb helemaal geen tijd om me beschikbaar te stellen.
Dat klinkt heel foutquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag rustig door studeren hoor, ik doe t werk wel ff
Oh.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets over pikante smsjes die niet van Hubbie zijn
en waar wil je dan naartoe???quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:02 schreef vencodark het volgende:
Ik wil op vakantie!![]()
Lief wil gaan boeken.
Patatjes.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:05 schreef Tally het volgende:
Aankleden! Want hubbie moet zo voetballen. Na het voetballen gaan we patatjes eten!
Want mijn buik heeft patatjes honger! HA!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:06 schreef cafpow het volgende:
[..]
oe, nu wil ik ook. Het ziet er zo mooi uit
Ik weet opeens wat ik ga etenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:05 schreef Tally het volgende:
Aankleden! Want hubbie moet zo voetballen. Na het voetballen gaan we patatjes eten!
Want mijn buik heeft patatjes honger! HA!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:07 schreef PeuRac het volgende:
Straks lekker uit eten met wat vrienden
Oh, des te leuker om heen te gaan lijkt me. Prachtig daar trouwens!quote:
Ik wil ook weer eens uit eten, is al tijd geleden. Eind november.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:07 schreef PeuRac het volgende:
Een buitenlander!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:08 schreef cafpow het volgende:
[..]
trouwens hoe noem je iemand die daar vandaan komt eigenlijk, en dan doel ik niet op de naam
Trinidadianen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:08 schreef cafpow het volgende:
[..]
trouwens hoe noem je iemand die daar vandaan komt eigenlijk, en dan doel ik niet op de naam
Over 2 weken uiteten in Brussel. En dan pas in Maart. Maar hubbie zei vanmiddag. Ach je kan wel voor 26 man reserveren, want jij gaat toch niet meequote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:07 schreef PeuRac het volgende:
Voor mij ook zoiets jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wil ook weer eens uit eten, is al tijd geleden. Eind november.
geen idee nog, om kwart over 6 in de stad verzamelen, daarna lopen we rond om te kijken waar we heen willen. De andere 2 zijn horeca mensen, dus dat wordt sowieso genietenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lekker. Waar gaan jullie heen?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, des te leuker om heen te gaan lijkt me. Prachtig daar trouwens!
doe mij maar liever zuid-amerikanen want trinidadianen vindt ik wel wat lastig uit te sprekenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Trinidadianen.Of Zuid-Amerikanen.
Ah gaaf hoor!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als alles door zou gaan, kunnen we bij familie daar verblijven.
En ik verzin het niet eens.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
doe mij maar liever zuid-amerikanen want trinidadianen vindt ik wel wat lastig uit te spreken
dan is het nog leukerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als alles door zou gaan, kunnen we bij familie daar verblijven.
Yup. Maar goed, ff zien of het allemaal doorgaat. Zijn nu zo'n 3 mnd. samen dus kan nog alle kanten op.quote:
Vast het beste uit gaan he!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup. Maar goed, ff zien of het allemaal doorgaat. Zijn nu zo'n 3 mnd. samen dus kan nog alle kanten op.
Laatste keer verjaardag van Lotusssquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Stom dat ik vanavond moet werken, ik wil uit
Zoek dan ook een normale baanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
ach, je moet het maar zo zien als je vanavond moet werken krijg je beter betaald dan doordeweeks en dat geld kan je weer ophopen voor volgende keer dat je uitgaatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Normale banen zijn saaiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoek dan ook een normale baanZo eentje waar je in het weekend vrij bent
Das waarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, je moet het maar zo zien als je vanavond moet werken krijg je beter betaald dan doordeweeks en dat geld kan je weer ophopen voor volgende keer dat je uitgaat
Maar ik ben wel ieder weekend vrijquote:
welkom thuisquote:
Ik ben soms ook door de weeks 2 dagen vrijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ik ben wel ieder weekend vrij
door de weeks vrij zijn is op zich ook wel leuk als je dan de stad in moet is het meestal iets rustigerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben soms ook door de weeks 2 dagen vrij![]()
Deze week alleen morgen..
Ik zou voor geen geld met je willen ruilenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:17 schreef cafpow het volgende:
[..]
door de weeks vrij zijn is op zich ook wel leuk als je dan de stad in moet is het meestal iets rustiger
That makes two of usquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou voor geen geld met je willen ruilen
Hahaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt
[..]
That makes two of us
Ik ben ELK WEEKEND 2 dagen vrij.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik werk midden in De Stad, ik kan altijd de stad in.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:17 schreef cafpow het volgende:
[..]
door de weeks vrij zijn is op zich ook wel leuk als je dan de stad in moet is het meestal iets rustiger
Ja maar ik heb zowaar een heel weekend helemaal vrijquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wij hoeven dan weer niet te werken.
En je gaat niets doen? Behalve aan mij denken natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik heb zowaar een heel weekend helemaal vrij
En dat zeg je nu pas?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik heb zowaar een heel weekend helemaal vrij
Heb jij dat chemie-man niet zelf?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef tijnbrein het volgende:
Heeft iemand toevallig ergens een onsje energie voor mij liggen?
ik woon en werkte vroeger midden in de stadquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik werk midden in De Stad, ik kan altijd de stad in.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef Q. het volgende:
[..]
En je gaat niets doen? Behalve aan mij denken natuurlijk.
Dat is in rook opgegaan laatstquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb jij dat chemie-man niet zelf?
een onsje is wat duur maar een paar gram kan geregeld worden hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef tijnbrein het volgende:
Vroeger was alles beter!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik woon en werkte vroeger midden in de stad![]()
en trouwens ik werkte vroeger in shifts 6 daagjes achter elkaar werken en dan 4 vrij, dat vondt ik pas leuk
Nee, vanmorgen ook al een keer.quote:
Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee. Ik ga maar de hele avond met een lang Q-kussen knuffelen
Goed ideequote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een onsje is wat duur maar een paar gram kan geregeld worden hoor
Dat zeggen alleen mensen die nog geen 30 zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je voelt he.
Leeftijd is alleen maar een nummer
Heb je terug van een pond?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef tijnbrein het volgende:
quote:
Mwa, hangt ervanaf.quote:
Voel me soms nog veel ouderquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die nog geen 30 zijn.
Jaquote:
Maar toen was ik nog niet wakkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, vanmorgen ook al een keer.
quote:
Hey ik moet ook verdienenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan heb je dus al 4 ons.
oplichter.
Daar is het mooi weer voor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt een gigantisch energietekort
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt een gigantisch energietekort
Als je dat op eet ben je misselijkquote:
Was het maar mooi weerquote:
Ik lust geen marsquote:
En dikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je dat op eet ben je misselijk
en dikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Valt meequote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar kan ik boeken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:26 schreef Q. het volgende:
[..]
In mijn hart is het prachtig weer, daar schijnt de zon superfel.!
Dat ookquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was het maar mooi weer
[..]
Ik lust geen mars
quote:
quote:
Ik eet geen vleesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De rechter.
Ahh, bedenk eens hoe die klontjes vlees door je keel heen glibberen door de saus.
En dat!quote:
Dan iets met veel chocolaquote:
Zekerquote:
Ik denk dat een goede maaltijd en een blikje red bull meer doetquote:
ziet eruit als wat ik eruit gooide na het sporten vanmorgenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De rechter.
Ahh, bedenk eens hoe die klontjes vlees door je keel heen glibberen door de saus.
Dat kan ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat een goede maaltijd en een blikje red bull meer doet
Goddelijk!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De rechter.
Je moet ook niet kijken naar hoe het eruit ziet he,quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ziet eruit als wat ik eruit gooide na het sporten vanmorgen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet ook niet kijken naar hoe het eruit ziet he,
Blik op oneindig en gewoon blijven happen totdat het op is
Jij eet kots?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe je dat ook als er een vrouw voor je ligt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vertelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar krijg ik hele andere MI's bij op die manier
what everquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
Overigens Peu, Red Bull is dus NIET met een streepje ertussen.
Als je wilt verbeteren, doe het dan goedquote:
Hehequote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee want daarbij is het de geur die me tegenstaat
Dan moet het er wel heel slecht uitzienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe je dat ook als er een vrouw voor je ligt?
Want daar word je niet dik vanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een Kit-Kat dan?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe je dat ook als er een vrouw voor je ligt?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een KitKat dan?
[ afbeelding ]
Een halfje.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een KitKat dan?
[ afbeelding ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 17:34:32 15-01-11 Melding : P 1 SCHOORSTEENBRAND VINCENT VAN GOGHLAAN 9 IJSSELSTEIN EENH: IJS915 IJS913 Regio : [UTR] Regio 9 - Utrecht Urgentie : [HOOG] Eenheden : [0709561] Monitorcode District Binnensticht - Lekstroom : [0707044] Bevelvoerder van Dienst IJsselstein : [0707051] Bemanning Tankautospuit IJsselstein : [0707359] Verkeerstechniek Lopik : [0707048] Officier van Dienst IJsselstein / Nieuwegein : [0707045] Autoladder / Haakarmbakgroep IJsselstein : [0706001] Monitorcode Brandweer Utrecht |
De mannen wezen erop dat je van chocolade dik wordtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja godver wil je nou energie binnenkrijgen of niet?
Maar jij kunt het hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
De mannen wezen erop dat je van chocolade dik wordt
Ja. Da's energie die je dus niet nodig hebt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
sex krijg je ook energie vanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat had geloofwaardiger geklonken als je ook daadwerkelijk zou weten hoe ik eruit zie, maar liefquote:
In dat geval, doe maar een kitkat danquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Da's energie die je dus niet nodig hebt.
Dan doe je iets niet goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee hoor, je verliest er alleen maar energie mee.
Heb gister een foto van je gezienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat had geloofwaardiger geklonken als je ook daadwerkelijk zou weten hoe ik eruit zie, maar lief
Masturberen is inderdaad vermoeiendquote:
Dan heb je gewoon geen conditiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Masturberen is inderdaad vermoeiend
Kloptquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon geen conditie
Die je gisteren poste in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die in m'n fobo. Ja, oke. Thanks.
Ja, die komt uit m'n foboquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die je gisteren poste in ieder geval
Zoiets jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hompen vlees met kledders saus?
Heb ik gisteren avond al gedaanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb heel erg lui de frietpan aangezet
Net al gedaan. Had honger na het sporten eerder vandaag. Net twee van die diepe pastaborden vol weggewerktquote:
Ik heb nog luier laten bezorgenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb heel erg lui de frietpan aangezet
quote:
Wraps met sausquote:
Wat?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nog luier laten bezorgen
Oehquote:
Kan ook lekker zijnquote:
Lekkerquote:
Ook lekkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Patat, en broodje kroket en broodje frikandel
Jou!quote:
omdat ik zo naar een restaurant gaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wat houdt je tegen om dat te herhalen?
Ja. Dan is nu de frituur aandoen wel een beetje nutteloos ja, alhoewel je het wel effectief kan gebruiken om je woning te parfumeren.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat ik zo naar een restaurant ga
Nou ja, lekker voor jouquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ware het niet dat je geen vlees eet
Ik hoop het. Scheer je de benedenboel nog even bij? Wil namelijk geen haar in mijn eten.quote:
Als ik een dag geen vlees eet ben ik ziekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:49 schreef tijnbrein het volgende:
Vlees ik eet het steeds minder eigenlijk. Maar vega zal ik niet worden
Ober er zit een haar in mijn soep krijgt wel opeens een heel andere lading.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop het. Scheer je de benedenboel nog even bij? Wil namelijk geen haar in mijn eten.
Hoe kan dat?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik een dag geen vlees eet ben ik ziek
Tomatensoep met visquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ober er zit een haar in mijn soep krijgt wel opeens een heel andere lading.
Laat ik het anders zeggen, ik eet alleen geen vlees als ik echt ziek ben, dan hou ik toch niets binnenquote:
Oh zoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, ik eet alleen geen vlees als ik echt ziek ben, dan hou ik toch niets binnen
Niet bij deze soepquote:
Pff ik eet vrijwel nooit patat. Oh wacht laatst nog toen ik kapsalon heb gegeten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:54 schreef xFriendx het volgende:
Bedenk me trouwens door dat gepraat over patat dat ik niet eens meer weet wanneer ik voor het laatst patat heb gegeten. Dat is denk ik iets terug in maanden.
Same here, ik eet maar heel weinig patat. Ik frituur ook nooit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff ik eet vrijwel nooit patat. Oh wacht laatst nog toen ik kapsalon heb gegeten.
Ik heb niet eens frituur.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same here, ik eet maar heel weinig patat. Ik frituur ook nooit.
o, ik heb van de week nog patat gegeten. Maar van al dat lezen over eten krijg ik honger dus eet tussendoor maar even wat mini-stroopwafelsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:54 schreef xFriendx het volgende:
Bedenk me trouwens door dat gepraat over patat dat ik niet eens meer weet wanneer ik voor het laatst patat heb gegeten. Dat is denk ik iets terug in maanden.
Ik heb er 1 van mn opa gekregen dat ik op mezelf ging, maar die staat sindsdien in de schuur stof te happen.quote:
Ik heb niet eens ruimte voor zoietsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van mn opa gekregen dat ik op mezelf ging, maar die staat sindsdien in de schuur stof te happen.
En ook hoi.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:09 schreef MelR het volgende:
ik vind patat van de snackbar ook lekkerder dan zelf frituren!
(oja hoi daar ben ik weer)
Ja klopt vind ik ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:09 schreef MelR het volgende:
Dat is volgensmij ook niet zoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat ik jou in mn msnlijst had
Ja maar heuj! Das niet de reactie die ik verwachttequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Indeed! Maar ben blij te horen dat je msn het nog doet
Ik voldoe nou eenmaal nooit aan verwachtingenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar heuj! Das niet de reactie die ik verwachtte
Aha.. Werkt dat psychologisch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik voldoe nou eenmaal nooit aan verwachtingen
Ik snap je vraag nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aha.. Werkt dat psychologisch?
Het is daar beneden altijd netjes bijgeschoren, do not worryquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop het. Scheer je de benedenboel nog even bij? Wil namelijk geen haar in mijn eten.
Zo lastig was het toch niet? Als ik verwacht dat je nooit zomaar opeens voor de deur staat, doe je het dan juist wel?quote:
Dat zie ik maar wie ben jij?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:09 schreef MelR het volgende:
Ja dilemma'squote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
Ik zit te bedenken wat ik morgen aandoe, zodat ik mijn nagellak erop aan kan passen.
Een van de moeilijke kwesties des levens.
Wat is er morgen voor iets waarvoor je je slobbertrui uit moet doen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
Ik zit te bedenken wat ik morgen aandoe, zodat ik mijn nagellak erop aan kan passen.
Nee tuurlijk niet! Ik ben vreselijk onvoorspelbaar! Je weet nooit wanneer ik iets wel of niet zal doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo lastig was het toch niet? Als ik verwacht dat je nooit zomaar opeens voor de deur staat, doe je het dan juist wel?
Gaat nagellak er niet af als je gaat slapen? Of doe je dat ook pas morgen aanbrengen dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
Dat is toch bij alle vrouwen zo?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet! Ik ben vreselijk onvoorspelbaar! Je weet nooit wanneer ik iets wel of niet zal doen
Aii..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet! Ik ben vreselijk onvoorspelbaar! Je weet nooit wanneer ik iets wel of niet zal doen
Dat geldt toch voor alle vrouwen. Dus vertel eens wat nieuwsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is juist zo leuk aan ons!quote:
En zo uitdagend!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is juist zo leuk aan ons!
Soms wel, soms wat minderquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dilemma's
De zin des levens en dergelijke draai ik mijn hand niet om, maar nagellak matchend krijgen is lastig
Niet iets speciaals... Is dat een vereiste dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er morgen voor iets waarvoor je je slobbertrui uit moet doen?
Soms wel, soms nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vrouwenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
+1quote:
Nee, hoor. Blijft keurig zitten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gaat nagellak er niet af als je gaat slapen? Of doe je dat ook pas morgen aanbrengen dan?
Mannen zijn gewoon duidelijkquote:
Ja ik weet niet van nagellak, dus vroeg het maar even..quote:
Ach kom nou toch zeg! Mannen met een beetje niveau zouden zich doodvervelen als hun vrienden altijd hetzelfde zou zijn/doen etc.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus jij bent niet onvoorspelbaar en wispelturig?
Oh jij draagt geen nagellak?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja ik weet niet van nagellak, dus vroeg het maar even..
(Zou gekker zijn als ik dat zelf had kunnen vertellen..)
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, daarom heb ik ook geen 9 tot 5 kantoorbaantjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach kom nou toch zeg! Mannen met een beetje niveau zouden zich doodvervelen als hun vrienden altijd hetzelfde zou zijn/doen etc.
Maar wel leuk!quote:
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach kom nou toch zeg! Mannen met een beetje niveau zouden zich doodvervelen als hun vrienden altijd hetzelfde zou zijn/doen etc.
Die vind ik verschrikkelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik doe alleen aan opplak nagels
quote:
Dat zei ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou niet overdrijven hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef Royco1 het volgende:
Onvoorspelbaar is nog niet zo erg, maar dat wispelturige he.
Zit ook gewoon totaal geen logica in
Misschien een computerprogramma ontwikkelen dat vrouwen begrijpt en dat vertaald voor mannenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef Royco1 het volgende:
Onvoorspelbaar is nog niet zo erg, maar dat wispelturige he.
Zit ook gewoon totaal geen logica in
Een soort Windows dus, wat we dan alsnog niet begrijpen..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een computerprogramma ontwikkelen dat vrouwen begrijpt en dat vertaald voor mannen
Ik wil dat heul niet. Ik breng liever tijd door met een vrouw en dan zelfstandig haar proberen te doorgronden dan dat het mij voorgekauwd wordt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een computerprogramma ontwikkelen dat vrouwen begrijpt en dat vertaald voor mannen
Jullie moeten gewoon niet zo piepenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet natuurlijk niet hoe het bij jou is he
Mag jij proberen zo'n algoritme te schrijvenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stiekem vinden ze het allemaal haske leukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon niet zo piepen
Bij voorbaat verloren zaakquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wil dat heul niet. Ik breng liever tijd door met een vrouw en dan zelfstandig haar proberen te doorgronden dan dat het mij voorgekauwd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |