quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:07 schreef PeuRac het volgende:
Straks lekker uit eten met wat vrienden
Oh, des te leuker om heen te gaan lijkt me. Prachtig daar trouwens!quote:
Ik wil ook weer eens uit eten, is al tijd geleden. Eind november.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:07 schreef PeuRac het volgende:
Een buitenlander!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:08 schreef cafpow het volgende:
[..]
trouwens hoe noem je iemand die daar vandaan komt eigenlijk, en dan doel ik niet op de naam
Trinidadianen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:08 schreef cafpow het volgende:
[..]
trouwens hoe noem je iemand die daar vandaan komt eigenlijk, en dan doel ik niet op de naam
Over 2 weken uiteten in Brussel. En dan pas in Maart. Maar hubbie zei vanmiddag. Ach je kan wel voor 26 man reserveren, want jij gaat toch niet meequote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:07 schreef PeuRac het volgende:
Voor mij ook zoiets jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wil ook weer eens uit eten, is al tijd geleden. Eind november.
geen idee nog, om kwart over 6 in de stad verzamelen, daarna lopen we rond om te kijken waar we heen willen. De andere 2 zijn horeca mensen, dus dat wordt sowieso genietenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lekker. Waar gaan jullie heen?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, des te leuker om heen te gaan lijkt me. Prachtig daar trouwens!
doe mij maar liever zuid-amerikanen want trinidadianen vindt ik wel wat lastig uit te sprekenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Trinidadianen.Of Zuid-Amerikanen.
Ah gaaf hoor!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als alles door zou gaan, kunnen we bij familie daar verblijven.
En ik verzin het niet eens.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
doe mij maar liever zuid-amerikanen want trinidadianen vindt ik wel wat lastig uit te spreken
dan is het nog leukerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als alles door zou gaan, kunnen we bij familie daar verblijven.
Yup. Maar goed, ff zien of het allemaal doorgaat. Zijn nu zo'n 3 mnd. samen dus kan nog alle kanten op.quote:
Vast het beste uit gaan he!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup. Maar goed, ff zien of het allemaal doorgaat. Zijn nu zo'n 3 mnd. samen dus kan nog alle kanten op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |