Je weet dat sex verkoopt he?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan! Ik bewaar ze via Hi bewaarservice. En als je wil kan je er een boekje van laten drukken
Alleen dat doe ik maar niet
Dan zit er een strikje of een klikje aan de voorkant aan zodat je je bh kan aanhouden en toch borstvoeding kan geven. Borst er uit hangen kan ook. Maar zit voor geen ene meter. En als je dat ergens moet doen geef ik toch de voorkeur aan een voedingsbh.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan een voedings BH? Kan me herinneren van mn tantes dat ze de borst er gewoon uit hingen?
Er zijn wel sites die ze verkopen maar doen moeilijk over terugsturen. Aangezien je maat veranderd als je zwanger bent weet ik dus ook niet welke maat ik hebben moetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat men ook nogal eens mooie bh's ontwerpt als voedingsbh's...lijkt me dat daar business in zit.
Dat kan! Ik bewaar ze via Hi bewaarservice. En als je wil kan je er een boekje van laten drukkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:23 schreef Royco1 het volgende:
Ik zou ze in boekvorm uit gaan brengen
Ja dat weet ik. Alleen zijn ze niet allemaal van mijn manquote:
Ik ben wel geil, maar ik weet niet of je dat bedoeltquote:
Dat maakt het alleen maar meer waardquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Alleen zijn ze niet allemaal van mijn man
met mn huidige bui, is dat voldoendequote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben wel geil, maar ik weet niet of je dat bedoelt
Ja maar voor mij nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar meer waard
ow, ja is het zo erg??quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met mn huidige bui, is dat voldoende
Nog beter.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Alleen zijn ze niet allemaal van mijn man
namen en evt locaties veranderenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar voor mij nietDat zou wel eens problemen op kunnen leveren
Redelijk jaquote:
Nergens last van, maar ik slaap dan ook nog halfquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
namen en evt locaties veranderen
[..]
Redelijk ja
Misschien eens een scharrel zoeken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met mn huidige bui, is dat voldoende
Die is al 2 weken ziekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien eens een scharrel zoeken?
Roept ze alsof die rijen dik klaar staanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien eens een scharrel zoeken?
quote:
quote:
De rest van de wereld wel!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar daar heb ik zelf niks aan schat
Zoek een nieuwequote:
Wel als leeftijd maar een getal is en hij breezers heeftquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Roept ze alsof die rijen dik klaar staan
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:57 schreef Royco1 het volgende:
Zo ik ga de winkel afsluiten en dan is het eindelijk weekend![]()
Nu nog bedenken wa ik vanavond ga doen.
stel jij je beschikbaar? Of nog een vriendin in de omgeving?quote:
Naah, onder de 20 doe ik niksquote:[..]
Wel als leeftijd maar een getal is en hij breezers heeft
quote:
Bier drinken!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:57 schreef Royco1 het volgende:
Zo ik ga de winkel afsluiten en dan is het eindelijk weekend![]()
Nu nog bedenken wa ik vanavond ga doen.
Waarom niet? 16 is legaalquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
stel jij je beschikbaar? Of nog een vriendin in de omgeving?
[..]
Naah, onder de 20 doe ik niks
Huh?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:00 schreef Tally het volgende:
Locaties en namen veranderen helpt toch niet. HIJ weet toch dat ze niet van hem zijn
*zucht*
Je mag rustig door studeren hoor, ik doe t werk wel ffquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet? 16 is legaal
Ik heb helemaal geen tijd om me beschikbaar te stellen.
Dat klinkt heel foutquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag rustig door studeren hoor, ik doe t werk wel ff
Oh.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets over pikante smsjes die niet van Hubbie zijn
en waar wil je dan naartoe???quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:02 schreef vencodark het volgende:
Ik wil op vakantie!![]()
Lief wil gaan boeken.
Patatjes.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:05 schreef Tally het volgende:
Aankleden! Want hubbie moet zo voetballen. Na het voetballen gaan we patatjes eten!
Want mijn buik heeft patatjes honger! HA!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:06 schreef cafpow het volgende:
[..]
oe, nu wil ik ook. Het ziet er zo mooi uit
Ik weet opeens wat ik ga etenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:05 schreef Tally het volgende:
Aankleden! Want hubbie moet zo voetballen. Na het voetballen gaan we patatjes eten!
Want mijn buik heeft patatjes honger! HA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |