Hm, lastig. Heb namelijk nogal weinig tijd i.v.m. tentamens.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Donderdag hadden ze dat nog, dus als je tijd hebt zou ik zeker komende week gaan kijken, maar ik weet niet of ze dan ook nog die acties hebben. Maar ik denk het wel.
Herkenbaar. Ik ben wel blij dat ik gegaan ben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, lastig. Heb namelijk nogal weinig tijd i.v.m. tentamens.
Ja, snap ik. Hm...volgende week donderdagavond pas avondje vrij.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben wel blij dat ik gegaan ben.
Als je de lusjes er zo aan kunt maken dat het niet raar staatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, volgens die Hunkemoller dame wel... Zwarte kousen met een kant randje.
Ik zit ook een beetje in dubio, zal ik lusjes aan het broekje maken zodat ik er jarretelles aan kan hangen? Of doe ik gewoon m'n zwarte gordel erbij combineren?
In feite kunnen ze zo achter het strikje. Mja, ik kijk wel ff. De gordel is zwart, dus dat zou ook moeten kunnen lijkt mequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je de lusjes er zo aan kunt maken dat het niet raar staat
True, maar zonder gordeltje is ook leuk en zo zou je een extra optie hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
In feite kunnen ze zo achter het strikje. Mja, ik kijk wel ff. De gordel is zwart, dus dat zou ook moeten kunnen lijkt me.
Klopt. Daarom denk ik er ook over naquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
True, maar zonder gordeltje is ook leuk en zo zou je een extra optie hebben.
Ik denk dat ik gek zou worden, zeker als daar 6 vrouwen bij horenquote:
Mwah, niets mis met tieten natuurlijk, maar het is niet alsof een dame met grote tieten direct interessant is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gek zou worden, zeker als daar 6 vrouwen bij horen
Naughty onequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef missbehavin het volgende:
Maar ik verwacht dat jullie er straks zijn om me te vermaken.
Eerder bored onequote:
Moet tot 5 uur werken, dus kan nergens heenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ga er maar even uit ofzo...Maar ik verwacht dat jullie er straks zijn om me te vermaken.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet tot 5 uur werken, dus kan nergens heen
Mjaaaa maar voor bh's vind ik dat dan weer lastig. Hoewel mijn maat wel redelijk stabiel is...quote:
Daarom kijk ik op Disco naar een reportage over een militair convoy oidquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, niets mis met tieten natuurlijk, maar het is niet alsof een dame met grote tieten direct interessant is.
Ze weet waar je werkt, dus kijk maar uit dat ze je niet komt stalkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet tot 5 uur werken, dus kan nergens heen
Hmmm daar zeg je wat.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom kijk ik op Disco naar een reportage over een militair convoy oid
[..]
Ze weet waar je werkt, dus kijk maar uit dat ze je niet komt stalken
Bij Hunkemoller kan ik altijd wel goed uit de voeten onlinequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mjaaaa maar voor bh's vind ik dat dan weer lastig. Hoewel mijn maat wel redelijk stabiel is...
Heb je al gedruppeld met olijfolie?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:37 schreef dawg het volgende:
godverdomme mijn oor zit dicht. net de douchestraal op zn krachtigst gezet maar helaas
maandag maar even uit laten spuiten want damn wat is dat irritant
Hm...ik koop zelden bij Hunkemoller, meestal Livera. Maar ik wil iets mooiers nu ik een vriend heb.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij Hunkemoller kan ik altijd wel goed uit de voeten onlineDaar is mijn maat stabiel.
Als ik andere merken ga kijken dan moet ik toch echt passen. Ik wil mooie voedingsbh's anders loop ik straks maanden met die achterlijke dingen aan.
http://www.hunkemoller.nl(...)&utm_campaign=sale70
Oh, dat lijkt me ook vreselijk irritant.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:37 schreef dawg het volgende:
godverdomme mijn oor zit dicht. net de douchestraal op zn krachtigst gezet maar helaas
maandag maar even uit laten spuiten want damn wat is dat irritant
nee mn ouders riepen ook al dat ik moest druppelen met oorspul maar ik denk dat ik morgen gewoon even een spuit regel en m zelf uitspuit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je al gedruppeld met olijfolie?
Livera. Heb ik 1 keer gekochtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...ik koop zelden bij Hunkemoller, meestal Livera. Maar ik wil iets mooiers nu ik een vriend heb.![]()
Ja, ik heb er wel wat dingen waar ik tijdje mee doe. Maar meestal zitten ze niet langer dan een jaar goed ofzo. Heb 2 bh's met van die bandjes die je eraf kan halen. Daar begin ik dus ook niet meer aan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Livera. Heb ik 1 keer gekochtEen BH 100 euro zonder dollen dacht mezelf te verwennen. 1 keer aangehad en toen terug gebracht. Wat zat dat kreng vreselijk
heb dat nog nooit eerder gehad maar inderdaadquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me ook vreselijk irritant.
Succesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:39 schreef dawg het volgende:
[..]
nee mn ouders riepen ook al dat ik moest druppelen met oorspul maar ik denk dat ik morgen gewoon even een spuit regel en m zelf uitspuit.
Ik heb nu dus het meeste van Hunkemoller. Die zijn niet zo heel duur en dus koop je makkelijk een nieuwe. En wat van Marlies Dekkers. En nu dus op zoek naar voedingsbh's. Vandaag eentje bij de Hema gekocht om te kijken hoe dat zit. Maar wat zien ze er vreselijk uitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik heb er wel wat dingen waar ik tijdje mee doe. Maar meestal zitten ze niet langer dan een jaar goed ofzo. Heb 2 bh's met van die bandjes die je eraf kan halen. Daar begin ik dus ook niet meer aan.Nu 1tje die met een paperclip vast zit.
Wat is er zo bijzonder aan een voedings BH? Kan me herinneren van mn tantes dat ze de borst er gewoon uit hingen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nu dus het meeste van Hunkemoller. Die zijn niet zo heel duur en dus koop je makkelijk een nieuwe. En wat van Marlies Dekkers. En nu dus op zoek naar voedingsbh's. Vandaag eentje bij de Hema gekocht om te kijken hoe dat zit. Maar wat zien ze er vreselijk uit
En nu.... Weer proberen te slapen
Je zou zeggen dat men ook nogal eens mooie bh's ontwerpt als voedingsbh's...lijkt me dat daar business in zit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nu dus het meeste van Hunkemoller. Die zijn niet zo heel duur en dus koop je makkelijk een nieuwe. En wat van Marlies Dekkers. En nu dus op zoek naar voedingsbh's. Vandaag eentje bij de Hema gekocht om te kijken hoe dat zit. Maar wat zien ze er vreselijk uit
En nu.... Weer proberen te slapen
Goed bezig, tegen de tijd dat je klaar bent is je andere toestel terugquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:46 schreef PeuRac het volgende:
Mn oude telefoon synchroniseren met mn huidige, na 16u zijn al wel 1000 van de 3500 sms'jes over gezet
iddquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed bezig, tegen de tijd dat je klaar bent is je andere toestel terug
Waarom bewaar je uberhaupt 3500 smsjes?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
iddik vraag me nu serieus af of het er wel opgaat passen
Net een wijf.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom bewaar je uberhaupt 3500 smsjes?
Ik gooi alleen mn voicemail en service meldingen weg, rest bewaar ik, allemaal online trouwensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom bewaar je uberhaupt 3500 smsjes?
Damn! Nah ja, leuk boekwerk voor over 30 jaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:55 schreef PeuRac het volgende:
Overigens ken ik iemand die ze allemaal opschrijftook al 5jr lang
Die heb ik dan sowieso al ergens opgeslagenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:55 schreef xFriendx het volgende:
Eens in de zoveel tijd schoon ik de boel op, oude meuk mik ik gewoon weg behalve als er iets belangrijks in staat als een emailadres bijv.
ik hoop eigenlijk niet dat iemand het leestquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Damn! Nah ja, leuk boekwerk voor over 30 jaar.
Why?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk niet dat iemand het leest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |