Hm, lastig. Heb namelijk nogal weinig tijd i.v.m. tentamens.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Donderdag hadden ze dat nog, dus als je tijd hebt zou ik zeker komende week gaan kijken, maar ik weet niet of ze dan ook nog die acties hebben. Maar ik denk het wel.
Herkenbaar. Ik ben wel blij dat ik gegaan ben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, lastig. Heb namelijk nogal weinig tijd i.v.m. tentamens.
Ja, snap ik. Hm...volgende week donderdagavond pas avondje vrij.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben wel blij dat ik gegaan ben.
Als je de lusjes er zo aan kunt maken dat het niet raar staatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, volgens die Hunkemoller dame wel... Zwarte kousen met een kant randje.
Ik zit ook een beetje in dubio, zal ik lusjes aan het broekje maken zodat ik er jarretelles aan kan hangen? Of doe ik gewoon m'n zwarte gordel erbij combineren?
In feite kunnen ze zo achter het strikje. Mja, ik kijk wel ff. De gordel is zwart, dus dat zou ook moeten kunnen lijkt mequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je de lusjes er zo aan kunt maken dat het niet raar staat
True, maar zonder gordeltje is ook leuk en zo zou je een extra optie hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
In feite kunnen ze zo achter het strikje. Mja, ik kijk wel ff. De gordel is zwart, dus dat zou ook moeten kunnen lijkt me.
Klopt. Daarom denk ik er ook over naquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
True, maar zonder gordeltje is ook leuk en zo zou je een extra optie hebben.
Ik denk dat ik gek zou worden, zeker als daar 6 vrouwen bij horenquote:
Mwah, niets mis met tieten natuurlijk, maar het is niet alsof een dame met grote tieten direct interessant is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gek zou worden, zeker als daar 6 vrouwen bij horen
Naughty onequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef missbehavin het volgende:
Maar ik verwacht dat jullie er straks zijn om me te vermaken.
Eerder bored onequote:
Moet tot 5 uur werken, dus kan nergens heenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ga er maar even uit ofzo...Maar ik verwacht dat jullie er straks zijn om me te vermaken.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet tot 5 uur werken, dus kan nergens heen
Mjaaaa maar voor bh's vind ik dat dan weer lastig. Hoewel mijn maat wel redelijk stabiel is...quote:
Daarom kijk ik op Disco naar een reportage over een militair convoy oidquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, niets mis met tieten natuurlijk, maar het is niet alsof een dame met grote tieten direct interessant is.
Ze weet waar je werkt, dus kijk maar uit dat ze je niet komt stalkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet tot 5 uur werken, dus kan nergens heen
Hmmm daar zeg je wat.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom kijk ik op Disco naar een reportage over een militair convoy oid
[..]
Ze weet waar je werkt, dus kijk maar uit dat ze je niet komt stalken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |