Sommige beledigingen worden vanzelf een compliment, als je maar oud genoeg bentquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:58 schreef missbehavin het volgende:
Op deze leeftijd nog voor breezersletje worden uitgemaakt
Heerlijk!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sommige beledigingen worden vanzelf een compliment, als je maar oud genoeg bent
De mijne is ook echt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
We hoeven het toch niet altijd aan je vriend te vertellen. Die begrijpt ook wel dat een vrouw soms behoefte heeft aan een echte man.
Brommende cavia's.quote:
Het was een grapje, ik ben alleen m'n PI vergetenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik stel me er altijd iets van 16 bij voor...
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een grapje, ik ben alleen m'n PI vergeten
Ik was dan ook de PI vergetenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
godver en ik weer serieus reageren..
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was dan ook de PI vergeten
Ik zal je trouwens een foto PM'en van m'n setje, als je dat wilt tenminste
quote:
Dit is dus dat egocentrische gedrag in Singles waar we vanaf willen hè.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
Ik zal je trouwens een foto PM'en van m'n setje, als je dat wilt tenminste
Ik had je ook dood kunnen gooien met een blije musquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mij blij maken met een halve mus
Ik wil 'm jou ook wel sturen hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is dus dat egocentrische gedrag in Singles waar we vanaf willen hè..
*stampvoet*
Die horen er ook nog bij?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had je ook dood kunnen gooien met een blije mus
Ik wil van de week toch nog even de stay ups kopen die erbij horen. Eens kijken of ik het kan handellen
De stay-ups?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had je ook dood kunnen gooien met een blije mus
Ik wil van de week toch nog even de stay ups kopen die erbij horen. Eens kijken of ik het kan handellen
Nou, volgens die Hunkemoller dame wel... Zwarte kousen met een kant randje.quote:
Kousen met een plakrandje, zodat ze niet afzakken.quote:
Dan ook niet miepenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn voorstelling ervan voldoet ook wel denk ik..
Anyway, ik ga echt ff douchen enzo.
Aah, zo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kousen met een plakrandje, zodat ze niet afzakken..
De Hunkemoller heeft nu kortingen tot 70%quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:08 schreef vencodark het volgende:
Ik moet ook nog eens nieuwe shit aan lingerie halen. Beetje tekort en is het nét niet enzo.
Tot wanneer?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Hunkemoller heeft nu kortingen tot 70%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |