Gaat goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
johik heb er al 500 gearchiveerd
Middag, ben er netquote:
ik ben er ook netquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gaat goed
[..]
Middag, ben er net
Koffiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:41 schreef Samzz het volgende:
Zo, dat was lekker badderen
Ik begin een beetje in te kakken en ik moet nog privaatrecht doen
Kloptquote:
Ik brouw 1 persoons koppen tegenwoordigquote:
welkom terug danquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee soms druk en soms geen zin, maar ben er weer
red-bullquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
KloptIk heb red bull. Dat wordt stuiteren straks
Maar eerst insmeren en zo.
ow, ik dacht dat je ging vliegen van de red-bullquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
KloptIk heb red bull. Dat wordt stuiteren straks
Maar eerst insmeren en zo.
Lekker spaarzaamquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik brouw 1 persoons koppen tegenwoordig
Ik stuiter alleenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat je ging vliegen van de red-bull
Lekker zekerquote:
single-af, heh?? Wat bedoel je daarmee??quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Thanks, hoewel single-af ook wel tof zou zijn
Dan zit er een strikje of een klikje aan de voorkant aan zodat je je bh kan aanhouden en toch borstvoeding kan geven. Borst er uit hangen kan ook. Maar zit voor geen ene meter. En als je dat ergens moet doen geef ik toch de voorkeur aan een voedingsbh.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan een voedings BH? Kan me herinneren van mn tantes dat ze de borst er gewoon uit hingen?
Er zijn wel sites die ze verkopen maar doen moeilijk over terugsturen. Aangezien je maat veranderd als je zwanger bent weet ik dus ook niet welke maat ik hebben moetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat men ook nogal eens mooie bh's ontwerpt als voedingsbh's...lijkt me dat daar business in zit.
Als in geen single meer zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
single-af, heh?? Wat bedoel je daarmee??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |