ik heb niks meer in mn telefoon staan, anders had ik hier wat gequotequote:
Ah, dus jij schrijft ze allemaal op?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb niks meer in mn telefoon staan, anders had ik hier wat gequote
Nee, ik sla ze opquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah, dus jij schrijft ze allemaal op?
Zeg datquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:15 schreef xFriendx het volgende:
En mms dan, dat kan je niet echt opschrijven
Geen idee, ze staan allemaal onlinequote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:15 schreef xFriendx het volgende:
Je kunt het omschrijvenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:15 schreef xFriendx het volgende:
Dat is iemand waar ik mee smste, dus die sms'je stonden ook in mijn telefoon. Helaas ben ik pas anderhalf jaar geleden begonnen met die van mij op te slaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar het ging over degene die ze opschrijft.
Update van vanmiddag 12u: Postvak IN (2125) Concepten (0) Verzonden (1520) Alle (3645)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:22 schreef xFriendx het volgende:
En alles Peu? Ontvangen en verzonden?
Mijn telefoon wordt na een kleine 1000 smsjes altijd onwijs traag. Moet ze ook regelmatig ergens opslaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Update van vanmiddag 12u: Postvak IN (2125) Concepten (0) Verzonden (1520) Alle (3645)
Zonder service smsjes, voicemail, etc.
Dat zou wel eens kunnen verklaren waarom die zo traag isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn telefoon wordt na een kleine 1000 smsjes altijd onwijs traag. Moet ze ook regelmatig ergens opslaan.
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou wel eens kunnen verklaren waarom die zo traag isik ga er zo ook een boel archiveren, ik ontdek net dat ik dat online kan doen
Ja dat heeft er inderdaad mee te makenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.Tijdje terug had ik ook rond de 3500 smsjes erin staan, alleen inbox nog maar. Moest hm naar de reparatie brengen om de boel te herstellen.
Zoooo ontzettend traag.
LOLquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.Tijdje terug had ik ook rond de 3500 smsjes erin staan, alleen inbox nog maar. Moest hm naar de reparatie brengen om de boel te herstellen.
Zoooo ontzettend traag.
Ik heb een Nokia en een programma'tje ervoor. Via bluetooth zet ik alle belangrijke, lieve, leuke smsjes gewoon op mijn computer. Dan maakt ie vanzelf een excell bestandje aan. Foto's ook gewoon via bluetooth.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL![]()
je moet eens op myphone.microsoft.nl kijken, daar kan je een app downloaden voor online opslag
Foto's ed kan je er ook opslaan, maar die heb ik liever op mn pc. Ik zoek nog iets om mn sms'js ook gewoon op mn pc te hebben staan.
ik heb een windows telefoonquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb een Nokia en een programma'tje ervoor. Via bluetooth zet ik alle belangrijke, lieve, leuke smsjes gewoon op mijn computer. Dan maakt ie vanzelf een excell bestandje aan. Foto's ook gewoon via bluetooth.
Mja, dat wordt het wel lastiger ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb een windows telefoon![]()
iemand moet iets maken waarmee je alles tussen elke telefoon kan syncroniseren
Mijne is toch wel wat sneller hoor met synchroniseren.. Maar ik heb dan ook geen 3000+ smsjes opgeslagenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb een windows telefoon![]()
iemand moet iets maken waarmee je alles tussen elke telefoon kan synchroniseren
johquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijne is toch wel wat sneller hoor met synchroniseren.. Maar ik heb dan ook geen 3000+ smsjes opgeslagen
Gaat goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
johik heb er al 500 gearchiveerd
Middag, ben er netquote:
ik ben er ook netquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gaat goed
[..]
Middag, ben er net
Koffiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:41 schreef Samzz het volgende:
Zo, dat was lekker badderen
Ik begin een beetje in te kakken en ik moet nog privaatrecht doen
Kloptquote:
Ik brouw 1 persoons koppen tegenwoordigquote:
welkom terug danquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee soms druk en soms geen zin, maar ben er weer
red-bullquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
KloptIk heb red bull. Dat wordt stuiteren straks
Maar eerst insmeren en zo.
ow, ik dacht dat je ging vliegen van de red-bullquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
KloptIk heb red bull. Dat wordt stuiteren straks
Maar eerst insmeren en zo.
Lekker spaarzaamquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik brouw 1 persoons koppen tegenwoordig
Ik stuiter alleenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat je ging vliegen van de red-bull
Lekker zekerquote:
single-af, heh?? Wat bedoel je daarmee??quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Thanks, hoewel single-af ook wel tof zou zijn
Dan zit er een strikje of een klikje aan de voorkant aan zodat je je bh kan aanhouden en toch borstvoeding kan geven. Borst er uit hangen kan ook. Maar zit voor geen ene meter. En als je dat ergens moet doen geef ik toch de voorkeur aan een voedingsbh.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan een voedings BH? Kan me herinneren van mn tantes dat ze de borst er gewoon uit hingen?
Er zijn wel sites die ze verkopen maar doen moeilijk over terugsturen. Aangezien je maat veranderd als je zwanger bent weet ik dus ook niet welke maat ik hebben moetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat men ook nogal eens mooie bh's ontwerpt als voedingsbh's...lijkt me dat daar business in zit.
Als in geen single meer zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
single-af, heh?? Wat bedoel je daarmee??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |