Pff ik eet vrijwel nooit patat. Oh wacht laatst nog toen ik kapsalon heb gegeten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:54 schreef xFriendx het volgende:
Bedenk me trouwens door dat gepraat over patat dat ik niet eens meer weet wanneer ik voor het laatst patat heb gegeten. Dat is denk ik iets terug in maanden.
Same here, ik eet maar heel weinig patat. Ik frituur ook nooit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff ik eet vrijwel nooit patat. Oh wacht laatst nog toen ik kapsalon heb gegeten.
Ik heb niet eens frituur.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same here, ik eet maar heel weinig patat. Ik frituur ook nooit.
o, ik heb van de week nog patat gegeten. Maar van al dat lezen over eten krijg ik honger dus eet tussendoor maar even wat mini-stroopwafelsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:54 schreef xFriendx het volgende:
Bedenk me trouwens door dat gepraat over patat dat ik niet eens meer weet wanneer ik voor het laatst patat heb gegeten. Dat is denk ik iets terug in maanden.
Ik heb er 1 van mn opa gekregen dat ik op mezelf ging, maar die staat sindsdien in de schuur stof te happen.quote:
Ik heb niet eens ruimte voor zoietsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van mn opa gekregen dat ik op mezelf ging, maar die staat sindsdien in de schuur stof te happen.
En ook hoi.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:09 schreef MelR het volgende:
ik vind patat van de snackbar ook lekkerder dan zelf frituren!
(oja hoi daar ben ik weer)
Ja klopt vind ik ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:09 schreef MelR het volgende:
ik vind patat van de snackbar ook lekkerder dan zelf frituren!
(oja hoi daar ben ik weer)
Dat is volgensmij ook niet zoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat ik jou in mn msnlijst had
Ja maar heuj! Das niet de reactie die ik verwachttequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Indeed! Maar ben blij te horen dat je msn het nog doet
Ik voldoe nou eenmaal nooit aan verwachtingenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar heuj! Das niet de reactie die ik verwachtte
Aha.. Werkt dat psychologisch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik voldoe nou eenmaal nooit aan verwachtingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |