Wat?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nog luier laten bezorgen
Oehquote:
Kan ook lekker zijnquote:
Lekkerquote:
Ook lekkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Patat, en broodje kroket en broodje frikandel
Jou!quote:
omdat ik zo naar een restaurant gaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wat houdt je tegen om dat te herhalen?
Ja. Dan is nu de frituur aandoen wel een beetje nutteloos ja, alhoewel je het wel effectief kan gebruiken om je woning te parfumeren.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat ik zo naar een restaurant ga
Nou ja, lekker voor jouquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ware het niet dat je geen vlees eet
Ik hoop het. Scheer je de benedenboel nog even bij? Wil namelijk geen haar in mijn eten.quote:
Als ik een dag geen vlees eet ben ik ziekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:49 schreef tijnbrein het volgende:
Vlees ik eet het steeds minder eigenlijk. Maar vega zal ik niet worden
Ober er zit een haar in mijn soep krijgt wel opeens een heel andere lading.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop het. Scheer je de benedenboel nog even bij? Wil namelijk geen haar in mijn eten.
Hoe kan dat?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik een dag geen vlees eet ben ik ziek
Tomatensoep met visquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ober er zit een haar in mijn soep krijgt wel opeens een heel andere lading.
Laat ik het anders zeggen, ik eet alleen geen vlees als ik echt ziek ben, dan hou ik toch niets binnenquote:
Oh zoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, ik eet alleen geen vlees als ik echt ziek ben, dan hou ik toch niets binnen
Niet bij deze soepquote:
Pff ik eet vrijwel nooit patat. Oh wacht laatst nog toen ik kapsalon heb gegeten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:54 schreef xFriendx het volgende:
Bedenk me trouwens door dat gepraat over patat dat ik niet eens meer weet wanneer ik voor het laatst patat heb gegeten. Dat is denk ik iets terug in maanden.
Same here, ik eet maar heel weinig patat. Ik frituur ook nooit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff ik eet vrijwel nooit patat. Oh wacht laatst nog toen ik kapsalon heb gegeten.
Ik heb niet eens frituur.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same here, ik eet maar heel weinig patat. Ik frituur ook nooit.
o, ik heb van de week nog patat gegeten. Maar van al dat lezen over eten krijg ik honger dus eet tussendoor maar even wat mini-stroopwafelsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:54 schreef xFriendx het volgende:
Bedenk me trouwens door dat gepraat over patat dat ik niet eens meer weet wanneer ik voor het laatst patat heb gegeten. Dat is denk ik iets terug in maanden.
Ik heb er 1 van mn opa gekregen dat ik op mezelf ging, maar die staat sindsdien in de schuur stof te happen.quote:
Ik heb niet eens ruimte voor zoietsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van mn opa gekregen dat ik op mezelf ging, maar die staat sindsdien in de schuur stof te happen.
En ook hoi.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:09 schreef MelR het volgende:
ik vind patat van de snackbar ook lekkerder dan zelf frituren!
(oja hoi daar ben ik weer)
Ja klopt vind ik ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:09 schreef MelR het volgende:
Dat is volgensmij ook niet zoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat ik jou in mn msnlijst had
Ja maar heuj! Das niet de reactie die ik verwachttequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Indeed! Maar ben blij te horen dat je msn het nog doet
Ik voldoe nou eenmaal nooit aan verwachtingenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar heuj! Das niet de reactie die ik verwachtte
Aha.. Werkt dat psychologisch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik voldoe nou eenmaal nooit aan verwachtingen
Ik snap je vraag nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aha.. Werkt dat psychologisch?
Het is daar beneden altijd netjes bijgeschoren, do not worryquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop het. Scheer je de benedenboel nog even bij? Wil namelijk geen haar in mijn eten.
Zo lastig was het toch niet? Als ik verwacht dat je nooit zomaar opeens voor de deur staat, doe je het dan juist wel?quote:
Dat zie ik maar wie ben jij?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:09 schreef MelR het volgende:
Ja dilemma'squote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
Ik zit te bedenken wat ik morgen aandoe, zodat ik mijn nagellak erop aan kan passen.
Een van de moeilijke kwesties des levens.
Wat is er morgen voor iets waarvoor je je slobbertrui uit moet doen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
Ik zit te bedenken wat ik morgen aandoe, zodat ik mijn nagellak erop aan kan passen.
Nee tuurlijk niet! Ik ben vreselijk onvoorspelbaar! Je weet nooit wanneer ik iets wel of niet zal doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo lastig was het toch niet? Als ik verwacht dat je nooit zomaar opeens voor de deur staat, doe je het dan juist wel?
Gaat nagellak er niet af als je gaat slapen? Of doe je dat ook pas morgen aanbrengen dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
Dat is toch bij alle vrouwen zo?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet! Ik ben vreselijk onvoorspelbaar! Je weet nooit wanneer ik iets wel of niet zal doen
Aii..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet! Ik ben vreselijk onvoorspelbaar! Je weet nooit wanneer ik iets wel of niet zal doen
Dat geldt toch voor alle vrouwen. Dus vertel eens wat nieuwsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is juist zo leuk aan ons!quote:
En zo uitdagend!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is juist zo leuk aan ons!
Soms wel, soms wat minderquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dilemma's
De zin des levens en dergelijke draai ik mijn hand niet om, maar nagellak matchend krijgen is lastig
Niet iets speciaals... Is dat een vereiste dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er morgen voor iets waarvoor je je slobbertrui uit moet doen?
Soms wel, soms nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vrouwenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
+1quote:
Nee, hoor. Blijft keurig zitten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gaat nagellak er niet af als je gaat slapen? Of doe je dat ook pas morgen aanbrengen dan?
Mannen zijn gewoon duidelijkquote:
Ja ik weet niet van nagellak, dus vroeg het maar even..quote:
Ach kom nou toch zeg! Mannen met een beetje niveau zouden zich doodvervelen als hun vrienden altijd hetzelfde zou zijn/doen etc.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus jij bent niet onvoorspelbaar en wispelturig?
Oh jij draagt geen nagellak?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja ik weet niet van nagellak, dus vroeg het maar even..
(Zou gekker zijn als ik dat zelf had kunnen vertellen..)
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, daarom heb ik ook geen 9 tot 5 kantoorbaantjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach kom nou toch zeg! Mannen met een beetje niveau zouden zich doodvervelen als hun vrienden altijd hetzelfde zou zijn/doen etc.
Maar wel leuk!quote:
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach kom nou toch zeg! Mannen met een beetje niveau zouden zich doodvervelen als hun vrienden altijd hetzelfde zou zijn/doen etc.
Die vind ik verschrikkelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik doe alleen aan opplak nagels
quote:
Dat zei ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou niet overdrijven hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef Royco1 het volgende:
Onvoorspelbaar is nog niet zo erg, maar dat wispelturige he.
Zit ook gewoon totaal geen logica in
Misschien een computerprogramma ontwikkelen dat vrouwen begrijpt en dat vertaald voor mannenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef Royco1 het volgende:
Onvoorspelbaar is nog niet zo erg, maar dat wispelturige he.
Zit ook gewoon totaal geen logica in
Een soort Windows dus, wat we dan alsnog niet begrijpen..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een computerprogramma ontwikkelen dat vrouwen begrijpt en dat vertaald voor mannen
Ik wil dat heul niet. Ik breng liever tijd door met een vrouw en dan zelfstandig haar proberen te doorgronden dan dat het mij voorgekauwd wordt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een computerprogramma ontwikkelen dat vrouwen begrijpt en dat vertaald voor mannen
Jullie moeten gewoon niet zo piepenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet natuurlijk niet hoe het bij jou is he
Mag jij proberen zo'n algoritme te schrijvenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stiekem vinden ze het allemaal haske leukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon niet zo piepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |