Even de link van het vorige topic kopiren en dan gewoon even de OP aanpassenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:17 schreef danic het volgende:
Oooohik ben voor het eerst een nieuw topic gestart!! Misschien wel het topic waar Claudia in gaat bevallen!
Maar ik zie dat ik de titel verkeerd heb gezet, met een verwijzing naar nr 731, dit moet 732. Ik krijg het alleen niet gewijzigd. Helluppie!
Naar het vorige topic gaan, de eerste pagina, en dan bovenin je URL balk van je explorer de URL kopiren. Of in je OP in de URL het nummer even vervangen door 1591594quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:42 schreef danic het volgende:
Ik ben echt een ei hoor, want daar heb ik een url voor nodig en die kan ik dus niet vinden.
Wou net vragen of je nog wat gehoord hadquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:54 schreef huuphuup het volgende:
Pompompom... Ik heb niets meer gehoord dus ik hoop dat ze gewoon bezig is nu! Of misschien heeft ze haar meisje al vast! Oooh![]()
zet hem op nog even voor als t nog nodig is![]()
![]()
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:49 schreef danic het volgende:
Thanks Kuukske! Ik heb het makkelijkste gekozen hoor, dus dat nr even vervangen!
Dat was om 14:18quote:internet is traag, dus ik update even zo. We zijn op controle geweest in het ziekenhuis. De ontsluiting leek niet meer te vorderen, dus de arts-assistent heeft nu de vliezen gebroken. Helder vruchtwater! We kijken een uur aan of de ween vanzelf weer op gang komen.
jeetje zeg.. het is ook echt wel een hele bevalling die bevalling! Hopelijk komt er nu schot in na het breken van de vliezen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:35 schreef huuphuup het volgende:
ze is er nog niet, kreeg net een update
[..]
Dat was om 14:18
Jaa!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:54 schreef huuphuup het volgende:
Pompompom... Ik heb niets meer gehoord dus ik hoop dat ze gewoon bezig is nu! Of misschien heeft ze haar meisje al vast! Oooh![]()
zet hem op nog even voor als t nog nodig is![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:50 schreef huuphuup het volgende:
och, als je dat niet wilt hoef je natuurlijk niets te updaten. Je kunt ook gewoon de volgende dag binnensluipen en zeggen dat je bevallen bent![]()
Het heeft ook wel wat om te weten dat er aan alle kanten zo met je meegeleefd wordt
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:59 schreef Claudia_x het volgende:
Jullie kunnen beter speculeren over of het vandaag of morgen wordt.Ik denk dat ze zo met een infuus aan de slag gaan.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:52 schreef danic het volgende:
Zeg, niet om onrust te zaaien, maar klopt het dat ik Vanyel vandaag nog niet heb gehoord/gezien?
Die heeft toch ook al meldplicht!
Ja zou die nu op de gang staan te wachten?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En netjes in het weekend. Fijn voor je moeder ;-p
Een waterdichte molton bij de action of hema halen voor een paar euro, die tegen het bedplassen, ligt een stuk comfortabeler!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Iemand nog de ultieme tip om een matrasbeschermer op zijn plaats te houden? Dat ding schuift elke nacht naar beneden en schiet zo zijn doel een beetje voorbij.
Kraakt vast ook minderquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:57 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Een waterdichte molton bij de action of hema halen voor een paar euro, die tegen het bedplassen, ligt een stuk comfortabeler!
Duct tape!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Iemand nog de ultieme tip om een matrasbeschermer op zijn plaats te houden? Dat ding schuift elke nacht naar beneden en schiet zo zijn doel een beetje voorbij.
Oh, wij hebben die nog steeds in gebruik! Er zijn twee soorten, een soepele die fijn is en een zweterige kraakversie.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:59 schreef wickie het volgende:
Die van de action zijn super, hield het de vorige keer perfect
enne, nog 1 minuut volgens mijn gok
Jaa! Ik heb Fok! nu maar gewoon de hele tijd openstaan, maar het gaat er niet eens sneller door, flauw hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:10 schreef Chan het volgende:
Ik kwam even spieken voor nieuws van Claudia, maar niks nog dus.. Blijft spannend!
Ze raden zo'n ding sowieso aan aangezien je vliezen gewoon thuis kunnen breken natuurlijk. Vanaf 37 weken, net als je vluchttas.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:26 schreef DJMO het volgende:
hmm wellicht is een matrasbeschermer wel handig, ook als je van plan bent om in het ziekenhuis te bevallen .. vanaf wanneer moet je zo'n ding op je matras doen?
en ivan's zusje wordt om 23:37 geboren vanavond
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Nog geen baby. Wel heftig zo hoor Claudia hopelijk komt ze snel
Wij hebben vandaag het matrasje gekocht. En ik heb ineens een buik echt waar zo vanuit het niets
ik heb vandaag getracht een start te maken met mijn eigen ziekenhuiskoffertje ... puntje bij paaltje heb ik mijn tijd staan verdoen in de babykamerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ze raden zo'n ding sowieso aan aangezien je vliezen gewoon thuis kunnen breken natuurlijk. Vanaf 37 weken, net als je vluchttas.
Je hebt ook nog wel een aantal weken dus dat scheelt. Zo vroeg is alleen maar onhandig vind ik. Er gaan toch dingen in die ik eigenlijk nu ook gewoon nog gebruik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb vandaag getracht een start te maken met mijn eigen ziekenhuiskoffertje ... puntje bij paaltje heb ik mijn tijd staan verdoen in de babykamer![]()
dat zou ik sowieso laten staan, zwanger of nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:00 schreef Vanyel het volgende:
Trouwens leuk om laatst hier te zien dat salmonella de placenta niet kan passeren, maar ik heb mijn overheerlijke kip uit de oven toch maar laten staan toen ie net naarammoniak rook
Ik quote deze alvast voor mezelf voor over een weekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:50 schreef Vanyel het volgende:
Goed moment om te bekennen dat de mijne ook nog steeds niet klaarstaat (met 38-1)?
das een goed teken hopelijk!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:04 schreef huuphuup het volgende:
Oh en ik heb niets meer van Claudia vernomen
De naam laat ik aan Claudia zelf overquote:Ze is er! Sinds 8 uur ongeveer. Idioot snel ging het ineens, 2 keer geperst. Ze is prachtig, gewicht nog onbekend. Ze ligt nu bij me aan de borst.
JAAA! Gefeliciteerd Claudia, J. en Ivan!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:09 schreef huuphuup het volgende:
Jaaaahaaaaaa ze is er!!
[..]
De naam laat ik aan Claudia zelf over![]()
Lieve Claudia en J. van harte met jullie dochterdoe maar snel een foto van die haartjes
geniet lekker van elkaar
lieve kleine Ivan, stoere grote broer, gefeliciteerd met je zusje!
Ik wist de naam dan al wel maar hij blijft prachtig en past mooi bij Ivanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ze heet Lena en ze weegt 4050 gram. Oh, en ze lijkt op haar grote broer, inclusief bakkenbaarden, haha.
Het gaat echt super. Ze heeft al een paar keer aan de borst gedronken. Ik voel me ook heel goed. Ik ga nu douchen en dan gaan we naar huis. Morgenvroeg mag ze kennismaken met haar grote broer.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ze heet Lena en ze weegt 4050 gram. Oh, en ze lijkt op haar grote broer, inclusief bakkenbaarden, haha.
Het gaat echt super. Ze heeft al een paar keer aan de borst gedronken. Ik voel me ook heel goed. Ik ga nu douchen en dan gaan we naar huis. Morgenvroeg mag ze kennismaken met haar grote broer.
wat een geweldig bericht, gefeliciteerd! prachtige naam, en wat fijn dat 't allemaal zo goed gaat. heel veel geluk gewenst met z'n vieren!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:52 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, wow! Wat geweldig allemaal!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:52 schreef Claudia_x het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 januari 2011 09:31 schreef Poppedein het volgende:
Tuurlijk TM, hoe hebben we m niet eerder kunnen stellen!Hoe is t met jouw nichtje trouwens? Of heb ik dat gemist onderweg?
Voor echte bekenden van OUD hou ik zelf meestal 14 dagen na de uitgerekende datum aan, daarna moet het kindje tich echt wel geboren zijn en houdt het op... In dit geval zou ik haar dus nog even laten staan.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:13 schreef danic het volgende:
Ik heb Claudia net uit de OP gehaald, zal ik Basboussa nog even laten staan? Ik vind het zo vreemd dat we niets meer van haar gehoord hebben!
Ja daar zat ik dus ook al aan te denken, maar ik twijfelde omdat we al sinds nov. niets meer van haar hadden gehoord. Ik laat haar lekker staan.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voor echte bekenden van OUD hou ik zelf meestal 14 dagen na de uitgerekende datum aan, daarna moet het kindje tich echt wel geboren zijn en houdt het op... In dit geval zou ik haar dus nog even laten staan.
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb alweer de eerste kraamtranen erop zitten. Stomme verleegkundige op neonatologie die niks van borstvoeding begrijpt. Ik ga nu maar eens slapen, want dat heb ik sinds de bevalling niet meer gedaan.
Van harte gefeliciteerd met je meisje en wat heeft ze een mooie naam!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb alweer de eerste kraamtranen erop zitten. Stomme verleegkundige op neonatologie die niks van borstvoeding begrijpt. Ik ga nu maar eens slapen, want dat heb ik sinds de bevalling niet meer gedaan.
Ik kan de spoiler niet lezen, maar ik neem aan dat het over overgeven ging? Geen last van gehad, en ik niet al die andere ranzige dingen. Nou ja, vruchtwater dan.
Woohoo voor de mijlpalen van mefke (20 weken!) en huup (37 weken!). Hoe gaat bij jou DML? Kijk je uit naar de bevalling?
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:44 schreef Claudia_x het volgende:
Wat onprofessioneel van die gepikeerde verpleegkundige.. Hoe lastig ook, trek je er niets van aan hoor! Goed dat je aan de bel hebt getrokken bij een andere verpleegkundige...quote:Op zondag 16 januari 2011 15:27 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is het eerste wat ik heb gedaan, aan een verpleegkundige op mijn afdeling uitleggen hoe ik het wil (geen bijvoeding, beter communicatie, eventueel hulp met aanleggen). Het is gewoon wat zwaarder nu ik niet met haar op een bed kan ploffen om haar rustig te laten zoeken, proberen en oefenen. De verpleegkundige hier heeft er meteen werk van gemaakt, en nu is die andere gepikeerd. Heel stom en suf. Maar goed, het zal me een worst wezen want Lena is een natuurtalentje. Gelukkig hebben we net na de geboorte wel alle tijd samen gehad.
Lijkt me fijn, nu je een ervaren moeder bent en bovendien weet van jezelf wat je wilt en dat je goed geinformeerd bent, dat je goed kunt aangeven wat je wil. Weet dat je informatievoorziening goed is, je moederinstinct ook prima is en dat jij als moeder die beslissingen kunt nemen. Niet professioneel van die vpk om n u gepikeerd te zijn, inderdaad.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:27 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is het eerste wat ik heb gedaan, aan een verpleegkundige op mijn afdeling uitleggen hoe ik het wil (geen bijvoeding, beter communicatie, eventueel hulp met aanleggen). Het is gewoon wat zwaarder nu ik niet met haar op een bed kan ploffen om haar rustig te laten zoeken, proberen en oefenen. De verpleegkundige hier heeft er meteen werk van gemaakt, en nu is die andere gepikeerd. Heel stom en suf. Maar goed, het zal me een worst wezen want Lena is een natuurtalentje. Gelukkig hebben we net na de geboorte wel alle tijd samen gehad.
Wat ben je een lieverd ook he. Ga jij eens even lekker slapen. Stomme vpk. Het hele gebeuren met je meisje lijkt me al stressvol genoeg. Ik hoop dat ze morgen mee naar huis mag!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:44 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe gaat bij jou DML? Kijk je uit naar de bevalling?
Ik kan me dat zo indenken. Mijn zusje was al eerder bezig zwanger te worden dan ik... En ik ben nu al zwanger van de tweede. Voelt ook zo dubbel allemaal en zij en haar man zijn er zo klaar voor en nu had ze ook een eerste poging IVF/ICSI gehad en het leek echt heel goed allemaal enzo, maar waarschijnlijk nu toch mis gegaan. Morgen heeft ze hier definitieve echo van...quote:Op zondag 16 januari 2011 15:28 schreef hilliebillie het volgende:
Claudia, rust lekker even uit, je hebt het verdiend!!
Wel fijn dat het probleem er een is van uren en niet van dagen zodat je als het goed is vandaag Lena nog mee naar huis mag nemen!
[egopost]
Hallo allemaal,
Wij hebben woensdag onze eerste echo gehad en toen ook het hartje zien kloppen. Dat was een heel mooi moment en ook een hele geruststelling. Daarna zijn we het ook rond gaan vertellen aan iedereen. We hebben ook niets dan positieve reacties gehad gelukkig. Ook heel typisch. De broer van mijn vriend de had donderdag naar zijn ouders gebeld of er nog nieuws was over ons of dat ze het anders een keer voor moesten gaan doen (voor de grap natuurlijk) terwijl zij niet eens wisten dat we bezig waren om zwanger te worden. Zo'n 10 minuten na dat gesprek komen wij dus vertellen dat ik zwanger ben.. Is echt wel heel erg toevallig vond ik.
Wat betreft de echo, ik moest komen met een volle blaas (pff hij zat echt vol..) bleek deze te vol te zitten (terwijl ik toch hun instructies daarin gevolgd had) De baby was wel te zien op de echo maar er was te veel schaduw van mijn blaas. Daarna heb ik alsnog een interne echo gehad (had ik niet echt op gerekend dat dat ook nog een optie zou kunnen zijn maar opzich geen problemen mee hoor voelt er bijna niets van). Daar was alles ook een stuk duidelijker op te zien. (zit er veel dichterbij).
Bij het berekenen van de datum kwamen er twee verschillende dingen uit, dat ik een dag korter zwanger dan ik dacht en het andere programma rekende uit dat ik een dag langer zwanger was dan ik dacht. Dus ik hou mooi mijn eigen uitgerekende datum nog aan en dan zien we bij de 12 weken echo wel weer verder. Daar moet ik overigens nog wel een afspraak voor maken.
Wat ik erg moeilijk vond is dat ik een collega heb moeten vertellen die al ruim 2 jaar bezig is met zwanger te raken en een paar weken geleden een miskraam heeft gehad na haar 1e ivf poging dat ik zwanger was. Was wel een erg moeilijk moment. Heb echt een enorm lieve reactie gehad van haar, zeker ook omdat ik weet dat ze ook oprecht blij voor me is. Maar toch is dat een erg moeilijk moment voor haar (en voor mij ook op dat moment, zeker ivm m'n hormonen op dat moment, we hebben met z'n tween toch even wat traantjes gelaten).
Zo het was een behoorlijk lange post maar moest het even kwijt
[/egopost]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |