Even de link van het vorige topic kopiëren en dan gewoon even de OP aanpassenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:17 schreef danic het volgende:
Oooohik ben voor het eerst een nieuw topic gestart!! Misschien wel het topic waar Claudia in gaat bevallen!
Maar ik zie dat ik de titel verkeerd heb gezet, met een verwijzing naar nr 731, dit moet 732. Ik krijg het alleen niet gewijzigd. Helluppie!
Naar het vorige topic gaan, de eerste pagina, en dan bovenin je URL balk van je explorer de URL kopiëren. Of in je OP in de URL het nummer even vervangen door 1591594quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:42 schreef danic het volgende:
Ik ben echt een ei hoor, want daar heb ik een url voor nodig en die kan ik dus niet vinden.
Wou net vragen of je nog wat gehoord hadquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:54 schreef huuphuup het volgende:
Pompompom... Ik heb niets meer gehoord dus ik hoop dat ze gewoon bezig is nu! Of misschien heeft ze haar meisje al vast! Oooh![]()
zet hem op nog even voor als t nog nodig is![]()
![]()
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:49 schreef danic het volgende:
Thanks Kuukske! Ik heb het makkelijkste gekozen hoor, dus dat nr even vervangen!
Dat was om 14:18quote:internet is traag, dus ik update even zo. We zijn op controle geweest in het ziekenhuis. De ontsluiting leek niet meer te vorderen, dus de arts-assistent heeft nu de vliezen gebroken. Helder vruchtwater! We kijken een uur aan of de weeën vanzelf weer op gang komen.
jeetje zeg.. het is ook echt wel een hele bevalling die bevalling! Hopelijk komt er nu schot in na het breken van de vliezen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:35 schreef huuphuup het volgende:
ze is er nog niet, kreeg net een update
[..]
Dat was om 14:18
Jaa!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:54 schreef huuphuup het volgende:
Pompompom... Ik heb niets meer gehoord dus ik hoop dat ze gewoon bezig is nu! Of misschien heeft ze haar meisje al vast! Oooh![]()
zet hem op nog even voor als t nog nodig is![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:50 schreef huuphuup het volgende:
och, als je dat niet wilt hoef je natuurlijk niets te updaten. Je kunt ook gewoon de volgende dag binnensluipen en zeggen dat je bevallen bent![]()
Het heeft ook wel wat om te weten dat er aan alle kanten zo met je meegeleefd wordt
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:59 schreef Claudia_x het volgende:
Jullie kunnen beter speculeren over of het vandaag of morgen wordt.Ik denk dat ze zo met een infuus aan de slag gaan.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:52 schreef danic het volgende:
Zeg, niet om onrust te zaaien, maar klopt het dat ik Vanyel vandaag nog niet heb gehoord/gezien?
Die heeft toch ook al meldplicht!
Ja zou die nu op de gang staan te wachten?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En netjes in het weekend. Fijn voor je moeder ;-p
Een waterdichte molton bij de action of hema halen voor een paar euro, die tegen het bedplassen, ligt een stuk comfortabeler!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Iemand nog de ultieme tip om een matrasbeschermer op zijn plaats te houden? Dat ding schuift elke nacht naar beneden en schiet zo zijn doel een beetje voorbij.
Kraakt vast ook minderquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:57 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Een waterdichte molton bij de action of hema halen voor een paar euro, die tegen het bedplassen, ligt een stuk comfortabeler!
Duct tape!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Iemand nog de ultieme tip om een matrasbeschermer op zijn plaats te houden? Dat ding schuift elke nacht naar beneden en schiet zo zijn doel een beetje voorbij.
Oh, wij hebben die nog steeds in gebruik! Er zijn twee soorten, een soepele die fijn is en een zweterige kraakversie.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:59 schreef wickie het volgende:
Die van de action zijn super, hield het de vorige keer perfect
enne, nog 1 minuut volgens mijn gok
Jaa! Ik heb Fok! nu maar gewoon de hele tijd openstaan, maar het gaat er niet eens sneller door, flauw hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:10 schreef Chan het volgende:
Ik kwam even spieken voor nieuws van Claudia, maar niks nog dus.. Blijft spannend!
Ze raden zo'n ding sowieso aan aangezien je vliezen gewoon thuis kunnen breken natuurlijk. Vanaf 37 weken, net als je vluchttas.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:26 schreef DJMO het volgende:
hmm wellicht is een matrasbeschermer wel handig, ook als je van plan bent om in het ziekenhuis te bevallen .. vanaf wanneer moet je zo'n ding op je matras doen?
en ivan's zusje wordt om 23:37 geboren vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |