abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91399302
ach meis wat een schrik.
hoop dat ze snel mee naar huis mag!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  zondag 16 januari 2011 @ 05:14:33 #202
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_91399935
Claudia, J. en Ivan van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Lena! *O* *O* *O*

Wat een schrik dat ze blauw aanliep zeg! Hoe is het nu? :*
A grand adventure has begun.
pi_91400231
Claudia, gefeliciteerd met Lena!! *O* *O* Erg mooie naam, maar wat een schrik ineens!
Vervelend dat je haar moet missen de eerste nacht, ik hoop dat jullie snel verenigd zijn en gezond en wel naar huis mogen!
  zondag 16 januari 2011 @ 06:43:36 #204
327382 boembaa
wie is die kleine kloon?
pi_91400242
Wat een mooie naam voor jullie meisje! Maar wat een schrik zeg. Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen.
pi_91400290
Wat een mooie naam voor jullie dochter Claudia! Jeetje wat zullen jullie geschokken zijn! Gelukkig waren jullie nog in het ziekenhuis toen het gebeurde! Ik hoop dat jullie vandaag naar huis mogen, hoe is het gegaan met haar vannacht?
pi_91400307
Ze heeft het vannacht wel goed gedaan. Het gerochel is ze kwijt. Ze heeft alleen 1 saturatiedip gehad en haar saturatiedip zit regelmatig net iets onder de ondergrens (94). Het is nog onduidelijk wat de doktoren ervan zeggen. Er is een kans dat ze nog een dag moet blijven. We weten het aan het einde van de ochtend.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91400321
Echt gemist heb ik haar trouwens niet. Om 5 uur verbouwde ze al de tent en hebben ze mij gehaald. :D Ze heeft 5 rondes gedronken!
pi_91400331
Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid! En gaat het gewoon goed met jullie kleine meid

Ze wilde gewoon bij haar mama zijn O+
pi_91400363
Oh, wat mooi. Lena. Ivan en Lena, klinkt goed! Wat jammer dat jullie moesten blijven, en wat een schrik even. En dat saturatiegebeuren, heeft dat te maken met vocht in de longen? Of is dat weer wat anders? Maar je klinkt goed. En ze is er.
pi_91400457
Lena O+ Wat een prachtige naam hebben jullie haar gegeven :Y
Wat lief dat je ons zo op de hoogte houdt, ook al weet ik dat het hier ook een beetje 'Lief Dagboek' voor je is. Ik hoop dat met Lena alles goed komt en dat jullie haar gauw aan haar grote lieve broer Ivan kunnen laten zien.

God joh, je hebt er gewoon 2 *; :'(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_91400484
Lena! Mooie naam voor een mooi meisje, als ze op Ivan lijkt. O+
Wat een schrik! Wat een geluk dat je nog in het ziekenhuis was.
Fijn dat je zo goed en rustig klinkt, gwoon gelukkig.
En al 5 keer gedronken! Chapeau! O+
Wanneer gaat Ivan zijn kleine zus ontmoeten?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_91400540
O+. Lena O+. Wow, wat een mooie naam.
Proficiat Claudia, hubbie en Ivan *O*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 16 januari 2011 @ 08:16:36 #213
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91400549
Wat een mooie naam! Past perfect bij Ivan.
En hopelijk gaat het de rest van de dag allemaal voorspoedig en mag je haar strax lekker mee naar huis en haar grote broer nemen!
Drinken en huilen kan ze iig!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91400574
O+ O+ Lena O+ O+ eeeeeindelijk mogen we 'Ivan's zusje' echt Lena noemen! En ohhhh wat ben ik verliefd op die geweldige combi met Ivan! ZO leuk!

Wat een prachtig gewicht heeft ze, en wat jammer dat het daardoor heel even leek of jullie gewoon naar huis mochten, maar toch later alsnog moesten blijven...al kan ik me alles voorstellen dat je blij was dat je nog met haar in t ziekenhuis was op dat angstaanjagende moment! Hopelijk is ze t vruchtwater gauw kwijt en kunnen jullie lekker met z'n 4tjes thuis bijkomen! Het helpt in ieder geval enorm dat ze al een aantal keer zo goed gedronken heeft, fijn!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_91400607
Wat schrikken vannacht Claudia :o Wat een geluk dat jullie nog in het ziekenhuis waren. Wat fijn dat ze zo goed drinkt en honger zo goed aangeeft.
Hopelijk gaat nu alles goed en mogen jullie vandaag lekker naar huis!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zondag 16 januari 2011 @ 08:30:48 #216
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91400614
Claudia, wat schrikken! Maar fijn dat het nu beter gaat!
Mooie naam hoor!
Ik hoop dat jullie gauw naar huis mogen!
pi_91400663
Claudia, ik hoop dat jullie snel naar huis toe mogen!

En even een jompeltje, ik ben vandaag 20 weken zwanger. *O*
pi_91400734
Bah, ik schrik er zelfs van. Fijn dat ze een oogje op haar houden/hielden (wie weet ben je inmiddels thuis) en dat ze verder wel gaat als een speer.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_91400790
*O* Whoehoeeeee *O* voor je mooie mijlpaal Laiveneertiekje!! En ook nog voor die van jouw Mef! *O* En volgens mij heb ik je nog niet eens gefeliciteerd met je jongentje in je buik! Eindelijk een beetje versterking tussen al die meiden ;)
pi_91400791
Ik moet eigenlijk hiermee naar het kleine baby'tjestopic, maar dat doe ik wel als ze thuis is. Het blijft aanmodderen met de saturatie, hoor. Ik denk dat ze haar nog een nachtje ter observatie willen houden en dat vind ik eigenlijk wel fijn. Ik denk ook niet dat ze Ivan vandaag gaat zien. We houden bezoek voor haar maar nog een dagje af. Het is niet zoals ik me die eerste dagen had voorgesteld, maar het is niet anders. Gelukkig oogt ze gewoon goed.

Het was echt een droombevalling. Eindelijk begrijp ik de fameuze onweerstaanbare persdrang. En ik heb heel rare geluiden gemaakt tijdens die weeën, haha. Ik voel me nu ook onwijs goed, loop alweer lekker rond. Het verschil met de eerste keer had niet groter kunnen zijn.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 16 januari 2011 @ 09:11:01 #221
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91400795
als eerste van harte met Lena claudia *O* :* Hopelijk komt het heel snel in orde met de saturatie en kunnen jullie met z'n viertjes ongestoord gaan genieten thuis :* :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_91400800
Niet zomaar weggaan van ons hier, goed plan!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_91400818
Wat heerlijk dat het zo'n geweldige ervaring is geweest Claudia! k had al zo'n vermoeden toen je vertelde binnen een tel op de gang gestaan te hebben met Lena ;) Heel fijn dat het nu allemaal wat minder gemedicaliseerd voelde!

Ik kan me alleszins voorstellen dat je t fijn vind dat ze haar nog even in de gaten zullen houden. En liever nu die rust vooral voor haar pakken dan je achteraf voor je hoofd slaan dat je t allemaal zo anders aan had willen pakken!
pi_91400870
Heeft ze echt heel veel haartjes?
Dat vind ik zo moooooooi.

Zo fijn dat je heel veel energie hebt.
Mooi mens. Respect. :Y

En die namen, voor elkaar gemaakt.
pi_91400881
Claudia, gefeliciteerd met je dochter. Wat een mooie naam.
Geniet ervan met je gezin.
pi_91400883
Gefeliciteerd met de kleine meid! Hopelijk gaat snel alles goed en mag ze met jullie mee naar huis om kennis te maken met haar grote broer! :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 16 januari 2011 @ 09:20:58 #227
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91400884
Goed dat er op je kleintje wordt gelet. Heb je eigenlijk wel geslapen?
pi_91400898
Gefeliciteerd met Lena, mooie naam!
En hopelijk komt het allemaal goed en kunnen jullie komende week lekker met zijn viertjes genieten van het gezin zijn met vier :D
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 16 januari 2011 @ 09:25:49 #229
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91400922
Lena en Ivan, wat een mooie combi Claudia! O+ Ik feliciteer je gewoon nog een keer met je koningskoppeltje!

Balen dat je niet meteen je koffertje weer kunt pakken om naar huis te gaan, maar wel fijn dat ze haar even goed in de gaten houden. En dan morgen lekker jullie coconnetje opzoeken! Geniet van elkaar! :*

En dan natuurlijk de hamvraag...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91400958
Claudia gefeliciteerd met de geboorte van Lena! O+ Ik hoop voor jullie dat ze snel mee naar huis mag om haar grote broer te ontmoeten. :*
pi_91400980
Tuurlijk TM, hoe hebben we m niet eerder kunnen stellen! ;) Hoe is t met jouw nichtje trouwens? Of heb ik dat gemist onderweg?
pi_91401008
Jaaa Lena O+ O+ *O* *O*
wat een prachtig gewicht heeft ze Claudia!! Netjes zeg. Oh ik ben zo enorm benieuwd naar dé ontmoeting tussen Ivan en Lena O+
Wat een enorme schrik moet dat geweest zijn 's nachts maar fijn dat het daar nog gebeurde, prettig dat ze haar zo goed in de gaten houden en dat drinken wat goed zeg! *O*

ik stuiter dr helemaal van :D *O*

En ik heb ze wel allemaal gelezen maar kan ze niet meer opdreunen :') daarom een algemene yay voor de mijlpalen van vandaag en gister.
Nienna ik ben enorm benieuwd naar de kleurtjes op het kamertje en de meubeltjes enzo!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91401017
Claudia, wat ontzettend fijn dat je zo'n goede bevalling hebt gehad! Dan is het ook echt een prachtige ervaring en kun je van de kraamtijd genieten, tenminste, dat is hoe ik het ervaren heb. En zo klinkt het bij jou ook. En met zo'n prachtresultaat... Ik vind de naam trouwens geweldig en heel mooi bij Ivan passen. Een droomkoppeltje zo.

Vervelend dat het met de saturatie nog niet helemaal goed is. Kan me voorstellen dat het wel prettig is om te weten dat ze in de gaten wordt gehouden. Hopelijk blijkt dan dat het allemaal prima met haar gaat en mogen jullie snel naar huis.
pi_91401025
Huup je bent 37 weken :o
  zondag 16 januari 2011 @ 09:38:40 #235
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91401036
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 09:31 schreef Poppedein het volgende:
Tuurlijk TM, hoe hebben we m niet eerder kunnen stellen! ;) Hoe is t met jouw nichtje trouwens? Of heb ik dat gemist onderweg?
:D

Lief dat je ernaar vraagt. Je had het inderdaad gemist ;). Was een spannende uitputtingsslag die uiteindelijk resulteerde in een keizersnede (ze hadden het zelfs onder algehele narcose willen doen maar heeft mijn nichtje geweigerd). Mama en zoon doen het nu helemaal goed, ze is alleen helemaal bekaf. Ik ga d'r straks eens even bellen.
pi_91401051
Claudia :D Van harte met de geboorte van je meisje!
pi_91401076
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 09:37 schreef Cantare het volgende:
Huup je bent 37 weken :o
ja! :o
t gaat zo snel :X
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 16 januari 2011 @ 09:50:50 #238
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_91401137
Goedemorgen!

Claudia Gefeliciteerd!
Geniet maar van je meisje, blijf maar dicht bij haar in de buurt. En idd liever wat extra observatie zou ik ook fijn vinden!

Hier de derde nacht zonder slapen, dat breekt me straks op.
En ik weet niet of er vandaag voerdag tijd is om bij te slapen, dat zal wel vroeg naar bed worden vanavond.
  zondag 16 januari 2011 @ 09:53:54 #239
11682 Moonah
Jolie femme
pi_91401166
Claudia, van harte met jullie dochter Lena. Hopelijk is alles snel goed en kunnen jullie lekker naar huis.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 16 januari 2011 @ 09:59:09 #240
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91401244
Huup je hebt gewoon meldplicht *O* .
  zondag 16 januari 2011 @ 10:00:58 #241
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91401271
Claudia hopelijk mogen jullie snel naar huis en kan Ivan zijn kleine zus ontmoeten!

Een mooie combi Ivan & Lena <3
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_91401312
Oooh Lena O+ wat een mooie naam. En idd een geweldige combinatie met Ivan!
Wat zal het schrikken geweest zijn vannacht, maar gelukkig waren jullie tussen ervaren medewerkers en kon er snel ingegrepen worden. Hoe gaat het nu?

En wat waren er veel nachtbrakers! Jeetje wat een hoop posts allemaal vannacht! Niet dat ik nou zo geweldig geslapen heb maar oké.
En Huup meldplicht :o Maar dat gaat voor jou niet zo'n probleem zijn volgens mijn ;)
  zondag 16 januari 2011 @ 10:07:50 #243
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91401368
Claudia;mooooie naam Lena hoor! Ken hem natuurlijk ook van Poppedein dr mooie meisje, en vind het echt een toffe naam, past ook super bij Ivan. O+ O+ O+

en ik ben zooo benieuwd hoe ze eruit ziet, en hoe Ivan straks reageert. Grote broer!
en 4 kg! lekker!

en OMG Huup ben jij al 37 weken joh?? kunnen we straks gaan uitkijken naar jullie 2e meisje.. leuk!!

En Mefke 20 weken mijlpaal! *O*

en hier gaat het wel ok gelukkig, de ochtendmisselijkheid lijkt controleerbaar.. wordt het al veeeel makkelijker van. Alleen continu moe, maar dat is niet erg, hooguit wat lastig.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91401440
Ik heb Claudia net uit de OP gehaald, zal ik Basboussa nog even laten staan? Ik vind het zo vreemd dat we niets meer van haar gehoord hebben! :?
  zondag 16 januari 2011 @ 10:17:41 #245
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91401502
Claudia, wat was dat schrikken! Wel fijn dat ze jullie meisje zo goed in de gaten houden. En wat een ontzettend mooie naam hebben jullie gekozen. Geniet van de eerste kennismaking tussen je zoon en je dochter :*
pi_91401563
Claudia wat een schitterende naam hebben jullie je meisje gegeven! Maar wat een schrik allemaal zeg, hopelijk is haar saturatie snel helemaal goed :) Fijn dat de bevalling zo het tegenovergestelde was als bij Ivan :) En super dat ze al zo goed drinkt! *O*

Huup 37 weken, je mag nu gewoon bevallen :D
  zondag 16 januari 2011 @ 10:26:55 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91401631
quote:
Op zondag 16 januari 2011 10:13 schreef danic het volgende:
Ik heb Claudia net uit de OP gehaald, zal ik Basboussa nog even laten staan? Ik vind het zo vreemd dat we niets meer van haar gehoord hebben! :?
Voor echte bekenden van OUD hou ik zelf meestal 14 dagen na de uitgerekende datum aan, daarna moet het kindje tich echt wel geboren zijn en houdt het op... In dit geval zou ik haar dus nog even laten staan.
pi_91401633
Claudia, ook hier nogmaals: van harte gefeliciteerd met jullie Lena (mooie naam O+ is mijn tweede naam ;) )
Maar wat een schrik moet dat geweest zijn :o Nog een geluk dat jullie in het ziekenhuis waren :)
pi_91401658
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:26 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Voor echte bekenden van OUD hou ik zelf meestal 14 dagen na de uitgerekende datum aan, daarna moet het kindje tich echt wel geboren zijn en houdt het op... In dit geval zou ik haar dus nog even laten staan.
Ja daar zat ik dus ook al aan te denken, maar ik twijfelde omdat we al sinds nov. niets meer van haar hadden gehoord. Ik laat haar lekker staan.
  zondag 16 januari 2011 @ 10:38:52 #250
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_91401818
Claudia en man, gefeliciteerd met jullie meisje Lena! de mooiste naam van de wereld!!! Ivan, veel geluk als grote broer!
Hopelijk gaat het snel gewoon goed!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')