SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 januari 2011 09:31 schreef Poppedein het volgende:
Tuurlijk TM, hoe hebben we m niet eerder kunnen stellen!Hoe is t met jouw nichtje trouwens? Of heb ik dat gemist onderweg?
Voor echte bekenden van OUD hou ik zelf meestal 14 dagen na de uitgerekende datum aan, daarna moet het kindje tich echt wel geboren zijn en houdt het op... In dit geval zou ik haar dus nog even laten staan.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:13 schreef danic het volgende:
Ik heb Claudia net uit de OP gehaald, zal ik Basboussa nog even laten staan? Ik vind het zo vreemd dat we niets meer van haar gehoord hebben!
Ja daar zat ik dus ook al aan te denken, maar ik twijfelde omdat we al sinds nov. niets meer van haar hadden gehoord. Ik laat haar lekker staan.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voor echte bekenden van OUD hou ik zelf meestal 14 dagen na de uitgerekende datum aan, daarna moet het kindje tich echt wel geboren zijn en houdt het op... In dit geval zou ik haar dus nog even laten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |