abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 januari 2011 @ 10:42:15 #251
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91401886
ooooh! Lena O+ heel erg van harte gefeliciteerd! en wat een lekker gewicht. Hopelijk is haar saturatie gauw op peil en mag ze gauw mee naar huis, en kan grote broer Ivan ook kennismaken met zijn zus. En wat fijn dat je je zo goed voelt! *O* :*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_91401888
Lena O+ prachtige naam! Wat een schrik nog zeg.. hopelijk gaat alles nu goed en mogen jullie vandaag naar huis... ben heel erg benieuwd naar de reactie van grote broer Ivan O+ volgens mij wordt hij een hele zorgzame lieve broer O+
  zondag 16 januari 2011 @ 10:47:31 #253
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_91402001
Gefeliciteerd met Lena, ik hoop dat jullie snel samen naar huis mogen! *O*.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_91402531
:o Claudia, dat was zeker schrikken! Fijn dat de artsen er meteen goed mee aan de gang zijn gegaan! Ik hoop dat haar saturatie gauw weer goed in orde is, zodat de grote broer kennis kan gaan maken met zijn zusje... :*
pi_91402568
Jaaaaaaa daar is ze dan! gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en Ivan met zijn kleine zusje. Je kleine man is grote broer nu!
Hopelijk mogen jullie gauw naar huis, vieren in je eigen huisje dat jullie nu met zn viertjes zijn
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
en mooie namencombi! O+ erg leuk
heb steeds illiegaal via mn werk op de computer daar zitten meelezen hier, moest gewoon weten hoe het met je ging!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator zondag 16 januari 2011 @ 11:20:31 #256
5428 crew  miss_sly
pi_91402748
Claudia wat een schrik vannacht! Wat goed dat ze zo goed bij je gedronken heeft al, heerlijk! Ik hoop dat het snel helemaal goed gaat met haar en dat ze mee naar huis mag. En dan kennismaken met haar grote broer O+ Geweldig! Geniet!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91402805
Jullie wachten is beloond! Daar is jullie meisje! Gefeliciteerd! *O* *O* *O* *O*

Laat het Grote Genieten beginnen! (en hopelijk snel lekker thuis)
  zondag 16 januari 2011 @ 11:32:58 #258
57497 happyme28
I'm so happy
pi_91403032
Lena O+ Prachtige naam! Wat een schrik, maar wat goed dat ze prima drinkt en het de goede kant op gaat. Ben heel benieuwd naar foto's van haar (en met Ivan) maar kan me voorstellen dat je lekker rustig aan doet. Heerlijk dat het zo'n fijne bevallig is geweest.
pi_91403606
Gefeliciteerd met jullie dochter Lena *O* *O* O+
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  zondag 16 januari 2011 @ 11:56:01 #260
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_91403687
Claudia van harte met jullie dochter!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_91404598
Ze is er gefeliciteerd. Maar wat een schrik zo ineens. Hopelijk mag ze snel mee naar huis.
  zondag 16 januari 2011 @ 12:27:56 #262
100412 mefke79
komt goed!
pi_91404636
BJ, ik heb nu de legging van de Hema gekocht, hij is nog wat te groot in de buik, maar beenlengte is echt prima, bij mij over mijn enkels in xl, dus dat schept perspectieven voor jou! Fijn dat je je weer wat beter voelt zeg.

20 weken alweer. Pff. Ik zal binnenkort weer eens een foto maken, het groeit wel, maar het groeit anders dan de vorige keer. En Tienus ligt constant of op mijn darmen of op mijn urineleider. Allebei niet heel handig.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91405232
:o Mefke, ik heb helemaal je echo gemist! Een jongen, een broertje voor Driekus... O+ wat leuk!
ben je al aan het idee gewend dat het een jongen wordt? :*
pi_91405504
Laiveneertiekje, das een heuse mijlpaal :Y

En Huup ook al eentje. meldplicht!

Claudia, wat fijn toch dat je je zo goed voelt! Hopelijk gebeuren er geen rare dingen meer met kleine Lena en mag ze gauw lekker naar huis.
Yeeeeehahhh, daar gaan we weer!!
pi_91405509
Claudia en vriend en Ivan gefeliciteerd met Lena O+
Hopelijk mag ze snel naar huis!
En fijn dat t met jou een stuk beter gaat dan na de eerste bevalling claudia!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 16 januari 2011 @ 12:54:28 #266
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91405683
ik zag wat mijlpalen .. gefeliciteerd *O*

Hier staan een (halve) koffer klaar, de luiertas voor de baby. Ik heb vanmorgen de tuin opgeruimd (het irriteerde me mateloos dat het gewoon nog een verhuisrommeltje is in de tuin, dus nu iig de tafel een beetje op z'n plek gezet, de bakken wat handiger neergezet, de rommel die naar de stort kan bij elkaar gepleurd etc etc). Twee wassen zijn inmiddels gevouwen, ga zo aan een babywas beginnen. Man heeft Jan beziggehouden en de afwas gedaan, dus de keuken is ook zo goed als opgeruimd ( natuurlijk toch niet naar mijn zin, maar soit :') ). Nu eerst koffie en de babywas vouwen .. en misschien nog wat aan de tekst voor het geboortekaartje prutsen ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  † In Memoriam † zondag 16 januari 2011 @ 13:02:14 #267
43556 miss_dynastie
pi_91406028
Claudia, wat klink je goed O+ Hoop dat het met Lena ondertussen ook helemaal goed gaat!
  zondag 16 januari 2011 @ 13:10:20 #268
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91406395
Laiveneertiekje, ik las helemaal over jouw mijlpaal heen! :@ Bij deze alsnog een grote *O*!
  zondag 16 januari 2011 @ 13:17:37 #269
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91406727
Laiveneertiekje, gefeli :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_91407339
Wij hebben gisteravond de kast van de kinderkamer in elkaar gezet. Vriend moest werken, dus konden we pas na het eten beginnen.
Om 21.15 stond ie in elkaar dus daarna zijn we maar gestopt.
Vanavond de commode en hopelijk ook het bedje, afhankelijk hoe snel het gaat.
Ben ondertussen begonnen met het inruimen van de kast en oh O+ wat ben ik me er in aan het verliezen O+ .
Heb al zoveel leuke pakjes (lees: jurkjes) gekocht/gekregen en die gaan nu allemaal op een mooi hangertje in de kast. Het maakt het nu zoveel echter en alles komt nu ineens zoveel dichterbij.
Me happy O+
pi_91407369
Claudia, gefeliciteerd met je meisje *O* O+ Lena, wat een mooie naam, en wat een mooie combinatie met Ivan, het klinkt zó goed en kloppend! Ik hoop dat het vandaag alweer een stuk beter gaat met haar saturatie en dat ze gewoon lekker mee naar huis mag :*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_91407920
Ik heb alweer de eerste kraamtranen erop zitten. Stomme verleegkundige op neonatologie die niks van borstvoeding begrijpt. Ik ga nu maar eens slapen, want dat heb ik sinds de bevalling niet meer gedaan.

Ik kan de spoiler niet lezen, maar ik neem aan dat het over overgeven ging? Geen last van gehad, en ik niet al die andere ranzige dingen. Nou ja, vruchtwater dan.

Woohoo voor de mijlpalen van mefke (20 weken!) en huup (37 weken!). Hoe gaat bij jou DML? Kijk je uit naar de bevalling?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91408002
Volgens de kinderarts is trouwens het probleem dat de ductus nog niet is gesloten, maar dat zal een kwestie van uren zijn en niet dagen, goddank.
pi_91408321
Claudia, wat een schrik, ik hoop dat ze lekker snel mee naar huis mag. En wat een mooie naam!
  zondag 16 januari 2011 @ 13:54:25 #275
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91408335
Wat fijn dat dat een kwestie van een paar uurtjes is Claudia! Ga maar lekker slapen jij! :*
(de spoiler ging inderdaad over de gebruikelijke ranzigheden)
  zondag 16 januari 2011 @ 13:59:41 #276
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91408623
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb alweer de eerste kraamtranen erop zitten. Stomme verleegkundige op neonatologie die niks van borstvoeding begrijpt. Ik ga nu maar eens slapen, want dat heb ik sinds de bevalling niet meer gedaan.

:*
Komt goed
  zondag 16 januari 2011 @ 14:21:28 #277
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91409634
quote:

Ik kan de spoiler niet lezen, maar ik neem aan dat het over overgeven ging? Geen last van gehad, en ik niet al die andere ranzige dingen. Nou ja, vruchtwater dan.

Woohoo voor de mijlpalen van mefke (20 weken!) en huup (37 weken!). Hoe gaat bij jou DML? Kijk je uit naar de bevalling?
Van harte gefeliciteerd met je meisje en wat heeft ze een mooie naam!
Ik hoop dat jullie snel naar huis kunnen, kan je lekker alles op je eigen manier doen.
Van ziekenhuispersoneel is bekend dat ze vaker weinig begrijpen van BV, gewoon op je strepen staan en zeggen dat het alleen op jouw manier gebeurd. :*
  zondag 16 januari 2011 @ 14:24:14 #278
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91409777
Mefke, Huup en Laiveneertiekje, gefeliciteerd met de mijlpalen! :*

Hier druk aan het klussen gisteren, was gisteravond helemaal op en op tijd in bed, last van mijn buik, niet fijn...
Vanochtend even naar een verjaardag geweest, nu nog en rolgordijntje en de gordijnrail en dan is het bijna klaar.
Dan moeten we alleen nog de lamp en twee schilderijen voor aan de muur kopen en een mobiel van hout voor boven het bedje. Tis zo'n knus kamertje nu voor ons meisje, als het echt af is laat ik weer foto's zien.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 16 januari 2011 @ 14:52:46 #279
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91411377
ik heb echt een nesteldrang aanval volgens mij .. ik wil alles gedaan/af/klaar hebben :') net gestofzuigd, gedweild, "hele benedenverdieping" afgenomen met mr muscle (keukenreiniger :') ). Ik laat manlief zo de trap nog even stofzuigen dan kan ik daarna boven verder stofzuigen en dweilen. maar eerst koffie (die net vers voor me is gezet O+ )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_91411595
Claudia :*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91411918
quote:
:* Blijf bij jezelf, het komt goed hoor.
Rust lekker uit en hopelijk mogen jullie snel naar huis. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 16 januari 2011 @ 15:04:28 #282
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_91411935
Jeetje Claudia, wat een schrik toch he. Hopelijk lig je nu even te slapen, dat zul je wel nodig hebben ontdertussen.
Hopelijk sluit Lena's Ductus probleemloos en snel zodat jullie haar snel en met een gerust hart mee naar huis kunnen nemen. :*
A grand adventure has begun.
  Moderator zondag 16 januari 2011 @ 15:20:49 #283
5428 crew  miss_sly
pi_91412737
Wat jammer Claudia dat je tegen een niet goed geinformeerde verpleegkundige aan loopt. Zit je net niet op te wachten. Rust even goed uit en dan kun je straks hopelijk aangeven dat jij het op een bepaalde manier wil en dat ze zich daar bij neer moet leggen :*
pi_91412963
Claudia, heel erg gefeliciteerd met jullie kleine meisje! Lena is natuurlijk een supernaam!!!
Ik hoop dat je haar snel mee naar huis kan nemen, en haar kan voorstellen aan haar grote broer!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_91413102
Dat is het eerste wat ik heb gedaan, aan een verpleegkundige op mijn afdeling uitleggen hoe ik het wil (geen bijvoeding, beter communicatie, eventueel hulp met aanleggen). Het is gewoon wat zwaarder nu ik niet met haar op een bed kan ploffen om haar rustig te laten zoeken, proberen en oefenen. De verpleegkundige hier heeft er meteen werk van gemaakt, en nu is die andere gepikeerd. Heel stom en suf. Maar goed, het zal me een worst wezen want Lena is een natuurtalentje. Gelukkig hebben we net na de geboorte wel alle tijd samen gehad.
pi_91413127
Claudia, rust lekker even uit, je hebt het verdiend!!
Wel fijn dat het probleem er een is van uren en niet van dagen zodat je als het goed is vandaag Lena nog mee naar huis mag nemen!

[egopost]
Hallo allemaal,

Wij hebben woensdag onze eerste echo gehad en toen ook het hartje zien kloppen. Dat was een heel mooi moment en ook een hele geruststelling. Daarna zijn we het ook rond gaan vertellen aan iedereen. We hebben ook niets dan positieve reacties gehad gelukkig. Ook heel typisch. De broer van mijn vriend de had donderdag naar zijn ouders gebeld of er nog nieuws was over ons of dat ze het anders een keer voor moesten gaan doen (voor de grap natuurlijk) terwijl zij niet eens wisten dat we bezig waren om zwanger te worden. Zo'n 10 minuten na dat gesprek komen wij dus vertellen dat ik zwanger ben.. Is echt wel heel erg toevallig vond ik.

Wat betreft de echo, ik moest komen met een volle blaas (pff hij zat echt vol..) bleek deze te vol te zitten (terwijl ik toch hun instructies daarin gevolgd had) De baby was wel te zien op de echo maar er was te veel schaduw van mijn blaas. Daarna heb ik alsnog een interne echo gehad (had ik niet echt op gerekend dat dat ook nog een optie zou kunnen zijn maar opzich geen problemen mee hoor voelt er bijna niets van). Daar was alles ook een stuk duidelijker op te zien. (zit er veel dichterbij).

Bij het berekenen van de datum kwamen er twee verschillende dingen uit, dat ik een dag korter zwanger dan ik dacht en het andere programma rekende uit dat ik een dag langer zwanger was dan ik dacht. Dus ik hou mooi mijn eigen uitgerekende datum nog aan en dan zien we bij de 12 weken echo wel weer verder. Daar moet ik overigens nog wel een afspraak voor maken.

Wat ik erg moeilijk vond is dat ik een collega heb moeten vertellen die al ruim 2 jaar bezig is met zwanger te raken en een paar weken geleden een miskraam heeft gehad na haar 1e ivf poging dat ik zwanger was. Was wel een erg moeilijk moment. Heb echt een enorm lieve reactie gehad van haar, zeker ook omdat ik weet dat ze ook oprecht blij voor me is. Maar toch is dat een erg moeilijk moment voor haar (en voor mij ook op dat moment, zeker ivm m'n hormonen op dat moment, we hebben met z'n tweeën toch even wat traantjes gelaten).

Zo het was een behoorlijk lange post maar moest het even kwijt
[/egopost]
pi_91413340
En het is weer zo heerlijk om aan de andere kant van de bevalling te staan. Ik kan niet wachten om de rest daar te begroeten! Maar eerst mogen jullie nog genieten van eerste tekenen van leven, balen van nare kwalen en vooral erg uitkijken naar het kleine grote wonder.
pi_91414613
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:27 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is het eerste wat ik heb gedaan, aan een verpleegkundige op mijn afdeling uitleggen hoe ik het wil (geen bijvoeding, beter communicatie, eventueel hulp met aanleggen). Het is gewoon wat zwaarder nu ik niet met haar op een bed kan ploffen om haar rustig te laten zoeken, proberen en oefenen. De verpleegkundige hier heeft er meteen werk van gemaakt, en nu is die andere gepikeerd. Heel stom en suf. Maar goed, het zal me een worst wezen want Lena is een natuurtalentje. Gelukkig hebben we net na de geboorte wel alle tijd samen gehad.
Wat onprofessioneel van die gepikeerde verpleegkundige.. Hoe lastig ook, trek je er niets van aan hoor! Goed dat je aan de bel hebt getrokken bij een andere verpleegkundige...
  Moderator zondag 16 januari 2011 @ 16:40:18 #289
5428 crew  miss_sly
pi_91416728
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:27 schreef Claudia_x het volgende:
Lijkt me fijn, nu je een ervaren moeder bent en bovendien weet van jezelf wat je wilt en dat je goed geinformeerd bent, dat je goed kunt aangeven wat je wil. Weet dat je informatievoorziening goed is, je moederinstinct ook prima is en dat jij als moeder die beslissingen kunt nemen. Niet professioneel van die vpk om n u gepikeerd te zijn, inderdaad.
pi_91418188
quote:
Hoe gaat bij jou DML? Kijk je uit naar de bevalling?
Wat ben je een lieverd ook he. Ga jij eens even lekker slapen. Stomme vpk. Het hele gebeuren met je meisje lijkt me al stressvol genoeg. Ik hoop dat ze morgen mee naar huis mag!

Toen jij hier gisteren haar naam kwam vertellen e.d. toen had ik echt zo'n ik wil ook momentje. Ik ben benieuwd naar hem en ik wil zijn naam met de hele wereld delen maar voor hemzelf is het beter dat ie nog wat zwaarder wordt de komende weekjes.
De bevalling vind ik aan de ene kant echt een ga ik dit wel aan kunnen gebeuren maar aan de andere kant ben ik er zo klaar voor om me lichamelijk beter te voelen en daarvoor zal hij er toch echt uit moeten.
De laatste dagen lijken mijn medicijnen veel sneller uitgewerkt en die continue vlaag van misselijkheid zorgt dat ik best wil bevallen :Y
Ik check regelmatig of ik vruchtwater verlies en bij elk kramp vraag ik me af waar het heen gaat maar eigenlijk verwacht ik de komende weken nog niet echt iets.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 16 januari 2011 @ 17:56:17 #291
100412 mefke79
komt goed!
pi_91420319
Claudia,wat klink je ervaren (klinkt stom als ik het zo tiep, maar je snapt em vast). En die vpk moet niet zeuren.

Ik heb zowaar een uur gelopen achter de kinderwagen vandaag. Wel halverwege een bankje opgezocht om te zitten en na het wandelen echt even moeten uitblazen, maar het viel me niet tegen. Daarna nog even buiten in de tuin geweest en toen vroegen de buren of we mee gingen naar een hoeve hier in de buurt. Daar zijn we gewoon naar toe gefietst en ik had Driekus op de terugweg voorop zitten. Ging prima, heb alleen geen longinhoud meer. Ik voel het wel hoor, mijn bekken, maar dit is prima te doen zo. Vorige keer kon ik echt met 14/15 weken al niet meer op een zadel zitten, laat staan fietsen.

DML, jouw tijd komt ook!

En ik zag nog heel wat mijlpalen voorbij komen *O*

Oja, beetje offtopic, maar ben ik de enige waarbij de mobiel fok er ineens anders uit ziet?
pi_91420506
:) fijn te lezen dat het zo goed met je gaat Mefke *O*

(er was even wat onderhoud, kwam ik op CRE achter... misschien dat het dat was? ik had zwarte balken naast de posts...)
  zondag 16 januari 2011 @ 18:04:16 #293
100412 mefke79
komt goed!
pi_91420666
nou ja, mijn oude geel/oranje layout was ineens pleitte...ik heb iets nieuws nu.
  zondag 16 januari 2011 @ 18:06:09 #294
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91420772
Ik vind de nieuwe layout voor mobile wel mooi

[mobile] TouchPhone forum layout voor touchscreens #5.
  zondag 16 januari 2011 @ 18:08:39 #295
100412 mefke79
komt goed!
pi_91420878
ja maar aventura, ik heb helemaal geen touchscreen en dan is het een toch wel zware layout. Maar goed ik dwaal af....

Kan je harde buiken hebben van een kindje dat 'raar' ligt?
pi_91421092
Ik lees heel wat mijlpalen en kloppende hartjes gefeliciteerd ermee dames
@mefke dat was even wennen een jongen of niet?
@claudia gelukkig heb je al ervaring met BV en hebben jullie een natuurtalentje. Hopelijk zijn jullie snel weer thuis.

Ik ga morgen voor het eerst sinds eeuwig lijkt het wel een ochtend werken dus zit nu met laptop in bed
pi_91421202
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:28 schreef hilliebillie het volgende:
Claudia, rust lekker even uit, je hebt het verdiend!!
Wel fijn dat het probleem er een is van uren en niet van dagen zodat je als het goed is vandaag Lena nog mee naar huis mag nemen!

[egopost]
Hallo allemaal,

Wij hebben woensdag onze eerste echo gehad en toen ook het hartje zien kloppen. Dat was een heel mooi moment en ook een hele geruststelling. Daarna zijn we het ook rond gaan vertellen aan iedereen. We hebben ook niets dan positieve reacties gehad gelukkig. Ook heel typisch. De broer van mijn vriend de had donderdag naar zijn ouders gebeld of er nog nieuws was over ons of dat ze het anders een keer voor moesten gaan doen (voor de grap natuurlijk) terwijl zij niet eens wisten dat we bezig waren om zwanger te worden. Zo'n 10 minuten na dat gesprek komen wij dus vertellen dat ik zwanger ben.. Is echt wel heel erg toevallig vond ik.

Wat betreft de echo, ik moest komen met een volle blaas (pff hij zat echt vol..) bleek deze te vol te zitten (terwijl ik toch hun instructies daarin gevolgd had) De baby was wel te zien op de echo maar er was te veel schaduw van mijn blaas. Daarna heb ik alsnog een interne echo gehad (had ik niet echt op gerekend dat dat ook nog een optie zou kunnen zijn maar opzich geen problemen mee hoor voelt er bijna niets van). Daar was alles ook een stuk duidelijker op te zien. (zit er veel dichterbij).

Bij het berekenen van de datum kwamen er twee verschillende dingen uit, dat ik een dag korter zwanger dan ik dacht en het andere programma rekende uit dat ik een dag langer zwanger was dan ik dacht. Dus ik hou mooi mijn eigen uitgerekende datum nog aan en dan zien we bij de 12 weken echo wel weer verder. Daar moet ik overigens nog wel een afspraak voor maken.

Wat ik erg moeilijk vond is dat ik een collega heb moeten vertellen die al ruim 2 jaar bezig is met zwanger te raken en een paar weken geleden een miskraam heeft gehad na haar 1e ivf poging dat ik zwanger was. Was wel een erg moeilijk moment. Heb echt een enorm lieve reactie gehad van haar, zeker ook omdat ik weet dat ze ook oprecht blij voor me is. Maar toch is dat een erg moeilijk moment voor haar (en voor mij ook op dat moment, zeker ivm m'n hormonen op dat moment, we hebben met z'n tweeën toch even wat traantjes gelaten).

Zo het was een behoorlijk lange post maar moest het even kwijt
[/egopost]
Ik kan me dat zo indenken. Mijn zusje was al eerder bezig zwanger te worden dan ik... En ik ben nu al zwanger van de tweede. Voelt ook zo dubbel allemaal en zij en haar man zijn er zo klaar voor en nu had ze ook een eerste poging IVF/ICSI gehad en het leek echt heel goed allemaal enzo, maar waarschijnlijk nu toch mis gegaan. Morgen heeft ze hier definitieve echo van...
Maar we hadden al helemaal berekent dat zij haar 12 weken echo zou hebben rond mijn bevalling en ik vind het zo lastig dat dat nu waarschijnlijk niet zo is... En dat ik dan straks weer zo een wodner in mijn armen heb terwijl zij weer van voor af aan kan beginnen enzo. En al die hormonen in mijn lijf werken daar ook nog zo vervelend aan mee, ik heb me wel eens bijna schuldig gevoeld, maar gelukkig kan ik er met haar wel goed over praten en gaat zij er ook heel goed mee om, maar het blijft gewoonweg k*t.

Claudia, ik hoop echt dat je snel naar huis mag met de kleine Lena en houdt voet bij stuk hoor, jij bent de mama en jij weet de meeste dingen het beste, door dit soort ziekenhuis personeel is bij mij de borstvoeding de vorige keer compleet mislukt, dus gewoon je mond open trekken inderdaad das de beste oplossing, dan maar een gepikeerde vpk toch!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 16 januari 2011 @ 18:21:45 #298
100412 mefke79
komt goed!
pi_91421409
het was even wennen ja, weer een jongen. Niet dat die niet welkom zou zijn ofzo, maar alles voelt zo anders dan de vorige keer dat ik er ook gewoon vanuit ging dat het meisje zou zijn. Maar, tis wel makkelijk straks twee jongens. Ik bedacht me net bijvoorbeeld dat we dan Driekus zijn zomerjas nog een keer kunnen gebruiken, het is zo'n gaaf jasje. En die twee jochies gaan vast veel aan elkaar hebben.

Ik zag er aan het begin van de zwangerschap ook heel erg tegenop om het een stel vrienden te vertellen omdat zij al bezig waren met kinderen krijgen nog van voor de zwangerschap van Driekus. Gelukkig bleken zij ook zwanger te zijn, dus dat probleem werd opgelost.
pi_91421867
Deze hadden jullie nog tegoed (ik kan via de telefoon alleen moeilijk beoordelen of de foto duidelijk en representatief is):

pi_91421981
Ohhhh Claudia, wat doe je nou... Kijk nou toch! O+ Dat neusje vooral, is toch echt precies Ivan! En spekpolsjes O+ Ohhh man, wie draait de klok even vooruit voor mij?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')