quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:04 schreef borisz het volgende:
Wie zal de popprijs winnen vanavond is de vraag.
Danku Hansquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:08 schreef -Hans- het volgende:
Die Roel. Beterschap kerel!
Maurice ook goed bezig geweest. Gefeliciteerd
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:12 schreef borisz het volgende:
Ik denk dat Roel nog zieker wordt als hij hoort wie de popprijs wint. Althans er lijkt maar 1 optie te zijn wie er gaat winnen.
LOLquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
En ik heb al gelachen![]()
Ik blijf denken dat de dochter van Stink een vent is trouwens
Natuurlijk. Lachenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik mn faal van gisteravond met je delen?
quote:
ROFLquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik keek the Voice gisteren.
En ik dacht laat ik es stemmen, want die Shary-An vind ik zo leuk.
Dus ik sms Shary-An.....
Dat doet me denken aanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:23 schreef oh-oh het volgende:
En ik krijg een smsje terug:
Hey , bedankt voor je sms!
We zullen kijken wat we voor je kunnen doen!
Gerard en Michiel,
Ekstra Weekend.
![]()
Nou, Shary-An is dr uit hoor, en bedankt he
Hij wordt papaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:33 schreef Cee het volgende:
Ik heb even gemist waarom we themauster aan het feliciteren zijn? Ik kan wel m'n conclusies trekken maar wil iemand wat verheldering geven?
Typisch geval van oh-ohquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Gerard en Michiel,
Ekstra Weekend.
![]()
Ahhhhh gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij wordt papa
Maurice gefeliciteeeeeerd![]()
![]()
Dacht in eerste instantie dat de grap was dat je "Shary aan smstequote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik keek the Voice gisteren.
En ik dacht laat ik es stemmen, want die Shary-An vind ik zo leuk.
Dus ik sms Shary-An.....
Thnx.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:08 schreef -Hans- het volgende:
Die Roel. Beterschap kerel!
Maurice ook goed bezig geweest. Gefeliciteerd
Eind juniquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ahhhhh gefeliciteerd!Wanneer mag er hier met beschuit met muisjes gestrooid worden?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:36 schreef Cee het volgende:
Beterschap, Roel. Eigenlijk moet je zo veel mogelijk er in 1 keer uitgooien, ben je ervan af.
Zullen we wat Miss Montreal / Kings of Leon foto's posten?
Dat dacht ik ook, maar zie nu dat er nog wat onder is gezet. LOLquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dacht in eerste instantie dat de grap was dat je "Shary aan smste
Mijn tip:Oscillococcinum.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Gelukkig blijft het vooralsnog beperkt tot koorts en hoofdpijn
OMG, ik ben niet de enige , pfieuwquote:
Was graag naar het basketbal gegaan, maar als ik zou gaan mis ik sowieso al 2 optredens.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:48 schreef themauster het volgende:
Hans ga je vanavond nog naar Noorderslag? of wordt het vanavond basketbal?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:03 schreef oh-oh het volgende:
"Jij moet niet elke keer HUH doen want jij weet precies wat de eerste plaat wordt!"
Wehehehehehquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Gerard en Michiel,
Ekstra Weekend.
![]()
Dat ga je niet menen, ik vind die kleedjes al ver gaan, maar schoenen, daar doe je een hond toch geen plezier meequote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Hahahahahahaha ik heb psies diezelfde uggs voor een van mijn honden
Zeker wel , ik heb naakthonden, en die ouwe van me loopt met bloedende poten door de pekel als ik m geen schoenen aan doen, hij loopt er dan ook beter op dan die chihuahua hoor, zien?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:43 schreef alors het volgende:
[..]
Dat ga je niet menen, ik vind die kleedjes al ver gaan, maar schoenen, daar doe je een hond toch geen plezier mee
LOLquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Hahahahahahaha ik heb psies diezelfde uggs voor een van mijn honden
Hihihquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeker wel , ik heb naakthonden, en die ouwe van me loopt met bloedende poten door de pekel als ik m geen schoenen aan doen, hij loopt er dan ook beter op dan die chihuahua hoor, zien?
![]()
Hij heeft 2 paar schoenen zelfs![]()
Ik heb ook 2 chihuahua's, maar die hebben nooit kleren aan
Nee, hier thuis heeft ie ze ook nooit aan in de sneeuw , maar ze gaan mee naar mn werk en daar wordt veel gestrooid, dus dan krijgt ie ze wel aan, hij vindt het echt helemaal primaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:50 schreef alors het volgende:
[..]
HihihMaar dat is wel sneu ja, maar zonder pekel heeft ie geen last, of moet dat per se altijd?
Koop toch een fatsoenlijk uitziende winterharde hond. Dan hoef je er niet zoveel zooi om te hangen om het nog enigszins toonbaar te makenquote:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/12967quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:11 schreef henkde_j het volgende:
Is dit nummer trouwens al eens gedraaid op 3fm?
Wehehehequote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:23 schreef Pino112 het volgende:
C52, Ik denk de derde dag van week 52.
Ik zie nog steeds mijn ex gay klasgenoot uit zijn dak gaan op Madonna in de klasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef -Hans- het volgende:
Superrrrr plaat van Madonna![]()
The Hype. Jammer dat ze niet @ Noorderslag staan.
ex gay klasgenoot? Issie nu ineens hetero dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds mijn ex gay klasgenoot uit zijn dak gaan op Madonna in de klas
Mai!quote:
hehe ik zat te twijfelen hoe ik het moest schrijven, schrijf ik het nog verkeerdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:44 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
ex gay klasgenoot? Issie nu ineens hetero dan?
Gay ex-klasgenootquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:54 schreef themauster het volgende:
[..]
hehe ik zat te twijfelen hoe ik het moest schrijven, schrijf ik het nog verkeerdHij zal vast nog wel homo zijn.
Ja dat bedoel ik dusquote:
al die reclames zijn irritant.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:59 schreef Jannekje7 het volgende:
Houw doe joe doedelzak?
Leuke reclame ja
Je vraag is daar al beantwoord zie ikquote:
Ja yay.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Je vraag is daar al beantwoord zie ik
hoi hoiquote:
ik hoor nu Bakir de schoonmaker, maar jullie maken er wel een zooitje van.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:04 schreef Sirolf het volgende:
Ghehe, technicus-berichten op de webcamstream zojuist!
nja, zaterdagavond en zondagavond zijn volgens mij de minst drukke avonden. Bart is niet zo best en daarna schakelt niemand meer in voor That's Live en Annemieke. En op zondag...tja Guis is niet leuk, PSradio weer wel en daarna lekker schelden op de Weekendfinale! en als je dan ook nog een hekel hebt aan Timur en Ramon is er in t weekend iegenlijk helemaal geen reden te luisteren.quote:
Klopt, maar nu is er natuurlijk geen normale programmering nu. Ik vind ES en NS een prima reden om juist wel in te schakelenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, zaterdagavond en zondagavond zijn volgens mij de minst drukke avonden. Bart is niet zo best en daarna schakelt niemand meer in voor That's Live en Annemieke. En op zondag...tja Guis is niet leuk, PSradio weer wel en daarna lekker schelden op de Weekendfinale! en als je dan ook nog een hekel hebt aan Timur en Ramon is er in t weekend iegenlijk helemaal geen reden te luisteren.
ah, ik zie dat er vanavond alleen maar Noorderslag is? mmmmm, dan blijf ik vanavond nog wel ff luisteren. Had eerst het voornemen filmpje te kijken, maar heb geen zin om TV enzo al aan te sluitenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Klopt, maar nu is er natuurlijk geen normale programmering nu. Ik vind ES en NS een prima reden om juist wel in te schakelen
Beetje goed overgekomen dus? Tv aansluiten kan wel leuk zijn om straks ook beeld te hebben op Nederland 3quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, ik zie dat er vanavond alleen maar Noorderslag is? mmmmm, dan blijf ik vanavond nog wel ff luisteren. Had eerst het voornemen filmpje te kijken, maar heb geen zin om TV enzo al aan te sluitenPC is belangrijker!
dankzij 2 hulpvaardige collega's en een busje is dat gelukt jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Beetje goed overgekomen dus? Tv aansluiten kan wel leuk zijn om straks ook beeld te hebben op Nederland 3
Haha, nog niet alles uitgepakt dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dankzij 2 hulpvaardige collega's en een busje is dat gelukt ja
misschien sluit ik de TV nog aan....ga zo eerst ff douchen denk ik. als ik tenminste mn handdoek en andere douchespullen kan vinden
Bij Giel vannacht zo supervet. Ze waren al goed, maar toen ze in de Vera Birds gingen spelen kreeg ik kippenvel zo mooi alles klopte gewoon met de sfeer.quote:
Dat is hoe muziek hoort te zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij Giel vannacht zo supervet. Ze waren al goed, maar toen ze in de Vera Birds gingen spelen kreeg ik kippenvel zo mooi alles klopte gewoon met de sfeer
Dat heb ik ook even gekeken vanmiddag ja, wat ongelooflijk gruwelijk goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij Giel vannacht zo supervet. Ze waren al goed, maar toen ze in de Vera Birds gingen spelen kreeg ik kippenvel zo mooi alles klopte gewoon met de sfeer.
ook op mijn site http://freaknacht.hole1988.nlquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:24 schreef Pino112 het volgende:
http://festival.eurosonic(...)ive-streaming-3fmnos
Hier alle streams btw
mijzelf kennende staan er over 2 jaar nog onuitgepakte dozenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Haha, nog niet alles uitgepakt dusIk hoop voor je dat je een handdoek en toiletspullen kunt vinden!
Goed zoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijzelf kennende staan er over 2 jaar nog onuitgepakte dozen
maar tis gelukt hoor. wel ff wennen, mijn vorige douche was wat hoger en wat meer water.....ach ja, dan maar wat langer douchen
Lillian Hak, vage shitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:42 schreef miieejj het volgende:
wie is dat rare mens met dat rare haar ?.. ze heeft het heel hoog zitten..
Welkom stadsgenootquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:17 schreef 3rdRock het volgende:
Goedenavond!
de 1e post vanuit Ljouwert is nu een feit!
en nu nog ff naar de supermarkt.....
ik dacht dat je wel ff kwam helpen sjouwen....;)quote:
Ik was nog bijna in de stad vanmiddag. Alleen de parkeergarage was volquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht dat je wel ff kwam helpen sjouwen....;)
ga jij met de auto naar de stad? man, ik loop de deur uit, en 2min later sta ik in hartje LWDquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik was nog bijna in de stad vanmiddag. Alleen de parkeergarage was vol
Is dat nou spannend, in LWD wonen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga jij met de auto naar de stad? man, ik loop de deur uit, en 2min later sta ik in hartje LWD
Ja, het regende veel te hard. Dus ik dacht, laat ik eens lekker makkelijk doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga jij met de auto naar de stad? man, ik loop de deur uit, en 2min later sta ik in hartje LWD
Nog nooit in Leeuwarden geweest? Deze stad zit vol spannende dingenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is dat nou spannend, in LWD wonen?
Een paar keer, mijn zusje heeft daar een maand op kamers gewoondquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nog nooit in Leeuwarden geweest? Deze stad zit vol spannende dingen
een hele maand nog wel!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een paar keer, mijn zusje heeft daar een maand op kamers gewoond
Ze voelde zich eenzaam enzovoorts. Nu woont ze inquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een hele maand nog wel!
en och, spannend...ik woon er nu ong 5 uurmaar wel de 1e keer van mn leven dat ik middenin de stad woon, alleen maar in dorpen of buitenwijken gewoond
Eigenlijk gebeurt hier vrij weinigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een paar keer, mijn zusje heeft daar een maand op kamers gewoond
Ik hoor anders wel eens dat het als studentenstad wel een prima stad is. Ach, Zwolle is ook lang niet altijd even spannendquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Eigenlijk gebeurt hier vrij weinig
t schijnt dat hier in de zomer op t gouverneursplein om de haverklap foute nederlandstalige muziek te horen is. ik kan dus mijn lol opquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Eigenlijk gebeurt hier vrij weinig
Woonde je in januari maar op de Vismarkt of de Grote Markt..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t schijnt dat hier in de zomer op t gouverneursplein om de haverklap foute nederlandstalige muziek te horen is. ik kan dus mijn lol op
Ja dat wel, twee goede scholen, leuke uitgaansgelegenheden en alles is er wat je verder nodig bentquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoor anders wel eens dat het als studentenstad wel een prima stad is. Ach, Zwolle is ook lang niet altijd even spannend
Daft Punk
Er zitten daar twee van die kroegen jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t schijnt dat hier in de zomer op t gouverneursplein om de haverklap foute nederlandstalige muziek te horen is. ik kan dus mijn lol op
Veel plezierquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik heb nog 170 vakantie uren staan. in totaal heb ik dit jaar 9weken te besteden dus ik kan altijd nog 2 maanden vluchtenquote:
Ik heb een meisje vind ik erg leukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
lucky fonz....ik ben er nog niet helemaal uit of ik dat nou ee nbosmongool vind of niet...
ik niet, waarom hij wel in ik niet????quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb een meisje vind ik erg leuk
nee, Annemieke gaat nog een uurtje door geloof ik en daarna de Rabman!quote:
Kudt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, Annemieke gaat nog een uurtje door geloof ik en daarna de Rabman!
Hm, ok. Ook prima, alhoewel ik de tv nu ook wel ingeschakeld heb op NL 3.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet, waarom hij wel in ik niet????
[..]
nee, Annemieke gaat nog een uurtje door geloof ik en daarna de Rabman!
ik kom zojuist to de conclusie dat ik maandag bij de bouwmarkt ff een tv-splitter moet gaan kopen. de bovenburen heb waarschijnlijk wel tv, maar ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ok. Ook prima, alhoewel ik de tv nu ook wel ingeschakeld heb op NL 3.
Je gaat de tv-verbinding delen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kom zojuist to de conclusie dat ik maandag bij de bouwmarkt ff een tv-splitter moet gaan kopen. de bovenburen heb waarschijnlijk wel tv, maar ik nietach 2 dagen overleeg ik wel
yup, zit bij de prijs in. en het aansluitpunt zit op zich in mijn kamer dus ik vermoed dat de beeldkwaliteit wel goed genoeg zal zijn. en zo vaak kijk ik niet. uurtje of 5 in de week schat ik.quote:
ik zet mijn geld op deze bandquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:07 schreef Evertjan het volgende:
Zou de Golden Earring nu eindelijke de Popprijs pakken??
quote:
Nou, alleen een splitter helpt daar niet echt tegen. Ik heb het signaal ook alleen maar gesplit en het signaal zit ook op mijn kamer. Maar goed, ik ga toch over naar digitaalquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, zit bij de prijs in. en het aansluitpunt zit op zich in mijn kamer dus ik vermoed dat de beeldkwaliteit wel goed genoeg zal zijn. en zo vaak kijk ik niet. uurtje of 5 in de week schat ik.
nja, ik maak me er niet zo druk om. heeft toch geen zin als ik er nu niets aan kan doen. mocht het echt slecht zijn zie ik dat dan wel werquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, alleen een splitter helpt daar niet echt tegen. Ik heb het signaal ook alleen maar gesplit en het signaal zit ook op mijn kamer. Maar goed, ik ga toch over naar digitaal
heb je deze al gechecktquote:
Ik zag 't ja. 't Zijn bij mij trouwens ook alleen maar de publieke zenders, de rest is goed.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik maak me er niet zo druk om. heeft toch geen zin als ik er nu niets aan kan doen. mocht het echt slecht zijn zie ik dat dan wel wer
en ik heb een tweet van Domien!![]()
![]()
![]()
nou, hij was blij dat ik zijn vraag beantwoorde. ik ben gewoon domien van dienst geweest. sympathiek van mij he!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
daar zou ik niet al te trots over zijn
lekker ding want jij is lastig! ownee, das van Eva de Rooverequote:
een beetje verlegenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:21 schreef 3rdRock het volgende:
volslagen offtopic, maar whut????
[ afbeelding ]
meer een (cup) Dubbel Deetje verlegenquote:
Twijfelachtig, ivm uitzendrechten enzo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef hole1988 het volgende:
ik hoop dat de uitzending op ned3 online komt http://player.omroep.nl/?aflid=12015152
Nou, dat mag ook wel. Kwestie van plannen en voorbereiden.quote:Wat zit 3 On Stage vanaf Noorderslag retestrak in elkaar. #esns11
ik gewoon de 3fmwebcam aanhebben en kijken naar Annemieke en de mensen om haar heen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:31 schreef CindieY het volgende:
Wie kijkt en luistert er eigenlijk wat?
de nacht van de popmuziek heeft ook online gestaan. Is nu wel weer offline.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Twijfelachtig, ivm uitzendrechten enzo.
Ze zeiden in de uitzending nog dat 't iig niet op uitzending gemist zou komen te staan, ik ben er speciaal voor wakker geblevenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de nacht van de popmuziek heeft ook online gestaan. Is nu wel weer offline.
Ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik gewoon de 3fmwebcam aanhebben en kijken naar Annemieke en de mensen om haar heen.
Ja, je kunt mee kijken in alle zalen. Via nos.nl, noorderslag.nl en 3fm.nlquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:39 schreef alors het volgende:
Ik kijk nu 3 schakel net in? Leuk nummer deze
Maarr zijn er verder nog streams ofzo??
aiiit ik ga het checkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:41 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja, je kunt mee kijken in alle zalen. Via nos.nl, noorderslag.nl en 3fm.nl
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze zeiden in de uitzending nog dat 't iig niet op uitzending gemist zou komen te staan, ik ben er speciaal voor wakker gebleven
quote:Op zondag 7 november 2010 11:40 schreef LeoBlokhuis het volgende:
Met excuus aan iedereen die te lang is opgebleven omdat ik zei dat er geen uitzendinggemist zou zijn, die is er wel. http://bit.ly/9VEIWc
Echt hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef alors het volgende:
Ik moet zo lachen om hem, wat een vage gozer
was maar voor een paar weken geloof ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weljaaaaaa! Dat dit kan in Nederland!
Maar toch, maar toch.. Alhoewel de Popnacht van mij ook wel wat meer hedendaagse pop er bij mag pakken, zou 't nog leuker maken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
was maar voor een paar weken geloof ik
Ceequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:44 schreef Cee het volgende:
Ik wil je opfauwe en in me broeksak doen.
dat dus!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:44 schreef Cee het volgende:
Ik wil je opfauwe en in me broeksak doen.
Wilt u meer weten, Toots Thielemans.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:46 schreef alors het volgende:
mondharmonicasBassie had er ook al één, ouwe trendsetter
en Toots Tielemans, of zoals ie in de gayscene genoemd wordt: Poets Pielemans!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:46 schreef alors het volgende:
mondharmonicasBassie had er ook al één, ouwe trendsetter
Leo lijkt het ook wel watquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar toch, maar toch.. Alhoewel de Popnacht van mij ook wel wat meer hedendaagse pop er bij mag pakken, zou 't nog leuker maken.
quote:Op zondag 7 november 2010 11:46 schreef LeoBlokhuis het volgende:
En de volgende keer n #NvdP waarin ombeurten ALLE decennia aan bod komen van 00's tot 60's of 50's, lijkt mij leuk. Maar ik ben niet de baas
ik ga voor de TV staanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef CindieY het volgende:
Als ze zich nog één keer hardop afvraagt wie o wie toch die Popprijs gaat winnen, ga ik een glas naar m'n tv gooien
niet doen! das zonde van je wijn!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef CindieY het volgende:
Als ze zich nog één keer hardop afvraagt wie o wie toch die Popprijs gaat winnen, ga ik een glas naar m'n tv gooien
Ik heb ook nog een glas cola staanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet doen! das zonde van je wijn!
idd hij zou dat programma met Gerard moeten maken ipv met Mathijs, want dan is het feest compleet.quote:
Matthijs vind ik ook erg leuk om te zien met dit soort dingen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
idd hij zou dat programma met Gerard moeten maken ipv met Mathijs, want dan is het feest compleet.
En jij bent toch niet gauw sprakeloosquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:52 schreef Cee het volgende:
Dit, dit.. dit. Dit. Ik heb geen woorden.
kijk je nu nog steeds naar die buttplug met spraakgebrek???quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:52 schreef Cee het volgende:
Dit, dit.. dit. Dit. Ik heb geen woorden.
zoals Duo Majo! of Jolanda Zoomer!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Lucky Fonz![]()
. Zelfs op TV Oranje hoor je betere dingen.
kan ik wel bij inkomen alleen denk ik dat Gerard meer kan toevoegen betreft verhalen en muziek uit de recentere tijd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Matthijs vind ik ook erg leuk om te zien met dit soort dingen.
je bedoeld Tjibbequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zoals Duo Majo! of Jolanda Zoomer!
Matthijs heeft altijd een oprechte nieuwsgierigheid naar mensen toe. Dat maakt 't voor mij leuk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
kan ik wel bij inkomen alleen denk ik dat Gerard meer kan toevoegen betreft verhalen en muziek uit de recentere tijd.
quote:@Domien 'Ik ga een pianosolo doen, ik ga een pianosolo doen!' In het publiek roept iemand dapper 'NEEEUHH!'. Mocht niet baten. #esns11
die stond in de top20 van de meeste aangevraagd clips op TVoranje vorig jaar!quote:
Zelfkastijding, ik weet het.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kijk je nu nog steeds naar die buttplug met spraakgebrek???
Ik zit me nu voor te stellen dat je zit te knagen aan stoffige VHS tapes.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit hardop te lachen om dit topic
ik ga nu ff in de verhuisdozen zoeken naar heerlijkheden. tot zo!
en word je daar een beetje opgewonden van?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit me nu voor te stellen dat je zit te knagen aan stoffige VHS tapes.
Vind jij ijskoude Dr. Pepper in je verhuisdozen? Zo'n verhuisdoos wil ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en word je daar een beetje opgewonden van?![]()
nee, tis een zak Lays Sensations Mex Peppers & Cream geworden. een blikje ijskoude Dr. Pepper
oe, ga snel wat te bikken halenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en word je daar een beetje opgewonden van?![]()
nee, tis een zak Lays Sensations Mex Peppers & Cream geworden. een blikje ijskoude Dr. Pepper
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef tleemhuis het volgende:
Dat Chef's Special vind ik echt tof! Maar nooit meer Lucky Fonz op m'n tv. #ESNS11
Ja deze gekkies stonden dus in het voorprogramma van John Legend en The Roots, best geinig maar na een halfuur heb je dat getetter wel gehoord hoorquote:
nee, die had ik in de koelkast staan....samen met een fles dr. pepper, een pak milk & fruit en kantenklare bami met kipsate. jaja, ik neem het ervan!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vind jij ijskoude Dr. Pepper in je verhuisdozen? Zo'n verhuisdoos wil ik ook![]()
Ik kan ook totaal niet het geduld opbrengen hiervoor. Dat Chef Special ook niet trouwens.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ja deze gekkies stonden dus in het voorprogramma van John Legend en The Roots, best geinig maar na een halfuur heb je dat getetter wel gehoord hoor
Ik vind zijn klunzige enthousiasme ook enorm aandoenlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:03 schreef Bol_Wan het volgende:
Al die klachten over Lucky Fonz. toegegeven, het is niet altijd even zuiver () maar hij kan toch wat leuke kunstjes, de teksten zijn leuk en hij kan toch mondharmonica-en (of hoe je dat ook noemt
)
zn teksten zijn wel grappig. maar hij moet die liedjes voor anderen schrijven die wel enige zangtalent hebben. Ben Saunders bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:03 schreef Bol_Wan het volgende:
Al die klachten over Lucky Fonz. toegegeven, het is niet altijd even zuiver () maar hij kan toch wat leuke kunstjes, de teksten zijn leuk en hij kan toch mondharmonica-en (of hoe je dat ook noemt
)
hij heeft zo'n kaartje ja. dat jij dat nog weet! geen idee of ie binnen is btwquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef alors het volgende:
Is Hans nog binnengekomen met zijn CJP kaartje
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zn teksten zijn wel grappig. maar hij moet die liedjes voor anderen schrijven die wel enige zangtalent hebben. Ben Saunders bijvoorbeeld
Zie jij Ben Saunders al ik heb een meisje zingenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zn teksten zijn wel grappig. maar hij moet die liedjes voor anderen schrijven die wel enige zangtalent hebben. Ben Saunders bijvoorbeeld
hij een schema voor zichzelf gemaakt dus hij is wel binnen lijkt mequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
tjibbe is baas!
http://www.twir.us/?PHPSE(...)weeps&freqtype=today
[..]
hij heeft zo'n kaartje ja. dat jij dat nog weet! geen idee of ie binnen is btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |