ik hoor nu Bakir de schoonmaker, maar jullie maken er wel een zooitje van.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:04 schreef Sirolf het volgende:
Ghehe, technicus-berichten op de webcamstream zojuist!
nja, zaterdagavond en zondagavond zijn volgens mij de minst drukke avonden. Bart is niet zo best en daarna schakelt niemand meer in voor That's Live en Annemieke. En op zondag...tja Guis is niet leuk, PSradio weer wel en daarna lekker schelden op de Weekendfinale! en als je dan ook nog een hekel hebt aan Timur en Ramon is er in t weekend iegenlijk helemaal geen reden te luisteren.quote:
Klopt, maar nu is er natuurlijk geen normale programmering nu. Ik vind ES en NS een prima reden om juist wel in te schakelenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, zaterdagavond en zondagavond zijn volgens mij de minst drukke avonden. Bart is niet zo best en daarna schakelt niemand meer in voor That's Live en Annemieke. En op zondag...tja Guis is niet leuk, PSradio weer wel en daarna lekker schelden op de Weekendfinale! en als je dan ook nog een hekel hebt aan Timur en Ramon is er in t weekend iegenlijk helemaal geen reden te luisteren.
ah, ik zie dat er vanavond alleen maar Noorderslag is? mmmmm, dan blijf ik vanavond nog wel ff luisteren. Had eerst het voornemen filmpje te kijken, maar heb geen zin om TV enzo al aan te sluitenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Klopt, maar nu is er natuurlijk geen normale programmering nu. Ik vind ES en NS een prima reden om juist wel in te schakelen
Beetje goed overgekomen dus? Tv aansluiten kan wel leuk zijn om straks ook beeld te hebben op Nederland 3quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, ik zie dat er vanavond alleen maar Noorderslag is? mmmmm, dan blijf ik vanavond nog wel ff luisteren. Had eerst het voornemen filmpje te kijken, maar heb geen zin om TV enzo al aan te sluitenPC is belangrijker!
dankzij 2 hulpvaardige collega's en een busje is dat gelukt jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Beetje goed overgekomen dus? Tv aansluiten kan wel leuk zijn om straks ook beeld te hebben op Nederland 3
Haha, nog niet alles uitgepakt dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dankzij 2 hulpvaardige collega's en een busje is dat gelukt ja
misschien sluit ik de TV nog aan....ga zo eerst ff douchen denk ik. als ik tenminste mn handdoek en andere douchespullen kan vinden
Bij Giel vannacht zo supervet. Ze waren al goed, maar toen ze in de Vera Birds gingen spelen kreeg ik kippenvel zo mooi alles klopte gewoon met de sfeer.quote:
Dat is hoe muziek hoort te zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij Giel vannacht zo supervet. Ze waren al goed, maar toen ze in de Vera Birds gingen spelen kreeg ik kippenvel zo mooi alles klopte gewoon met de sfeer
Dat heb ik ook even gekeken vanmiddag ja, wat ongelooflijk gruwelijk goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij Giel vannacht zo supervet. Ze waren al goed, maar toen ze in de Vera Birds gingen spelen kreeg ik kippenvel zo mooi alles klopte gewoon met de sfeer.
ook op mijn site http://freaknacht.hole1988.nlquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:24 schreef Pino112 het volgende:
http://festival.eurosonic(...)ive-streaming-3fmnos
Hier alle streams btw
mijzelf kennende staan er over 2 jaar nog onuitgepakte dozenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Haha, nog niet alles uitgepakt dusIk hoop voor je dat je een handdoek en toiletspullen kunt vinden!
Goed zoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijzelf kennende staan er over 2 jaar nog onuitgepakte dozen
maar tis gelukt hoor. wel ff wennen, mijn vorige douche was wat hoger en wat meer water.....ach ja, dan maar wat langer douchen
Lillian Hak, vage shitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:42 schreef miieejj het volgende:
wie is dat rare mens met dat rare haar ?.. ze heeft het heel hoog zitten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |