Wehehehehehquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:23 schreef oh-oh het volgende:
En ik krijg een smsje terug:
Hey , bedankt voor je sms!
We zullen kijken wat we voor je kunnen doen!
Gerard en Michiel,
Ekstra Weekend.
![]()
Nou, Shary-An is dr uit hoor, en bedankt he
Dat ga je niet menen, ik vind die kleedjes al ver gaan, maar schoenen, daar doe je een hond toch geen plezier meequote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Hahahahahahaha ik heb psies diezelfde uggs voor een van mijn honden
Zeker wel , ik heb naakthonden, en die ouwe van me loopt met bloedende poten door de pekel als ik m geen schoenen aan doen, hij loopt er dan ook beter op dan die chihuahua hoor, zien?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:43 schreef alors het volgende:
[..]
Dat ga je niet menen, ik vind die kleedjes al ver gaan, maar schoenen, daar doe je een hond toch geen plezier mee
LOLquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Hahahahahahaha ik heb psies diezelfde uggs voor een van mijn honden
Hihihquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeker wel , ik heb naakthonden, en die ouwe van me loopt met bloedende poten door de pekel als ik m geen schoenen aan doen, hij loopt er dan ook beter op dan die chihuahua hoor, zien?
![]()
Hij heeft 2 paar schoenen zelfs![]()
Ik heb ook 2 chihuahua's, maar die hebben nooit kleren aan
Nee, hier thuis heeft ie ze ook nooit aan in de sneeuw , maar ze gaan mee naar mn werk en daar wordt veel gestrooid, dus dan krijgt ie ze wel aan, hij vindt het echt helemaal primaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:50 schreef alors het volgende:
[..]
HihihMaar dat is wel sneu ja, maar zonder pekel heeft ie geen last, of moet dat per se altijd?
Koop toch een fatsoenlijk uitziende winterharde hond. Dan hoef je er niet zoveel zooi om te hangen om het nog enigszins toonbaar te makenquote:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/12967quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:11 schreef henkde_j het volgende:
Is dit nummer trouwens al eens gedraaid op 3fm?
Wehehehequote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:23 schreef Pino112 het volgende:
C52, Ik denk de derde dag van week 52.
Ik zie nog steeds mijn ex gay klasgenoot uit zijn dak gaan op Madonna in de klasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef -Hans- het volgende:
Superrrrr plaat van Madonna![]()
The Hype. Jammer dat ze niet @ Noorderslag staan.
ex gay klasgenoot? Issie nu ineens hetero dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds mijn ex gay klasgenoot uit zijn dak gaan op Madonna in de klas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |