Echt hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef alors het volgende:
Ik moet zo lachen om hem, wat een vage gozer
was maar voor een paar weken geloof ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weljaaaaaa! Dat dit kan in Nederland!
Maar toch, maar toch.. Alhoewel de Popnacht van mij ook wel wat meer hedendaagse pop er bij mag pakken, zou 't nog leuker maken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
was maar voor een paar weken geloof ik
Ceequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:44 schreef Cee het volgende:
Ik wil je opfauwe en in me broeksak doen.
dat dus!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:44 schreef Cee het volgende:
Ik wil je opfauwe en in me broeksak doen.
Wilt u meer weten, Toots Thielemans.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:46 schreef alors het volgende:
mondharmonicasBassie had er ook al één, ouwe trendsetter
en Toots Tielemans, of zoals ie in de gayscene genoemd wordt: Poets Pielemans!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:46 schreef alors het volgende:
mondharmonicasBassie had er ook al één, ouwe trendsetter
Leo lijkt het ook wel watquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar toch, maar toch.. Alhoewel de Popnacht van mij ook wel wat meer hedendaagse pop er bij mag pakken, zou 't nog leuker maken.
quote:Op zondag 7 november 2010 11:46 schreef LeoBlokhuis het volgende:
En de volgende keer n #NvdP waarin ombeurten ALLE decennia aan bod komen van 00's tot 60's of 50's, lijkt mij leuk. Maar ik ben niet de baas
ik ga voor de TV staanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef CindieY het volgende:
Als ze zich nog één keer hardop afvraagt wie o wie toch die Popprijs gaat winnen, ga ik een glas naar m'n tv gooien
niet doen! das zonde van je wijn!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef CindieY het volgende:
Als ze zich nog één keer hardop afvraagt wie o wie toch die Popprijs gaat winnen, ga ik een glas naar m'n tv gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |