Ik heb ook nog een glas cola staanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet doen! das zonde van je wijn!
idd hij zou dat programma met Gerard moeten maken ipv met Mathijs, want dan is het feest compleet.quote:
Matthijs vind ik ook erg leuk om te zien met dit soort dingen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
idd hij zou dat programma met Gerard moeten maken ipv met Mathijs, want dan is het feest compleet.
En jij bent toch niet gauw sprakeloosquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:52 schreef Cee het volgende:
Dit, dit.. dit. Dit. Ik heb geen woorden.
kijk je nu nog steeds naar die buttplug met spraakgebrek???quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:52 schreef Cee het volgende:
Dit, dit.. dit. Dit. Ik heb geen woorden.
zoals Duo Majo! of Jolanda Zoomer!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Lucky Fonz![]()
. Zelfs op TV Oranje hoor je betere dingen.
kan ik wel bij inkomen alleen denk ik dat Gerard meer kan toevoegen betreft verhalen en muziek uit de recentere tijd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Matthijs vind ik ook erg leuk om te zien met dit soort dingen.
je bedoeld Tjibbequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zoals Duo Majo! of Jolanda Zoomer!
Matthijs heeft altijd een oprechte nieuwsgierigheid naar mensen toe. Dat maakt 't voor mij leuk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
kan ik wel bij inkomen alleen denk ik dat Gerard meer kan toevoegen betreft verhalen en muziek uit de recentere tijd.
quote:@Domien 'Ik ga een pianosolo doen, ik ga een pianosolo doen!' In het publiek roept iemand dapper 'NEEEUHH!'. Mocht niet baten. #esns11
die stond in de top20 van de meeste aangevraagd clips op TVoranje vorig jaar!quote:
Zelfkastijding, ik weet het.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kijk je nu nog steeds naar die buttplug met spraakgebrek???
Ik zit me nu voor te stellen dat je zit te knagen aan stoffige VHS tapes.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit hardop te lachen om dit topic
ik ga nu ff in de verhuisdozen zoeken naar heerlijkheden. tot zo!
en word je daar een beetje opgewonden van?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit me nu voor te stellen dat je zit te knagen aan stoffige VHS tapes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |