Vind jij ijskoude Dr. Pepper in je verhuisdozen? Zo'n verhuisdoos wil ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en word je daar een beetje opgewonden van?![]()
nee, tis een zak Lays Sensations Mex Peppers & Cream geworden. een blikje ijskoude Dr. Pepper
oe, ga snel wat te bikken halenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en word je daar een beetje opgewonden van?![]()
nee, tis een zak Lays Sensations Mex Peppers & Cream geworden. een blikje ijskoude Dr. Pepper
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef tleemhuis het volgende:
Dat Chef's Special vind ik echt tof! Maar nooit meer Lucky Fonz op m'n tv. #ESNS11
Ja deze gekkies stonden dus in het voorprogramma van John Legend en The Roots, best geinig maar na een halfuur heb je dat getetter wel gehoord hoorquote:
nee, die had ik in de koelkast staan....samen met een fles dr. pepper, een pak milk & fruit en kantenklare bami met kipsate. jaja, ik neem het ervan!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vind jij ijskoude Dr. Pepper in je verhuisdozen? Zo'n verhuisdoos wil ik ook![]()
Ik kan ook totaal niet het geduld opbrengen hiervoor. Dat Chef Special ook niet trouwens.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ja deze gekkies stonden dus in het voorprogramma van John Legend en The Roots, best geinig maar na een halfuur heb je dat getetter wel gehoord hoor
Ik vind zijn klunzige enthousiasme ook enorm aandoenlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:03 schreef Bol_Wan het volgende:
Al die klachten over Lucky Fonz. toegegeven, het is niet altijd even zuiver () maar hij kan toch wat leuke kunstjes, de teksten zijn leuk en hij kan toch mondharmonica-en (of hoe je dat ook noemt
)
zn teksten zijn wel grappig. maar hij moet die liedjes voor anderen schrijven die wel enige zangtalent hebben. Ben Saunders bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:03 schreef Bol_Wan het volgende:
Al die klachten over Lucky Fonz. toegegeven, het is niet altijd even zuiver () maar hij kan toch wat leuke kunstjes, de teksten zijn leuk en hij kan toch mondharmonica-en (of hoe je dat ook noemt
)
hij heeft zo'n kaartje ja. dat jij dat nog weet! geen idee of ie binnen is btwquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef alors het volgende:
Is Hans nog binnengekomen met zijn CJP kaartje
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zn teksten zijn wel grappig. maar hij moet die liedjes voor anderen schrijven die wel enige zangtalent hebben. Ben Saunders bijvoorbeeld
Zie jij Ben Saunders al ik heb een meisje zingenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zn teksten zijn wel grappig. maar hij moet die liedjes voor anderen schrijven die wel enige zangtalent hebben. Ben Saunders bijvoorbeeld
hij een schema voor zichzelf gemaakt dus hij is wel binnen lijkt mequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
tjibbe is baas!
http://www.twir.us/?PHPSE(...)weeps&freqtype=today
[..]
hij heeft zo'n kaartje ja. dat jij dat nog weet! geen idee of ie binnen is btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |