Okey. Gaan we weer gewoon verder. Van mij hoeft dit ook niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:11 schreef Bastard het volgende:
Hoppa, ik heb hier helemaal geen zin in.
Dan lees je niet goed, want daar hameren we steeds op. Geen scheldwoorden en niet persoonlijk naar elkaar.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Met het b-woord gaf ik ook een vrije vertaling. Ik noem dan weer niemand een mongool. Ik vind het bovendien zeer ongepast om dat woord überhaupt te gebruiken.
[..]
Wel knap dat iemand die al mijn posts met een vergrootglas leest nog steeds niet doorheeft dat ik helemaal niets aan iemand opdring. Ik geef alleen aan dat ik een aantal speculaties hier gewoonweg ongepast vind. Dat is mijn mening en elke keer als iemand over vicsims begint dan zal ik die mening geven. Als je daar problemen mee hebt, dan stel ik voor dat je nogmaals om een ban voor mij verzoekt voor het BNW-forum.
Ik scheld niemand uit, ik maak niemand belachelijk en heb me in de 9/11-discussie voornamelijk coöperatief opgesteld de laatste weken. Ik zou alleen willen dat er wat basis normen en waarden zouden zijn bij een aantal gebruikers en dat daar ook eens naar gekeken wordt door de moderators. Kennelijk willen jullie dat niet, en dat is ook best, maar dat betekent niet dat ik mijn mening niet mag geven. Als dat wel zo is, dan heeft dit niets meer met een forum te maken en word ik liever permanent gebanned van BNW.
Met basis normen en waarden kijk ik iets verder dan schelden en persoonlijk worden. Maar ik wil er verder niet op ingaan. Bastard heeft gelijk (en jij ook trouwens) dit heeft helemaal geen zin.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed, want daar hameren we steeds op. Geen scheldwoorden en niet persoonlijk naar elkaar.
Maar dit is BNW, en op BNW komen nu eenmaal complotten voorbij, ja, soms vergezocht, maar je hoeft het ook niet te geloven, je kunt er kennis van nemen..of niet.
Je kwaad maken helpt niet, er zullen altijd mensen zijn die in bepaalde dingen geloven en ja, dat zullen soms dingen zijn die je tegen de borst stuiten. Dan kun je daar beter niet op reageren of er overheen lezen. En ja, dat is moeilijk, ik weet het.
Ik dacht dat we dit soort dingen niet meer zouden posten?quote:Op maandag 25 april 2011 19:20 schreef Dribedabou het volgende:
Nee Culto. Tot nu toe heb jij helemaal niks aangetoond en/of bewezen. Het enige waar jij elke keer mee komt (en wat je keer op keer blijft herhalen) zijn dingen op basis van wat vage pixelige afbeeldingen. En "die heeft dezelfde houding als die, dus klopt het niet, zijn het vicsims/niet-bestaande personen/dezelfde persoon..." Enzovoort.
Als jij je eigen hersenspinsels daadwerkelijk serieus meent (wat ik heel erg moeilijk vind om te geloven) en je vindt het daadwerkelijk belangrijk om keer op keer de slachtoffers en hun familieleden belachelijk te maken,dan raad ik je echt aan om (zoals al eerder gepost in dit topic) professionele hulp te zoeken.
*kuch*quote:Op maandag 25 april 2011 19:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik hou hier niet van, maar ik wil dit toch ff melden.
9/11 #44: Waar we hopelijk weer wat meer inhoudelijk reageren
[..]
Ik dacht dat we dit soort dingen niet meer zouden posten?
De discussie hoort gewoon netjes gevoerd te worden. Daarbij zou het leuk zijn als er wederzijds respect blijkt uit de posts die worden geplaatst.
Hoppahoppa en Dribedabou + nog enkele nieuwe trolletjes kunnen het echter niet laten om de toon normaal en respectvol te houden. Uiteraard ga ik daar dan ook op een minder respectvolle manier op in, maar dit kan gewoon niet.
quote:Op maandag 25 april 2011 19:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Je denkt dat alleen omdat jij met je beperkte verstandelijk vermogen niet de capaciteit hebt om een dergelijk complot te doorgronden.
En vind je dat niet een beeeetje overdreven om daar nu al over te zeuren?quote:En dan ook nog eens verzaken om een nieuw deel aan te maken.
True, is ook min.. beide niet netjes dus.quote:Op maandag 25 april 2011 19:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
*kuch*
[..]
[..]
En vind je dat niet een beeeetje overdreven om daar nu al over te zeuren?
Nee, dat vind ik niet. Als je de voorgaande posts leest, dan kun je vrij gemakkelijk concluderen dat zowel Culto als ik altijd beleefd blijven en geen denigrerend toontje bezigen. Juist dat toontje dat andere users continu moeten hanteren, zorgt voor dergelijke reacties. Dat zou jij gewoon moeten snappen kerel.quote:Op maandag 25 april 2011 19:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
*kuch*
[..]
[..]
En vind je dat niet een beeeetje overdreven om daar nu al over te zeuren?
Dat zeuren ging alleen om de laatste zin van jouw post in dit topic.Los daarvan, als jij vind dat iemand te dom om iets te snappen noemen niet denigrerend is, vind ik dat je daar dan een erg raar beeld bij hebt wat daar wel en niet onder valt...quote:Op maandag 25 april 2011 19:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet. Als je de voorgaande posts leest, dan kun je vrij gemakkelijk concluderen dat zowel Culto als ik altijd beleefd blijven en geen denigrerend toontje bezigen. Juist dat toontje dat andere users continu moeten hanteren, zorgt voor dergelijke reacties. Dat zou jij gewoon moeten snappen kerel.
Ik snap wel dat jij partij kiest voor je internetvriendjes. Dat is iets wat 'wij' ook doen, maar jij ziet nu bewust het totaalplaatje niet, omdat in het nadeel is voor je trollenbuddies. Het is zo makkelijk en voorspelbaar hier.quote:Op maandag 25 april 2011 19:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat zeuren ging alleen om de laatste zin van jouw post in dit topic.Los daarvan, als jij vind dat iemand te dom om iets te snappen noemen niet denigrerend is, vind ik dat je daar dan een erg raar beeld bij hebt wat daar wel en niet onder valt...
Wat hebben anderen hier nou weer mee te maken?quote:Op maandag 25 april 2011 19:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij partij kiest voor je internetvriendjes. Dat is iets wat 'wij' ook doen, maar jij ziet nu bewust het totaalplaatje niet, omdat in het nadeel is voor je trollenbuddies. Het is zo makkelijk en voorspelbaar hier.
Je snapt het echt niet he?quote:Op maandag 25 april 2011 20:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat hebben anderen hier nou weer mee te maken?
En dit soort opmerkingen zijn niet denigrerend? Erg treurig om naar 'de meester' te rennen, terwijl je zelf ook aan het pesten bent. Maar goed, dat doe je elke keer, in de hoop dat degene die een andere lezing bij 9/11 hebben niet al te kritisch mogen zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 19:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Je denkt dat alleen omdat jij met je beperkte verstandelijk vermogen niet de capaciteit hebt om een dergelijk complot te doorgronden.
U vraagt, wij draaien:quote:Op maandag 25 april 2011 20:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En dit soort opmerkingen zijn niet denigrerend? Erg treurig om naar 'de meester' te rennen, terwijl je zelf ook aan het pesten bent. Maar goed, dat doe je elke keer, in de hoop dat degene die een andere lezing bij 9/11 hebben niet al te kritisch mogen zijn.
Je bent gewoon een grote kleuter, eigenlijk.
Oh. En trouwens, welke post van mij vond jij eigenlijk getrol vandaag? Post die eens hier, want volgens mij ben je gewoon loze beschuldigingen aan het gooien.
ps. Waar blijft eigenlijk die schaduw-tekening die je zou maken? Kwam daar niet helemaal uit wat je had verwacht, of kon je het gewoon niet voor elkaar krijgen?
Niet zo huilen dus, want je bent niet zo onschuldig als je je wilt voordoen. Je bent gewoon continu op het randje aan het trollen. Dat weet jij, dat weet ik en dat weet de rest hier op BNW.quote:Op maandag 25 april 2011 16:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen als Culto, FXR, Schenkstroop en Jokkebrok door de Amerikaanse overheid worden ingehuurd om de meest belachelijke verhalen in de wereld te helpen, zodat iedereen die het officiële verhaal niet gelooft en daar mee naar buiten komt bij voorbaat al in het hoekje van zolderkameridioten wordt geplaatst.
Allemaal tot doel om de echte conspiracy rondom 9/11 in nevelen te hullen.
Waarom ik dat denk? Omdat niemand ZO achterlijk kan zijn dat hij dit soort onzin ECHT gelooft.
oh, het 9/11 topic is gesloten en dan ga je hier verder omdat je weer te lui bent om een nieuw topic te openenen over 9/11? jij bent hier diegene die diverse bans hebt gekregen vanwege je persoonlijke getroll. je kan wel uitdelen,maar incasseren, ho maar, dan moet je weer huilie doen bij een van de mods en als pre tegenaanval beschuldig je anderen er alvast maar van!quote:Op maandag 25 april 2011 20:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En dit soort opmerkingen zijn niet denigrerend? Erg treurig om naar 'de meester' te rennen, terwijl je zelf ook aan het pesten bent. Maar goed, dat doe je elke keer, in de hoop dat degene die een andere lezing bij 9/11 hebben niet al te kritisch mogen zijn.
Je bent gewoon een grote kleuter, eigenlijk.
Oh. En trouwens, welke post van mij vond jij eigenlijk getrol vandaag? Post die eens hier, want volgens mij ben je gewoon loze beschuldigingen aan het gooien.
ps. Waar blijft eigenlijk die schaduw-tekening die je zou maken? Kwam daar niet helemaal uit wat je had verwacht, of kon je het gewoon niet voor elkaar krijgen?
Op het randje aan het trollen. Dat is een nieuwe. Ach, één zinnetje. Ja, dat is echt een reden om huilend naar de moderator te rennen ja.quote:Op maandag 25 april 2011 20:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
[..]
Niet zo huilen dus, want je bent niet zo onschuldig als je je wilt voordoen. Je bent gewoon continu op het randje aan het trollen. Dat weet jij, dat weet ik en dat weet de rest hier op BNW.
Ik heb net serieus geprobeerd om een nieuw topic te openen, maar dat lukte niet. Ik probeer het nog eens...quote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oh, het 9/11 topic is gesloten en dan ga je hier verder omdat je weer te lui bent om een nieuw topic te openenen over 9/11? jij bent hier diegene die diverse bans hebt gekregen vanwege je persoonlijke getroll. je kan wel uitdelen,maar incasseren, ho maar, dan moet je weer huilie doen bij een van de mods en als pre tegenaanval beschuldig je anderen er alvast maar van!
Nou nou nou... jij hoeft je er niet eens mee te komen bemoeien, want het ging over een post van Dribedabou.... dus wat maak je je druk?quote:Op maandag 25 april 2011 20:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Op het randje aan het trollen. Dat is een nieuwe. Ach, één zinnetje. Ja, dat is echt een reden om huilend naar de moderator te rennen ja.
[..]
Omdat jij mijn naam ook noemt. Dus bemoei ik me ermee.quote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou nou nou... jij hoeft je er niet eens mee te komen bemoeien, want het ging over een post van Dribedabou.... dus wat maak je je druk?
quote:Op maandag 25 april 2011 19:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik hou hier niet van, maar ik wil dit toch ff melden.
9/11 #44: Waar we hopelijk weer wat meer inhoudelijk reageren
[..]
Ik dacht dat we dit soort dingen niet meer zouden posten?
De discussie hoort gewoon netjes gevoerd te worden. Daarbij zou het leuk zijn als er wederzijds respect blijkt uit de posts die worden geplaatst.
Hoppahoppa en Dribedabou + nog enkele nieuwe trolletjes kunnen het echter niet laten om de toon normaal en respectvol te houden. Uiteraard ga ik daar dan ook op een minder respectvolle manier op in, maar dit kan gewoon niet.
En dan ook nog eens verzaken om een nieuw deel aan te maken.
Aha, dus als iemand anders jouw uitlokt is jouw gedrag wel in orde. Lekker excuus heb je dan he?quote:Op maandag 25 april 2011 20:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he?
Die anderen lokken juist dergelijke reacties uit met hun vervelende en denigrerende ondertoontje.
Zo... voorgekauwd in hapklare stukjes tekst. Hoef je tenminste zelf niet na te denken. Veel te warm daarvoor, natuurlijk.
is een verbastering van:quote:Op maandag 25 april 2011 20:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
.
Trouwens 'pre-tegenaanval'? Geniaal.
Ja, dat snap ik ook wel. Ik ben ook ooit naar een basisschool geweest... Het is alleen een bijzonder beroerde vertaling.quote:Op maandag 25 april 2011 21:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is een verbastering van:
"A preemptive strike refers to a surprise attack launched with the stated intention of countering an anticipated enemy offensive
haha, het komt door het internet,meer engels en nl verwatertquote:Op maandag 25 april 2011 21:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel. Ik ben ook ooit naar een basisschool geweest... Het is alleen een bijzonder beroerde vertaling.
Nee hoor, dat ligt gewoon aan je eigen intelligentie/manier van typen. Alles ligt tegenwoordig aan het internet, of een of andere externe factor. Onzin, men zou de schuld eens wat meer bij zichzelf moeten zoeken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha, het komt door het internet,meer engels en nl verwatert
Ga je lekker?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ligt gewoon aan je eigen intelligentie/manier van typen. Alles ligt tegenwoordig aan het internet, of een of andere externe factor. Onzin, men zou de schuld eens wat meer bij zichzelf moeten zoeken.
Weet je wat onoverzichtelijk en polariserend werkt? Dat elke keer als er in het 9/11-topic een serieuze poging wordt gedaan om het over realistische complotten te hebben, dat wordt opgevolgd door tig posts met evenzoveel filmpjes en foto's over vicsims en verdwijnende vleugels. Dat elke keer als ik aangeef dat ik het daar niet over wil hebben, één of andere -voorzorgs edit- bewust weer over Lariby begint. Juist om bewust te polariseren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
Dit topic gaat op slot .
Er is al een 9/11-topic waar alles wat met 9/11 te maken heeft besproken kan worden. Bovendien wordt het onoverzichtelijk en werkt alleen maar polariserend.
Lees je wel wat ik type? Kijk je wel eens wat er in het 9/11 topic gebeurt? Een serieuze discussie is daar niet mogelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:10 schreef Bastard het volgende:
Je ziet toch zelf ook wel in dat je niet een eigen 911 reeks kan aanmaken als er 1 loopt toch? Dat wordt gewoon heel onoverzichtelijk en is nergens voor nodig. En dan, wat is dan het volgende topic waar een eigen topic voor zou moeten komen omdat je mening niet strookt met een van de deelnemers?
Zoals ik in de OP al aangaf, is iedereen welkom. Maar net zoals de no-planers in het 9/11 topic alles waar vliegtuigen in meedoen negeren, wil ik een topic waarin ik al die no-plane onzin kan negeren.quote:Vervolgens zal 1 of meerdere deelnemers van een topic verwezen worden naar zn eigen topic alsof 1 van de twee het domme-hoekje zou wezen, zo werkt dat gewoon niet.
Nogmaals: lees je wel eens in het 9/11 topic? Ik heb al minstens 10x mijn nette mening gegeven (en evenzoveel keren mijn niet zo nette mening) maar elke keer wordt dat weer opgevolgd door 10 posts met onzinnige filmpjes en foto's, zonder een inhoudelijke reactie.quote:Wat je wel kan doen is je nette mening geven over bijvoorbeeld het no-plane idee en dan verder je eigen weg gaan binnen dat topic, het is niet dat je verplicht zou moeten voelen om mee te gaan in de no-plane gekheid, als je je er niet in kan vinden kun je oeverloos ouwehoeren maar dan kom je nog niet verder anders dan het opbouwen van persoonlijke frustratie. Geef er gewoon je eigen draai aan maar niet door het openen van een alternatief topic omdat je maar niet door schijnt te kunnen dringen. Scheidingslijn is te wazig tussen die 2.
Dat we liever 1 topic hierover hebben heeft niets te maken met star, dat heeft te maken met overzicht .quote:Op woensdag 27 april 2011 08:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Lees je wel wat ik type? Kijk je wel eens wat er in het 9/11 topic gebeurt? Een serieuze discussie is daar niet mogelijk.
[..]
Zoals ik in de OP al aangaf, is iedereen welkom. Maar net zoals de no-planers in het 9/11 topic alles waar vliegtuigen in meedoen negeren, wil ik een topic waarin ik al die no-plane onzin kan negeren.
[..]
Nogmaals: lees je wel eens in het 9/11 topic? Ik heb al minstens 10x mijn nette mening gegeven (en evenzoveel keren mijn niet zo nette mening) maar elke keer wordt dat weer opgevolgd door 10 posts met onzinnige filmpjes en foto's, zonder een inhoudelijke reactie.
Maar goed, blahblahblah. Het maakt toch geen hol uit wat ik hier type, want jullie zijn zo star als een loden deur als het het 9/11 topic aangaat. Hoe zou dat toch komen....? Ik begrijp ook wel dat jullie gewoon willen dat ik me niet meer met dat topic bemoei. Nou, dan is een alternatief topic toch een goede oplossing? Hoef ik al die vicsim-crap ook niet meer te lezen.
Overzicht is een waardeloos argument en dat weet je zelf ook. Maar goed, jullie je zin, ik ga me met zinnige dingen bezighouden.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat we liever 1 topic hierover hebben heeft niets te maken met star, dat heeft te maken met overzicht .
We hebben te maken met volwassenen die zich zodanig zouden moeten gedragen dat én hun argumenten overkomen én men op een prettige, iig beleefdere toon dan nu met elkaar over dit onderwerp discussieert.
Het is gewoon een troll. Kijk maar weer eens naar het verloop van de posts in het 9/11 topic.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:14 schreef Bastard het volgende:
Ik lees wat je typt en lees met grote regelmaat het 911 topic inderdaad.
Jij geeft vaak je nette mening en andere proberen daar ook vaak net op te reageren maar jouw visie kan niet opgedrongen worden.
Je gematigde onderzoek naar minder vergezochte mogelijkheden omtrent het 911 verhaal past prima in de bestaande reeks lijkt mij.
Het is ook niet de oplossing om dan maar een topic voor jezelf te gaan beginnen omdat het publiek je niet aanstaat.
Nogmaals, ontwijk de voor jou vergezochte claims dan, het is niet een must om er op te reageren.
Jij begint toch met 'flikker op'?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is gewoon een troll. Kijk maar weer eens naar het verloop van de posts in het 9/11 topic.
Dat we het niet eens zijn en niet eens zullen worden, staat volgens mij buiten kijf, maar het topic wordt door een aantal figuren stelselmatig verkracht. Dan ook het verzoek om iets strenger modereren als daar tijd voor is (dit is overigens geen kritiek, maar een verzoek om het topic niet te laten verkrachten door een paar sneue personen die graag op de man spelen).
Thanks alvast!
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:40 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Scheve pixels, foute pixels, verkeerd geplaatste pixels... Hoe je het ook wilt noemen: De no-planers houden zich voornamelijk bezig met gezwam over pixels op lage resolutie foto's/filmpjes.
Maar vind jij 2 reeksen ook een goed idee J0kkebr0k, of blijf jij liever met z'n allen in 1 reeks zodat je de mensen die de no-plane-theorie niet aanhangen elke keer voor trollen uit kunt maken?
Doen we!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
Ten overvloede hier nog maar een keer: normaal doen tegen elkaar
Je rukt de boel uit zijn verband en dat doe je doelbewust. Je bent echt niet voor een goede discussie op BNW aanwezig, maar dat hoef ik jou ook niet te vertellen natuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jij begint toch met 'flikker op'?
Whèèèhèèè, meester!!
45 delen alquote:Op donderdag 28 april 2011 13:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je rukt de boel uit zijn verband en dat doe je doelbewust. Je bent echt niet voor een goede discussie op BNW aanwezig, maar dat hoef ik jou ook niet te vertellen natuurlijk.
Dat zou je verwachten hè. Maar het is nog net zo interessant als in het begin. Alleen jammer dat die foto waaruit blijkt dat het tweede vliegtuig bestuurt wordt door een cavia al zo lang niet meer is opgedoken. Kennelijk is die dan toch voldoende gedebunked.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:17 schreef Loppe het volgende:
[..]
45 delen al
kan niet anders dan dat de discussie verwatert zeker?
Ik ben enorm voor een goede discussie. Een eerlijke discussie op inhoud met mensen die open en objectief naar een onderwerp willen kijken. Helaas, niet met jou dus.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je rukt de boel uit zijn verband en dat doe je doelbewust. Je bent echt niet voor een goede discussie op BNW aanwezig, maar dat hoef ik jou ook niet te vertellen natuurlijk.
Dit dus. Er is gewoon geen enkel niet te weerleggen bewijs voor de no-plane theorie. Als er dan een keer een foto is waarop een schaduw raar lijkt te vallen, dan wordt dat aangegrepen als bewijs dat het hele complot is zoals het gezegd wordt.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:26 schreef Bastard het volgende:
Helaas worden sommige zaken aangenomen als waarheid als het niet anders dan een strohalm is terwijl andere zaken er veel dikker op liggen.
Laat die strohalmen dan even varen, zet je bril af (of op) en geef toe dat sommige zaken multi interpretabel zijn.
Kijk dat zijn opmerkingen waarbij je gewoon geen vrienden maakt en overhoudt.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat zou je verwachten hè. Maar het is nog net zo interessant als in het begin. Alleen jammer dat die foto waaruit blijkt dat het tweede vliegtuig bestuurt wordt door een cavia al zo lang niet meer is opgedoken. Kennelijk is die dan toch voldoende gedebunked.
Ik ben enorm voor een goede discussie. Een eerlijke discussie op inhoud met mensen die open en objectief naar een onderwerp willen kijken. Helaas, niet met jou dus.
Het zou fijn zijn als je de no plane theorie links kon laten liggen, zonder aanleiding is er geen rede om met de no-plane theorie te komen.quote:Dit dus. Er is gewoon geen enkel niet te weerleggen bewijs voor de no-plane theorie. Als er dan een keer een foto is waarop een schaduw raar lijkt te vallen, dan wordt dat aangegrepen als bewijs dat het hele complot is zoals het gezegd wordt.
Dat is nou precies de reden waarom ik vind dat er een aparte reeks moet zijn over dit onderwerp, met mensen die wel met open vizier naar dit onderwerp willen kijken.
Bastard: jij ziet toch (gisteren en vandaag) ook dat een open discussie waarin vliegtuigen een rol spelen gewoon geen kans van slagen hebben? Het gaat direct weer over 'ja maar het is volslagen duidelijk dat er geen vliegtuigen waren, kijk maar' en dan weer 10 foto's en filmpjes. Het werkt zo gewoon niet.
Ik barst van de vrienden. Daar heb ik een anoniem internetforum niet voor nodig. Sterker nog, liever niet. Het is mij volslagen helder dat Jokkebrok niet met open vizier wil discussieren. Zolang hij een strohalm ziet voor zijn theorie gaat hij door en als die laatste strohalm verdwijnt, dan houdt hij er verder zijn mond over. Neem de bewuste schaduwtekening waarbij hij weigert zijn belofte na te komen. Hij weet ook dat als hij die tekening maakt, dat dan 12 pagina's gezever over een filmpje verspeelde moeite zijn geweest. Kortom: niet objectief, niet bezig met waarheidsvinding maar alleen met het onderbouwen van zijn eigen foutieve stelling.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kijk dat zijn opmerkingen waarbij je gewoon geen vrienden maakt en overhoudt.
Zodra je je discussiepartner probeert zwart te maken is het einde al daar. Dan krijg je hard tegen hard en kom je geen steek verder.
Ik hoef dat niet uit te leggen aan je eigenlijk...
Je kunt de no-plane theorie niet links laten liggen. Als ik de vraag stel hoe het kan dat de vliegtuigen niet onderschept zijn (een zeer reëele vraag) dan is het antwoord: "omdat er geen vliegtuigen waren, kijk maar naar deze filmpjes." En dan hebben we het weer over no-plane.quote:Het zou fijn zijn als je de no plane theorie links kon laten liggen, zonder aanleiding is er geen rede om met de no-plane theorie te komen.
en @JB, je kan veel beter dan alleen de No-Plane theorie blijven oprakelen, dat heb je meermaals laten zien. Het frustreert nu alleen maar, pak een ander loose end om aan te tonen dat 911 anders is dan dat de wereld weet.
Das een goeie. Lavenderr en jij hebben duidelijk de lol broek aan.....quote:Op donderdag 28 april 2011 14:45 schreef Bastard het volgende:
Misschien moeten we (tijdelijk) een no-fly zone inbouwen in het topic dan.
We proberen er niet zo zwaar aan te tillen.. it's just the internet.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Das een goeie. Lavenderr en jij hebben duidelijk de lol broek aan.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |