abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2011 @ 13:11:27 #251
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95758089
Hoppa, ik heb hier helemaal geen zin in.
The truth was in here.
pi_95758114
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:11 schreef Bastard het volgende:
Hoppa, ik heb hier helemaal geen zin in.
Okey. Gaan we weer gewoon verder. Van mij hoeft dit ook niet.

Cheers! c_/
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 13:13:58 #253
249559 crew  Lavenderr
pi_95758190
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:09 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Met het b-woord gaf ik ook een vrije vertaling. Ik noem dan weer niemand een mongool. Ik vind het bovendien zeer ongepast om dat woord überhaupt te gebruiken.

[..]

Wel knap dat iemand die al mijn posts met een vergrootglas leest nog steeds niet doorheeft dat ik helemaal niets aan iemand opdring. Ik geef alleen aan dat ik een aantal speculaties hier gewoonweg ongepast vind. Dat is mijn mening en elke keer als iemand over vicsims begint dan zal ik die mening geven. Als je daar problemen mee hebt, dan stel ik voor dat je nogmaals om een ban voor mij verzoekt voor het BNW-forum.

Ik scheld niemand uit, ik maak niemand belachelijk en heb me in de 9/11-discussie voornamelijk coöperatief opgesteld de laatste weken. Ik zou alleen willen dat er wat basis normen en waarden zouden zijn bij een aantal gebruikers en dat daar ook eens naar gekeken wordt door de moderators. Kennelijk willen jullie dat niet, en dat is ook best, maar dat betekent niet dat ik mijn mening niet mag geven. Als dat wel zo is, dan heeft dit niets meer met een forum te maken en word ik liever permanent gebanned van BNW.
Dan lees je niet goed, want daar hameren we steeds op. Geen scheldwoorden en niet persoonlijk naar elkaar.
Maar dit is BNW, en op BNW komen nu eenmaal complotten voorbij, ja, soms vergezocht, maar je hoeft het ook niet te geloven, je kunt er kennis van nemen..of niet.
Je kwaad maken helpt niet, er zullen altijd mensen zijn die in bepaalde dingen geloven en ja, dat zullen soms dingen zijn die je tegen de borst stuiten. Dan kun je daar beter niet op reageren of er overheen lezen. En ja, dat is moeilijk, ik weet het.
pi_95758261
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan lees je niet goed, want daar hameren we steeds op. Geen scheldwoorden en niet persoonlijk naar elkaar.
Maar dit is BNW, en op BNW komen nu eenmaal complotten voorbij, ja, soms vergezocht, maar je hoeft het ook niet te geloven, je kunt er kennis van nemen..of niet.
Je kwaad maken helpt niet, er zullen altijd mensen zijn die in bepaalde dingen geloven en ja, dat zullen soms dingen zijn die je tegen de borst stuiten. Dan kun je daar beter niet op reageren of er overheen lezen. En ja, dat is moeilijk, ik weet het.
Met basis normen en waarden kijk ik iets verder dan schelden en persoonlijk worden. Maar ik wil er verder niet op ingaan. Bastard heeft gelijk (en jij ook trouwens) dit heeft helemaal geen zin.
pi_95964202
Ik hou hier niet van, maar ik wil dit toch ff melden.

9/11 #44: Waar we hopelijk weer wat meer inhoudelijk reageren

quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:20 schreef Dribedabou het volgende:
Nee Culto. Tot nu toe heb jij helemaal niks aangetoond en/of bewezen. Het enige waar jij elke keer mee komt (en wat je keer op keer blijft herhalen) zijn dingen op basis van wat vage pixelige afbeeldingen. En "die heeft dezelfde houding als die, dus klopt het niet, zijn het vicsims/niet-bestaande personen/dezelfde persoon..." Enzovoort.

Als jij je eigen hersenspinsels daadwerkelijk serieus meent (wat ik heel erg moeilijk vind om te geloven) en je vindt het daadwerkelijk belangrijk om keer op keer de slachtoffers en hun familieleden belachelijk te maken,dan raad ik je echt aan om (zoals al eerder gepost in dit topic) professionele hulp te zoeken.
Ik dacht dat we dit soort dingen niet meer zouden posten?

De discussie hoort gewoon netjes gevoerd te worden. Daarbij zou het leuk zijn als er wederzijds respect blijkt uit de posts die worden geplaatst.

Hoppahoppa en Dribedabou + nog enkele nieuwe trolletjes kunnen het echter niet laten om de toon normaal en respectvol te houden. Uiteraard ga ik daar dan ook op een minder respectvolle manier op in, maar dit kan gewoon niet.

En dan ook nog eens verzaken om een nieuw deel aan te maken. :{

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2011 19:29:32 ]
  maandag 25 april 2011 @ 19:33:02 #256
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_95964401
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De discussie hoort gewoon netjes gevoerd te worden. Daarbij zou het leuk zijn als er wederzijds respect blijkt uit de posts die worden geplaatst.

Hoppahoppa en Dribedabou + nog enkele nieuwe trolletjes kunnen het echter niet laten om de toon normaal en respectvol te houden. Uiteraard ga ik daar dan ook op een minder respectvolle manier op in, maar dit kan gewoon niet.
*kuch*

quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2011 19:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd. Je denkt dat alleen omdat jij met je beperkte verstandelijk vermogen niet de capaciteit hebt om een dergelijk complot te doorgronden.
quote:
En vind je dat niet een beeeetje overdreven om daar nu al over te zeuren?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 25 april 2011 @ 19:35:49 #257
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95964537
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

*kuch*

[..]

[..]

True, is ook min.. beide niet netjes dus.
The truth was in here.
pi_95964660
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

*kuch*

[..]

[..]

Nee, dat vind ik niet. Als je de voorgaande posts leest, dan kun je vrij gemakkelijk concluderen dat zowel Culto als ik altijd beleefd blijven en geen denigrerend toontje bezigen. Juist dat toontje dat andere users continu moeten hanteren, zorgt voor dergelijke reacties. Dat zou jij gewoon moeten snappen kerel.
  maandag 25 april 2011 @ 19:45:41 #259
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_95965070
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2011 19:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik niet. Als je de voorgaande posts leest, dan kun je vrij gemakkelijk concluderen dat zowel Culto als ik altijd beleefd blijven en geen denigrerend toontje bezigen. Juist dat toontje dat andere users continu moeten hanteren, zorgt voor dergelijke reacties. Dat zou jij gewoon moeten snappen kerel.
Dat zeuren ging alleen om de laatste zin van jouw post in dit topic.Los daarvan, als jij vind dat iemand te dom om iets te snappen noemen niet denigrerend is, vind ik dat je daar dan een erg raar beeld bij hebt wat daar wel en niet onder valt...
Onikaan ni ov dovah
pi_95965341
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat zeuren ging alleen om de laatste zin van jouw post in dit topic.Los daarvan, als jij vind dat iemand te dom om iets te snappen noemen niet denigrerend is, vind ik dat je daar dan een erg raar beeld bij hebt wat daar wel en niet onder valt...
Ik snap wel dat jij partij kiest voor je internetvriendjes. Dat is iets wat 'wij' ook doen, maar jij ziet nu bewust het totaalplaatje niet, omdat in het nadeel is voor je trollenbuddies. Het is zo makkelijk en voorspelbaar hier.
  maandag 25 april 2011 @ 20:00:37 #261
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_95965972
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2011 19:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik snap wel dat jij partij kiest voor je internetvriendjes. Dat is iets wat 'wij' ook doen, maar jij ziet nu bewust het totaalplaatje niet, omdat in het nadeel is voor je trollenbuddies. Het is zo makkelijk en voorspelbaar hier.
Wat hebben anderen hier nou weer mee te maken? :?
Onikaan ni ov dovah
pi_95966236
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat hebben anderen hier nou weer mee te maken? :?
Je snapt het echt niet he? :D

Die anderen lokken juist dergelijke reacties uit met hun vervelende en denigrerende ondertoontje.

Zo... voorgekauwd in hapklare stukjes tekst. Hoef je tenminste zelf niet na te denken. Veel te warm daarvoor, natuurlijk.
pi_95967475
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2011 19:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd. Je denkt dat alleen omdat jij met je beperkte verstandelijk vermogen niet de capaciteit hebt om een dergelijk complot te doorgronden.
En dit soort opmerkingen zijn niet denigrerend? Erg treurig om naar 'de meester' te rennen, terwijl je zelf ook aan het pesten bent. Maar goed, dat doe je elke keer, in de hoop dat degene die een andere lezing bij 9/11 hebben niet al te kritisch mogen zijn.

Je bent gewoon een grote kleuter, eigenlijk.

Oh. En trouwens, welke post van mij vond jij eigenlijk getrol vandaag? Post die eens hier, want volgens mij ben je gewoon loze beschuldigingen aan het gooien.

ps. Waar blijft eigenlijk die schaduw-tekening die je zou maken? Kwam daar niet helemaal uit wat je had verwacht, of kon je het gewoon niet voor elkaar krijgen?
  Moderator maandag 25 april 2011 @ 20:30:16 #264
249559 crew  Lavenderr
pi_95967652
Gaan we nu hier weer door? Is het al niet treurig dat het vorige 9/11-topic verpest is door dit gesneer naar elkaar?
pi_95967668
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:27 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

En dit soort opmerkingen zijn niet denigrerend? Erg treurig om naar 'de meester' te rennen, terwijl je zelf ook aan het pesten bent. Maar goed, dat doe je elke keer, in de hoop dat degene die een andere lezing bij 9/11 hebben niet al te kritisch mogen zijn.

Oh. En trouwens, welke post van mij vond jij eigenlijk getrol vandaag? Post die eens hier, want volgens mij ben je gewoon loze beschuldigingen aan het gooien.

ps. Waar blijft eigenlijk die schaduw-tekening die je zou maken? Kwam daar niet helemaal uit wat je had verwacht, of kon je het gewoon niet voor elkaar krijgen?
U vraagt, wij draaien:

quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:27 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen als Culto, FXR, Schenkstroop en Jokkebrok door de Amerikaanse overheid worden ingehuurd om de meest belachelijke verhalen in de wereld te helpen, zodat iedereen die het officiële verhaal niet gelooft en daar mee naar buiten komt bij voorbaat al in het hoekje van zolderkameridioten wordt geplaatst.

Allemaal tot doel om de echte conspiracy rondom 9/11 in nevelen te hullen.

Waarom ik dat denk? Omdat niemand ZO achterlijk kan zijn dat hij dit soort onzin ECHT gelooft.
Niet zo huilen dus, want je bent niet zo onschuldig als je je wilt voordoen. Je bent gewoon continu op het randje aan het trollen. Dat weet jij, dat weet ik en dat weet de rest hier op BNW.
  maandag 25 april 2011 @ 20:32:41 #266
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_95967781
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:27 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

oh, het 9/11 topic is gesloten en dan ga je hier verder omdat je weer te lui bent om een nieuw topic te openenen over 9/11? jij bent hier diegene die diverse bans hebt gekregen vanwege je persoonlijke getroll. je kan wel uitdelen,maar incasseren, ho maar, dan moet je weer huilie doen bij een van de mods en als pre tegenaanval beschuldig je anderen er alvast maar van! :r
pi_95967804
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien:

[..]

Niet zo huilen dus, want je bent niet zo onschuldig als je je wilt voordoen. Je bent gewoon continu op het randje aan het trollen. Dat weet jij, dat weet ik en dat weet de rest hier op BNW.

Op het randje aan het trollen. Dat is een nieuwe. Ach, één zinnetje. Ja, dat is echt een reden om huilend naar de moderator te rennen ja.

quote:
13s.gif Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef THEFXR het volgende:

[..]

oh, het 9/11 topic is gesloten en dan ga je hier verder omdat je weer te lui bent om een nieuw topic te openenen over 9/11? jij bent hier diegene die diverse bans hebt gekregen vanwege je persoonlijke getroll. je kan wel uitdelen,maar incasseren, ho maar, dan moet je weer huilie doen bij een van de mods en als pre tegenaanval beschuldig je anderen er alvast maar van! :r
Ik heb net serieus geprobeerd om een nieuw topic te openen, maar dat lukte niet. Ik probeer het nog eens...
Ach kijk nou. Hij stond er wel al in.

Trouwens 'pre-tegenaanval'? Geniaal.
pi_95968019
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:33 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Op het randje aan het trollen. Dat is een nieuwe. Ach, één zinnetje. Ja, dat is echt een reden om huilend naar de moderator te rennen ja.

[..]
Nou nou nou... jij hoeft je er niet eens mee te komen bemoeien, want het ging over een post van Dribedabou.... dus wat maak je je druk? :D
pi_95968166
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nou nou nou... jij hoeft je er niet eens mee te komen bemoeien, want het ging over een post van Dribedabou.... dus wat maak je je druk? :D
Omdat jij mijn naam ook noemt. Dus bemoei ik me ermee.
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

maandag 25 april 2011 @ 21:10:07 #270
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_95969628
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je snapt het echt niet he? :D

Die anderen lokken juist dergelijke reacties uit met hun vervelende en denigrerende ondertoontje.

Zo... voorgekauwd in hapklare stukjes tekst. Hoef je tenminste zelf niet na te denken. Veel te warm daarvoor, natuurlijk.
Aha, dus als iemand anders jouw uitlokt is jouw gedrag wel in orde. Lekker excuus heb je dan he?
Onikaan ni ov dovah
  maandag 25 april 2011 @ 21:12:08 #271
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95969726
Anders gaan jullie gewoon even lekker wat anders doen dan op FOK ruzie maken op tweede paasdag :{
The truth was in here.
  maandag 25 april 2011 @ 21:12:25 #272
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_95969739
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
.

Trouwens 'pre-tegenaanval'? Geniaal.
is een verbastering van:
"A preemptive strike refers to a surprise attack launched with the stated intention of countering an anticipated enemy offensive
pi_95970248
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]

is een verbastering van:
"A preemptive strike refers to a surprise attack launched with the stated intention of countering an anticipated enemy offensive
Ja, dat snap ik ook wel. Ik ben ook ooit naar een basisschool geweest... Het is alleen een bijzonder beroerde vertaling.
  dinsdag 26 april 2011 @ 01:01:08 #274
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_95980558
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:22 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik ook wel. Ik ben ook ooit naar een basisschool geweest... Het is alleen een bijzonder beroerde vertaling.
haha, het komt door het internet,meer engels en nl verwatert
pi_95998895
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 01:01 schreef THEFXR het volgende:

[..]

haha, het komt door het internet,meer engels en nl verwatert
Nee hoor, dat ligt gewoon aan je eigen intelligentie/manier van typen. Alles ligt tegenwoordig aan het internet, of een of andere externe factor. Onzin, men zou de schuld eens wat meer bij zichzelf moeten zoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')