Er loopt inmiddels al enkele jaren een reeks over 9/11, maar (naar mijn bescheiden mening) is die reeks ontspoort in allerlei vage complotten over geprojecteerde vliegtuigen en achteraf geplaatst bewijs.
Hoewel ik een aantal maal heb geprobeerd om in die reeks de wat gematigdere complottheorieën te bespreken, wordt dat elke keer weggebonjourd met enorme posts over vicsims, nepvliegtuigen en wat nog meer aan (naar mijn nog steeds bescheiden mening) erg onrealistische scenario's.
Vandaar dit topic. Iedereen is hier welkom, maar het is niet de bedoeling dat dit een kopie wordt van het andere topic. Hier wil ik kijken naar andere mogelijkheden. Bijvoorbeeld:
- 9/11 is tot stand gekomen met medewerking van de Amerikaanse overheid
- De overheid heeft niet meegeholpen, maar heeft wel degelijk niet alles gedaan om de aansalg te voorkomen
of:
- er zijn zeer grote fouten gemaakt in pogingen om 9/11 te voorkomen en die zijn in de doofpot terecht gekomen.
Hier gaan we er vanuit dat er gewoon twee vliegtuigen in het WTC zijn geboord. Dat er een vliegtuig is neergestort in het Pentagon en dat een vierde vliegtuig in een weiland is terechtgekomen. Niet zo spannend. niet zo apart, maar wat mij betreft wel iets wat het onderzoeken waard is.
Dus post hier vrijuit. Ik kan niemand tegenhouden om ook hier van alles te posten over vicsims en noplane-theorieën, maar ik ga er in ieder geval niet inhoudelijk op reageren.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.