Je kan ook een dagje vrij nemen. Motivatie, Prio's, etc.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:48 schreef Bastard het volgende:
Hmm als het avondwerk word haak ik af, wat een ander wil moet hij zelf weten natuurlijk maar voor mij is de maandag gewoon weer vroeg op met alle verantwoordelijkheden die er bij komen kijken
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:01 schreef ToT het volgende:
Ikzelf ben ook niet echt een nachtbraker!ZEKER niet als het 's avonds in de enge natuur is!
Veel te koud!
Ik denk dat zo'n lekker vuurtje in het donker wel leuk is hoor daar niet van.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikzelf ben ook niet echt een nachtbraker!ZEKER niet als het 's avonds in de enge natuur is!
Veel te koud!
Ja maar ik denk niet dat je in Ede en omstreken zomaar een kampvuur mag aanleggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n lekker vuurtje in het donker wel leuk is hoor daar niet van.
Dat mag nergens in NLquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:04 schreef ToT het volgende:
Ja maar ik denk niet dat je in Ede en omstreken zomaar een kampvuur mag aanleggen.
Maandagochtend TRU uitgestorven, allemaal een nachtje op het bureau doorbrengenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar ik denk niet dat je in Ede en omstreken zomaar een kampvuur mag aanleggen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maandagochtend TRU uitgestorven, allemaal een nachtje op het bureau doorbrengen
Die sturen we gewoon een pm... mag vast welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]Dat dus ja!
Danny meteen denken dat TRU opgedoekt kan worden omdat er geen hond meer komt, zitten we allemaal achter de tralies!
Ook zonder kampvuur.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:07 schreef Bastard het volgende:
Maandagochtend TRU uitgestorven, allemaal een nachtje op het bureau doorbrengen
Ja ik heb ook meerdere meetings gehad op kampeerterreinen en daar mochten we zelfs kleine bomen kappen om er een vuur mee aan te leggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:10 schreef -Engel- het volgende:
Uhm... ff een vraagje... maar op scoutingterreinen mag er meestal op de daartoe bestemmende plekken gewoon een kampvuur gebouwd worden hoor.... daarbij schep en extra zand in de buurt etc... kan de brandweer ook snel overtuigen van onze veilige bedoelingen
Oh krijg je dat .. als ik een nachtwandeling wil maken op de veluwe dan doe ik dat gewoon!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:12 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ook zonder kampvuur.
Zonsondergang is op 8 mei om 21:16. NA zonsondergang mag je uberhaubt niet meer op de Veluwe zijn. (¤50 p.p. boete)
Oh natuurlijk, anders raakt de oud-Hollandse geelgestreepte roodbuiksalamander gestressed van ons!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:12 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ook zonder kampvuur.
Zonsondergang is op 8 mei om 21:16. NA zonsondergang mag je uberhaubt niet meer op de Veluwe zijn. (of welk ander bos dan ook) (¤50 p.p. boete)
Dat klopt. Je moet ook eerst toestemming/een vergunning hebben. 'zo maar', dat mag niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:10 schreef -Engel- het volgende:
Uhm... ff een vraagje... maar op scoutingterreinen mag er meestal op de daartoe bestemmende plekken gewoon een kampvuur gebouwd worden hoor.... daarbij schep en extra zand in de buurt etc... kan de brandweer ook snel overtuigen van onze veilige bedoelingen
Maar is wel toffer.......quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:22 schreef Bastard het volgende:
Weet je wat een nog mooiere ervaring zou wezen... zonsopkomst. Ik zie hem vaak, het is het mooiste moment van de dag, de nieuwe energie iedere dag weer die opkomt en de nacht doet verdwijnen.
En ik dacht dat jij niet zo van de zweefteverij was!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:22 schreef Bastard het volgende:
Weet je wat een nog mooiere ervaring zou wezen... zonsopkomst. Ik zie hem vaak, het is het mooiste moment van de dag, de nieuwe energie iedere dag weer die opkomt en de nacht doet verdwijnen.
Hoe kon je dat nou denkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef ToT het volgende:
En ik dacht dat jij niet zo van de zweefteverij was!
Hoezo? Lekker marshmellows bakken op het kampvuur kan ook overdag hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:37 schreef R0N1N het volgende:
Jogy wil een sterrenkijker, Vogeltjesdans een kampvuur, dat heeft beide weinig zin voor het donker
En het houdt je warm!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoezo? Lekker marshmellows bakken op het kampvuur kan ook overdag hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |