Die liggen daar prima als wij de kratten buit maken!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, maar die zit al zo vol met lekkere chicks.!
Morgen weer fijn de wekelijkse boodschappen doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:47 schreef Tally het volgende:
Hier zijn de dagelijkse dingen opMaar hubbie is bijna klaar met werken dan gaan we samen boodschappen doen
Nostalgie!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, we hebben ook nog een sun uit 2001 die de planning van het callcentre doet, Sun OS 8.
WEKELIJKSE boodschappen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef STING het volgende:
[..]
Morgen weer fijn de wekelijkse boodschappen doen
Je hebt gelijk. Ik heb helemaal geen chocola meerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:46 schreef STING het volgende:
[..]
MissB. Zeg jij even tegen Yuki dat ze wat beter voor zichzelf moet zorgen
STING wil mijn vriezer leegrovenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
Yuki, zorg eens wat beter voor jezelf![]()
waarom moest ik dat doen trouwens?
quote:
Wij dus vanavond. Anders dan wil ik dat morgenochtend vroeg doen (want dan is het ook niet zo druk) en dan maalt het in mijn hoofd wat ik allemaal moet hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef STING het volgende:
[..]
Morgen weer fijn de wekelijkse boodschappen doen
Yesquote:
Ding is dus echt cruciaal voor de planning, als ie omvalt moeten ze 260 roosters met de hand maken, in Excel.quote:
Wij ook hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:49 schreef STING het volgende:
[..]
Yes
Op zaterdag haal ik het gros en soms door de weeks drop ik nog ff langs de AH, na m'n werk
En als vrouw kun je niet zonder chocolaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb helemaal geen chocola meer
Dan kopen ze gewoon een 2e handsje op Marktplaats.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ding is dus echt cruciaal voor de planning, als ie omvalt moeten ze 260 roosters met de hand maken, in Excel.![]()
Er zit geen garantie of servicecontract meer op.... timebomb...
Neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:50 schreef STING het volgende:
[..]
En als vrouw kun je niet zonder chocola
Nee. Er ligt allemaal groente omheen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:51 schreef STING het volgende:
[..]
Nietus. Just one item
Or is it the only thing in there?
Ah. Allemaal groente.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Er ligt allemaal groente omheen.
Enzo.
Er ligt serieus groente in mijn vriezer!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Ah. Allemaal groente.
En jij was ziek he?
Ieuw bah, dat is gezond!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er ligt serieus groente in mijn vriezer!
En hoe lang ligt die groente er al?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er ligt serieus groente in mijn vriezer!
Kak, ik moet ook nog boodschappen doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:46 schreef CherryLips het volgende:
M'n melk is bijna op en het regent buiten
Een week. Hooguit 2.quote:
Daar hebben we em weerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een week. Hooguit 2.
Toen de Italiaanse Roerbakgroentevoor het laatst in de Bonus was
Het was 2 halen, 1 betalen. En roerbakmeuk kan je goed invriezenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:57 schreef STING het volgende:
[..]
Daar hebben we em weer
Ik vries groente nooit in eigenlijk
Alleen heel soms diepvries spinazie a la creme.
Dus zo hup uit de vriezer de pan in?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was 2 halen, 1 betalen. En roerbakmeuk kan je goed invriezen
Als je het maar niet ontdooit voor je gaat bakken
Ja. Anders wordt het snotterig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus zo hup uit de vriezer de pan in?
Of die groente wat langer in de koelkast laten liggen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was 2 halen, 1 betalen. En roerbakmeuk kan je goed invriezen
Als je het maar niet ontdooit voor je gaat bakken
Dát deed m'n broertje dus verkeerd laatste keerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Anders wordt het snotterig.
Believe me. I know
omgquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dát deed m'n broertje dus verkeerd laatste keer
Heb je het opgegeten?quote:
Volgens mij staat het er zefs opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dát deed m'n broertje dus verkeerd laatste keer
En dus ga je dat dan ook meteen halenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
Oj kut, ik moet nog naar de winkel, kleine man wil ineens verse groentensoep
Verse? Dan ga je dat morgen eten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
Is ook veel lekkerder dan uit blik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
Wel als hij door de griep een week lang amper heeft gegeten ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dus ga je dat dan ook meteen halen.
Ik denk dat missb heel blij is dat t jong weer wat wil eten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dus ga je dat dan ook meteen halen.
Mja ik vergeet het lijstje altijdquote:
Verwend krengquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel als hij door de griep een week lang amper heeft gegeten ja.
Doperwtjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:06 schreef STING het volgende:
Vanavond frituurpan tijd.
Patat, kroket & doperwtjes![]()
Doperwtjes uit de frituurquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:06 schreef STING het volgende:
Ik heb besloten dat ik voor de poffertjes ga straksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doperwtjes
Ik ga straks maar eens pasta maken
Huh, kan je die frituren?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:06 schreef STING het volgende:
quote:
quote:
Die kook ik uiteraardquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh, kan je die frituren?
Domme vraag, je kan alles friturenMaar, is dat lekker?
je mist er echt HE-LE-MAAL niets aan, smakeloze zooi... echt alleen wijven eten datquote:
Daarom neem ik hem mee. Dan hebben we altijd te weinigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik maak nooit lijstjes, met als gevolg dat ik altijd met veel te veel thuiskom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
*proest*quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ging uit van jullie superieure begrijpend lezen skills
Ik heb het nooit gehadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je mist er echt HE-LE-MAAL niets aan, smakeloze zooi... echt alleen wijven eten dat.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:09 schreef Nouk84 het volgende:
![]()
Op hyves: naam van iemand: "mama essie ( oftewel ook wel mamma bitch"
En dan deze foto
HolySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En dan deze foto
Oh noes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Gehaktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Farfalle met gehakt, groente en bertolli pastasaus
![]()
En dan deze foto
DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Werkverschaffing?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net een rechtsfeitenschema gemaakt, zal ik dan nu alle mogelijke verbintenissen nog uitschrijven of ben ik dan gewoon gestoord bezig?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Farfalle met gehakt, groente en bertolli pastasaus
Nooit doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ging uit van jullie superieure begrijpend lezen skills
Ik neem altijd veel te veel lekkere dingen mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarom neem ik hem mee. Dan hebben we altijd te weinig
En door de weeks even brood halen doe ik. En dan kom ik met teveel thuis
![]()
En dan deze foto
TokkiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Nou nou, daar hoef je niet emo van te wordenquote:
Dank jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou nou, daar hoef je niet emo van te worden
Wat zou je wereld er anders uit hebben gezienquote:
Zei ik nooit? Bijna nooit doenquote:
jezelf extra werk geven. Nouja, als je het er beter door leert, kan uitschrijven wel handiger zijn.quote:
Dat deed ik dus van de week. De kast ligt weer vol lekkere dingen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik neem altijd veel te veel lekkere dingen mee.
Ben echt zo'n impulsieve koper
Las ik daar appeltaart?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat deed ik dus van de week. De kast ligt weer vol lekkere dingen.
Van appeltaart (wat al bijna op is) tot chocolade repen
Alsjeblieftquote:
jij hebt chocolaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat deed ik dus van de week. De kast ligt weer vol lekkere dingen.
Van appeltaart (wat al bijna op is) tot chocolade repen
Nee, het is mezelf meer werk geven inderdaad. Ik ken ze allemaal.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jezelf extra werk geven. Nouja, als je het er beter door leert, kan uitschrijven wel handiger zijn.
![]()
En dan deze foto
Huuuuuuu!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
*googlet*quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het is mezelf meer werk geven inderdaad. Ik ken ze allemaal.
Behalve een paar woordjes, die ik dus wel uit ga schrijven. Welke Nederlander (behalve advocaten, rechters en rechtsgeleerden) weet nu wat een cessie is?
Ja, ik nu. Maar toch
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het is mezelf meer werk geven inderdaad. Ik ken ze allemaal.
Behalve een paar woordjes, die ik dus wel uit ga schrijven. Welke Nederlander (behalve advocaten, rechters en rechtsgeleerden) weet nu wat een cessie is?
Ja, ik nu. Maar toch
Jullie zijn me dankbaar voor de spoiler hčquote:
Daar kan je je piemeltje in steken, volgens Stiflerquote:
In het kort: een levering van vordering op naamquote:
Wat Stifler zegt is waarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan je je piemeltje in steken, volgens Stifler
quote:
En van alles wat je maar kan bedenken met chocolade.quote:
Farfalle he! Ik wil wel strikjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:15 schreef STING het volgende:
[..]
Een gat in de markt, spaghetti+pastasaus lingerie!
Als die warm is he!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan je je piemeltje in steken, volgens Stifler
Mine,mine,mine,mine,minequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij kunnen samen die kast wel verdelen denk ik
als ik t maar kan opetenquote:
In dit geval had het niet uitgemaaktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jullie zijn me dankbaar voor de spoiler hč
+1.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dit geval had het niet uitgemaaktNieuwsgierigheid en zo
jij klikt op alles he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dit geval had het niet uitgemaaktNieuwsgierigheid en zo
Oh ja, dat moet ik ook weer halen.. Die LU scholiertjes, en chocolate chip cookiesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:15 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
En van alles wat je maar kan bedenken met chocolade.
Cake, koekjes, snoepjes, .........
Je bent welkomquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:17 schreef Yuki het volgende:
JA HOU NOU POTVERDOMME EENS OP OVER CHOCOLA
Ik wil ook
It wasn't mequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:18 schreef Myraela het volgende:
Holy fuck. Wat een OV-drama in Rotterdam.
Bij de sligro hebben ze vast wel iets van Chocola in kilo verpakkingenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:17 schreef Yuki het volgende:
Ik wil ook
Ik zie nu een wurm voor me met een headsetje opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ho, ho, dat hangt helemaal van de grootte van die appeltaart af, callcenterwurmpje
Die van de AH vind ik lekker!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet ik ook weer halen.. Die LU scholiertjes, en chocolate chip cookies
Ik heb geen kvk-nummerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij de sligro hebben ze vast wel iets van Chocola in kilo verpakkingen
Ik moet in bed blijvenquote:
Oooeeeeh! Deedeequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:18 schreef STING het volgende:
[..]
Hier, mocht je ooit nog een andere UI willen
[ afbeelding ]
die grote van de AH-To-Goquote:
Dan kom je naar utrecht, samen met mij frank doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:18 schreef Myraela het volgende:
Holy fuck. Wat een OV-drama in Rotterdam.
had ik al gezegd dat ik nog fudgequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:17 schreef Yuki het volgende:
Ik wil ook
Ik welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb geen kvk-nummer
[..]
Ik moet in bed blijven
ik weet t nummer niet uit mn hoofd, maar staat op mn pasjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb geen kvk-nummer
[..]
Ik moet in bed blijven
Die paarse verpakking, of die euroshopper dingen?quote:
Jij rotjong jij!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat ik nog fudgeheb?
Wie is Frank?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan kom je naar utrecht, samen met mij frank doen
Dat kan hier ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb geen kvk-nummer
[..]
Ik moet in bed blijven
ik kom straks jouw richting opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Frank is jouw vrijdagmiddag vriend, en de mijne
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Frank is jouw vrijdagmiddag vriend, en de mijne
What, de fuck.. Das een tripje van 15 minuten hooguitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon ruim 3 uur over gedaan, om van mijn huis, naar meent te gaan en weer terug.
Ik ontferm me wel over de kastquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zie nu een wurm voor me met een headsetje op
En jij ging alleen voor appeltaart net, ik voor de chocola. Dat dat meer is, is niet mijn probleem
Detailsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh, nee. Dan BLIJF ik natuurlijk niet in bed he.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die verkopen ze ook in doosjes bij de versbakkerij van AH
Ja, nou, vandaag niet dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
What, de fuck.. Das een tripje van 15 minuten hooguit
Nah. Pasta can waitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ontferm me wel over de kast
Dan heb jij nog voldoende plek over je pasta.
Ben ook veel te goed voor deze wereld
Gaat weer geweldig dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, nou, vandaag niet dus.Bussen allemaal propvol, metro's en trams rijden niet.
Ik wil ook wel aan balletjes draaienquote:
Auw..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ook wel aan balletjes draaienlaat maar.
jij staat echt te lang droog hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is it that obvious?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij staat echt te lang droog heNeuken?
quote:
Daar gaat die niet blij van worden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gaat weer geweldig dus![]()
Ik ben blij dat ik niet met 't OV reis.. M'n broertje wel, die moet van hier naar CS
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, nou, vandaag niet dus.Bussen allemaal propvol, metro's en trams rijden niet.
Voornamelijk interessantdoenerij, hopen dat iemand hapt.quote:
Dat bekte niet lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik rol zowat uit bed hier
EN IK ZEI TOCH FARFALLE!
*kuch*
Uiteraardquote:
Ja, nog een weekquote:
Oh dan zeg ik niksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voornamelijk interessantdoenerij, hopen dat iemand hapt.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:27 schreef STING het volgende:
[..]
Dat bekte niet lekker
En Farfalle heeft geen eigen kerk
Als er nog wat chocola over isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
HJ nuttigenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar gaat die niet blij van worden.
Broertje moet dus met de Metro naar CS omdat ie in 't Manhattan Hotel werkt..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik ben met de metro van cs naar beurs gegaan, toen gelopen tot voorbij leuvenhaven ( tziet er niet zo heel gevaarlijk uit moek zeggen
) erasmus over gelopen, daarna bij wilhelminaplein de metro weer in voor t laatste stukje.. half uur langer onderweg.. door de gietende regen
woon je dan in n wereldstad...
krijg bezoek zometeen en ik had vanmorgen al gesmst "je kan vanaf leuvenhaven met de tram verder" en daarna " ownee je kunt niet meer met de metro en de tram, je moet met de bus
" " en ik lees net op facebook dat het veevervoer is
enjoy!"
Heel goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nog een week
Tentamens he... Ik ben wel goed bezig, hele dag aan privaatrecht gezetenEn straks na het eten gaan we lekker verder, want ik ben op dreef!
uiteraardquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voornamelijk interessantdoenerij, hopen dat iemand hapt.
spaghettimonsterquote:
nope alles ligt eruit.. hele schiedamse weg ( dat ding bij t havenmuseum) is dicht, geen trams eroverheen ook. eerst gingen trams over het vasteland. maar nu dus ook niet meerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
HJ nuttigen
[..]
[..]
Broertje moet dus met de Metro naar CS omdat ie in 't Manhattan Hotel werkt..
Hij heeft nog niet gesmst of gebeld dat het kut ging, dus het zal wel aan de Erasmuslijn liggen dan
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Ik ga je wel aan die 2 weken houdenOh, ik bedenk me net dat het ook al zo stond
Ouchquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope alles ligt eruit.. hele schiekadamse weg ( dat ding bij t havenmuseum) is dicht, geen trams eroverheen ook. eerst gingen trams over het vasteland. maar nu dus ook niet meeralleen nog bussen.
Het is echt veevervoer ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik ben met de metro van cs naar beurs gegaan, toen gelopen tot voorbij leuvenhaven ( tziet er niet zo heel gevaarlijk uit moek zeggen
) erasmus over gelopen, daarna bij wilhelminaplein de metro weer in voor t laatste stukje.. half uur langer onderweg.. door de gietende regen
woon je dan in n wereldstad...
krijg bezoek zometeen en ik had vanmorgen al gesmst "je kan vanaf leuvenhaven met de tram verder" en daarna " ownee je kunt niet meer met de metro en de tram, je moet met de bus
" " en ik lees net op facebook dat het veevervoer is
enjoy!"
Mijne zijn er al uit en heb ook nog nooit een gaatje gehad.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef dawg het volgende:
goddamnit.mijn verstandskiezen moeten eruit maar ik heb nog niet eens ooit een gaatje gehad.
![]()
heeft dit te maken met dat theater waar een stuk van is ingestort???quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope alles ligt eruit.. hele schiedamse weg ( dat ding bij t havenmuseum) is dicht, geen trams eroverheen ook. eerst gingen trams over het vasteland. maar nu dus ook niet meeralleen nog bussen.
Yep yep, gaatjes zijn dan ook geen criteria om ze te laten trekken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef dawg het volgende:
goddamnit.mijn verstandskiezen moeten eruit maar ik heb nog niet eens ooit een gaatje gehad.
![]()
Oh wacht, jij zit aan de goede lijn ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
HJ nuttigen
[..]
[..]
Broertje moet dus met de Metro naar CS omdat ie in 't Manhattan Hotel werkt..
Hij heeft nog niet gesmst of gebeld dat het kut ging, dus het zal wel aan de Erasmuslijn liggen dan
Nopequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Geef maar toe,ook jij dacht het even
Ik heb al mijn tanden en kiezen nogquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijne zijn er al uit en heb ook nog nooit een gaatje gehad.
Ruimtegebrek ftw!
Oh ja, en ze lagen raar
Beroepsdeformatiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Geef maar toe,ook jij dacht het even
jupquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
heeft dit te maken met dat theater waar een stuk van is ingestort???
Gelukkig kom ik nooit op zuid
Hier hetzelfde. En er zijn 2 verstandkiezen uitgehaald en de derde is volgens de tandarts handig om eventuele problemen te voorkomen. Inmiddels bijna 3 maanden verder en ik ben nog niet gegaan en heb de afspraak afgezegdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef dawg het volgende:
![]()
Maar wel Erasmus dus, en niet Calandquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jupinstortingevaar bij metrostation leuvehaven, dus daar gaat niks meer langs.. dus niet alleen problemen voor zuid
maar ja ik woon op 5 minuten fietsen van centrum af richting noord..dus tja..mij maakt het eigenlijk niet veel uitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jupinstortingevaar bij metrostation leuvehaven, dus daar gaat niks meer langs.. dus niet alleen problemen voor zuid
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar wel Erasmus dus, en niet Caland
oh ben geen mietje ofzo hoor, lijkt me alleen wazig, een spuit in mn smoelwerk. is weer eens wat anders ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. En er zijn 2 verstandkiezen uitgehaald en de derde is volgens de tandarts handig om eventuele problemen te voorkomen. Inmiddels bijna 3 maanden verder en ik ben nog niet gegaan en heb de afspraak afgezegd
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar ja ik woon op 5 minuten fietsen van centrum af richting noord..dus tja..mij maakt het eigenlijk niet veel uit
je zal toch ineens een krok voorbij zien drijven in je straatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
Ik ben benieuwd of er in Nederland zich ook een soortgelijk scenario voltrekt als in Australië op dit moment
Alleen dan minus de krokodillen, alligators, giftige slangen en stierhaaien
dus saaiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
Ik ben benieuwd of er in Nederland zich ook een soortgelijk scenario voltrekt als in Australië op dit moment
Dat zou leuk zijn stiekemquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
In uiterste nood kan m'n broertje dat stuk ook gewoon lopen.. is 1 rechte wegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]klopt, maar ook geen trams dus.. althans niet die normaal die kant op gaan
Met z'n 2en knuffelend, kroelend onder de dekensquote:
Haaienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je zal toch ineens een krok voorbij zien drijven in je straat
Mja, wij hebben geen krokodillen, alligators en stierhaaienquote:
voor de sfeerquote:
Hier drijven er paarden en Marokkanen voorbijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, wij hebben geen krokodillen, alligators en stierhaaien
Dat was je ook. Ik zeg alleen maar dat in soortgelijke situaties je mogelijk niet de enige was geweestquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:35 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik de enige was
Arme paardenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier drijven er paarden en Marokkanen voorbij
met een bocht raakt ie de weg kwijtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In uiterste nood kan m'n broertje dat stuk ook gewoon lopen.. is 1 rechte weg
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, wij hebben geen krokodillen, alligators en stierhaaien
Tja, de mijne zijn door de kaakchirurg eruit gehaald, en wat een stomme vent vondt ik dat. Een kies is nog niet doorgekomen en die wilde hij gewoon lekker eruit gaan snijden enz. En de andere brak af en toen begon hij te vloeken en schelden..nou ik had er geen positieve indruk vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:34 schreef dawg het volgende:
[..]
oh ben geen mietje ofzo hoor, lijkt me alleen wazig, een spuit in mn smoelwerk. is weer eens wat anders ook.
mijne moeten door de kaakchirurg trouwens. eind februari.
Ik ook wel, overal 5 min vandaan fietsen(dus centraal, st.franciscus, zwartjan, centrum)quote:
Maar, we hebben wel een giftige slang!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
een vriendin van me vliegt as we speak naar Sydney, ze zou eigenlijk als eerste naar Brisbane gaan
Die kunnen zwemmenquote:
Dat hoop ik niet voor emquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met een bocht raakt ie de weg kwijt
Die heeft pas om 7 uur lesquote:
Wat?quote:
Oh, really?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die kunnen zwemmenen kunnen we dan uit t water vissen
Snijden is vrij normaal. Afbreken tijdens de ingreep ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:37 schreef cafpow het volgende:
[..]
Tja, de mijne zijn door de kaakchirurg eruit gehaald, en wat een stomme vent vondt ik dat. Een kies is nog niet doorgekomen en die wilde hij gewoon lekker eruit gaan snijden enz. En de andere brak af en toen begon hij te vloeken en schelden..nou ik had er geen positieve indruk van![]()
Ik heb bijna 4 weken met pijn gelopen bij degene die was afgebroken..dus ik ga als ik terug ben een nieuwe verwijsbrief vragen met als het mogelijk is naar een andere chirurg![]()
[..]
Ik ook wel, overal 5 min vandaan fietsen(dus centraal, st.franciscus, zwartjan, centrum)
Zal wel niet zo'n boeiende zijn dan? Heb nog nooit gehoord dat we gevaarlijke dieren hebben?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, we hebben wel een giftige slang!
Addersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zal wel niet zo'n boeiende zijn dan? Heb nog nooit gehoord dat we gevaarlijke dieren hebben?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, we hebben wel een giftige slang!
Ja toch?quote:
Dus hij zit tot 7 uur zonder ouderlijk toezicht in een leeg gebouw?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft pas om 7 uur les![]()
Maar hij wil er altijd direct uit school heen en dan gaat ie geen idee wat eigenlijk doen![]()
Moet hem om 20:15 weer ophalen
ja maar een kies waarvan nog niet eens een witte punt te zien is, en ook geen problemen veroorzaakt, laat ik liever zittenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Snijden is vrij normaal. Afbreken tijdens de ingreep ook.
Dat schelden however
Mosselen zijn levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zal wel niet zo'n boeiende zijn dan? Heb nog nooit gehoord dat we gevaarlijke dieren hebben?
Ooh, maar die bijten toch nooit? Nooit gehoord dat die wat boeiends hebben gedaan tenminstequote:
Jaaaaaaah, de mijne werd opengesneden, allemaal gaten in de kies geboord, met een bijtel en een hamer werd ie aan diggelen geramd en met een pincet alle stukjes eruit gevistquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Snijden is vrij normaal. Afbreken tijdens de ingreep ook.
Dat schelden however
Vooral dat wat er omheen zitquote:
Paarden kunnen heel goed zwemmen.quote:
Tuurlijk wel. Het zijn gifslangen. Alleen je komt ze zelden tegen in de bewoonde wereld.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, maar die bijten toch nooit? Nooit gehoord dat die wat boeiends hebben gedaan tenminste
Op de röntgenfoto zal ie al wel gezien zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja maar een kies waarvan nog niet eens een witte punt te zien is, en ook geen problemen veroorzaakt, laat ik liever zitten
Nee joh gekkie.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus hij zit tot 7 uur zonder ouderlijk toezicht in een leeg gebouw?
Eentje kan blijven zitten bij mij, de kies die ervoor zat was rot en is eruit getrokkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaaaaaaah, de mijne werd opengesneden, allemaal gaten in de kies geboord, met een bijtel en een hamer werd ie aan diggelen geramd en met een pincet alle stukjes eruit gevistwat leuk was dat zeg!
genieten van mn bolle wang ook
Heel gemeen hoorquote:
Breng mn beperkte kennis dan niet aan het twijfelenquote:
Nooit geweten dat ze giftig warenquote:[..]
Tuurlijk wel. Het zijn gifslangen. Alleen je komt ze zelden tegen in de bewoonde wereld.
Juist niet.quote:
Het is de schuld van HWquote:
Ohh, hij kijkt af bij andere groepen, daarom issie zo goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh gekkie.
Er zijn 4 groepen breakdancers. De eerste groep begint om 4 uur. Y. zit in de laatste groep en die begint om 7 uur.
ja daar wel, maar de tandarts zei dat hij hem er wel uithaalt als het zover isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op de röntgenfoto zal ie al wel gezien zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |